View Full Version : Гарнитури на колектор?
Въпроса ми е къде в Пловдив мога да си потърся качествени гарнитури за изпускателния колектор.
Освен това, колко точно са дебели оригиналните. Понеже колата ми дойде с една доста дебела и 3 клингиритови. В Добрич ми продадоха едни дебели по 1мм и нищо не стана с тях. Та предполагам, че тея дебелите(нещо като гума с метал от двете страни) са оригиналните.
Като цяло голям проблем са ми тея изпускатели, така и не можах да ги накарам да не си издухват гарнитурите...
Приемам всякакви предложения и ви благодаря предварително
DJ_STIVAN
11-10-2009, 15:05
Въпроса ми е къде в Пловдив мога да си потърся качествени гарнитури за изпускателния колектор.
Освен това, колко точно са дебели оригиналните. Понеже колата ми дойде с една доста дебела и 3 клингиритови. В Добрич ми продадоха едни дебели по 1мм и нищо не стана с тях. Та предполагам, че тея дебелите(нещо като гума с метал от двете страни) са оригиналните.
Като цяло голям проблем са ми тея изпускатели, така и не можах да ги накарам да не си издухват гарнитурите...
Приемам всякакви предложения и ви благодаря предварително
Евро 07 - 4лв е бройката и нямат грешка. www.euro07.bg Тук можеш да видиш къде са им магазините и за части също.
точно с два листа перфорирана ламарина с онова гуменото между тях трябва да е. другата не става. също трябва да е с точния отвор за газовете, ако е по-малък прегаря. може да му сложиш паста за ауспуси в краен случай,но по принцип не е хубаво така.
Stranger65
12-10-2009, 06:14
точно с два листа перфорирана ламарина с онова гуменото между тях трябва да е. другата не става. също трябва да е с точния отвор за газовете, ако е по-малък прегаря. може да му сложиш паста за ауспуси в краен случай,но по принцип не е хубаво така.
Гумено??? На колекторите??? :bangin:
Гумено??? На колекторите??? :bangin:
ахам, композитен материал между два пласта стоманен обработен лист.
Колега,не са ти проблем гарнитурите,а си мисля,че са фланците.Ония неща дето притискат гарнитурите.Огледай ги и ще видиш,че са се изкривили и каквито и гарнитури да сложиш,пак ще ги издуха.Лечението е сваляне на колектора и изправянето им на фреза.Като компромисен вариант е и изпилването им с широка пила.Идеята е да се изправят.!Операцията с пилата е дълга и трудоемка,но понякога няма какво друго да се направи!Търка се във всички посоки,до изправянето им!
Успех!
Операцията с пилата я направих още първия път като слагах нови гарнитури, подобри положението наистина, но проблема с гарнитурите все пак си остана, въпреки че фланците са добре. Просто онези тънички гарнитурки не вършат никаква работа. По-добре е с клингиритови ръчно производство, ама пак ги духва след известно време.
Благодаря на всички за отзивите, отворен съм за още мнения!
Stranger65
13-10-2009, 15:01
Операцията с пилата я направих още първия път като слагах нови гарнитури, подобри положението наистина, но проблема с гарнитурите все пак си остана, въпреки че фланците са добре. Просто онези тънички гарнитурки не вършат никаква работа. По-добре е с клингиритови ръчно производство, ама пак ги духва след известно време.
Благодаря на всички за отзивите, отворен съм за още мнения!
Вземи си от Loctite паста за тая цел
Колега,понеже приемаш и други съвети,а и въпроса е интересен,ще си позволя да развия въпроса,доколкото ми позволяват възможностите.
Причините да се издухва гарнитурата на колектора са само две!
Първо крив фланец!Това е основната причина и е много популярна при мотоциклетите.Нашите са същите по принцип.Необходимо е да са идеално прави.Явно с пилата не си успял да се справиш.Аз нарочно около дупките за шпилките ги изпилвам даже повече.
Така,че сваляй ги и бегом при някой фрезист да ги изправи!
Аналогичния проблем го има и при вакуумните помпи за сервото при дизелите,подкачващите помпи за бензин и нафта при старите мотори и други.
Глътка ракийка,да си згрея дъртите кокали,че измръзнах днеска и продължаваме с втората причина:drinking:
Гарнитурата!!!
Тука е в сила правилото,че човешкото око е ненаситно!
Забравете за това!!!
Колкото е по-тънка гарнитурата,толкова по-малка е силата,която и въздейства.Следователно се стремим към възможно най-тънката гарнитура.Това важи навсякъде.И за картери и за фланци и за...
Така....
Ако сте забелязали гарнитурите не са от чист клингерит,а имат и метални нишки.Хората си мислят,че са за здравина,а те са за да има топлопроводимост.Някои гарнитури са просто метални.
Вече си згрях кокалите,ама май се натрясках,за това,ще обобщавам.
Значи изгладете си фланците и си сложете после стандартнита тънки гарнитурки и няма да имате проблеми,както аз нямам вече 412 000 км.Дай Боже всекиму такъв Алфи да го радва!
Амин!
Явно ще се ходи на фрезист когато ми остане време и възможност.
Още веднъж благодаря:thumbup:
Stranger65
14-10-2009, 15:17
Явно ще се ходи на фрезист когато ми остане време и възможност.
Още веднъж благодаря:thumbup:
Сложи паста, не се занимавай с глупости
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.