View Full Version : 1.7 16V - Възможно ли да стане с карбуратори ?
та някой имали представа удачно ли на този двигател да се поставят карбуратори вместо инжекциона,ще паднат ли конете(с много),ще смогват ли карбураторите
Абе аз технически не съм грамотен - само знам, че Жорко е сложил карбуратор на Уното и е махнал инжекциона - ама в конкретния случай не знам :oops: :?: :!:
еееее как ме отреза :evil:
еееее как ме отреза :evil:
Споко съвсем възможно е има такива по света направени и вървят като змей :wink:
НЕ
дори и с по-големи карбове ли :oops:
Айде сега Рали да се обоснове! с това неговото НЕ ?
Защото аз съм сигурен че не може :wink:
няма да може да се направи добро хранене на мотора. 1.7 8 клапана става и върви по добре от инжекцията На 16V са правени много сериозини опити да се направи бъги с някйкви змейски карбуратори бяха не мога да се сетя кви точно нищо не стана
няма да може да се направи добро хранене на мотора. 1.7 8 клапана става и върви по добре от инжекцията На 16V са правени много сериозини опити да се направи бъги с някйкви змейски карбуратори бяха не мога да се сетя кви точно нищо не стана
няма начин да не стане !!! иска добра синхронизация и настройка и реджетване на карбовете !!! едни вертикални 40-ски съвсем спокойно ще свършат работа само да има кой да ги настрои !! на 8в ТС-а има без мотроник с 45-48ци по 200- 220 коня :twisted: ..кво оства за сток 1.7 боксер да не се направи ..
Ми аз конкретно незнам ама мога да се допитам до едни граждани тука :-) дето имат един джуган с двигател от мазерати пък и доста други коли са преправяли ремонтирали са по малко и моята тъй че мисля че ще знят само да имам време да мина покрай тях :-)
75 2.0 turbo
14-03-2006, 23:38
ДА !
дори ще въри много пове4е от колкото с инжекцията дето е фабри4на :idea: аз твърдо съм за 8)
ДА !
дори ще въри много пове4е от колкото с инжекцията дето е фабри4на :idea: аз твърдо съм за 8)
Мда ама ти ше им направиш центровката :lol:
:offtopic: че ние с Венци оня ден постигнахме някъв ефект що годе върви ма не е ясно точно кво става у цилиндрите така на ухо и на очо добре ги докарахме карбовете ма според мен изобщо не сме оптимални :oops:
75 2.0 turbo
14-03-2006, 23:56
бе аз не му разбирам мнооо ама горе долу стаат с отверка и малко на слух :lol: на няколко пъти сам праил операцията за 15 минути на улицата 8) ма вие знаите
бе аз не му разбирам мнооо ама горе долу стаат с отверка и малко на слух :lol: на няколко пъти сам праил операцията за 15 минути на улицата 8) ма вие знаите
Еми ние с Венци точно така процедирахме ма като видиш бабата ще кажеш дали ни е добър слухът :lol:
Трябва да се правят фланци между главите и карбураторите тва ще е най-трудно
такааа,разговора започва да ме окуражава :D остава да се помисли за другите подробности!Фланците в моя случай май ще са най-лесното нещо :twisted:
другия проблем е запалването ... или трябва да се лъже ЕКУ-то от инжекциона или трябва да се присажда запалването от карураторен боксер :)
Един интересен факт около въпроса карбуратор или инжекцион. Алфа 75 1.8 с карбуратори е 120 к.с. с въртящ момент 169 Нм. Същата кола с инжекцион е само с две конски сили по мощна, но въртящият и момент и по слаб с 12 Нм. Така, че според мен моето чисто ламерско мнение е, че стига карбураторите да са подходящи колата ще върви повече за сметка на разхода :lol: .
другия проблем е запалването ... или трябва да се лъже ЕКУ-то от инжекциона или трябва да се присажда запалването от карураторен боксер :)
ако не намеря цяла 33 16в няма да има еку,а запалването от от карбураторен боксер си го имам
Един интересен факт около въпроса карбуратор или инжекцион. Алфа 75 1.8 с карбуратори е 120 к.с. с въртящ момент 169 Нм. Същата кола с инжекцион е само с две конски сили по мощна, но въртящият и момент и по слаб с 12 Нм. Така, че според мен моето чисто ламерско мнение е, че стига карбураторите да са подходящи колата ще върви повече за сметка на разхода :lol: .
Абе тука не казваме кое е по-добро :idea: Инжекциона е по-добър няма да ти обеснявам защо и не би трябвало да питаш :!:
Ако не друго, с инжекцията харчи доста по-малко,но с карбураторите няма да се учудя, ако даде по-висока мощност. Например 1.7 8V с инжекцията е около 107 коня. С карбуратори същият мотор (при QV старото купе) го дават до 118 коня. Колкото до преправянето на 16V дроселите там са в самата глава. Трябва някак да се махнат, а фланците да се направят изцяло наново. Разстоянието м/у дупките в главата за сместа на 16V е много по-голямо от разстоянието при 8V. Така че фланците от 8V не могат да се ползват, а трябва да се закачат и щангите за подаване на газ някак си. Затова правенето на фланци се оказва доста по-трудно.
virusalfa
15-03-2006, 11:37
Инжекцията са я измислили немците,щото не могат да правят карбуратори! Има случаи,в които с карбуратор върви повече и харчи по-малко,само на студено трябва да дърпаш смукач.
Инжекцията са я измислили немците,щото не могат да правят карбуратори! Има случаи,в които с карбуратор върви повече и харчи по-малко,само на студено трябва да дърпаш смукач.
Абсолютно съм съгласен с теб а и карбуратора е по-лесен за поддръжка. Ставаш по-независим от електрониката с него. Единственото е че трябва да се пази от вода в бензина и боклуци, но и тва не е трудно.
може но не се захващам втори път навремето като правихме операцията се озъбихме така и не проработи добре двигателя а приятелчето доста ги чатка нещата автомобилен състезател е настройките бяха перфектни неговото обяснение беше че на всичко можеме да ги сложиме но не на боксер 16V нещо не се разбраха
virusalfa
15-03-2006, 13:55
От състезател до автомонтьор има една малка разлика... :idea: Имаме си тук такъв -Васил Новоселски
джуджанка
15-03-2006, 15:14
Bobo, Venci - имам ново уредче за синхронизация на карбуратори.
такааа,разговора започва да ме окуражава :D остава да се помисли за другите подробности!Фланците в моя случай май ще са най-лесното нещо :twisted:За фланци може да се преработят колектори от 1.5 ТИ
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi/Alfa%2033%20head%202.JPG
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi/Alfa%2033%20head%201.JPG
ето ги главите и това което е върху тях
За фланци може да се преработят колектори от 1.5 ТИ
1.5 TI или квато и да е друга двукарбураторна версия при 8V винаги има един и същ фланец но разстоянието между входящите отвори в главите на 8V e по- малко и затова те няма да свършат работа.Трябва да се направят изцяло нови фланци.
Az казвам да се преработят или да се ползват за модел :wink: :wink: :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.