PDA

View Full Version : Сервиз за диагностика в Пловдив?



Alexa
09-10-2009, 13:42
Здравейте,

Бихте ли ми препоръчали сервиз в Пловдив, в който мога да си направя качествена диагностика на колата - Alfa Romeo 33 Boxer 1.4, 94 г. Благодаря Ви предварително.

Stranger65
09-10-2009, 14:46
Здравейте,

Бихте ли ми препоръчали сервиз в Пловдив, в който мога да си направя качествена диагностика на колата - Alfa Romeo 33 Boxer 1.4, 94 г. Благодаря Ви предварително.

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=309&highlight=%F1%E5%F0%E2%E8%E7
Какво искаш да и проверяваш?

Alexa
09-10-2009, 15:00
Прави ми пробле при палене на бензин. Като запаля почва да друса, давам газ - реакция никаква и цялата се тресе. Като изгася и пак запаля е малко по добре и така на третия път вече си пали нормално. Освен това при ниски обороти на място много ми тресе, чак се пренася в купето и към скоростия лост. Затова искам да видя какво ще покаже диагностиката.

Stranger65
09-10-2009, 16:09
Прави ми пробле при палене на бензин. Като запаля почва да друса, давам газ - реакция никаква и цялата се тресе. Като изгася и пак запаля е малко по добре и така на третия път вече си пали нормално. Освен това при ниски обороти на място много ми тресе, чак се пренася в купето и към скоростия лост. Затова искам да видя какво ще покаже диагностиката.
Ами единият вариант е да ти изпуска клапана за газ, особено ако не му е почистван филтъра. Вторият вариант е да са зацапани дюзите - сипваш малко бензинец и на магистралата до Пазарджик и обратно на бензин с поне 4000 оборота. Има и трети вариант - някъде да ти смуче въздух по въздуховода след дебитомера - провери го да не е сцепен. Даже започни от 3 към 1 вариант

Alexa
09-10-2009, 16:19
Ами единият вариант е да ти изпуска клапана за газ, особено ако не му е почистван филтъра. Вторият вариант е да са зацапани дюзите - сипваш малко бензинец и на магистралата до Пазарджик и обратно на бензин с поне 4000 оборота. Има и трети вариант - някъде да ти смуче въздух по въздуховода след дебитомера - провери го да не е сцепен. Даже започни от 3 към 1 вариант

ОК, мерси. Би ли ми казал къде точно е дебитомера, за да знам къде да гледам въздуховода?

Stranger65
09-10-2009, 17:10
ОК, мерси. Би ли ми казал къде точно е дебитомера, за да знам къде да гледам въздуховода?
Ами от филтъра има маркуч до дебитомера, а след него има маркуч до четирицевката (така казвам на въздухопровода металния до цилиндрите). Ето този маркуч виж - той е дебел.
Или го виж този елемент http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=309&highlight=%F1%E5%F0%E2%E8%E7
той е от Пловдив и разбира. Иначе ще трябва да ми дойдеш на гости :big_flowers: (nali si ot ж.р.)

Alexa
09-10-2009, 17:14
Ами от филтъра има маркуч до дебитомера, а след него има маркуч до четирицевката (така казвам на въздухопровода металния до цилиндрите). Ето този маркуч виж - той е дебел.
Или го виж този елемент http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=309&highlight=%F1%E5%F0%E2%E8%E7
той е от Пловдив и разбира. Иначе ще трябва да ми дойдеш на гости :big_flowers: (nali si ot ж.р.)

Мисля че разбрай за кой маркуч говориш, ще го погледна, но все пак утре имам път до Пловдив и мисля да посетя някой сервиз за диагностика. Ще пиша за резултатите.

kolev
09-10-2009, 17:15
ама тая кола няма дебитомер.аз залагам на моторче за празен ход или сензор температура антифриз или дърпа въздух отнякъде.

Alexa
09-10-2009, 17:24
ама тая кола няма дебитомер.аз залагам на моторче за празен ход или сензор температура антифриз или дърпа въздух отнякъде.

Сега се сещам, че скоро ми сменяха клапата за газовата, каято се намира на края на въздухопровода /ако не се лъжа/ и може да са е станало нещо, защото до скоро палеше като чесовник и на бензин и на газ.

McNicko
11-10-2009, 12:15
Е да де, той играе ролята на дебитомера, ама по малко по-различен начин.

Забравих да спомена, че моята има подобен проблем, само дето си пали от раз, обаче оборотите ми са адски ниски. Закачах я скоро и ми излезе грешка в датчика за оборотите, като я изчистих се оправи, почна да работи на 850 вместо на 500 оборота, но всичко това докато не я запалих 2-ри път. Та и датчика на оборотите може да ти прави проблеми.

BLUE1
11-10-2009, 20:52
Аз да кажа по темата. Сервиз "Бош" в двора на аптечно, но търси Коцето.

Stranger65
12-10-2009, 06:19
Е да де, той играе ролята на дебитомера, ама по малко по-различен начин.

Забравих да спомена, че моята има подобен проблем, само дето си пали от раз, обаче оборотите ми са адски ниски. Закачах я скоро и ми излезе грешка в датчика за оборотите, като я изчистих се оправи, почна да работи на 850 вместо на 500 оборота, но всичко това докато не я запалих 2-ри път. Та и датчика на оборотите може да ти прави проблеми.
Тя ти казва, че само на бензин не и работи. Как тогава ще е датчика за обороти? А и датчика за обороти и датчика на маховика са две различни неща. Единият участва в инжекциона, другият - не

Alexa
12-10-2009, 09:01
Здравейте отново. В събота бях на сервиз в Пловдив и за щастие ми решиха проблема. Оказа се, че имам за смяна свещи и кабели /погледнах и въздухопровода, както ме посъветвахте и се оказа че има цепнатина, отбелязах това на майстора и той я залепи с някакво тиксо, не знам колко ще изкара, може да се наложи да си търся нов маркуч, а знам, че този трудно се намира, ако някой има излишен, ще съм щастлива ако сподели/. Останах доболна от сервиза, въпреки че в началото нещо не се изкефиха като видяха каква кола ще правят, но това не ми се случва за първи път. Сега си пали от ряз и работи доста по-добре. Препоръчвам сервиза на колегите от Пловдив, правят диагностика, елкон и газ анализатор, сервиза се казва "Формула" и се намира на бул. Южен.

Stranger65
12-10-2009, 18:35
Здравейте отново. В събота бях на сервиз в Пловдив и за щастие ми решиха проблема. Оказа се, че имам за смяна свещи и кабели /погледнах и въздухопровода, както ме посъветвахте и се оказа че има цепнатина, отбелязах това на майстора и той я залепи с някакво тиксо, не знам колко ще изкара, може да се наложи да си търся нов маркуч, а знам, че този трудно се намира, ако някой има излишен, ще съм щастлива ако сподели/. Останах доболна от сервиза, въпреки че в началото нещо не се изкефиха като видяха каква кола ще правят, но това не ми се случва за първи път. Сега си пали от ряз и работи доста по-добре. Препоръчвам сервиза на колегите от Пловдив, правят диагностика, елкон и газ анализатор, сервиза се казва "Формула" и се намира на бул. Южен.
Абе за свещи и кабели не си била щом колата ти е бачкала на газ, ама нейсе. А за въздуховода - търси си нов ... и пия кола и ям :pancake:

Alexa
13-10-2009, 10:35
Абе за свещи и кабели не си била щом колата ти е бачкала на газ, ама нейсе. А за въздуховода - търси си нов ... и пия кола и ям :pancake:

Имах проблеми и на газ, пукаше почти при всяко тръгване и при спиране. Сега нямам такива проблеми. И паленето на бензин се оправи, преди палеше на третия път, а сега си пали от първия и не ми изгасва.

Stranger65
13-10-2009, 15:05
Имах проблеми и на газ, пукаше почти при всяко тръгване и при спиране. Сега нямам такива проблеми. И паленето на бензин се оправи, преди палеше на третия път, а сега си пали от първия и не ми изгасва.
Това е било главно от въздуховода, но няма лошо за смяната на кабелите и свещите.Зависи само какво са ти сложили и за какви пари

Speeder
13-10-2009, 16:18
Имайте в предвид, че хората в този сервиз ги "чуват" нещата и най-вероятно са проверили кабели и свещи преди да ги сменят.
Поне такова е моето впечателение, а и на други приятели.

Stranger65
13-10-2009, 20:42
Имайте в предвид, че хората в този сервиз ги "чуват" нещата и най-вероятно са проверили кабели и свещи преди да ги сменят.
Поне такова е моето впечателение, а и на други приятели.
Може, ама по думите на колежката тя им е казала после да проверят и въздуховода. Та от там и моите съмнения. Иначе скъсан въздуховод води до тези проблеми - гадно палене и лоши ниски обороти най-вече. А и предпазната клапа допълнитолне усуква въздуховода, та аз трябваше дори да го срежа и пак се скъса