View Full Version : проблем с помпа на съединител
Колеги от няколко дни като натисна съединителя,при отпускане ми засича/остава в средно положение/ и постепенно се връща.Някой имал ли е такъв проблем и на какво може да се дължи?Сменен е долен работен цилиндър с втора употреба.Може ли да е от него?Предварително благодаря!
Свети ли ти ламбата на ръчната спирачка?
Ако ти свети или присветква-може да и от долната помпа на съединителя и от намаляло ниво на течноста в казанчето.
При мен така леко пропадаше ,губеше течност и един ден направо падна долу и край.
Furious 155
12-10-2009, 10:17
а може да има и въздух в системата!
а може да има и въздух в системата!
хахаха пушиняк е тоя въздух не иска да излиза от колите и тва си е .:prison:
Свети ли ти ламбата на ръчната спирачка?
Ако ти свети или присветква-може да и от долната помпа на съединителя и от намаляло ниво на течноста в казанчето.
При мен така леко пропадаше ,губеше течност и един ден направо падна долу и край.
Заради това я смених.
Не,не свети.И всичко е обезвъздушено,но ме съмнява долния работен цилиндър,че има клей по него,тоест задържа и той не позволява да се връща педала.Като го сваля и прегледам ще пиша,но няма да стане по-рано от неделя,че е голямо приключение,да се свали,сами знаете къде се намира.По ми е лесно да сменя двигатела отколкото да се занимавам с нея.Мислех си дали не е от работната помпа/горната/,но това ще го установявам по-късно.Благодаря все пак на отзовалите се.
Petronii
24-10-2009, 21:35
Долният работен цилиндър се сменя най-лесно на тези автомобили бе приятел. От него е. Как ти хрумна да го сменяш с втора ръка пък? Нов струва 37 лв без отстъпка. Сменя се за 7 мин.
Интересно как го правиш за седем минути , защото и аз мисля че да смениш работния цилиндър си цяло изпитание. Моля, да обясниш как точно го правиш?
mimouzunov
25-10-2009, 08:53
Интересно как го правиш за седем минути , защото и аз мисля че да смениш работния цилиндър си цяло изпитание. Моля, да обясниш как точно го правиш?
Ако гледаш отгоре при отворен капак сигурно ще ти изглежда трудно наистина....
Лягаш пред колата ,по-към лявата гума и се вижда работния цилиндър!!!Смяната му наистина е лесна...
искаш да кажеш , че на канал е доста по-лесно?!
Petronii
25-10-2009, 21:16
Да, по-лесно е. Интересно, Вие как го правите, че на мен ми е интересно?
mimouzunov
26-10-2009, 16:47
Да, по-лесно е. Интересно, Вие как го правите, че на мен ми е интересно?
Дигаш колата (предна лява гума) и се вмъкваш птдолу...
Имам предвит пред колата ,под предната броня... оттам се вижда идеално работното цилиндърче... Даже по спомен мисля ,че се закрепваше с два различни болта или две различни гаики нямам спомен точно...
Процедурата ми одне 20 мин. ;-)
ivoshaklev
26-10-2009, 17:58
НЕ Е ТОЧНО ТАКА АМА.....
Когато го смениш отдолу на моята ела ми се похвали . При мен е следното;
Махам акумулатора , махам кутията на вздушния филтър, махам дебитомера и всички маркучи и кабеляци , после махам и корубата дето лежи акумулатора заедно с бубините и т.н . за да е по широко и чак тогава може да се работи спокойно. Наистина е на 2 болта и са еднакви. След като се отвият е лесно . Малко по трудно е слагането и нацелването на дупките за болтовете и нагаждане на лостчето върху цилиндърчето но не е болка за умиране .
Ако си го правил веднъж втория пет е като детска игра !!!:bravo:
mimouzunov
26-10-2009, 18:24
НЕ Е ТОЧНО ТАКА АМА.....
Когато го смениш отдолу на моята ела ми се похвали . При мен е следното;
Махам акумулатора , махам кутията на вздушния филтър, махам дебитомера и всички маркучи и кабеляци , после махам и корубата дето лежи акумулатора заедно с бубините и т.н . за да е по широко и чак тогава може да се работи спокойно. Наистина е на 2 болта и са еднакви. След като се отвият е лесно . Малко по трудно е слагането и нацелването на дупките за болтовете и нагаждане на лостчето върху цилиндърчето но не е болка за умиране .
Ако си го правил веднъж втория пет е като детска игра !!!:bravo:
Ами наистина бих дошъл да ти го сменя... Моята която е с пълния пакет от глезотии и тн процедурата се минава за 20 мин...
Защо махаш всичките тези неща при положение ,че отдолу (поне при мен) има разкошна видимост към работния цилиндър!?М-у другото болтовете или гаиките съм 100% сигурен че бяха различни при мен!!!
Утре през деня обещавам да пусна снимки защото иначе няма да се разбереме маи...
Болтовете са еднакви , но това няма значение.
Иначе отдолу нямам видимост към тях и най-вероятно трябва да се действа чрез напипване. В интерс на истината обаче не съм пробвал.
---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:22 ----------
Май се поотклонихме от съществото на темата. Да ни извини колегата! Какво стана , от работния цолиндър ли е проблема ? Беше казал , че ще го установяваш по-късно?
mimouzunov
27-10-2009, 10:15
Ще оставя снимките да говорят...
Дано излезе нещо :gruebel:
Има разлика маи в работните цилиндри по тия коли наще...
Захващането при мен е с две гаики!!Различни на диаметър ,а на планката има две шпилки... (и те различни естествено)
Искам това да го види колегата от Радомир...
Явно при двулитровите мотори нещата са съвсем други. При 1,8 нещата не стоят така. Цилиндъра отдолу въобще не се вижда, не се захваща по този начин и стои не на такава планка.
при теб нещата са перфектни от тази гледна точка.:-)
Явно при двулитровите мотори нещата са съвсем други. При 1,8 нещата не стоят така. Цилиндъра отдолу въобще не се вижда, не се захваща по този начин и стои не на такава планка.
при теб нещата са перфектни от тази гледна точка.:-)
Е как така колега и аз съм го сменял от долу и много ясно се вижда - точно от горе не знам как го сменяте?
Ок! Може и да сте прави! Аз съм го сменял преди 2 години и отгоре. Пак казвам , че не съм пробвал отдолу и говоря само според наблюденията ми при смяната отгоре. При удобен случай ще се навра под колата и ще се убедя сам! :-)
Petronii
27-10-2009, 19:08
Кви са тези ваши коли 1,8 ли 1,10 ли. Абе как може да говориш, че сменяш цилиндърчето като разглобиш половината кола. Май само окачването не си разглобил? Ето за това алфите имат лоша репутация. Щото такива като вас нямат подход към техниката изобщо. По-добре разчитайте на някой сервиз от колкото на собствените си умения.
Както кажеш, BOSS!:respect:
Кви са тези ваши коли 1,8 ли 1,10 ли. Абе как може да говориш, че сменяш цилиндърчето като разглобиш половината кола. Май само окачването не си разглобил? Ето за това алфите имат лоша репутация. Щото такива като вас нямат подход към техниката изобщо. По-добре разчитайте на някой сервиз от колкото на собствените си умения.
много разбирачи се извъдихте, това започва да ми прилича на пишкомерене:question:
За което се ивинявам още веднъж на колегата с проблема!
mimouzunov
28-10-2009, 13:34
много разбирачи се извъдихте, това започва да ми прилича на пишкомерене:question:
Пуснах снимки видя се отдолу как седи... Какво да пиша повече аз...
Всеки да си го сменя как си иска...
Petronii
28-10-2009, 20:54
Правилно. Форумът е за това да се разискват, коментират и по възможност да се решават малки проблеми. По-важно е всеки в коментарите си да поставя проблема точно, а отговарящия да взима участие по-професионално.
ivoshaklev
30-10-2009, 14:03
Ще оставя снимките да говорят...
Дано излезе нещо :gruebel:
Има разлика маи в работните цилиндри по тия коли наще...
Захващането при мен е с две гаики!!Различни на диаметър ,а на планката има две шпилки... (и те различни естествено)
Искам това да го види колегата от Радомир...
Колега , гледам но при мен не е така . Не си мисли че се заяждам или нещо такова . Сега ми става ЯСНО че при различните модели е различно. Аз и смяната на крушките на фаровете я извършвам за 1 час . Ако има по лесен начин ще се радвам да го разбера . Все пак форума е за това да си помагаме и подкрепяме.:go:
Ок! Може и да сте прави! Аз съм го сменял преди 2 години и отгоре. Пак казвам , че не съм пробвал отдолу и говоря само според наблюденията ми при смяната отгоре. При удобен случай ще се навра под колата и ще се убедя сам! :-)
Не са прави. Смяната се извършва, както го е написал ivoshaklev. Помпата на 2.0 е на снимките на mimouzunov и, отново, както беше написано преди това няма нищо общо като положение и захващане с на 1.7 и 1.8. Само гумичките са еднакви. А колегата Ass или е с 2.0 или е със сменявана кутия от такава и е монтирана барабар с помпата :gruebel:. Обратната интервенция я има вече при VFTI. При 1.7 и 1.8 20 мин. трудно стигат само да се пребориш със свалянето на акумулатора и стойката му :new_Eyecrazy:.
А колегата Ass или е с 2.0 или е със сменявана кутия от такава и е монтирана барабар с помпата : :new_Eyecrazy:.
Е ти ме уби.........
Еднакви ли са иначе скоростните кутии на 2.0 и 1.8?
Двигателя със сигурност е 1.8 ама скоростната кутия каква е............??????????
Е ти ме уби.........
Еднакви ли са иначе скоростните кутии на 2.0 и 1.8?
Двигателя със сигурност е 1.8 ама скоростната кутия каква е............??????????
На 1.7, 1.8 и 2.0 кутиите са еднакви на външен вид и захващане. Разликите са в предавателните числа.
П.С. Значи малко съм се пообъркал. Разгледах манюалите и еПер-а и се оказа, че не е задължително, това, което съм написал за колата на колегата Ass. Жабарини е слагал, какъвто работен цириндър е имал под ръка :grin:. Вариантите са си 2(явно без значение от мотора). 2-ките в повечето случай като на снимките на mimouzunov, 1.7 -ците с варианта за разглобяване на половината кола, а на 1.8 - миксирано.
На картинка 1 - варианта за бърза смяна. На картинка 2 - варианта за тегава смяна, като с червените кръгчета съм означил, мястото на захващане, което се пада плътно под стойката за батерията и заради което се налага махането и при смяна. Един вид - всички сме прави :respect:. Извинения за подвеждането от моя страна.
Добавка - снимка 3, спомен от смяната на скоростите ми, където идеално се вижда вариант 2...
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=30028&d=1253721890
Благодаря на колегат TRENDI! По моите спомени също беше по този начин и затова се включих в темата. Добре е , че си отложих срещата с канала и навирането под колата(което винаги е полезно). Не искам да се зачждам , но наистина не е колегиално да се дават съвети и то със такава сигурност, от хора , които не са напълно убедени , че мнението им е точно! ;-)
И аз благодаря на колегата TRENDI за уточнението.
Интересно, че на по-старите коли смяната поне на тази част е по-лесна!
голямата риба
02-11-2009, 10:05
след около '94г. помпата не е закрепена на стойка
а директно на скоростната кутия отгоре с 2 болта
около '94г. помпата не е закрепена на стойка
а директно на скоростната кутия отгоре с 2 болта
Аве ти па кой беше невиждаш ли тука снимкии епер работата е страшна не се бъркай :tooth:
Аве ти па кой беше невиждаш ли тука снимкии епер работата е страшна не се бъркай :tooth:
Еньо се опитва да помогне поне ,други само спамят и се присмиват.:???:
Еньо се опитва да помогне поне ,други само спамят и се присмиват.:???:
Е как да се обадят като тука казаха че даже снимки имало и някой си даже под колата седи и да не му обесняваме къде е помпата :Tease:
mimouzunov
03-11-2009, 10:29
Еньо се опитва да помогне поне ,други само спамят и се присмиват.:???:
Напълно си прав Марянски.... Изчетох темата (цялата) и никъде не видях някои да спами и да да се присмива с изключение на последните няколко коментара... (включително и този моя)
Няма какво да се изкаже повече по темата...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.