View Full Version : малко помощ
vankichaaaa
26-09-2009, 00:24
Колеги става въпрос за 145 1.6 боксер 103 к.с.
Знам че доста пъти е ставало въпрос за това но не намерих точна тема.Искам мнението ви този двигател добър ли е като вървене от тс двигателите (например 1.4тс) скъп ли е за ремонт , харчи ли много , по скъп ли е за подръжка от тс двигателите и т.н. Общо взето плюсове и минуси на този двигател.Да не казвам голяма дума почти е в ръцете ми колата и за това ви искам мнението.И така и не разбрах какво всъщност представлява боксеровият двигател ако може някой накратко да ми обясни хиляди благодарности.И все пак това е алфа колеги.Поздрави:) :notworthy:
Здравей, аз не съм от най-компетентните ама ще кажа тва което знам от опит и със сигурност...боксера за подръжка е по-евтин от ТС и то доста,ина4е мотора е корав много е важно обаче да е читава,другото важно нещо е маслото да се следи и да е хубаво все пак имай предвид че ще вземеш кола с характер но ако си следиш нещата няма да имаш проблем....Иначе аз съм влюбен в Боксера тва мъркане неможе се смени с никоя друга кола,за двигателя разликата е че двигателя на боксера е ниско разположен и на обратно правоъгълник но в хоризонтално положение за разлика от нормалните (вертикално)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=39406
vankichaaaa
26-09-2009, 10:05
Perdaha много ти благодаря колега :on_da_beach: А разхода как е момчета както и силата на мотора
ако е тая с дизеловото табло,много внимавай какво ти продават и на каква цена. иначе разхода зависи от това как я караш- от съвсем нормален до ебасимайката :-D
земай боксера не се замисляй!:boxing:
с риск да си навлека гнева на колегите ама аз твин спарк не си земам (раждат непрекъснато), по - скоро дизел!:punk:
Разхода не е нито повече, нито по-малко от на 1.4, ама кефа ПО-ГОЛЯМ и то х10!
Ама иска гледане верно!
Моторът е много по-различен като конструкция спрямо ТС - монтиран е надлъжно на колата, цилиндрите са хоризонтални и са 2 по 2 един срещу друг. Има много характерен външен вид и звук ;) който го е чул дори веднъж ще го запомни. Ако е читав върви една идея повече от 1,4ТС. Разхода е според зависи... но определено боксерът НЕ Е икономичен.
vankichaaaa
26-09-2009, 21:21
Благодарности на всички колеги които взеха отношение по темата !!! :big_bow_down:
ivan dimitrov
27-09-2009, 12:52
---
Моята кола гори 8-8,5 л/100км бензин със 130 км/ч по магистралата.
Извънградско пада малко под 8/100, но не под 7.5/100.
vankichaaaa
27-09-2009, 16:35
Ясно! От всичките казани неща до тук разбирам че колата харчи и върви колкото ти прецениш (тоест колкото ти е тежък кракът).Тс е по новата технология но щом има хора които си държат на боксера си правя изводите че този мотор си остава класика.За сравнението относно бързината не можах да разбера почти нищо ( да не кажа абсолютно), но ми казаха че разположението на боксеровите двигатели е такова именно за повече мощност следователно повече бързина, незнам как би трябвало да върви 145 1.6 103 к.с но аз като се качих в автосалона и я настъпах имаше доста ряз но ми казаха че 1.3 боксера който е 90 коня си подържа 200 км.Ако някой може да каже за бързината и вървежа на боксера (1,3---1,6) ще съм благодарен.Видях че има доста колеги които карат 1.6 боксер за това най полезното мнение ще е тяхното.Поздрави
Не те съветвам с кола на повече от 13 години да поддържаш 200км/ч, то и с чисто нова пак не те съветвам. Една кола не трябва да има максимална висока скорост или малко ускорение от 0-100км/ч, а трябва да ти дава сигурност като изпрезварваш, да ти дава стъбилност в завойте и да е здрава. Дали ще е тс или боксер, ако е добре поддържан няма да имаш проблеми. Въпроса е, че на такива години малко са добре поддържаните коли. По добре си вземи някоя от форума :th_up:
vankichaaaa
27-09-2009, 17:54
Свърши вече утре отивам да я взема, вече е платена..дано не съм направил грешка че е боксер..ще се разбере и чуе
Еми да ти е честита колцата да си я караш със здраве , а относно бързината мога да ти кажя с моита как е , повече от 180км/ч ме дострашява да карам но има вътак за бая още по висока скорост, доста е пъргава и несе притеснявам по време на изпреварвания изтрелва се като куршум , с голяма гума и по твърдо окачване и завоите неса и проблем :) но най хубавото в цялата коля е звука
vankichaaaa
27-09-2009, 18:28
Еее колега много ме зарадва с тези 2-3 изречения.Мерси :hump:
Колега, един съвет от мен.
Когато сменяш ангренажните ремъци, кажи на монтьорите да свалят и водната помпа и да видят в какво състояние е.
Доста често се случва да им се отлепва ротора от оста и трябва да се смени защото колата загрява.
Търси водна помпа с метални лопатки от Алфа 33 бензин (същите са).
Слагаш я и забравяш!
vankichaaaa
27-09-2009, 18:45
Мерси за съвета колега.Между другото колко ми струва смяна на ангреажа
Ремъците струват около 28 лева двата.
Ролките не са скъпи.
Между другото Lisan може да ти даде много добри цени.
Аз не си взимах ремъците от него, но знам, че той дава добри оферти.
Ролките и те са около 100-150 лева двете
Като цяло проверявай на няколко места , че спекулата е голяма.
Ремъците струват около 28 лева двата.
Ролките не са скъпи.
Между другото Lisan може да ти даде много добри цени.
Аз не си взимах ремъците от него, но знам, че той дава добри оферти.
Ролките и те са около 100-150 лева двете
Като цяло проверявай на няколко места , че спекулата е голяма.
:shock::shock::shock:
По спомени мойте ги взех по 8,50 бройката. Кви са тия цени?
Купувах ги от представителството на SKF.
И по спомен бяха около 100 лева двете.
А това 8.50 само лагерите ли са или цели ролки?
Ето за това е хубаво да се обиколи на няколко места.
Ролка с лагер, без държача.
vankichaaaa
27-09-2009, 22:12
Аха значи грубо 50 лв ще ми струва да си сменя ангреаж + ролки
абе 50 няма да са, по скоро около 300 с маслото и антифриза и майсторлъка вероятно.
ivan dimitrov
29-09-2009, 01:16
---
Като гледам колко случаи има вече на превъртели помпи, май не е лошо профилактично да се смени и водната помпа с такава с метална турбинка, при смяната на ремъците :hehe:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.