PDA

View Full Version : Днеска си тръгна компресията ОТНОВО



WhitePower
06-10-2009, 23:04
И така след 4000 км след ревизия на главата днеска 3 и 4 цилидър нямат компресия
алфата е разколачена само чакам малко хелп за да извадя вдигна главата щото много тежи със колекторите
очаквате снимков материал
до тука болтовете на главата бяха хлабави , Защо ли ?
може би някой не си е свършил работата
или гарнитурата е менте или болтовете са се разхлабили или ...


като дойде подкрепата ще вдигна глава ще кажа какъв е проблема

очаквайте снимки

Furious 155
06-10-2009, 23:48
ти тия болтове на главата смени ли ги при ремонта - както помниш наще убавици бяха заедно на тоя ремонт!

Bobi_33
07-10-2009, 00:22
ти тия болтове на главата смени ли ги при ремонта - както помниш наще убавици бяха заедно на тоя ремонт!

Болтовете при ремонт не се сменят. Но при слагане на главата не се ли спазят правилните стъпки и етапи на стягане на главата, после има проблеми.:wallbash::cry:

WhitePower
07-10-2009, 08:45
ти тия болтове на главата смени ли ги при ремонта - както помниш наще убавици бяха заедно на тоя ремонт!

каквото са ми казали това съм взел , а за помнене помня ;) самоче моята умря вчера , а и за пунтото знам че се слаган нови болтове и ми казаха да си купя но за алфата никой не спомена че тея болтове са 2 педи и че че се сменят
както и да е , като отхлупя канчето ще кажа какво е, за сега главата е развита само дето не мога да я вдигна щото много тежи със колекторите

WhitePower
07-10-2009, 23:28
главата е долу
оказа се че гарнитурата е духала на всички цилиндри но на 3 между четвърти е заминала
утре снимки ще има

WhitePower
08-10-2009, 11:03
снимките
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00959.jpg

http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00961.jpg


http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00962.jpg


http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00963.jpg


http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00964.jpg

http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00965.jpg

http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00966.jpg

VFTI
08-10-2009, 13:37
Тази липса на парче от гарнитурата как се получава??


И реално колата след като е изчезнала компресията спира ли да върви... в смисъл дали изобщо някак продължава да се движи? И какво се усеща?:unsure:

Сега само гранитура ли ще се сменя?

Furious 155
08-10-2009, 14:15
Тази липса на парче от гарнитурата как се получава??


И реално колата след като е изчезнала компресията спира ли да върви... в смисъл дали изобщо някак продължава да се движи? И какво се усеща?:unsure:

Сега само гранитура ли ще се сменя?

получава се като направи пробойна и сместа от бензин и въздух гори през нея и направо изпарява гарниурата!

The_Game
08-10-2009, 14:37
Оff

Иначе на два цилиндъра работи мотора.
Даже с издухана гарнитура ще му е по леко от колкото ако откачиш свещите :D

Не съм карал на 2 цилиндъра но съм я палил тресе и дърдори ама вдига обороти.

Аз даже си мислех, че работи на 3 цилиндъра и после видях, че комутатора е окуцял на половина. (Другия комутатор беше откачен)


off

VFTI
08-10-2009, 14:46
А как и защо става тази пробойна? И съответно като се получава една връзка между 2та цилиндъра не трябвали просто да падне компресията, а не да изчезне... В смисъл 2та цилиндъра започват да работят като един:biggrin:

Многооо разбирам от коли...ейййй:biggrin::biggrin:

kolev
08-10-2009, 15:25
единия цилиндър докато се движи нагоре, другия слиза надолу и компресия няма. а гарнитурата каква е и това черното по нея силикон ли е.

Бобби
08-10-2009, 17:40
Тоя филм съм го гледал 2-пъти :smoke:
неуспешен 1-ви ремонт, и след това 2 - път успешен:Lkingsmiley:

WhitePower
08-10-2009, 17:46
мале мале венци , ела да гледаш какво има у мотора и как бачка че се чудя как да ти отговоря ;)

а това черното си е част от гарнитурата , просто като я отлепих първия и слой остана залепен на блока и на главата и сега следва чистене

thecleaner
08-10-2009, 18:08
Как разбра че са хлабави болтовете, Орлине. На колко бяха стегнати.

VFTI
08-10-2009, 21:46
Съжалявам, ама грам не отбирам... аз до вчера незнаех какво е "глава" (в момента май зная)... Таа просто гледам да закача някое знание, без да си давам зор... Добре че няколко пъти бях в сервиза да видя какво е полуоски, съединител, карета и носачи:grin::grin::grin:


Тааа сори ако досаждам...

WhitePower
08-10-2009, 23:38
ми да духа между всички цилиндри значи че главата не е стискала гарнитурата
причините може да са 3
менте гарнитура и е улабила
старите болтове са се разтегнали и са улабили
или нестегната глава
и за 3 те не мисля че аз съм човека които трябва да знае
но вече ще си купя едно Spesso нови болтове една ролка че си е ебала мамата
иначе болтовете ги развих супер лесно със китайското гедоре и шестограм дето не беше за тези болтове и холапше малко
тва е подробноссти като почна със сглобката , но първо шлайф на ново главоча

WhitePower
10-10-2009, 22:21
днеска бях при стаси във TиН и им казах че гарнитурата ми е издухала и е купена от тях ,
репликата беше - ако продавахме скапани гарнитури нали щяха да ни изселят от тука
исках да ми я покажат
е истинска е
значи или са болтовете или .... той си знае

rubig
11-10-2009, 21:40
Orline moge bi si ili mnogo naiven ili si mnoooo......Za tova she ti go obiasnia malko po podrobno.Ako ochakvash nekoi targovec da govori losho za stokata si ili za chastite koito prodava mnoooooooooooo se lagesh.Az lichno kakto i drugi kolegi koito nema da spomenavam sme imali problemi s chasti no tova e dryg vapros zashtoto vinagi sme poluchavali razbirane ot tehnite predstaviteli za koeto blagodaria.No sega na tvoia vapros-ako beshe tolkova dobar v tazi rabota s koiato si se zahvanal shteshe da znaesh che ako ne e stegnata glavata ili boltovete sa se raztegnali [koeto e pochti nevazmogno zashtoto tova e benzinova kola a ne dizel]to tia parvo shteshe da omesha ili da zapochne da gori antifriza neshta koito stavat dalech predi da izgori garnityrata.I sledvashtia pat si zadai vaprosa zashto polovinata garnityra ti e ostanala na bloka a drygata na glavata -ot ne zategnata glava li?i posledno tazi tvoita kola ako ima chip otidi pri Bate Bobo da ti go naglasi che vsichki glaseni ot teb koli mai se goriat garnityri -no tvoita moge i da nema de :punk:

Ako iskash da se nauchish trebva da chetesh mnogo i da pitash hora koito gi razbirat tezi raboti a ne samo da predpolagash [ne viziram sebe si]

pogelavam ti yspeh v nachinanieto ti vse pak ne si losho momche moge i da stane neshto ot teb......niakoga


--------------------------------------------------------

Орлине моге би си или много наивен или си мноооо......За това ше ти го обясня малко по подробно.Ако очакваш некои търговец да говори лошо за стоката си или за частите които продава мноооооооооооо се лъжеш.Аз лично както и други колеги които няма да споменавам сме имали проблеми с части но това е дрйг въпрос защото винаги сме получавали разбиране от техните представители за което благодаря.Но сега на твоиа въпрос-ако беше толкова добър в тази работа с коиато си се захванал щеше да знаеш че ако не е стегната главата или болтовете са се разтегнали (което е почти ,защото това е бензинова кола а не дизел )то тиа парво щеше да омеша или да започне да гори антифриза неща които стават далеч преди да изгори гарнитурата.И следващия пат си задаи въпроса защо половината гарнитйра ти е останала на блока а дрйгата на главата -от не затегната глава ли?и последно тази твоита кола ако има чип отиди при Бате Бобо да ти го нагласи че всички гласени от теб коли маи се горят гарнитури -но твоита моге и да нема де

Ако искаш да се научиш требва да четеш много и да питаш хора които ги разбират тези работи а не само да предполагаш [ne viziram sebe si]

пожелавам ти успех в начинанието ти все пак не си лошо момче

toki4a
11-10-2009, 22:02
:crazy::crazy:

WhitePower
12-10-2009, 18:19
Orline moge bi si ili mnogo naiven ili si mnoooo......Za tova she ti go obiasnia malko po podrobno.Ako ochakvash nekoi targovec da govori losho za stokata si ili za chastite koito prodava mnoooooooooooo se lagesh.Az lichno kakto i drugi kolegi koito nema da spomenavam sme imali problemi s chasti no tova e dryg vapros zashtoto vinagi sme poluchavali razbirane ot tehnite predstaviteli za koeto blagodaria.No sega na tvoia vapros-ako beshe tolkova dobar v tazi rabota s koiato si se zahvanal shteshe da znaesh che ako ne e stegnata glavata ili boltovete sa se raztegnali [koeto e pochti nevazmogno zashtoto tova e benzinova kola a ne dizel]to tia parvo shteshe da omesha ili da zapochne da gori antifriza neshta koito stavat dalech predi da izgori garnityrata.I sledvashtia pat si zadai vaprosa zashto polovinata garnityra ti e ostanala na bloka a drygata na glavata -ot ne zategnata glava li?i posledno tazi tvoita kola ako ima chip otidi pri Bate Bobo da ti go naglasi che vsichki glaseni ot teb koli mai se goriat garnityri -no tvoita moge i da nema de :punk:

Ako iskash da se nauchish trebva da chetesh mnogo i da pitash hora koito gi razbirat tezi raboti a ne samo da predpolagash [ne viziram sebe si]

pogelavam ti yspeh v nachinanieto ti vse pak ne si losho momche moge i da stane neshto ot teb......niakoga

Първо !Тука пише на Кирилица във този форум!
Второ! колата си гореше водичка но незнаех от какво ,мислех че си тече но това си личи си по измитото бутало ако се вгледаш
Трето !КОЛАТА НЯМА ЧИП И СИ Е СЪВСЕМ НОРМАЛА 155 БЕЗ НИЩО ДА Е ПИПАНО
Четвърто , ако се вгледаш колко е улят със масло двигателя , беше много по чисто като го докарах
И пето Коя коя кола гласена от мене и изгоряла гарнитура ??? или си е счупила мотора ???? =0 няма такива
Шесто, поне нагара на буталата можеше да се измие
( ама на кои ли му се занимава )
а за четенето ...
в тунинга съм доста знания пред тебе , ама това е друга тема щото не се занимавам със алфи

последното което можеше да направиш е да ме нападаш
едно извинявай е достатъчно

4 факта
Първи! развих болтовете със китаски шестограм дето не пасва хич но не се закливаше малко във тях( На пунто това не може да стане а е 1.4 моторче)
Втори !Гореше вода - и буталото е измито
Трети !Болтове се разтягат - и за това на пунтото съм със нови болтове Пък и е бензинова кола а не дизел ...
Четири.Не е на клиента работа да знае коя гарнитура става и коя не - ако е боклук майстора казва че става- нестава и клиента сам преценя
аз никога не съм се циганил за пари и не съм пестил за тази кола

P.S
И от тебе някой ден ще стане добър майстор но не със подхода който имаш , не количесвото коли ,а качесвото е по важно , все пак чаках месец и десед дена за тази процедура а ефекта беше кратичък 3000km


Просто приеми ,че може да си допуснах грешка , вместо да търсиш под вола теле

rubig
12-10-2009, 21:22
1.Pisha kakto moga i ti ne si choveka koito shte mi kage kak da pisha -ima si administratori za tazi cel ako iskat she me reznat i tova si e tehno pravo,pak i ako pisha kakto teb na kirilica po dobre da ne se izlagam
2.edin pat znaesh che gori posle si mislish che teche vodichka-pak predpologenia na neznanieto ti koeto e vidno
3.pisha ako ima chip -az pone predpolagam v neznanieto si a ne konstatiram kakto e pri teb
4.Sega she se vidi kakav si lagec zashtoto 1 mesec predi da ti se skasa remaka zaradi zabnoto kolelo na k.val ti shteshe da idvash da ti smenia garnityrata na kapaka na klapanite zashtoto ot neia motora ti prilichashe na kyrnik-celiat v maslo i mrasotia[pomnia kato slon]
5.za tvoe svedenie i bloka i bytalata ti izglegdaha kato novi-mogesh da pitash Ivan Sirakov[furious 155]-az taka rabotia i da ti napomnia da ne konstatirash pak bez da znaesh kakto ti e privichno iavno.[i taka pravia vsichki koli zashtoto mi se zanimava ]
6.v tyninga vaprosa ne e da si po dobar ot men a da si na prilichno nivo spriamo tezi koito go razbirat a ti si dalech ,mnogo dalech po tehnite dymi a az im viarvam shtoto sa dokazani ne kato teb.pak i sam karal i pravil mnogo tehni koli-i da ti kaga ymeiat da gi praviat
7.i v obshti linia che ne iskam poveche da te ycha-na tvoito punto kato e svaliana glavata mnogokratno predi teb i pri teb i ne sa smeniani boltovete vaobshte e normalno da gi smenish nai nakraia dori i predi da ia svalish prednia pat no tova se razbira samo sas znania ne e kato pri teb-i mogesh da obvinish sebe si za garnityrata na puntoto nema koi da ti se smee
8.ako glavata ne e stegnata tia ne 4000 a 400 km ne moge da izkara razbiracho,i mi e mnogo interesno kak za 1 god. mina samo 4000 km za tazi [daly car]spored tvoia nik,pri pologenie che az samo hodia na rabota s moita i pravia 20000km na godina,no tova ne me interesyva de ti si karash ti si znaesh
9klienta vinagi ima pravo da si nosi chastite i kakvoto donese tova my se slaga osobenno na razbirachi kato teb.az samo savetvam koe e podobro -dori i sega ti kazah kakvo da si vzemesh ako si sponiash de no mai barzo zabraviash ili taka ti e po izgodno. Za tvoe svedenie Furious 155 e s ELRING i nema grigi zashtoto my gi vzemah az po negovo gelanie
10az ne se izvinaivam kato se izdania,prosto si poemam vinata i si dovarshvam rabotata vazmogno nai barzo i s razbirane kam klienta-chovek sam i az gresha no ne i v tvoia slychai
11.Sega si spomnih che ti obvini i Vanto za precakanoto zab. kolelo na kol.val sled minati 80000km.iavno se si namirash nekoi vinoven za spokoen san no pri men ne minava

P.S.Az ne sam dobar maistor,az sam dobar chirak zashtoto vseki den naychavam po neshto novo za razlika ot teb .i tochno moito otnoshenie kam klienta,barzinata i kachestvoto s koeto se stremia da rabotia mi vodi tolkova mnogo klienti i posledno ne smei da mi govorish za vremeto zashtoto tochno po koleda napravih vsichko vazmogno da ti napravia kolata makar che pochvam veche da sagaliavam

-----------------------------------------------------------


1.Пиша както мога и ти не си човека които ще ми каже как да пиша -има си администратори за тази цел ако искат ше ме резнат и това си е техно право,пак и ако пиша както теб на кирилица по добре да не се излагам
2.един пат знаеш че гори после си мислиш че тече водичка-пак предположения на незнанието ти което е видно
3.пиша ако има чип -аз поне предполагам в незнанието си а не констатирам както е при теб
4.Сега ше се види какав си лагец защото 1 месец преди да ти се скаса ремака заради забното колело на к.вал ти щеше да идваш да ти смениа гарнитйрата на капака на клапаните защото от неиа мотора ти приличаше на кйрник-целиат в масло и мрасотиа [pomnia kato slon]
5.за твое сведение и блока и буталата ти изглегдаха като нови-могеш да питаш Иван Сираков[furious 155]-аз така работиа и да ти напомниа да не констатираш пак без да знаеш както ти е привично яавно.[i taka pravia vsichki koli zashtoto mi se zanimava ]
6.в тунинга вапроса не е да си по добар от мен а да си на прилично ниво спрямо тези които го разбират а ти си далеч ,много далеч по техните думи а аз им виарвам щото са доказани не като теб.пак и сам карал и правил много техни коли-и да ти кажа ймеиат да ги правиат
7.и в общи линиа че не искам повече да те уча-на твоето пунто като е свалиана главата многократно преди теб и при теб и не са сменяни болтовете ваобще е нормално да ги смениш наи накрая дори и преди да иа свалиш предниа пат но това се разбира само сас знания не е като при теб-и могеш да обвиниш себе си за гарнитйрата на пунтото нема кои да ти се смэ
8.ако главата не е стегната тиа не 4000 а 400 км не моге да изкара разбирачо,и ми е много интересно как за 1 год. мина само 4000 км за тази [daly car]според твоиа ник,при пологение че аз само ходиа на работа с моита и правиа 20000км на година,но това не ме интересйва де ти си караш ти си знаеш
9клиента винаги има право да си носи частите и каквото донесе това мй се слага особенно на разбирачи като теб.аз само съветвам кое е подобро -дори и сега ти казах какво да си вземеш ако си спониаш де но маи барзо забравиаш или така ти е по изгодно. За твое сведение Фуриоус 155 е с ЕЛРИНГ и нема григи защото мй ги вземах аз по негово гелание
10аз не се извинаивам като се изданиа,просто си поемам вината и си доваршвам работата вазмогно наи барзо и с разбиране кам клиента-човек сам и аз греша но не и в твоя случай
11.Сега си спомних че ти обвини и Ванто за прецаканото заб. колело на кол.вал след минати 80000км.иавно се си намираш някои виновен за спокоен сън но при мен не минава

П.С.Аз не сам добар маистор,аз сам добър чирак защото всеки ден найчавам по нещо ново за разлика от теб .и точно моито отношение кам клиента,барзината и качеството с което се стремя да работя ми води толкова много клиенти и последно не смеи да ми говориш за времето защото точно по коледа направих всичко възможно да ти направиа колата макар че почвам вече да съжалявам

ФЕРАРИСТ
12-10-2009, 21:47
Може и глупости да са, но каква е вероятноста във отворите на болтовете да са влезли разни боклуци, който после да са затруднили затягането - в смисъл да са били затегнати до нужните килограми, но всъщност да не са.....не знам доколко е възможно разтягането на болтовете, знам категорично че аз бях третия който отваря главата на двойката си, при положение че си е със оригиналните болтове, и при положение че ги стегнах малко повече от допустимото......аз по лаишки бих решил че гарнитурата е кофти.....

Grim
12-10-2009, 22:14
Може и глупости да са, но каква е вероятноста във отворите на болтовете да са влезли разни боклуци, който после да са затруднили затягането - в смисъл да са били затегнати до нужните килограми, но всъщност да не са.....не знам доколко е възможно разтягането на болтовете, знам категорично че аз бях третия който отваря главата на двойката си, при положение че си е със оригиналните болтове, и при положение че ги стегнах малко повече от допустимото......аз по лаишки бих решил че гарнитурата е кофти.....

по принцип....но само по принцип на машините,с кото се занимавам-болтовете/шпилките/ скоито се стягат главите имат определен брой цикли.... така че вероятността може да е малка но не се знае преди колко е бъркано в "гърнето с меда".... :pancake:

WhitePower
12-10-2009, 22:30
Мисля че със тебе нема смисал се спори , ти си безгрешен
Обади ми се по телефона да ме ругаеш е да ме питаш какво се е случило , е ти какво искаш от мене да си замалча и да ти кажа ве всичко е 6
Чети внимателнои бавно Please!
Двигателея течеше масло преди да ти я докарам
след това се уля 3 пъти повече , даже ми потече и на тенекийката на колекторите
3000 км ми толкова съм минал имам си и друга кола за кеф + 2 служебни,
За коледата беше ГОЛЯМАТА ЛЪЖА - дано ти е и последна
колата ти я докарах във края на новмри
разглоби я на 22 декември и ме прати със главата при джудит, обадих ти се на 23 че е готова
и ти каза че си във почивка до 5 януари и така нова година без кола - МНОГО БЛАГОДАРЯ ЗА ЖЕСТА
помня като слон вервай ми мога и по часове да ти го докарам

и ако някоя от мойте коли се преебе , първо отивам да погледна за какво иде реч преди да говоря на изуст
ти почна със нападките преди да съм махнал главата
а за клиентите нема какво да говорим , всеки си има фенове , е аз вече не съм от тях със това ОТНОШЕНИЕ към клиентите миля въпроса за приключен , не ми се спори със тебе
колата ми я прави ТИ и след 3000 КМ трябва да повторя това което ТИ направи
за частите нищо не ми си казал , Ми те седяха половин месец във колата , та и повече
нека хората сами си вадят изводи болтове гарнитури глави стегане , и прочие
за водата - ми доливах си , след като махнах главата видях чистото бутало
на загара незнам , като ти докарах главата на 5 беше със 1 милиметър нагар , а тя си похарчваше масло - нема как да е била перфектна ;)
а за хората който споменаваш , знам как работят- да има и при тях доволни и недоволни , което във рамките на нормалното , не може да огрееш навсякаде , но поне сега имат отношение
смятам темата за приключена
кой кого как - ТИ СИ БОГЪТ отстъпвам ти първото място :bowdown:

P.S
помниш ли бързото пунто което ти докарах за спирачки ???
Незнаех че със клинтските бегачки ходим на обяд да им раздавеме пълната гас и хората да ми разправят колко вървяло пунтото и колко било яко и как стъпвало като тухла на пътя
е и този клиент изгуби като му казах на човека , даже мислеше да се поразправя но нали знаеш че съм добра душа докато не ме настъпят по мазола и ми кахах че си тесвал спирачките

ФЕРАРИСТ
12-10-2009, 22:52
по принцип....но само по принцип на машините,с кото се занимавам-болтовете/шпилките/ скоито се стягат главите имат определен брой цикли.... така че вероятността може да е малка но не се знае преди колко е бъркано в "гърнето с меда".... :pancake:
Е да, така е, просто се изказвам дистанционно.....

Furious 155
13-10-2009, 00:43
Може и глупости да са, но каква е вероятноста във отворите на болтовете да са влезли разни боклуци, който после да са затруднили затягането - в смисъл да са били затегнати до нужните килограми, но всъщност да не са.....не знам доколко е възможно разтягането на болтовете, знам категорично че аз бях третия който отваря главата на двойката си, при положение че си е със оригиналните болтове, и при положение че ги стегнах малко повече от допустимото......аз по лаишки бих решил че гарнитурата е кофти.....

Ако е имало нещо което да пречи за затягането до необходимите килограми, най-вероятно е още след първото влизане в работна температура мотора и охлаждане след това, мотора да текне като лейка и масло и антифриз и помежду тях си! Лично мнение е това! Просто в цялата случка си мисля че най-силно проблемен е фактора гарнитура и по-точно нейното качество!!!
Румен го познавам отдавна и знам как работи - няма кола която да се претупва. Знае и може това което трябва да се прави в конретен случай и го прави! Няма как да не е стегната главата и да не е проверил това. Иначе и моята кола беше там за точно този ремонт и моята кола стана доста по-късно след твоята, а ги разглобихме в един ден! И аз заради това че се падна предновогодишно и аз бях без кола повече от месец и половина! Отделно че целия декември беше огромен наплив от клиентела там в сервиза. Нормално е не може да се блъска постоянно, всеки има нужда от почивка.
Орлин също го познавам и той е точен, помагал ми е и не отказва помощ на никой на който може да помогне!
Не мисля че тук в тази тема е редно така да се отнасяте един с друг!!! Да проблем има и колата се е счупила, но Орлине, не мисля че проблема е човека сглобил колата.
Най-вероятното е гарнитурата да се е скапала за тия километри и накрая вече разстоянията и наляганията върху нея стават други и ефекта е налице. За да залепне така и за блока и за главата, че при ваденето да се скъса, означава че хем е била добре стегната, хем качеството на материала не отговаря за мястото за което е правена да стои и да работи тази гарнитура!!! Аз така смятам - не съм майстор-монтьор или специалист ДВГ, но съм инженер и имам представа кое как и къде трябва да е. Лесно отвитите болтова също обясняват състоянието на гарнитурата и колко много тя е поддала и да се разпадне. Дори да е на масов производител с име, пак е възможно да има некачествено изделие, това особенно последните години си проличава по всички "качествени" авточасти заливащи нашия пазар!

TRENDi
13-10-2009, 00:57
...аз по лаишки бих решил че гарнитурата е кофти.....

Аз споделям същото мнение. Румен не го познавам, но за "ТиН" отдавна съм се убедил, че са си типични нашенски търгаши.

thecleaner
13-10-2009, 01:31
P.S
помниш ли бързото пунто което ти докарах за спирачки ???
Незнаех че със клинтските бегачки ходим на обяд да им раздавеме пълната гас и хората да ми разправят колко вървяло пунтото и колко било яко и как стъпвало като тухла на пътя
е и този клиент изгуби като му казах на човека , даже мислеше да се поразправя но нали знаеш че съм добра душа докато не ме настъпят по мазола и ми кахах че си тесвал спирачките

Тука вече мисля да си кажа мнението. Орлине пич си но изопачаваш нещата. За въпросното Пунто точно аз съм човека който ти разказа колко върви колата, защото бях там в момента и искам да кажа че е карано точно от сервиза до Мултигруп т.е. не повече от 200м. Просто Румен пробва всички коли след като е имало интервенции по тях което за мен е абсолютно нормално. И да ти кажа ако не знаеш Румен обядва на 200м от сервиза, това ако е пълната газ здраве му кажи.
Защо е прецакана колата абсолютно никои не може да каже, най-малкото че ти си си купувал частите ако не греша. Болтовете се стягат както всички знаеме с динамометричен ключ, така че да се твърди че не са били стегнати според мене е несериозно. Зная как работи Румен така че мисля, че фактора човешка грешка е изключен, най малкото че на мене ми е правил 155цата и 30 000км не мръдна колата и не смених болтовете като това и беше третото сваляне на тази глава. Твърдя и съм сигурен че точно 3ма майстори разбират от Алфи в София. Румен, Бобо и Тони и приемам лично ей така да се сипят обвинения. Най просто щеше да стане ако беше си закарал колата да я разглобите двамата и на място да се види кой прав кой крив.

WhitePower
13-10-2009, 12:53
За пунтото не бъди толкова сигурен щото във обедната почивка отидох да видя как се дят нещата и го чаках 10 минути,
За това що не съм си закарал колата говори само по себеси - нямам още 1 месец да седи там а и съм разочароран от това което се е получило и за това сам се заех със нещата , бавно но качесвено - както аз ги правя нещата
за качеството на гарнитурата не е моя работа да знам на тези алфи какво се слага - за пунтото веднага мога да ти кажа за кое поемам отговорност и за кое не - личи си пойте коли който съм правил - нема счупена

най вече бях обиден от това че ми се обажда не да ме пита какво се е случило а да ме хока , еми объркал е реса пич

бях доволен до онзи ден ,
имаше много неща който преглътнах само и само да запазим добрите отношения , но тои не мисли така
както и да е сега отивам при екстремистите да ми свалят валовете и я нося за шлайф
после си чистя гнездата на болтовете щото във тях има боклуци и ръжда ,копувам си нови болтове , едно Spesso
или Пайен и стегане

ФЕРАРИСТ
13-10-2009, 22:25
Просто Румен пробва всички коли след като е имало интервенции по тях което за мен е абсолютно нормално.


Румен го познавам отдавна и знам как работи - няма кола която да се претупва. Знае и може това което трябва да се прави в конретен случай и го прави!
Значи като изказах някакво рехаво предположение, и хабер си нямах че колата била правена при Румен, но и при Лисан или Бобо да беше направена пак щях да предположа каквото мислех, аз не градя мнението си за майстор на Алфи по това какви гафове е направил, колко хора го фалят или плюят, всеки от форумните такива са правели гафове който са в графа "непростими", колата не е особенно просто нещо, понякога колкото и да гледаш може да стане проблем, това е АБОСЛЮТНО неизбежно, и всеки от тях го знае, добре ще е и всеки от нас да знае че въпреки желанието и уменията на майстора, сакътлък може да стане.....

Furious 155
13-10-2009, 23:14
колата не е особенно просто нещо, понякога колкото и да гледаш може да стане проблем, това е АБОСЛЮТНО неизбежно, и всеки от тях го знае, добре ще е и всеки от нас да знае че въпреки желанието и уменията на майстора, сакътлък може да стане.....
това споделям изцяло - и аз работя сервиз, в друга област и е точно така!

souze
14-10-2009, 01:17
P.S.Az ne sam dobar maistor.....

Не съм съгласен, ти си добър майстор, но както каза ФЕРАРИСТА - винаги може да стане издънка. Това че продават некачествени части е ФАКТ, а към колегата WhitePower - меко казано звучи несериозно, че толкова много неща знаеш за колите-пък видиш ли не знаеш, че трябва или не трябва да си купиш нови болтове, каква марка гарнитура да си купиш за главата и т.н. А румен да ти се обади по телефона да те ругае, честно казано това не го вярвам, братко, честно....

WhitePower
14-10-2009, 16:32
Не съм съгласен, ти си добър майстор, но както каза ФЕРАРИСТА - винаги може да стане издънка. Това че продават некачествени части е ФАКТ, а към колегата WhitePower - меко казано звучи несериозно, че толкова много неща знаеш за колите-пък видиш ли не знаеш, че трябва или не трябва да си купиш нови болтове, каква марка гарнитура да си купиш за главата и т.н. А румен да ти се обади по телефона да те ругае, честно казано това не го вярвам, братко, честно....колеги - аз не се занимавам със алфи и не искам - не мекефи има един вид коли със който се занимавам и това ми доставя удоволсвие - за мене тоха е по скоро хоби и страничен доход

а иначе разговора започна така

" Аз на тебе какво ти казах куре , ако имаш проблеми да ми се обаждаш а не да пишеш че аз съм виновен "
и от там и кипна щото още не бях махнал главата за да видя какво е пък и да ме хранят
а за проблемите мился че съм дал на човека достатъчно шансове да се докаже , еми не съм му вече фен чашата и на мене ми преля за това сам ще си я правя

rubig
14-10-2009, 23:47
takaaa.Az misleh da ne pisha poveche [po predlogenie na orlin]no ne moga da se starpia,toi iavno i za tova ne moga da si ydargi na dymata.Brat[Souze]poviarvai tochno taka my kazah i shte kaga zashto .Tozi razbirach OSHTE predi da svali glavata me beshe obvinil che az sam vinoven ,kato az tova go razbiram ot Venci[vfti]po prostata prichina che az ne sledia foruma-bez da mi se obadi i da kage naprimer,,abe rumene ,Kyre kolata nema kompresia shto taka,ti li si sbarkal neshto chastite li sa kofti- neeeeeeeeeeee,chisto i prosto e zaiavil Rumen ne e stegnal glavata.Povervai mi nai malkoto koeto napravih e da go nareka Kyre.Do momenta toi e edinstvenia ot kogoto i na men chashata mi prelia pri pologenie che sam my vigdal kolata tochno 2 pati[tova e za mnogoto shansove koito sa mi dadeni ot negova strana] i neka da hodi pri Bobo [ne im go pogelavam shtoto tam imam priateli i rodnini]koito do skoro i te beha nai loshite za Orlin no sega sa mnogo pecheni.Tova e taka no pri razbiracha vsichko e LICEMERIE.Givei dokato i te ne te izritat ,loshoto e che bratcheda [NEO]nema tova tarpenie kato men no ti tova go znaesh mnogo dobre .I vzemi nai nakraia ytochni 4000.3000 ili i po malko km e izkarala kolata che veche vze da stavash smeshen.
I sega za posledno ot men -NAI OFCIALNO TE YVOLNIAVAM KATO ANGEL PAZITEL CHE SAS TAKAV ANGEL KATO TEB SE CHYDIA KAK SAM OSHTE GIV


P.S.Az nikoga lichna,rodninska pak kamo li klientska kola ne sam vkarval poveche ot 4000ob.Na men ne mi trebva da ia karam na prekasvach za da razbera dali kolata varvi mnogo ili ne i Orlincho ako Mitko [pone taka si mislia che se kazvashe choveka s puntoto]ima nekakav problem s tova kak sam my karal kolata go prati v serviza da se razberem ot 9,00 do 18,00 vseki delnichen den -ako ne da bade giv i zdrav .I prosto nai nakraia mlakni shtoto kato nema veche kakvo da kagesh rasish samo glyposti

Za vsichki koito yvagavate Orlin -taka ste precenili koeto oznachava che ste videli dobri neshta v nego,za koeto az ne iskam da vi promeniam mnenieto
Za men toi veche e premeren ,preteglen i precenen !!!!!!!!!!


------------------------------------

такааа.Аз мислех да не пиша повече [po predlogenie na orlin]но не мога да се старпя,тои явно и за това не мога да си йдарги на дймата.Брат[Souze]повярваи точно така мй казах и ще кага защо .Този разбирач ОЩЕ преди да свали главата ме беше обвинил че аз сам виновен ,като аз това го разбирам от Венци[vfti]по простата причина че аз не следя форума-без да ми се обади и да каге например,,абе румене ,Кйре колата нема компреся що така,ти ли си сбаркал нещо частите ли са кофти- нээээээ,чисто и просто е заявил Румен не е стегнал главата.Поверваи ми наи малкото което направих е да го нарека Кйре.До момента тои е единственя от когото и на мен чашата ми преля при пологение че сам мй вигдал колата точно 2 пати[ tova e za mnogoto shansove koito sa mi dadeni ot negova strana ] и нека да ходи при Бобо [ ne im go pogelavam shtoto tam imam priateli i rodnini ]които до скоро и те беха наи лошите за Орлин но сега са много печени.Това е така но при разбирача всичко е ЛИЦЕМЕРИЕ.Гивеи докато и те не те изритат ,лошото е че братчеда [NEO]нема това тарпение като мен но ти това го знаеш много добре .И вземи наи накрая йточни 4000.3000 или и по малко км е изкарала колата че вече взе да ставаш смешен.
И сега за последно от мен -НАИ ОФЦЯЛНО ТЕ УВОЛНЯВАМ КАТО АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ ЧЕ САС ТАКАВ АНГЕЛ КАТО ТЕБ СЕ ЧуДЯ КАК САМ ОЩЕ ЖИВ


П.С.Аз никога лична,роднинска пак камо ли клиентска кола не сам вкарвал повече от 4000об.На мен не ми требва да я карам на прекасвач за да разбера дали колата варви много или не и Орлинчо ако Митко [ pone taka si mislia che se kazvashe choveka s puntoto ]има некакав проблем с това как сам мй карал колата го прати в сервиза да се разберем от 9,00 до 18,00 всеки делничен ден -ако не да баде жив и здрав .И просто наи накрая млакни щото като нема вече какво да кажеш ръсиш само глупости

За всички които йвагавате Орлин -така сте преценили което означава че сте видели добри неща в него,за което аз не искам да ви променям мнението
За мен тои вече е премерен ,претеглен и преценен !!!!!!!!!!

WhitePower
15-10-2009, 01:11
така след 4000 км след ревизия на главата днеска 3 и 4 цилидър нямат компресия
алфата е разколачена само чакам малко хелп за да извадя вдигна главата щото много тежи със колекторите
очаквате снимков материал
до тука болтовете на главата бяха хлабави , Защо ли ?
може би някой не си е свършил работата
или гарнитурата е менте или болтовете са се разхлабили или ...


като дойде подкрепата ще вдигна глава ще кажа какъв е проблема

очаквайте снимки




ето го и първият ми пост
а на това което пишеш гузен негонен бяга
за оношението - брадчеда ти знае че ако ме натъпва и аз настъпвам , ако реши да не се заяждаме и аз не се заяждам
ти сам наля масло във оганя със телефонното обаждане преди да съм видял за какво иде реч
както и да е вече сме се разбрали със тебе или по точно ми даде ориентация какво да правя - със недоволни майстори да не се занимавам че може и да ми отмътиш на колата със следващия ремонт

за горните неща който във предните постове нищо не каза , ама нема и смисъл щото всичко е вярно , и за времето и за частите , а за километрите 3000-4000 все тая за ценаата койато платих
факта е на лице компресия нямам , кой , как ,какво не е моя работа , има само едно сигурно нещо - Аз не съм виновен , аз съм тоя дето си е платил и пак съм във бокса
лека нощ дано спиш добре , и не се нерви толкова така или иначе нема да дойда повече
едно е да прайш окачвания едно е двигатели ;)
а за ектремистите , сега при тях е Дригата а аз знам какво може - направил е това което никой друг не би посмял
и ако до сега са били добри във тунинга и моторите то сега са още по добри със негова помощ а и имаме общи теми - тунига - това със което ти скоро няма да имаш допир

pr_00f
15-10-2009, 13:18
Тук ме вкарахте в голям филм.
Гледам сте се разбрали вече помежду си и след сума ти чудене какво да ви правя - преведох с автоматичен транслатор каквото е писано на маймуница. Все пак да се види кое , кои и как.
Ако имате нещо да се до уточнявате - имате си телефоните , разберете се. Все пак форума не е място за дрязги.