View Full Version : Проблем със "Стрелата"
Колеги имам проблемче със "стрелата" .
Има едно прекъсване до към 2000 оборота , когато е студена се усеща много , като загрее малко се пооправя ама не изцяло . Да ходя ли на диагностика ? кабели, бобини, свещи ? :lupe:
155_8000rpm
28-09-2009, 19:39
Колеги имам проблемче със "стрелата" .
Има едно прекъсване до към 2000 оборота , когато е студена се усеща много , като загрее малко се пооправя ама не изцяло . Да ходя ли на диагностика ? кабели, бобини, свещи ? :lupe:
Що ли съм го чувал милиони пъти тоя въпрос,търсачката ще ти намери доста темички...
А аз мога да ти кажа,че може да е от страшно много неща,например аз се боря от 1 год. и половина с този проблем и почти вече го изчиствам,ама защото обикновено е комплексен проблема,а не от нещо конкретно...на мен никой диагностик не успя да ми помогне,сам се боря...
Що ли съм го чувал милиони пъти тоя въпрос,търсачката ще ти намери доста темички...
А аз мога да ти кажа,че може да е от страшно много неща,например аз се боря от 1 год. и половина с този проблем и почти вече го изчиствам,ама защото обикновено е комплексен проблема,а не от нещо конкретно...на мен никой диагностик не успя да ми помогне,сам се боря...
Ами сподели по какъв начин се бориш ... кво сменяш ? какво преглеждаш ?
155_8000rpm
28-09-2009, 20:06
Ами ходих на 3 диагностици различни и всички викат-колата е перфектна,а иди ги убеждавай,че не е...
И започнах борбата сам...1.смених свещи(и без това им беше време),2.смених и кабелите(на тъмно ставаше малка дискотека под капака),3.проверих всички датчици чрез смяна(без да ги купувам-от приятели,на които им работят),4.контактен спрей на всичко що е свързано по колата чрез куплунг,5.проба на комутатори и бобини,6.чистене на дюзи,7.реглаж на клапани+нови пулове(всичките),и накрая имаше подобрение,но пак куцаше нещо...
И накрая реших да си премеря температурния датчик,а той работи на принцип с променливо съпротивление(колкото повече загрява колата,съпротивлението спада),на топла кола беше 200-300 ома(а на студена трябва да е около 3 килоома),слизам една сутрин закачам мултицета и кво да видя 270 ома(ако не се лъжа толкова бяха),тоест той казва на екуто,че колата е загряла и от там малко бензинец и идва...СЪВЕТ:кола на диагностика само студена,затова на мен не ми го хванаха този датчик,при загряла кола се променят всички параметри и доста неща се пропускат като евентуален проблем...смених го въпросния датчик и изчезна проблем със гаргарите сутрин рано...обаче проблема със лекото замисляне дори и на топъл мотор си остана,макар и не толкова доловимо...
Последно смених горивен филтър,сложих и спортен филтър и да чукна на дърво колата е хала засега,много добре се държи дори и в ниските обороти...
Ами тва е общо взето,дано не съм изпуснал нещо:lupe:.
Бая работа ме чака значи ...
155_8000rpm
28-09-2009, 20:20
Не се знае,може да е комплексен проблема като при мен,а може и да е най-простичкото нещо в тая кола,дето никой майстор да не го хване и да си блъскаш главата и накрая да го оправиш без да искаш...
Стягай се в кръста и почвай,ако ти се занимава...щото на мене колата ми е второ дете и като е болна и аз съм болен...и сън ме не хваща...
Не се знае,може да е комплексен проблема като при мен,а може и да е най-простичкото нещо в тая кола,дето никой майстор да не го хване и да си блъскаш главата и накрая да го оправиш без да искаш...
Стягай се в кръста и почвай,ако ти се занимава...щото на мене колата ми е второ дете и като е болна и аз съм болен...и сън ме не хваща...
Аз съм същия , само дето още си нямам дете ( само Алфата ) ;)
rumenti77
28-09-2009, 21:16
Колеги имам проблемче със "стрелата" .
Има едно прекъсване до към 2000 оборота , когато е студена се усеща много , като загрее малко се пооправя ама не изцяло . Да ходя ли на диагностика ? кабели, бобини, свещи ? :lupe:
И аз го имам същия проблем само,че при мен е трудно и паленето особено когато е студена колата.
И аз го имам същия проблем само,че при мен е трудно и паленето особено когато е студена колата.
Колегата Ви обясни от къде да започнете. Нормално е когато ДВГ не работи коректно при студен двигател да се почне от някои датчик за температура. При 8 кл. мотори е забоден отгоре на терностата и е със синя букса. Доколкото помня на изуст при 90гр. беше около 260ома а при 10гр.- 950. Утре ще го проверя в сервиза и ако Ви интересува ще дам по-точни данни.
Колегата Ви обясни от къде да започнете. Нормално е когато ДВГ не работи коректно при студен двигател да се почне от някои датчик за температура. При 8 кл. мотори е забоден отгоре на терностата и е със синя букса. Доколкото помня на изуст при 90гр. беше около 260ома а при 10гр.- 950. Утре ще го проверя в сервиза и ако Ви интересува ще дам по-точни данни.
Другият вариант е направо да мина да провериш какво се случва с този двигател ... ако може разбирасе .
Ми ,това май е най добрия начин?!?
Ми ,това май е най добрия начин?!?
Само да се поосвободя малко че сега съм доста зает и ще се уговорим нещо ;)
rumenti77
06-10-2009, 09:59
Днес ходих на диагностика и се оказа,че проблема идва от бензиновата помпа.:brickwall:
Моят съвет е да се започне с бобините и комутаторите,много лесно се диагностицират ;) На моята 155-ца именно от тях се оказа всичко :)
Днес ходих на диагностика и се оказа,че проблема идва от бензиновата помпа.:brickwall: Имаш ЛС
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.