Log in

View Full Version : Имало едно време на Запад(Елин Пелин) група сектанти и алфа с каменни спирачки...



Furious 155
13-10-2009, 17:27
Тема за одисеята и усилията които група запленени по легендата 155 се събраха с цел, да дадем всичко от себе си в ремонт с добра кауза на една 155 и същевременно да оскарим и обирим срещата и хубавото време което случихме! Благодарности на всички фенове на марката присъствали на мероприятието, като с това го направиха УНИКАЛНО!
Ето малко фотоматериал от моя апарат. Очаквам снимките и от другите присъствали на събитието в последният слънчев съботен ден, на гости на dani_ku4eto! Благодарности за гостоприемството към цялото му семейство, което посрещна ордата сектанти и понесе целодневното им присъствие и сектантското им поведение! ;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=573981&postcount=593

MUROMAN
13-10-2009, 18:09
Трябваше да се пусне по-рано тази тема,но нямах физически и психически сили да го направя.

След дълго и мъчително каране без спирачки/на 3-тото спиране педала ми ставаше на камък/ реших да предприеме решетелни мерки за да спася моя и на околните хора живот.
След неколкократно питане из форума ,се прокара идеята ,че проблема идва от сервото на спирачките.

Уговорихме се група хора със подобни Легендарни автомобили и група желаещи да помагат и насрочихме дата ,ден и място за ремонта и за скарата и бирата.

Идеята ми беше да се направи и тема придружена със снимки :
Смяна на серво на спирачките на 155 .

Но,Но ,но и пак НО.

След почти 2 дена работа и смяна на серво на спирачките/разядено от спирачна течнотст/+спирачна помпа/която течеше и беше напълнила сервото/+централа на ABS+хилядократно обезвъздушаване - ПАК НЯМАМ СПИРАЧКИ И ПАК педала на 3-тото спиране е горе и е камък ,а колата не спира.
Да не говориме ,че мотора се тресе и работи като трактор.Не ми се реве ,а съм бесен съм.

Единственото хубаво нещо е ,че вече имам ABS .
ЗАЩО,ЗАЩО,ЗАЩО???

Интересното е,че на 2-рия ден успяхме след много помпане и обезвъздушаване да ги пооправим спирачките и ABS си заработи и тъкмо когато всички бяхме щастливи,навръщане от Елин Пелин те пак се преебаха и си дойдоха в първоначалното сговнено състояние.

ПП.Искам много да благодаря на всичси въвлечени в моята сага със спирачките. /Дани - Кучето, Тренди,Ваклинатора,Фуриуса 155 ,Rumenti , Acko 88,
Alfa _erazor и др


Ето малко снимки да ни гледате и да ни се чудите и да ни ес радвате.

Alfa User
13-10-2009, 18:14
Евала за усилията ... но кат ги знам жабарите как си умиргат да правят простотии, ще е някаква невероятно тъпа и проста причина, но навряна нейде на майната си ... Успех, стискам палци за възможно най-скорошно разрешаване на болежката !

MUROMAN
13-10-2009, 18:25
Част 2

Доста мъка ,нерви усилия,бири и мръвки отидоха и лошото е,че резултата е само един проработил ABS ,но не и нормално работещи спирачки.

След като разглобихме половината автомобил и го сглобихме се появиха 2 странни според мен неща.

1- Колата започна да не работи добре,да мени обороти и да тресе мотора. Това е на бензин,понеже карам и на Газ -там нещата стояха още по-зле.
2- Таблото свети и без колата да е на габарити.
но предполагаме ,че това е утечка някъде по ел.системанта.

MUROMAN
13-10-2009, 18:29
За всякакви идей ,въпроси и коментари - пишете тук.
Ако някой знае или предполага от какво може да е да пише също ще го черпя бира.:drunk:

pr_00f
13-10-2009, 18:49
Не видях да си писал :
И колкото и тъпо да е маркуча който дава вакум на сервото от двигателя проверен ли е ?

MUROMAN
13-10-2009, 18:54
Не видях да си писал :
И колкото и тъпо да е маркуча който дава вакум на сервото от двигателя проверен ли е ?

уж ДА.

pr_00f
13-10-2009, 18:56
Все пак пишеш за нестабилна работа на двигателя - а това може да стане от пробит маркуч - поне той е "относително" лесен за проверка и не е скъп.

Furious 155
13-10-2009, 19:19
Все пак пишеш за нестабилна работа на двигателя - а това може да стане от пробит маркуч - поне той е "относително" лесен за проверка и не е скъп.

ами те нещата натам отиват - остават маркуча, връзката към колектора, връзката към сервото и клапана там и ако тегли отнякъде другаде въздух самия колектор!!!

MUROMAN
13-10-2009, 19:38
Лошото е ,че времето се сговняса и не е много много за ремонти , а и без стабилни спирачки е кофти в СФ.

toki4a
13-10-2009, 20:38
:grin:истината е че ви е маааалко бирата според мен !!!
тази кола като я гледам маи маи щте я вали сняг там :gayfight:
докараи те я ууууууу Пазарджик да я стопим:pimp:

mitaka_111
13-10-2009, 20:53
:grin:истината е че ви е маааалко бирата според мен !!!
тази кола като я гледам маи маи щте я вали сняг там :gayfight:
докараи те я ууууууу Пазарджик да я стопим:pimp:
аааааа,не си прав ВАКЛИНЧЕТО не си го давам на бирата

Wolfy
13-10-2009, 20:53
А има ли възможност и "новото" серво да не е в час?
Иначе ЕВАЛА, много добре сте си изкарали, направо ме хвана яд, че не тръгнах след вас от ЕКО-то на "Ботевградско", но не бях сам и щяха да ме линчуват после! :surrender:

Furious 155
13-10-2009, 21:31
А има ли възможност и "новото" серво да не е в час?
Иначе ЕВАЛА, много добре сте си изкарали, направо ме хвана яд, че не тръгнах след вас от ЕКО-то на "Ботевградско", но не бях сам и щяха да ме линчуват после! :surrender:
Ами някакси не върви и това серво да се държи като старото - т.е. да му свършва вакуума след 2-ро натискане и то на работещ мотор!
За мен проблемът е в това че сервото консумира повече вакуум отколкото му дава мотора перз колектора! Докато беше мек педала не се усещаше, просто защото имаше още въздух в системата.

Flame
14-10-2009, 00:17
Е нема такъв филм-за да тресе така,някъде влиза въздух,но тва с втвърдяването на педала не мога да си го обясня.Ако е меката връзка след дебитомера,няма да се втвърдява педала....:shocking:а този твърдия маркуч на сервото видяхте ли го как е?или пък самите спирачни маркучи,ако някой се е нацепил?

souze
14-10-2009, 01:36
Ееееее, бива ли почти два дни, толкова бира и мръвки, и никаква работа да не свършите.......:bash:

Max
14-10-2009, 01:50
Е нема такъв филм-за да тресе така,някъде влиза въздух,но тва с втвърдяването на педала не мога да си го обясня...

Всъщност е много лесно обяснимо и съм брал ядове точно с просмукване на въздух. И резултатите са точно такива - няма спирачки - педалът е твърд като камък, оборотите играят много, че при мен дори нямаше никакъв празен ход. Като видяхме маншоните на колектора в какво състояние са хич не се учудих,че прави така. Затова не са за подценяване маншоните, маркуча на сервото пък и самия колектор - знам че на Мъро е метален, но все пак... хубаво е да се провери дали не смуче въздух от някой маркуч или от моторчето за празния ход и неговото уплътнение ако е заминало може да направи беля.

MUROMAN
14-10-2009, 19:51
Оборотите Оправини.

Огромни благодарности на mimo - uzunov.
Обади ми си момчето,дойде до нас ,пипа-рови из колата ,бута-натиска и оооооооооо маркучето на клапана за налягането /регулатор на налягането/изскочил отзад от към колектора. :bounce8:
И смуче ли смуче и мотора се тресе като в смъртна агония.
Заменихме разчекнотото маркуче с ново и колата значително оправи оборотите на празен ход. :-)

За спирачките си мисля,че пак ще трябва обезвъздушанаве. :strong:

Още веднъж искам да багодаря на Мимо Узунов за оказаната помощ и съдействие.
Алфист 155-ст в нужда се познава в това вече съм убеден на 100%.:thumbup:

Furious 155
14-10-2009, 20:18
Браво! Аз и моето съм гледал и то си е бая нацепено, ама грам не се сетих за това а и като я сглобихме лИгендата, стана мрачно и никой не му дойде на акъла да огледаме и там! Поздравления за резултата!

Васил Петров
14-10-2009, 20:21
браво на колегата :Yeeeehaaa: :respect:

mimouzunov
14-10-2009, 21:33
Оборотите Оправини.

Огромни благодарности на mimo - uzunov.
Обади ми си момчето,дойде до нас ,пипа-рови из колата ,бута-натиска и оооооооооо маркучето на клапана за налягането /регулатор на налягането/изскочил отзад от към колектора. :bounce8:
И смуче ли смуче и мотора се тресе като в смъртна агония.
Заменихме разчекнотото маркуче с ново и колата значително оправи оборотите на празен ход. :-)

За спирачките си мисля,че пак ще трябва обезвъздушанаве. :strong:

Още веднъж искам да багодаря на Мимо Узунов за оказаната помощ и съдействие.
Алфист 155-ст в нужда се познава в това вече съм убедена на 100%.:thumbup:

:th_up:

Alfa User
14-10-2009, 22:31
Алфист 155-ст в нужда се познава в това вече съм убедена на 100%.:thumbup:

Ко стаа тука бря ... една буква в повече май :pokey:
Инак - бравос за напредъка. Лека-полека всичко ще си дойде на мястото - сигурен съм !

toki4a
15-10-2009, 09:33
Ко стаа тука бря ... една буква в повече май :pokey:
Инак - бравос за напредъка. Лека-полека всичко ще си дойде на мястото - сигурен съм !

УБЕДЕНАА как сам я изпуснал тази мадамаа:big_wink::lupe:

Furious 155
15-10-2009, 16:43
Ееееее, бива ли почти два дни, толкова бира и мръвки, и никаква работа да не свършите.......:bash:
как никаква бре - сменено серво, работещ абс и много уморени от скарата мръфки спасихме(една я отнесе една черна котка :shocking:, ама карай) и бутилки с бира олекотихме! Яката работа беше срещата!

MUROMAN
16-10-2009, 19:47
Сговни се много лошо времето иначе до сега пак да сме ги обезвъздушили тия спирачки и да съм газ на педалите.:wow: