View Full Version : Покупка на Алфа Ромео 145 1.6 T. Spark
masterix
01-10-2009, 23:01
Здравейте колеги!
Първо искам да се извиня, но не намерих тема която да отговаря на моите въпроси и в която да се включа, та реших да направя една нова.
Харесал съм си една Алфичка 145 1.6 Туин Спарк, като според изчетеното дотук за този модел останах с впечатление че трябва да търся кола с тази технология на мотора, а не боксер и производство след 1997 година.
Харесал съм си една такава, 97-ма година, внос от Италия и искам да питам за какво да гледам, защото ще ходя до ден-два да я огледам, покарам и ако ми хареса да я купувам. Нямам възможност да си взема майстор или поне човек, разбиращ. На място ще се преценя, ще се пазаря и ще решавам явно.. Аз самия не съм запознат много със спецификите на този модел, а и ще ми е първа италианска кола, чак малко се притеснявам да не сбъркам с покупката.
За да не се разводнявам повече, и за да получа по-точен отговор искам само да споделя, че ходих на един предварителен оглед за около 15 мин. от който почти не добих представа, още повече че акумулатора на колата беше паднал и не можахме да я запалим. Иначе мотора й изглеждаше сравнително добре, нямаше видими течове на масло, или протрити и скапани маркучи и съединения, не беше мит, или поне не скоро, в казанчето на антифриза имаше утайка около гърловината край капачката.. Общо взето само това успях да видя. Купето е що-годе запазено, без ръжда, и отвън и отвътре е ОК, само гумите й бяха заминали и ще трябва да отбивам сигурно от цената заради тях.
Колата е без климатик и без еърбег-ове, което ми се стори странно.. но поне мисля че има ABS...
За друго към момента не се сещам.
Надявам се на вашите бързи отговори за какво да внимавам при тази кола - слаби места и т.н... че до неделя трябва да се взима решение; пък може и да се присъединя към клуба на Алфа скоро, кой знае :razz:
Поздрави на всички!
Вариаций с еърбег,с два еъбега,без еърбези,с абс,без абс,но с еърбег...,всякакви ги има.При Алфите не е като при другите коли.Екстрите на автомобила не се означават с определени букви,когато си е купуваш нова можеш да си избереш какво да има и какво не.Туин Спарка е несъпоставим като мотор с боксера.По-скъп е за ремонт и подръжка и по-претенциозен,също така и по-чуплив.Боксера е по елементарен мотор с по евтини части и следователно по-малко дефекти,но е по-труден за работа на майсторите.След 97 година няма боксери всички са ТС.Ръжда по купето няма как да намериш,защото колата е с подцинковано купе даже от завода излзлиза с гаранция за 8 години,ако несе лъжа.Като е запалиш гледай има ли светещи лампи по таблото,също така да не трака като дизел.Иначе Алфата е маняшки автомобил не се развалят повече от френските например,частите с малки изключения са в рамките на нормалното.Удоволствието от шофирането е голямо има едно усещане за владеене на колата и за мощност,което го няма в другите автомобили.Въпрос на късмет е да попаднеш на запазен екземпляр.При покупка трябва да ти дадат с нея 2 кафяви ключа,2 червени и 2 карти с код.Разхода е малко по-висок около 10-11 градско.Друго не се сещам.. :whistle::whistle::whistle:
endeavour
02-10-2009, 08:59
Здравейте колеги!
Първо искам да се извиня, но не намерих тема която да отговаря на моите въпроси и в която да се включа, та реших да направя една нова.
Харесал съм си една Алфичка 145 1.6 Туин Спарк, като според изчетеното дотук за този модел останах с впечатление че трябва да търся кола с тази технология на мотора, а не боксер и производство след 1997 година.
Харесал съм си една такава, 97-ма година, внос от Италия и искам да питам за какво да гледам, защото ще ходя до ден-два да я огледам, покарам и ако ми хареса да я купувам. Нямам възможност да си взема майстор или поне човек, разбиращ. На място ще се преценя, ще се пазаря и ще решавам явно.. Аз самия не съм запознат много със спецификите на този модел, а и ще ми е първа италианска кола, чак малко се притеснявам да не сбъркам с покупката.
За да не се разводнявам повече, и за да получа по-точен отговор искам само да споделя, че ходих на един предварителен оглед за около 15 мин. от който почти не добих представа, още повече че акумулатора на колата беше паднал и не можахме да я запалим. Иначе мотора й изглеждаше сравнително добре, нямаше видими течове на масло, или протрити и скапани маркучи и съединения, не беше мит, или поне не скоро, в казанчето на антифриза имаше утайка около гърловината край капачката.. Общо взето само това успях да видя. Купето е що-годе запазено, без ръжда, и отвън и отвътре е ОК, само гумите й бяха заминали и ще трябва да отбивам сигурно от цената заради тях.
Колата е без климатик и без еърбег-ове, което ми се стори странно.. но поне мисля че има ABS...
За друго към момента не се сещам.
Надявам се на вашите бързи отговори за какво да внимавам при тази кола - слаби места и т.н... че до неделя трябва да се взима решение; пък може и да се присъединя към клуба на Алфа скоро, кой знае :razz:
Поздрави на всички!
Бих те посъветвал да я види човек,който е в час с мотора 1,6 16в,понеже си има особености и недоглеждането им води до сериозни разходи после.Добре е да си подготвен и за следните неща (изразявам лично мнение): височък разход,особено при каране тип "алфа", доста скъпи части и проблемно (но не и невъзможно) монтиране на газ или метан.
DerMeister
02-10-2009, 09:18
Стига с тия скъпи части, частите не са скъпи, даже някои са евтини. Има дебитомер и ламбда сонда, които са по-скъпички, но те се сменят веднъж и то евентуално. Гледай каквото се гледа на всяка кола. Следи от удари, неравномерно износване на гумите, разбито окачване. По таблото нищо не трябва да свети. Ако трака малко, това да не те плаши, ако всичко друго е ок, просто всички се разтракват и щом си се спрял на 146 тс, трябва да си се примирил с това. И най-важното. Кола без airbag и климатик... Никакъв смисъл няма да я взимаш, освен ако не е 2 пъти по-евтина от нормалното.
vankata_ll
02-10-2009, 09:27
Аз бих ти препоръчал също така да огледаш колите, които се продават във форума (в раздел продава/автомобили). Виж техните цени, какви екстри имат (клима, халогени, абс, еърбеци и т.н.) какво е сменяно по тях и колко са стрували частите, и си направи съпоставка с цената, която ти искат за харесания от теб автомобил.
Разгледай също и тази тема:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=1688
Данъкът на 120 к.с. също си е цифра. Вярно, че се плаща веднъж в годината, но целия ден ходиш крив.
Успех
Още нещо, за което не трябва да си експерт - без да я палиш, огледай ауспуха - ако е много осажден, гори масло, а това, каквато и да е причината, не е добре. Идеалния вариант е да да изглежда почти чист. Бръкни с пръста навътре доколкото можеш и виж дали не е бърсан специално или дали гърнето не е свежо подменено. Също отвори капака на двигателя и без да палиш, огледай за течове в района на главата. При някакво съмнение, че има остатъци от текъл антифриз м/у главата и блока бягай също... Обикновено пропуска масло гарнитурата на капака на клапаните - това се оправя с нова гарнитура. Гледай също лепенки за смяна на ангренажен ремък и масло - трябва да има, ако някой не е бъзикал автомобила (пък да са и с подходящия вид, не като да са залепени вчера ...). Като я запалиш гледай дали работи термостата - повечето сдават багажа - сменя се за 75 - 100 лв, но ако е повреден, разхода скача доста. Търси остатъци от масло в антифриза и от вода в маслото - течностите трябва да са чисти, дори да не е сменяно маслото, когато има вода в него, си личи, хваща мръсна пяна. Като я подкараш, мини през някоя дупка и направи няколко пълни завоя наляво-надяно - ако при пълен завой вие - хидравлична помпа, ако трака - карета, ако хлопа по дупките - окачване, а ако просто вози като каруца - всичко е ок. Алфата е с твърдо окачване - на гладък път лепне на шосето. Такива работи. И не забравяй - никой не може да те преметне без твое участие. Успех в начинанието!
Не знам как точно си решил да е 16в ТС , а пък още повече 1.6 мотора. Липсата на климатик и еърбегове също не допълва общата картинка с добри детайли.
Трябва да е много , ама много добра цената за да се решиш на подобна стъпка.
Най- добре е да изчакаш и да намериш нещо по-подходящо.
vankata_ll
02-10-2009, 16:42
Не с лошо за 1.6-цата :smoke:
1.4 и 1.6 са най-често срещаните в БГ автопарка. 1.8 се среща рядко, а 2.0-ки още по-малко. За мен лично 1.8 е може би най-добрия компромис, макар че и моята си ми харесва достатъчно много. Шанса да намери читаво JTD е равен на този да се изтеглят еднакви числа в два поредни тиража на тото-то.
За това, че цената и трябва да е повече от атрактивна споделям напълно.
Колега, дерзай и не бързай. Без кола няма да останеш ;-)
При покупка трябва да ти дадат с нея 2 кафяви ключа,2 червени и 2 карти с код.
Сигурен ли си? Според мен пълния комплект включва 2 червени ключа, 1 мастър ключ (кафяв) и код карта (не съм сигурен дали трябва да има втора карта, моята е само една).
И тук пише така:
http://www.clubalfaromeo.com/?Section=7&Entry=11
Всъщност и без това 145/6 на старо с пълния комплект ключове рядко се срещат, но пък ако случи на такава човек е добро начало на огледа ;)
И все пак, ако не е тайна, за какви пари става въпрос? Не ме разбирай погрешно, просто всички тук се стараем да ти помогнем в избора. Но алфа БЕЗ климатик и то от Италия е малко странно :bored: Аз лично не бих я взел, освен ако не е в перфектно състояние (а ти казваш че има забележки), или пък е на много ниска цена.
.... Но алфа БЕЗ климатик и то от Италия е малко странно :bored: .
Само за протокола :-) - моята е от Италия (брега на езерото Исео в северна Италия) и няма климатик. За мен е ОК, след като 5 години карах кола с климатик, повече не искам такова чудо ... въпрос на вкус. Пък тя да върви и да е читава, климатика да и е проблема ...
masterix
02-10-2009, 20:57
Не можах да ви пиша по-рано защото по цял ден съм адски зает.
По въпроса на колегата tonov - колата е на цена от 1500 лв., която може да се коментира според продавача. До около тази сума всъщност са и парите които мога да отделя за кола, за предпочитане с две врати.
След изписаното дотук взех да се плаша наистина да не попадна на някоя кола, в която ще трябва да налея торба пари за смяна на всичко което й е проблем, за да стане годна за каране.. А въпросната Алфа ме съмнява че е такава, но като не съм автомонтьор:oops:
Проблема също е че транзитните й номера са изтекли още през октомври 2008... Не знам къде е стояла толкова време и защо не е продадена досега.
На мен също ми е странно защо няма поне еърбег-ове, както повечето Алфи след 97-ма, да не говорим за клима, но пък има борд комп. - странно но факт.
Изобщо много въпросителни има около тази машина, но мисля че утре като отида да я видя, и да поговоря по-сериозно с продавача, който между другото, се оказа обикновен човечец, чийто приятел изпаднал в нужда за пари и му я оставил да я продава и заминал за Италия, и тя стои в един двор и събира прах и паяжини и сякаш и двамата са я зарязали и са се примирили че няма да могат да я продадат; всичко в което имам съмнение ще се изпари.. предполагам утре.
Колкото до данъка, както каза колегата vankata_II, то на 1.4 е към 160, а на 1.6 е около 180 лв., така че разликата е несъществена.. а аз съм се ориентирал към тези двигатели, защото турбо дизелче за тези пари няма да мога да намеря. Относно газта или метана - не искам да карам на алтернативни горива по мои си причини.
Честно да си призная, ще е супер ако някой колега от форума може да дойде утре или евентуално в неделя с мен да погледне колата... Ако случайно има някой желаещ ще се радвам да ми пише примерно на лични и да се разберем.
Има няколко неща, които е добре да провериш:
1. При палене дали трака като дизел, тракането заглъхва ли в последствие - ако трака, дори и за секунди, значи е за вариатор - 300лева + 100 труд.
2. Виж зацепва ли добре предавките, стърже ли, лесно ли влизат.
3. Загрей колата и виж как върви след 4500 оборота, би трябвало да се усети съществена разлика след тези обороти.
4. По-добре я закарай при Бобо да и направи една диагностика - по-добре 30 лева предварително, отколкото 2000 лв в последствие. Диагностиката на алфата е 100% задължителна според мен, поне при покупка на кола от тази марка.
5. Провери задължително дали пуши и какъв цвят.Пушенето може да доведе до смяна на ламбда сонда(бедна или обогатена смес) или проблеми с двигателя.
Аз се напатих вече, затова недей да се колебаеш.Ако имаш грам съмнение, търси си друга, иначе цената бива.
Алфа Ромео за 1500 лв не ти трябва момче!
Ако мислиш да я караш 1 год. и после да я хвърлиш я вземай, ако не те съветвам да не я купуваш.
Читавите 145-ци в момента вървят по около 3000 до 4500, като имат почти всички екстри.
Моята модел '97 я взех преди 3 год. за 3000. Първоначалната инвестиция излез около 3500. До тук добре, но след като започнаха да издъхват някои части взе да излиза солено, имайки предвид първоначалната и цена.
За пример:
дебитомер = 700 лв (при АР се счита за консуматив)
вариатор = 300 лв (започва да трака на около 120 хил. км)
свещи = 320 лв (4+4 x 42 лв бройката - оригинални NGK)
съединител, мисля че от прочетеното във форума струва около 1000 лв.
Така че се замисли, ако имаш възможност и желание си вземи, по-обикновена кола, било то Пежо 106, Рено Клио, VW Поло, Опел Корса, по-добре защото частите са в пъти по-евтини. От друга страна като дизайн и излъчване 145 може все още да се сравнява със съвременните коли!
Не можах да ви пиша по-рано защото по цял ден съм адски зает.
По въпроса на колегата tonov - колата е на цена от 1500 лв., която може да се коментира според продавача. До около тази сума всъщност са и парите които мога да отделя за кола, за предпочитане с две врати.
След изписаното дотук взех да се плаша наистина да не попадна на някоя кола, в която ще трябва да налея торба пари за смяна на всичко което й е проблем, за да стане годна за каране.. А въпросната Алфа ме съмнява че е такава, но като не съм автомонтьор:oops:
Проблема също е че транзитните й номера са изтекли още през октомври 2008... Не знам къде е стояла толкова време и защо не е продадена досега.
На мен също ми е странно защо няма поне еърбег-ове, както повечето Алфи след 97-ма, да не говорим за клима, но пък има борд комп. - странно но факт.
Изобщо много въпросителни има около тази машина, но мисля че утре като отида да я видя, и да поговоря по-сериозно с продавача, който между другото, се оказа обикновен човечец, чийто приятел изпаднал в нужда за пари и му я оставил да я продава и заминал за Италия, и тя стои в един двор и събира прах и паяжини и сякаш и двамата са я зарязали и са се примирили че няма да могат да я продадат; всичко в което имам съмнение ще се изпари.. предполагам утре.
Колкото до данъка, както каза колегата vankata_II, то на 1.4 е към 160, а на 1.6 е около 180 лв., така че разликата е несъществена.. а аз съм се ориентирал към тези двигатели, защото турбо дизелче за тези пари няма да мога да намеря. Относно газта или метана - не искам да карам на алтернативни горива по мои си причини.
Честно да си призная, ще е супер ако някой колега от форума може да дойде утре или евентуално в неделя с мен да погледне колата... Ако случайно има някой желаещ ще се радвам да ми пише примерно на лични и да се разберем.
Цената и е добра,но задължително отиди с някой колега който разбира,че да не излезе доста по-скъпа.
Успех с огледа и евентуалната покупка.
xymax, oткъде ги измисли тия цени......
BillyBoy`
03-10-2009, 10:50
Алфа Ромео за 1500 лв не ти трябва момче!
Ако мислиш да я караш 1 год. и после да я хвърлиш я вземай, ако не те съветвам да не я купуваш.
Читавите 145-ци в момента вървят по около 3000 до 4500, като имат почти всички екстри.
Моята модел '97 я взех преди 3 год. за 3000. Първоначалната инвестиция излез около 3500. До тук добре, но след като започнаха да издъхват някои части взе да излиза солено, имайки предвид първоначалната и цена.
За пример:
дебитомер = 700 лв (при АР се счита за консуматив)
вариатор = 300 лв (започва да трака на около 120 хил. км)
свещи = 320 лв (4+4 x 42 лв бройката - оригинални NGK)
съединител, мисля че от прочетеното във форума струва около 1000 лв.
Така че се замисли, ако имаш възможност и желание си вземи, по-обикновена кола, било то Пежо 106, Рено Клио, VW Поло, Опел Корса, по-добре защото частите са в пъти по-евтини. От друга страна като дизайн и излъчване 145 може все още да се сравнява със съвременните коли!
Дебитомера е малко по евтин, свещи има по евтин и също много добър вариант, вариатора намира се и по евтино ама за сединителя утрепа рибата:roll2:
masterix
03-10-2009, 10:54
Абе пичове, съвсем ме отказвате с тия цени на части и консумативи.. Затова ли този модел и 146 държат толкова ниски цени? Щото са в дъното на класацията по надежност или какво?? Нека го изясним.
Сериозно ли тази кола се поврежда толкова колкото пишете, че и поддръжката и излиза в пъти по-скъпа сравнена с другите коли в класа й...
Излиза че Алфа е най-ненадежната кола в класа си и трябва да си луд фен и маниак, за да си купиш такава кола. Сякаш ще стои повече в сервиза, отколкото на пътя.
Направо не знам какво да си мисля. Колата толкова ми хареса на външен вид, а и вътре е доста запазена. Набелязах си италианка защото се славят като евтини и непретенциозни откъм поддръжка коли. А и имат страхотен дизайн.
Освен това наистина не мисля да я карам повече от година, година и половина. И нямам намерение да я правя бегачка, просто искам сток кола за из града, да ходя до университета, на работа, отвреме на време може и извънградско и по планини и море с приятели. Ни чипове, ни тунинги, ни нищо като подобрение имам намерение да й правя. Харесвам коли които са с оригинален вид - вътре и вън, мразя всякакви доработки тип "бастунинг".
Ако се наложи (сигурно ще се наложи), ще й направя една диагностика на двг, ще сменя масло, филтри, ремъци и ролки ако е необходимо, промивка на охладителната система, смяна на дискове и накладки, поне отпред, проверка на изпускателната система, ако има ръжди, поне две зимни гуми, техн. преглед след това, ГО.. едни прилични тасове за джантите, едно CD накрая и пей сърце... Да не забравяме и регистрацията в КАТ и съпътстващите разходи. Поне доколкото я огледах първоначално ще има нужда от някои от тези манипулации.
От какво повече ще има нужда тази кола незнам, ама тук ме забихте с някакви дебитомери, вариатори, ламбда сонди и пр.
Моля ви, не тълкувайте поста ми негативно, не искам да обидя никой, зная, че искате да ми помогнете, но не смятам да й правя основен ремонт.
В крайна сметка на тази кола не мисля да разчитам за пътуване в чужбина или пък планинско рали примерно - ще ми трябва за къси и средно дълги маршрути респективно из София и Северна и Южна България.
off: Следобяд ако е по-хубаво времето може би ще отивам на обстоен оглед, да видим тази ли ще е колата или не, но ако е облачно и дъждовно ще го оставя за утре!
Няма такива цени бре, ламбдата е около 180 лв, дебитомери компромисни се намират вече по 150 лв, вариатора е скъп, но може да се пробваш да сложиш ремонтен кит, който е до 15лв и се сменя с ангренажния ремък(за предпочитане е да смениш обаче вариатора), за да не плащаш двойно за труд- иначе дори и да трака, може да караш и така, докато посъбереш кинти. А такъв съединител няма, ако слагаш керамични спортни версии да, иначе е около 300 лева читав-примерно Valeo e 268,00 лв. И то това са неща, които може да не се наложи да сменяш, само ако се обядят. Друг е въпроса как е двигателя на колата за такива пари...?
Замлъкна колега, взе ли колата или се отказа ?
Абе пичове, съвсем ме отказвате с тия цени на части и консумативи.. Затова ли този модел и 146 държат толкова ниски цени? Щото са в дъното на класацията по надежност или какво?? Нека го изясним.
Сериозно ли тази кола се поврежда толкова колкото пишете, че и поддръжката и излиза в пъти по-скъпа сравнена с другите коли в класа й...
Излиза че Алфа е най-ненадежната кола в класа си и трябва да си луд фен и маниак, за да си купиш такава кола. Сякаш ще стои повече в сервиза, отколкото на пътя.
Ми да го изясним де. Аз самия, много пъти съм се чудил защо държат толкова ниски цени. Най-вероятно е точно защото хора, които не са сядали в Алфа говорят как се чупи на всяко кръстовище и не излиза от сервиза. Хората, които си търсят кола пък вярват на въпросните, спират да търсят италиански коли и като няма търсене естествено цената пада :) Ако случиш на читава кола, ще се чупи точно толкова колкото се чупи всяка десетгодишна кола. Рано или късно ще излезе нещо да и оправиш, но според мен не се чупи повече от немска стара кола - и те си имат проблеми, ако нямаха в сервизите нямаше да знаят как да разглобят голф ;) Виж ако не си случил на читава - ми не си случил - това може да стане с и с немска, френска, японска и всякаква друга кола. Частите не са скъпи, не са и евтини. Определено не са като на жигули, но според мен са с нормални цени - във всяка кола има и евтини и скъпи части. Ако в тая е скъп дебитомера, в голфовете и астрите пък нещо друго скъпо ще има ;)
В края на краищата, не е в дъното на класацията за надеждност, щото при старите коли таква няма - разликата от бройка до бройка (от един модел) е от земята до небето. За много хора това е най-ненадеждната кола и с най-скъпите части, ама аз познавам достатъчно хора на които не им се вижда така, въпреки че карат Алфа всеки ден. Моята я имам от 1 година, карал съм 19 000 км за това време. За тая година съм правил дребни ремонти - термостат (взех я така - 60-70лв.), помпа и цилиндърчето на съединителя (двете общо за около 100 лв.), както и два датчика (ламбдата и тоя на разпределителния вал). Датчиците бяха единия 150 лева другия около 200, ама в тая кола са немски, на Бош и ги има и в немските коли същите, плюс това ламбдата си има живот и после се сменя. Така че и да не си купиш алфа от цените на Бош частите няма да се спасиш - и на голфовете им заминават ламбда сондите, можеш да бъдеш сигурен, само дето там собствениците по-малко им пука и по рядко ги сменят ;). Останалото, което съм сменял са консумативи - масло, ремъци, филтри, накладки, нов акумулатор и т.н. - незнам тия консумативи евтини ли са или скъпи на фона на другите коли, но те така или иначе се сменят, ако искаш да има кола, не е въпрос на надеждност ;). Ти си прецени как ти се виждат тия цени и колко надеждна ти се струва при положение че е купена след 11 години каране и съм пипал само тези неща. И имай предвид, че каквато и кола да си купиш, на тия години, просто няма как да я подържаш в добро състояние за без пари. Или ще трябва да плащаш от време на време или колата бързо ще се превърне в подвижна гробница :)
masterix
05-10-2009, 20:20
Отказах се от въпросната кола по ред причини които не ми се споменават! Просто това не беше подходящия за мен автомобил. Някой балама може и да се излъже и да я вземе... Това обаче не значи че съм се отказал да си намеря читава 145-ца на добра цена!
Така че, търсенето продължава.
Благодаря много на всички които се включиха в темата и ако модераторите решат могат да я заключат!
Преди да тегля ключа,ще кажа още нещо.
И италианци и гърци и други народи,когато говорят за колите си,сумират всички разходи за определено време и тогава теглят чертата.Гориво,ремонти,катастрофи,застраховки и тн.От такива упражнения съм стигнал до извода,че ако е гарга,поне да е рошава.Тоест,това,което твърдят и вещите.ТС си заслужава само 1.8 и 2.0 и нагоре,вече за съвсем маниаци.Особено си личи при 145/46. 1,4 ТС се бламира напълно от 1.6 и 1.7 8в боксер,а 1.6ТС от 1.7 16в.Говоря за версията с Вебер-Марелли,а не за допотопния Мотроник. Теглейки чертата,малките ТС действително не си заслужават скъпите части и обслужване.Пригодността на боксера към газовите горива , също е огромен плюс.
Всичко е въпрос на избор.
Колкото за цената,мой познат преди една седмица си купи перфектна 156 1.8 ТС за 3000 лева.Колата е на 360 000 км и в много добро състояние.Така,че цените падат и за това внимавайте,какво купувате.Както се каза по-горе,по-добре вземете и я закарайте на специалист да ви каже действителното състояние на колата и да си спестите много разходи за в бъдеще!
BillyBoy`
06-10-2009, 23:02
Преди да тегля ключа,ще кажа още нещо.
И италианци и гърци и други народи,когато говорят за колите си,сумират всички разходи за определено време и тогава теглят чертата.Гориво,ремонти,катастрофи,застраховки и тн.От такива упражнения съм стигнал до извода,че ако е гарга,поне да е рошава.Тоест,това,което твърдят и вещите.ТС си заслужава само 1.8 и 2.0 и нагоре,вече за съвсем маниаци.Особено си личи при 145/46. 1,4 ТС се бламира напълно от 1.6 и 1.7 8в боксер,а 1.6ТС от 1.7 16в.Говоря за версията с Вебер-Марелли,а не за допотопния Мотроник. Теглейки чертата,малките ТС действително не си заслужават скъпите части и обслужване.Пригодността на боксера към газовите горива , също е огромен плюс.
Всичко е въпрос на избор.
Колкото за цената,мой познат преди една седмица си купи перфектна 156 1.8 ТС за 3000 лева.Колата е на 360 000 км и в много добро състояние.Така,че цените падат и за това внимавайте,какво купувате.Както се каза по-горе,по-добре вземете и я закарайте на специалист да ви каже действителното състояние на колата и да си спестите много разходи за в бъдеще!Тука нещо не съм съгласен със теб относно малките.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.