PDA

View Full Version : Болт зад педала



plamen petkov
26-09-2009, 16:52
Има 4 теми за това прочел съм ги но така и не разбрах със сигурност за какво е този болт според мен той ограничава подаването на газ ако някой знае или го е бутал напред -назад нека каже има ли разлика във вървежа ,колата е 156 2,0тс 98г

k1lcone
26-09-2009, 18:37
мойта е 1.9 дизел и има разлика. при бензина незнам. ограничаваше ми болта оборотите. до 4000 се режеше и после като чели умираше. ся е супер в сички обороти на сички скорости

CrazyElement
26-09-2009, 19:23
Има 4 теми за това прочел съм ги но така и не разбрах със сигурност за какво е този болт според мен той ограничава подаването на газ ако някой знае или го е бутал напред -назад нека каже има ли разлика във вървежа ,колата е 156 2,0тс 98г

Колега, според мен така трябва да си е то си е заводско и наще коли не са единствените с такъв болт, много коли го имат , надали колата ще ти тръгне по-бързо ако го махнеш, най-вероятно е да скъсаш нещо както оем беше казал в другата тема... иначе за колегата кълцоне можеби на него е бил по изпъкнат или нещо такова и затова му е ограничвал педала, иначе настъпия до край на 2ра и гледай как се движат оборотите(от 1500 до 3000 нали знаеш , че се чуди тайче спокойно), ако си ги пълни какъв ти е проблема? Като го махнеш няма да ти даде 30 коня :)

k1lcone
26-09-2009, 19:25
oт пробване глава не боли. а и няма кво да скъсаш. тва да не е колело

plamen petkov
26-09-2009, 20:25
А има ли някакъв по специялен чалъм по завъртане-отвъртане ,това е че не мога да го видя ,днес бърках, опитвах с пръсти ама не стана :whistle:

k1lcone
26-09-2009, 21:07
с клещи

CrazyElement
27-09-2009, 02:05
oт пробване глава не боли. а и няма кво да скъсаш. тва да не е колело

Ами ти, що мислиш , че талянеца го е сложил там? Викаш напраил колата 200 коня ама си казал много и е и турил тоз болт да стане 155? Ае стига излагане според мен този болт трябва си стои там , за да няма после по големи ядове.

plamen petkov
27-09-2009, 09:42
Да разбирам че го е сложил италиянеца обаче ако се навие до край /без да се маха / плюс това там имам и стелка а до колкото разбрах оригиналната има отрязано точно където се пада болта мисля че ще има разлика ,моята 156 никога не съм я виждал дори близо до червената зона на оборотомера камо ли вътре може би е заради болта не знам точно за това исках да разбера

mirchozo
27-09-2009, 10:14
Колега, много лесно можеш да си отговориш сам на въпроса. Палиш колата, натискаш до долу, ако се задейства прекъсвача (на около 7200об/мин) значи всичко си е наред и няма какво да пипаш болта. Ако не е, просто го навиваш докато достигнеш желато.
Според мен тоя болт е поставен с някаква цел, да пази потенциометъра, да може всеки да си ограничи оборотите ( приметно давате колата на хлапето си, само че не искате да се претрепе някъде, отвивате малко болта и хоп, макс скорост вече не е 200+, ами 140 да речем), такива неща имам предвид...
Та ако ще се маха болта, не е зле да се види отдолу за какво става дума, преди да настъпите педала с петата додолу.

plamen petkov
27-09-2009, 13:44
И според мен болта не е сложен току така но всъщност каква му е функцията имаше и мнение за да не се скъса жилото на газта което малко ме съмнява това са само догатки ,някой знае ли ?

k1lcone
27-09-2009, 19:50
аз карам без болт. кат се скъца нещо ще ви пиша. до тогава си карайте с болта. може да е сложен просто за разработването на колата като е нова. после да е ненужен.

Nikiboy
27-09-2009, 20:04
Чсто колите като им натиснеш падалчето на диагностика показват например 96% натиснат педал. Просто я закачи на компир и натискай - така ще видиш дали да си губиш времето.

plamen petkov
28-09-2009, 08:29
Като натиснете педала на газта /с болт/до колко оборота стигате защото аз нямам спомен да съм минавал много над 6 000 оборота

oem
28-09-2009, 09:19
Болта ви трябва да е завит до край. Това е. Ако стелката ви е дебела и ляга над плочката в която опира болта тогава може да не можете да дадете до край газ. Но за какво ви е това? Да хвърля гориво на вятъра? 5 - 10 градуса невъзможност да отворите повече клапата не е бола за умиране. Специално на бензинките които са с жило трябва да се внимава с махането на болта.

Аз си го имам болта. Завит е до край и имам и стелка под него която е дебела поне 9 мм. и си стигам прекъсвач на 7600 оборота и правя 240 по километраж на дълга права отсечка с лек наклон. И отварям клапата на 79 процента по данни от диагностичната апаратура.

ФЕРАРИСТ
28-09-2009, 10:50
Добре де ора, за какво ви е да го махате - ако сте със жило то той предпазва същото от проблеми, както и дросела - ако сте със ел. газ, то тоя болт е боднат за да не се прецака механизма на педала на газта, той търпи регулиране, затова си го регулирайте като хората и не се занимавайте със толкова дребни неща, който не са сложени за да ограничават хорс пауърите ви, а да не ви карат да звъните на такива като мен с въпроси - "Ферко, у тебя есть жило за газта или потенциометър"........

plamen petkov
29-09-2009, 09:14
Съгласен съм че може и да предпазва но той се настройва и съм сигурен че ако се отвие много и особенно ако имаш и стелка /като мен/ колата няма да е същата защото едно еда натиснеш педала до половината и съвсем друго до ламарината

oem
29-09-2009, 09:20
Моя болт е завит до край. И пак като натисна до край без стелката си ми показва 77% отворена клапа.

plamen petkov
29-09-2009, 13:25
Това е доста интересно само 77% и то при завит болт не съм чак толкова навътре в нещата обаче би трябвало да има разлика ,направо взех да се плаша наистина трябва да отговори човек който разбира от тези неща !!! На други марки автомобили дали има такива болтове и при какви кубатури според мен може би се слагат на по мощни двигатели ?:surrender:

oem
29-09-2009, 14:18
Всъщност съм излъгалх малко. Не 77% а 77 градуса.

k1lcone
29-09-2009, 14:59
абе махай, виж разликата и пак си го сложи. ко толко. аз го манах и не го слагам. кот ще да става

annihilator
29-09-2009, 22:32
И аз го махнах - не виждам разлика . Сигурно пак ще го навия .

thecleaner
29-09-2009, 22:49
И аз го махнах - не виждам разлика . Сигурно пак ще го навия .

Що се занимаваш с глупости, естествено че няма да има разлика.

Xtrime7
30-09-2009, 07:13
И аз го махнах - не виждам разлика . Сигурно пак ще го навия .

При теб е по-различно защото нямаш и жило за гаста.Та нормално е да няма ефект.

annihilator
01-10-2009, 19:29
При теб е по-различно защото нямаш и жило за гаста.Та нормално е да няма ефект.
А какво имам , като нямам жило?
Но каквото и да е , нали все пак се увеличава хода на педала ...
Защо няма ефект /поне при мене няма/?

Xtrime7
01-10-2009, 21:30
А какво имам , като нямам жило?
Но каквото и да е , нали все пак се увеличава хода на педала ...
Защо няма ефект /поне при мене няма/?

До колкото се сещам имаш потенциометър на педала на гаста който предава информацията към управляващия бок ,и от там колко гориво и колко да ускорява или намалява.


Вчера много лошо те пуснах на завоя:),ама малко се пазя че съм без кетап :).

annihilator
02-10-2009, 20:23
До колкото се сещам имаш потенциометър на педала на гаста който предава информацията към управляващия бок ,и от там колко гориво и колко да ускорява или намалява.


Вчера много лошо те пуснах на завоя:),ама малко се пазя че съм без кетап :).

Айде , айде ! :grin: То нали знаеш - на калпавата ракета , космоса и пречи ! :grin::grin::grin:

Пак не разбрах - на потенциометъра не му ли влияе хода на педала ?!?

plamen petkov
03-10-2009, 17:12
Сериозно ли никой не знае за какво е този болт,според мен не е за да пази жилото защото всички коли щяха да имат ,а по принцип като се замисля това е много прост и лесен начин да ограничиш една кола :fish:

lubo_red
03-10-2009, 17:16
Сериозно ли никой не знае за какво е този болт,според мен не е за да пази жилото защото всички коли щяха да имат ,а по принцип като се замисля това е много прост и лесен начин да ограничиш една кола :fish:
Въобще не виждам какво ограничава тоя болт,като разликата с него и без него е 1 см

ФЕРАРИСТ
03-10-2009, 17:21
Пак не разбрах - на потенциометъра не му ли влияе хода на педала ?!?
Влияе му - ако е калпаво регулиран.......

---------- Post added at 17:21 ---------- Previous post was at 17:20 ----------


Сериозно ли никой не знае за какво е този болт,според мен не е за да пази жилото защото всички коли щяха да имат ,а по принцип като се замисля това е много прост и лесен начин да ограничиш една кола :fish:
Мисля че доста хора вече разбраха.....

k1lcone
03-10-2009, 20:41
Въобще не виждам какво ограничава тоя болт,като разликата с него и без него е 1 см
кат си на по висока предавка и неможеш да изцедиш хубаво колата. поне при мен е така. мъ аз имам малко обороти

plamen petkov
03-10-2009, 21:39
При мен разликата е повече от 2 см плюс стелката това според мен не е малко и може би спестява едни 200-300 оборота

k1lcone
03-10-2009, 21:55
на мен ми спестяваше около 1000 оборота на четвърта. ся по лесно влиза в тях. по принцип уж не е хубаво да се минават 4000 оборота на дизела ама като манах болта има разлика и в другите обороти :)

plamen petkov
04-10-2009, 15:49
Един малко тъп въпрос -как да отворя капачката на двигателя ? личи че не е затегната какво ли не натисках :dunno:

ФЕРАРИСТ
04-10-2009, 16:39
Е как хем не е затегната, хем не можеш да я отвориш.....с скоба или верига за маслен филтър....

plamen petkov
04-10-2009, 17:00
Има малък ход около 1мм ,не знам нещо ли се натиска допълнително, от толкова време се мъча :surrender:

oem
04-10-2009, 19:32
На газта ли? там трябва да има. Не се мъчи.

plamen petkov
04-10-2009, 20:25
Не на газта а на капачката на двигателя не мога да я отвъртя / реших да не пускам друга тема /

plamen petkov
05-10-2009, 19:33
При вас как се отваря капачката на двигателя по стандартния начин или си има чалъм ?

Xtrime7
05-10-2009, 19:50
При вас как се отваря капачката на двигателя по стандартния начин или си има чалъм ?

По нормалния начин,стискаш здраво и въртиш обратно на часовниковата стрелка.