PDA

View Full Version : затегнаха лагерите GTV



merankal
02-10-2009, 23:10
колеги затегнаха лагерите на коленовия
да имате някакви предложения със цени и телефони за шлайфане и цени на комплект лагери гарнитури? напреко казано искам помощ?

proper
03-10-2009, 00:22
Неприятно колега.
Доста хора уикенда ще сме към Фест-а и после повече отговори предполагам ще има.

Стискам палци.

merankal
03-10-2009, 00:33
:notworthy:

Ivo Skoklev
04-10-2009, 19:15
Мисля че около 60-70 лв ги купих основните-"АЕ"....гарнитура на главата-V.Reintz -65лв......ма като ще сваляш основни,сменяй и биелните направо....те са малко по-скъпи-120лв ги взех.Цените все пак не са меродавни,може да ги намериш и по-скъпи,но по-евтини от това ще са менте.Казвам го защото съм виждал менте в идентична опаковка на "АЕ".Успех

fiat fen
04-10-2009, 21:05
Колега много внимавай кой ще ти прави шлайф на вала щото после да нете боли глава

merankal
04-10-2009, 23:59
предложете каде и на каква цена да го шлайфам ?

VET
05-10-2009, 15:32
Здрасти колега, ако са затегнали основни, то вала ти е крив като сабя вече, и ти трябва майстор шлайфист ама наистина майстор, защото повечето с лопата да ги убиеш им е малко. Ако е биелен пак е крив, и пак трябва да е професионалист майстора. Ако си намериш стандартен вал ще си спестиш много главоболия, средства и време, защото като си направиш сметката пари за шлайф, пари за лагери - а разликата в цената между стандартни и ремонтни лагери е фрапираща и времето да тичаш нагоре надолу и ти излиза че е по-добре стандартен отколкото шлайф. Пък и веднъж шлайфан не се знае колко ще изкара, защото имат някаква повърхностна обработка, която отива по дяволите при шлайфа и отиваш в мек материал.

Казвам ти го от опита който имам с италиански машини.

Успех с ремонта

Ivo Skoklev
05-10-2009, 21:04
Здрасти колега, ако са затегнали основни, то вала ти е крив като сабя вече, и ти трябва майстор шлайфист ама наистина майстор, защото повечето с лопата да ги убиеш им е малко. Ако е биелен пак е крив, и пак трябва да е професионалист майстора. Ако си намериш стандартен вал ще си спестиш много главоболия, средства и време, защото като си направиш сметката пари за шлайф, пари за лагери - а разликата в цената между стандартни и ремонтни лагери е фрапираща и времето да тичаш нагоре надолу и ти излиза че е по-добре стандартен отколкото шлайф. Пък и веднъж шлайфан не се знае колко ще изкара, защото имат някаква повърхностна обработка, която отива по дяволите при шлайфа и отиваш в мек материал.

Казвам ти го от опита който имам с италиански машини.

Успех с ремонта

Мммда ако си сигурен за състоянието на "новия"...така или иначе пак ще трябва да се мери.Някак си не върви да свалиш мотор и да му качиш непремерен вал,после ще си изкубеш косите.....определено няма да легне по-евтино,по-скоро наравно,все пак и за шлай ще ти вземат пари.Питай Софианци,по-близо си до тях.Иначе за Пловдив ако беше няма грижи...те така или иначе са едни разбирачите на валове:yawn:

dilian alfa gtv
06-10-2009, 09:28
Мммда ако си сигурен за състоянието на "новия"...така или иначе пак ще трябва да се мери.Някак си не върви да свалиш мотор и да му качиш непремерен вал,после ще си изкубеш косите.....определено няма да легне по-евтино,по-скоро наравно,все пак и за шлай ще ти вземат пари.Питай Софианци,по-близо си до тях.Иначе за Пловдив ако беше няма грижи...те така или иначе са едни разбирачите на валове:yawn:

Колега какво стана с твоята кола подкара ли я вече или още е в бокса.:!:

merankal
06-10-2009, 14:19
в бокса е чуда се каде да се шлайфа ???

VET
06-10-2009, 15:52
Кои лагери са задрали? Потърси ли стандартен вал? А относно вала, ако ще купуваш друг - диагнозата му се поставя за 10 минути. Жалко че си далече, защото можех да ти го премеря за износване и кривина.

Колега Иво, никъде не съм казал, че просто се взима един вал и се хвърля в двигателя. Тука няма място за "ако си сигурен във вала", всичко се мери по 10 пъти: натяг на лагерните тела, натяг на лагерите стегнати в блока и в биелите, износване и елипса на шийките на вала, и тогава се определя точния луфт. Относно лагерите АЕ, страшни боклуци са.

Abarth
06-10-2009, 17:11
Подкрепям колегата VET,задължително търси друг вал не-шлайфан,както виждаш подписа ми доста италиански дъргели съм имал и на половината съм им правил мотори и това говори моя скромен опит,шлайфан вал рано или късно дава фира :joly: