View Full Version : Резултат от неспазване на дистанция
Колеги, вижте какво ми се случи днес :clap2:
Е, поне се уверих в здравината на 166-цата. Удара не зная с колко км. беше. беше, но ме подмести с около 30 см напред. От самите снимки се вижда слабите места при удар от зад. Най-лошо, че ще трябва да съм в бокса :angry1:
В заключение - да се шофира автомобил мин. 1500 кг и по-големичък клас, защото ако местата на колите бяха сменени, корсата беше прелетяла през моста при удара
СПАЗВАЙТЕ ВИНАГИ ДИСТАНЦИЯ !
trustworthy
11-10-2009, 22:56
То даже бронята е здрава, бе :shocking:
vassil.tzanev
11-10-2009, 23:49
това не е много безобидно, въпреки, че не изглежда сериозно. иди да ти премерят геометрията, защото може щетите по калниците да изглеждат малки, но може да ти е разказал играта незабелязано - личен опит.
leketo84
11-10-2009, 23:50
Колега искрено се надявам тази красавица да излиза по-бързо от бокса и да дефилира по улиците !!! УСПЕХ ! 8)
Jivko7777
12-10-2009, 00:54
Много интересно как цялото купе е поело удара, та то дори и бронята не се счупила...странна работа...
Много интересно как цялото купе е поело удара, та то дори и бронята не се счупила...странна работа...
Да. много интересно. Затова качих и снимки. Явно от факта че корсата е по-малка и ниска. При удара се вижда, че е под алфата. АКато я гледах вчера мисля, че удара е бил в кутията за резервната гума:bangin:
Бронята наистина е много пластична.
Сега остава да намеря накой свестен майстор в Бургас или околностите да я изпъне...
Важно е, че няма пострадали :-)
... небеше незная с колко км. ебеше...
Само не разбрах кой ебеше и кой не ебеше :)
...Важно е, че няма пострадали :-)
Майтапът настрана - това наистина е най-важното, колега. Радвам се, че всички са здрави, тенекиите ще се оправят ;)
Пораженията не са толкова безобидни, колкото изглеждат! Изкривяванията са си доста сериозни. Не са само декоративните елементи отвън. Гредички и колонки има криви навсякъде отдолу. Съжалявам за колегата. На един приятел при подобни поражения (по-леки отзад, но беше подпряна и предната кола, така че и предната броня и решетка си бяха отишли), му а писаха тоталка!
Днес и правеха 3 огледа
1. както си беше без да разкачам нищо
2. в сервиз - отдолу и геометрия на ходова част - геометрията не е мръднала.
3. разкачена от всички кори в багажника...
Ламарини има заправене и за смяна и за "опъеане".
Резервната гума така се беше заклещила, че се наложи да и искарам въздуха да я извадя......Все си мислех ако е била на газ и е била с бутилка на мястото на резервната гума .......сега щеше да ви пиша от компа на Св. Петър.
Интересно е, че под задната броня няма никаква греда...
Има само един стереопор за мое голямо учудване.
pininfarina
17-10-2009, 08:40
Колега, ако не беше натиснал спирачките, щеше да се отървеш с много много по леки щети, ама то знае ли човек какво и кога ще му се случи.
Christweil
18-10-2009, 10:01
Колега, ако не беше натиснал спирачките, щеше да се отървеш с много много по леки щети, ама то знае ли човек какво и кога ще му се случи.
Аз пък мисля че ако не беше натиснал спирачките, можеше и да се удари при кола от пред... и още повече щети :(
На колега todorgg, страшно ме скъсва сърцето да видя тези снимки. И на мен един идиот ми беше ударил (на странни) и знам колко може да ти е гадно. Маеторите добре я оправиха (винаги има кусури но само ако си познаваш колата го видиш ;) )
Дано да я оправиш !! Успех !!
Ами аз бях спрялна 30 см от един голф ( чисто нов ) и като ме дариха само подпрях голфа, като се одраска емблемата на предния капак, но като се обадих на 112, казах номерата на моята кола, на корсата която ме удари и на голфа пред мене, който изчезна веднага. Те издирили шофьора( 5 дни търсене на шофьора... интересна милицията си имаме ) и в петък не викаха в кат.Най интересно беше, че не ми звънят на мобилния, а само ми кликат от кат, аз да им звънна.
На мене акт че не съм спазил дистанция, а шофьора на голфа акт, че е напуснал мястото на проишествието...................
Та добре че бях на спирачки, че инече и отпред големи щети.
Ами аз бях спрялна 30 см от един голф ( чисто нов ) и като ме дариха само подпрях голфа, като се одраска емблемата на предния капак, но като се обадих на 112, казах номерата на моята кола, на корсата която ме удари и на голфа пред мене, който изчезна веднага. Те издирили шофьора( 5 дни търсене на шофьора... интересна милицията си имаме ) и в петък не викаха в кат.Най интересно беше, че не ми звънят на мобилния, а само ми кликат от кат, аз да им звънна.
На мене акт че не съм спазил дистанция, а шофьора на голфа акт, че е напуснал мястото на проишествието...................
Та добре че бях на спирачки, че инече и отпред големи щети.
Това са глупости.
При удар от зад при спрели автомобили, виновен винаги е най-задния.
Ти да си спрял и на 5 метра ако те удари някой от зад и колата ти скочи и удари предната, както е в случая, какво неспазване на дистанция е това?
Казвам го от личен опит точно с жената аналогичен удар имаше и тя преди 3 месеца. А колата беше точно регистрирана 1 час преди това в КАТ.:jason2:
Ами не забравяйт, че живеем в милиционерска държава. Мен не ми се спори ВЕЧЕ с милиционери.
Абе това е идиотщина! Доколкото разбирам си бил спрял на светофар! Каква дистанция, какви пет лева!
Колега, ако не беше натиснал спирачките, щеше да се отървеш с много много по леки щети, ама то знае ли човек какво и кога ще му се случи.
Не мисля така колега,
като гледам изкривяването ми се струва ,че тая кола е със зони на деформация,а си мислих че това го вкарват при 147 чак.
[/COLOR]
Не мисля така колега,
като гледам изкривяването ми се струва ,че тая кола е със зони на деформация,а си мислих че това го вкарват при 147 чак.
Ами да има нещо такова, все пак не е малък клас кола и е мислено за сигурността.
Може би тази деформация там е в резултат, че удара е бил долу в кутията на резервната гума. Ако е бил директно в задната престилка, може би нямаше да са такива деформациите. Но се оказа доста здрава кола:respect:[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 13:48 ---------- Previous post was at 13:46 ----------
Не е на сфетофар, а на един надлез:no:
Някой умен общинар или дори кмета, решил да възложи на някаква фирма да ремонтират ( или боядисват не обърнах внимание защото бях много ядосан ) на надлеза осветлението което се намира между двете платна които са еднопосочни. Карам си аз в лявата лента пред мене коли и в момента в който се изкачи човек на надлеза вижда конусите на фирмата, защото няма видимост, ( конусите са поставени малко след най-високата част на надлеза в посока спускане ) дето опънали камиона с жирафа и правят нещо на стълбовете. Конусите бяха на около 10 метра от тяхния камион. Пред мене голфа спря, аз спрях, но зад мене корсата не успя ...и така.
Най-интересното, че хората от фирмата дето извършваше някакви дейности, след инцидента си събра конусите метнаха ги на камиона и си заминаха.
Ако трябва да се занимавам с тези идиоти, ще трябва да започна от самото начало, демек от самата фирма с това, че не е обезопасила както трябва пътя, а дали са имали и необходимите разрешителни за неработен ден, че беше и неделя....
Но за жалост в т акъв случай се казва "добре че са само материални щети" пия една студена кола и с това се приклюва;-)
Christweil
20-10-2009, 00:37
На мене акт че не съм спазил дистанция
Егати идиоти...
Значи човекът може да си кара спокойно, да спазиш правилата, да чака на опашката... докато един тъпак го удари от зад, и то толкова че естествено удари колата от пред, и пък от кат вместу да си свършат работата ще му напишат акт и на него заради не спазна дистанция...
Тука вече стигаме пълен абсурд !!! :chair:
Да не се учудват после защо никой не ги уважава...
Егати идиоти...
Значи човекът може да си кара спокойно, да спазиш правилата, да чака на опашката... докато един тъпак го удари от зад, и то толкова че естествено удари колата от пред, и пък от кат вместу да си свършат работата ще му напишат акт и на него заради не спазна дистанция...
Тука вече стигаме пълен абсурд !!! :chair:
Да не се учудват после защо никой не ги уважава...
И аз бях на това мнение но виж, че човека явно скрива нещо.
Имало разни конуси, ала бала. Явно е бил в нарушение въпреки, че морално може и да не е виновен, но по закон излиза виновен.
Ако ситуацията е нормална - спираш зад кола, от зад те удрят, колкото и коли да има ударени една в друга, то виновен е най-задния.
Не мисля така колега,
като гледам изкривяването ми се струва ,че тая кола е със зони на деформация,а си мислих че това го вкарват при 147 чак.
Шасито на 166 е много по добре изчислено, усилено със як кафез и зони на деформация, докато на 147 си е много леко променено типо шаси което си го знаеме какво представлява. Така че колега си в доста голяма грешка.
А относно фирмите потдържащи пътищата просто коментара е излишен, гледат да приберат парите пък за безопасност, качество и др. никой не гледа.:cry:
Шасито на 166 е много по добре изчислено, усилено със як кафез и зони на деформация, докато на 147 си е много леко променено типо шаси което си го знаеме какво представлява. Така че колега си в доста голяма грешка.
Немога да го повярвам това нещо,карам Типо за 10хЦената на Типо.
Дай някакво инфо да почета за казаното от теб.
Иначе съм сигурен че 147 има зони на деформация ,една от причините да покрие 3 звезди по Еуро НКап.
Шасито на 166 е много по добре изчислено, усилено със як кафез и зони на деформация, докато на 147 си е много леко променено типо шаси което си го знаеме какво представлява. Така че колега си в доста голяма грешка.
А относно фирмите потдържащи пътищата просто коментара е излишен, гледат да приберат парите пък за безопасност, качество и др. никой не гледа.:cry:
Не е въпрос само за качеството на ремонтите, а и за самото обезопасяване на обекта при ремонт. Неможе някой си без хабер да си има от закони и т.н. да маха с някаква палка като ремонтират нещо и да регулира джижението. Трябва КАТ да имат служител там. Защото това им е дейността КОНТРОЛ, а не планове за изпълнение за запълване бюджета на МВР от глоби.
Немога да го повярвам това нещо,карам Типо за 10хЦената на Типо.
Дай някакво инфо да почета за казаното от теб.
Иначе съм сигурен че 147 има зони на деформация ,една от причините да покрие 3 звезди по Еуро НКап.
Ами темата не е за 147, но да изясниме все пак. 3-те звезди са едвам докарани и то заради страничения удар при който колата е в норми, но лошото е при челен там положението е много зле, това е точно поради факта че шасито е много остаряло и няма как да покрие новите изисквания. Няма читави зони за деформация, чисто Типо-во шаси като се удари леко и смазва всичко отпред, ако се удари по силно започва да гъне колоните и тавана, кафеза не остава здрав. Това е грозната истина и ти пак си добре ами сега като отиде човек да си купи нова 147-ца и кво дава 40 000 за кола с шаси от 87г. За които години пък е доста добро в сравнение с голф 2 , БМВ Е30 Е36, но това до към 98 когато конкурентите сменят платформите и са с по 4 и 5 звезди , голф 4 -5 Ауди А3 и т.н. а Алфа си праска пак как и дойде. И да не ти се вярва това шаси се използва на около 15 модела ФИАТ, Алфа и Ланча. Аз лично съм сравнявал разглобени поне 10 модела и даже им фанах разликите, къде има малко по усилено и къде са леките изменения заради окачане. А колко ударени съм гледал, кривът се като по схема все едно и също. Но за да не лежиме само на сравненото от мен прочети например в
http://www.carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html
147 е базирана върху 156 а 156 от своя страна върху 155 и Типо, просто потърси че неможе нещо директно линкове да копирам.
Незнам къде си чел за тези зони на деформация, но дай платфома и кажи къде са.
Ето тука се загледай като накрая натиснеш стоп.......
http://www.youtube.com/watch?v=iUpQFIS-Lhw
http://www.youtube.com/watch?v=o9Sa4I5v1OI
Нещо да ти се вижда еднакво. Айде стига спам че аз съм си за бой. А Може и прост опит да направиш, качи предна дясна гума на сносен бордюр и се пробвай да отвориш и затвориш вратата..... о защо ли се е осукало така. При 166 няма такива проблеми самото шаси е много по добре конструирано, с повече усилвания към кафеза, горни греди и магаре отдолу. Зоните на деформация са както се прават (все пак и Сааб са го мислили), гофрират се на предвидените места, а двигателя лежи на магарето и заедно с него минава под колата и т.н.
В случая важното е че на колегата нищо му няма, пък колата мисля че ще стане.
Ето това http://www.youtube.com/watch?v=LYH7y4DciRk е единствения "crash test" който успях да намеря за 166... никъде не е рейтната колата за съжаление.
И къде точно видя 166цата О_О
Грешен линк ;) Ето тва исках да покажа http://www.youtube.com/watch?v=B6keGS3riKk
Ами темата не е за 147, но да изясниме все пак. 3-те звезди са едвам докарани и то заради страничения удар при който колата е в норми, но лошото е при челен там положението е много зле, това е точно поради факта че шасито е много остаряло и няма как да покрие новите изисквания. Няма читави зони за деформация, чисто Типо-во шаси като се удари леко и смазва всичко отпред, ако се удари по силно започва да гъне колоните и тавана, кафеза не остава здрав. Това е грозната истина и ти пак си добре ами сега като отиде човек да си купи нова 147-ца и кво дава 40 000 за кола с шаси от 87г. За които години пък е доста добро в сравнение с голф 2 , БМВ Е30 Е36, но това до към 98 когато конкурентите сменят платформите и са с по 4 и 5 звезди , голф 4 -5 Ауди А3 и т.н. а Алфа си праска пак как и дойде. И да не ти се вярва това шаси се използва на около 15 модела ФИАТ, Алфа и Ланча. Аз лично съм сравнявал разглобени поне 10 модела и даже им фанах разликите, къде има малко по усилено и къде са леките изменения заради окачане. А колко ударени съм гледал, кривът се като по схема все едно и също. Но за да не лежиме само на сравненото от мен прочети например в
http://www.carsfromitaly.net/alfaromeo/index.html
147 е базирана върху 156 а 156 от своя страна върху 155 и Типо, просто потърси че неможе нещо директно линкове да копирам.
Незнам къде си чел за тези зони на деформация, но дай платфома и кажи къде са.
Ето тука се загледай като накрая натиснеш стоп.......
http://www.youtube.com/watch?v=iUpQFIS-Lhw
http://www.youtube.com/watch?v=o9Sa4I5v1OI
Нещо да ти се вижда еднакво. Айде стига спам че аз съм си за бой. А Може и прост опит да направиш, качи предна дясна гума на сносен бордюр и се пробвай да отвориш и затвориш вратата..... о защо ли се е осукало така. При 166 няма такива проблеми самото шаси е много по добре конструирано, с повече усилвания към кафеза, горни греди и магаре отдолу. Зоните на деформация са както се прават (все пак и Сааб са го мислили), гофрират се на предвидените места, а двигателя лежи на магарето и заедно с него минава под колата и т.н.
В случая важното е че на колегата нищо му няма, пък колата мисля че ще стане.
Бях чел някъде за тези зони на деформация на 147 ,но немога да намеря източника в момента.
И какво излиза накрая ,че едно Фиат Стило от същата година е с по добро шаси от Алфа,сега гледам Краш теста на стило с 4 звезди и се представя осезаемо по добре от 147.
Преди да взема алфата дилемата беше Стило,147.........
plamen petkov
26-10-2009, 08:02
Колеги не случайно бях пуснал тема че малките коли са по опасни от големите но всички казваха обратното тази тема е пример за моите думи малката кола не е само евтина тя е и евтина и от матеряли и добри идеи не случайно малките струват 20-30 хил а големите 40-50хил и нагоре всички си мислят че големите коли са скъпи само заради габаритите си а замисляте ли се колко струва още 5 квадрата ламарина със сигурност не е 20-30 хил ,не можах да намеря краш тест на 166 но намерих на 156 и 147
http://www.youtube.com/watch?v=KcRPY08piZ0
http://www.youtube.com/watch?v=L58TXiQxs1U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vKB2vrbLtTs
според мен има разлика в класовете
Колеги не случайно бях пуснал тема че малките коли са по опасни от големите но всички казваха обратното тази тема е пример за моите думи малката кола не е само евтина тя е и евтина и от матеряли и добри идеи не случайно малките струват 20-30 хил а големите 40-50хил и нагоре всички си мислят че големите коли са скъпи само заради габаритите си а замисляте ли се колко струва още 5 квадрата ламарина със сигурност не е 20-30 хил ,не можах да намеря краш тест на 166 но намерих на 156 и 147
http://www.youtube.com/watch?v=KcRPY08piZ0
http://www.youtube.com/watch?v=L58TXiQxs1U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vKB2vrbLtTs
според мен има разлика в класовете
Така е колега, и затова съм дал пример с моя инцидент.
Дори и за градски условия, големия явтомобил си е по-сигурен, а да не говорим за едно комби например. Аз никога не съм имал "малки по размер" автомобили с изключение на алфа 156, която също не е много "малка".
plamen petkov
26-10-2009, 13:06
Сега е модерно да даваш луди пари за малка кола щото била много икономична и много вървяла и имала евтини части а до колко са верни тези твърдения е отделен въпрос но никой не се замисля че габаритите на една кола са доста важни за безопасноста и за ред други неща ,но има всякакви дори и в този форум
...но никой не се замисля че габаритите на една кола са доста важни за безопасноста и за ред други неща ...
Е, аз се замислям и затова карам параход ;)
Е, аз се замислям и затова карам параход ;)
И аз съм на това мнение - за сигурността на големия автомобил...Предната ми кола също не беше малка и като я блъснах - тя отиде на тотал, а аз се разминах само с "лек" стрес...
nightroller
27-10-2009, 16:46
Голямата кола е естесвено не само да е по-безопастна но и да се кара по-леко аз преди гондолата съм имал/карал само някви малолитражни идиотщини и мога да кажа, че Алфата не само се кара по-лесно, паркира се с едно движение, има по-добра обозримост и въобще всяка малка кола (освен Смарт) си е пълна минавка във всяко отношение ... а и да добавя само че предишната ми кола с мотор 1.4 двувалка гореше точно два пъти колкото Алфата :) за безопастността не пиша щото няма смисъл ;)
nightroller
27-10-2009, 16:46
Голямата кола е естесвено не само да е по-безопастна но и да се кара по-леко аз преди гондолата съм имал/карал само някви малолитражни идиотщини и мога да кажа, че Алфата не само се кара по-лесно, паркира се с едно движение, има по-добра обозримост и въобще всяка малка кола (освен Смарт) си е пълна минавка във всяко отношение ... а и да добавя само че предишната ми кола с мотор 1.4 двувалка гореше точно два пъти колкото Алфата :) за безопастността не пиша щото няма смисъл ;)
Голямата кола е естесвено не само да е по-безопастна но и да се кара по-леко аз преди гондолата съм имал/карал само някви малолитражни идиотщини и мога да кажа, че Алфата не само се кара по-лесно, паркира се с едно движение, има по-добра обозримост и въобще всяка малка кола (освен Смарт) си е пълна минавка във всяко отношение ... а и да добавя само че предишната ми кола с мотор 1.4 двувалка гореше точно два пъти колкото Алфата :) за безопастността не пиша щото няма смисъл ;)
Съгласен съм... ама само ще ме извиняваш за паркирането... няма по гадна кола за паркиране... и преди да си казал "еми кой колкото може" аз мойта си я паркирам перфектно както ти каза с едно движение... ама пак е супер гадно... не е градски автомобил това... нашия Туарег има по малък радиус на завоя от тоя шлеп и по голяма видимост назад... с огледала и без тях на алфата просто нямаш представа къде точно и е задницата заради стесняването на багажника и секи път си се чудя как я паркирам толкова добре ;)
plamen petkov
27-10-2009, 17:19
Добре бе хора къде бяхте като пуснах темата за опасните коли естествено бяха само малки нямаше един който да каже че голямата е по безопасна всички казваха че малките боклуци били здрави и темата замина в канала
nightroller
27-10-2009, 17:40
Да уточня обаче какво е голяма кола :) Алфа 166 не е голяма кола - тя е среден клас друг е въпроса, че се прави на голяма заради ниския таван, малките фарове, присвити стопове и други дизайнерски мурафети ;)
Всички под този клас са малки, оттам идват редица проблемации а именно - по-високо място за пасажерите, изправени седалки (малки) за да има място за коленете, много малки разстояния между агрегатите и салона, къса база и др. щуротии :) Оттам страда обозримостта от мястото на шофьора, неповратливост, гадно усещане че уж е малка пък никъде не може да се паркира (освен ако не си професионален шофер-дистрибутор, които скоро ще открият как се паркира и по дърветата) и така безопастността пък никаква я няма пак поради това, което писах по-горе... Съветвам абсолютно всеки, който търси кола в никакъв случай да не си взима малък автомобил - разни там сурогати като Пежо 306, Аурис, Ярис и др. просто няма смисъл - никакъв :)
По отношение на SUV-тата е друго те са конструирани по съвсем различен начин и се справят по-добре в тази джунгла. Напоследък като падам в разни дупки и чувам стържене под колата и се замислям как да изневеря на марката точно с някакво SUV :( тъжно но започвам да разбирам Пинко ...
---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:37 ----------
Съгласен съм... ама само ще ме извиняваш за паркирането... няма по гадна кола за паркиране... и преди да си казал "еми кой колкото може" аз мойта си я паркирам перфектно както ти каза с едно движение... ама пак е супер гадно... не е градски автомобил това... нашия Туарег има по малък радиус на завоя от тоя шлеп и по голяма видимост назад... с огледала и без тях на алфата просто нямаш представа къде точно и е задницата заради стесняването на багажника и секи път си се чудя как я паркирам толкова добре ;)
и аз съм съгласен тука за стесняването на багажника спор няма, че е гадно обаче огледалата са перфектни ако имаш проблем с багажника си гледай кората под задното стъкло, багажника е малко по-къс а и не забравяй, че имаш ужасно здрава задна броня ;)
... с огледала и без тях на алфата просто нямаш представа къде точно и е задницата заради стесняването на багажника и секи път си се чудя как я паркирам толкова добре ;)
...и аз съм съгласен тука за стесняването на багажника спор няма, че е гадно обаче огледалата са перфектни ако имаш проблем с багажника си гледай кората под задното стъкло, багажника е малко по-къс а и не забравяй, че имаш ужасно здрава задна броня ;)
Трябва да боцнем по един парктроник просто.
leketo84
27-10-2009, 23:21
Трябва да боцнем по един парктроник просто.
Коки аз си сложих преди 2 години ! Значи няма такова одобство наистина , но работи 7,8 месеца безупречно и сега вече не може да му се има 100%-во доверие нещо подслъгва ! :grandpa:
Съгласен съм... ама само ще ме извиняваш за паркирането... няма по гадна кола за паркиране... и преди да си казал "еми кой колкото може" аз мойта си я паркирам перфектно както ти каза с едно движение... ама пак е супер гадно... не е градски автомобил това... нашия Туарег има по малък радиус на завоя от тоя шлеп и по голяма видимост назад... с огледала и без тях на алфата просто нямаш представа къде точно и е задницата заради стесняването на багажника и секи път си се чудя как я паркирам толкова добре ;)
и аз съм съгласен тука за стесняването на багажника спор няма, че е гадно обаче огледалата са перфектни ако имаш проблем с багажника си гледай кората под задното стъкло, багажника е малко по-къс а и не забравяй, че имаш ужасно здрава задна броня ;)
Хаха паднах като прочетох на пешку поста, щото и аз като изляза от колата всеки път се чудя как може да я паркирам толкова добре. Малко не разбрах това за кората и огледалото. А да не коментирам адски здравата броня, която един път благодарение на мързела си успях да тествам вечерта в едната врата на един голф 2. Дано собственика не чете форума, ама 1 път се бях засилил назад мислейки, че няма никой зад мен и "тууп", *аларма*, газ до дупка търсейки място да проверя кви са пораженията.. Малко боя имах по нея. След някоя друга седмица успях да видя и голфа, брутално смачкан, кофти ми стана, ама кво съм му виновен, че паркира на ебаси мястото..
Хаха паднах като прочетох на пешку поста, щото и аз като изляза от колата всеки път се чудя как може да я паркирам толкова добре. Малко не разбрах това за кората и огледалото. А да не коментирам адски здравата броня, която един път благодарение на мързела си успях да тествам вечерта в едната врата на един голф 2. Дано собственика не чете форума, ама 1 път се бях засилил назад мислейки, че няма никой зад мен и "тууп", *аларма*, газ до дупка търсейки място да проверя кви са пораженията.. Малко боя имах по нея. След някоя друга седмица успях да видя и голфа, брутално смачкан, кофти ми стана, ама кво съм му виновен, че паркира на ебаси мястото..
Аз заради такива случки се опитвам винаги да паркирам максимално изправено и близо до тротоара,винаги пребирам огледалата и гледам дали сам оставил място за останалите да влязат излязат с надеждата да не мине някой засилен като теб :)
В цяла София и пред моя блок съм се нагледал на какви ли не спирания,зная и вие.Тази вечер се пребирам и няма места пред блока естествено и гледам едно Клио от тези най-старите и малки паркирало под ъгъл около 35-40 градуса на метри от останалите 2 коли,ако се бепе наместил щях да паркирам до него ,а сега беше едно 15 минутно чакане някой да излезе.
Накарая се освободи едно място до казаните за смет и паркирах и преди малко излизам на терасата и гледам идва камиона за смет и пред казаните спрян напречно един Мерцедес и циганетата технично вадят кофите между задника на Мерца и лявата ми врата при което изтръпнах ,защото няколко съседи се оплакаха от предполагаеми удари точно от кофите,та такива глупости,незная защо ви го разказах точно тук,сори за спама ,ама постепенно разбирам по-голямото спокойствие на хората с каско.
Обзет от тези страсти тази вечер гледах един Бг Филм "Новата кола на Татко"-има го в популярните торент тракери,пича за 1 ден притежание на бленуваната лада четворка ,какво ли не преживя,та накрая на деня не му оставаше нищо освен да я напляска с бухалката и изостави на моргата.
nightroller
29-10-2009, 16:47
...Малко не разбрах това за кората и огледалото. ..
Значи парктроника е пълен шит и то защо ?!! защото ти си слагаш най-скъпото парктроник и си мислиш, че си царя на паркирането - да ама не - първо парктроника реве и пищи като луд а зад колата място за един Смарт ;) (опит от заводския такъв на Сутиен Це4) или не хваща нещо като изкривена тръба и/или дънер или няква друга простотия назад - парктроника мълчи и изведнъж - храс ... опаа хм ... Аз препоръчвам гледане в огледалото задната кора е малко по-дълга от капака на багажника, просто си предствяте два пъти разстоянието на кората и си паркирате корабите както трябва :)
Значи парктроника е пълен шит и то защо ?!! защото ти си слагаш най-скъпото парктроник и си мислиш, че си царя на паркирането - да ама не - първо парктроника реве и пищи като луд а зад колата място за един Смарт ;) (опит от заводския такъв на Сутиен Це4) или не хваща нещо като изкривена тръба и/или дънер или няква друга простотия назад - парктроника мълчи и изведнъж - храс ... опаа хм ... Аз препоръчвам гледане в огледалото задната кора е малко по-дълга от капака на багажника, просто си предствяте два пъти разстоянието на кората и си паркирате корабите както трябва :)
Мерси, трябва да пробвам този начин. Аз съм изумен от начина на паркиране на Infinity-to http://news.automedia.bg/read/8187.html
nightroller
30-10-2009, 01:13
Мерси, трябва да пробвам този начин. Аз съм изумен от начина на паркиране на Infinity-to http://news.automedia.bg/read/8187.html
Еми купи си инфинити :):) хахаааа и да те видя как през калния сезон слизаш през пет минути да си миеш камерката :):) нема лошо :D
Аз препоръчвам гледане в огледалото задната кора е малко по-дълга от капака на багажника, просто си предствяте два пъти разстоянието на кората и си паркирате корабите както трябва :)
Да ама това е ако ще паркираш до стена или бус, защото ги виждаш. А зад тебе като има някоя кола аз дето сум висох и вийдам само тавана и малко от предното стъкло... тоест освен да умножаваш кората по две трябва и да си представяш къде му е предницата на оня другия :D
Да ама това е ако ще паркираш до стена или бус, защото ги виждаш. А зад тебе като има някоя кола аз дето сум висох и вийдам само тавана и малко от предното стъкло... тоест освен да умножаваш кората по две трябва и да си представяш къде му е предницата на оня другия :D
Взе ми го от устата.
Аз имам оригинален парктроник от Париж. Работи на следния принцип: даваш назад и като стигнеш до другия, то се чува. Същият имам и отпред :)
Christweil
20-12-2009, 10:55
На колега todorgg, имаш ли развитие по твои случай ??
До каде стигна със ремонти ?
Дай малко новини за да се знае че историята свърши добре поне :)
Всичко свърши много добре...
Застраховката ГО на младежа който ме удари покри всичко на 100 % ( много рядко нещо в историята на застраховането за щета от ГО ) но това се дължи на скъпите ламарини на колата като нови, и много добрия оглед на вещото лице от застрахователната компания, която също беше много коректна при изплащането
Смених само заден дясен калник, а бях купил и пода на багажника ( легена на резервната гума ). В сравнение с цена на калник от 160-300 лв. колкото ми искаха ( което е ненормална работа ) аз го взех заедно с пода на багажника за 150 лв.
Всичко друго си дойде на мястото като се опъна задницата ( дори аз останах учуден, но явно е добре измислена от италианските конструктори.
Ремонта ми го направи един приятел във Велинград и както се полага малко се престара с едната фуга ( между дясния сменен калник и капака на багажника) с 2 милиметра е по-голяма от лявата страна - но поне минах тънко - цената която му платих няма да спомена защото е няколко пъти по-малко от тази която ми поискаха тука в Бургас. Смятам да регулирам капака от пантите и вярвам, че ще стане работата. За бояджийството няма грешка – златни ръце има и неможе да се познае къде е отсечена. Боя влезе около 350 грама.
Тези дни трябва да отида да и направя каско, но изчаквам да ми докарат едни пластмаси от италия, защото тука са някакви странни цени. Все едно ги поръчват от луната не от италия и плащат за транспорт на НАСА да ги докарат.
Christweil
22-12-2009, 09:14
Супер !! Много се радвам за тебе :)
Ще пуснеш ли снимки сега да видим как стана ?
Мен пък ме удариха отзад онзи ден но не толкова силно колкото при теб така вече имам надежда че ще го оправят много лесно... да ги еба идиотите голфаджии които не знаят как се кара върху снега !! :chair:
Ще я снимам за каското и ще пусна снимки. Ако то трябва задната маска ( престилка ) мога да ти кажа от къде да си я свалиш. аз рязах от там дясниа калник и дъното на багажника.Колата е сив металик ( като моята ). Цената ще е около 50 лв. За тези пари не си стрива да се изпъва, защото там е 2-3 пласта ламарина и няма оправяне, но за радост про мене удара беше под нея, директно в легена на резервната гума.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.