Log in

View Full Version : Кабели за свещи Tesla



vladimirrrr
18-10-2009, 12:06
Колеги искам да споделя опит с кабелите Tesla.Преди 2 год.си смених оригиналните кабели,които бяха пробили(3 от тях)Купих си новички както писах Tesla,след 15 000км.колата започна да прекъсва,след много проверки и диагностики,включително и искроподаване със поставена свещ на кабела,имаше искра,а не можех да открия проблема.Просто не допусках,че са уж новите кабели.Вчера не издържах и проверих на тъмно как работят тези кабели,имаше прехвърляне на искра към корпус от първия гумен фиксатор на кабелите,които е от диелектрична гума,а никой кабел не искреше.Свалих всички кабели и един по един ги измерих на Ом съпроводено с усукване на измервания кабел.Оказа се че единият си променяше съпротивлението,а друг беше в безкрайността.Резултата е два кабела(по един от всеки кръг на 4те свещи беше неизправен).Извода ресурса на Tesla е доста оскъден,а струваха 130лв.Сега ще закупя друга марка,ако някой има опит,моля да сподели!

The_Game
18-10-2009, 12:41
Колеги искам да споделя опит с кабелите Tesla.Преди 2 год.си смених оригиналните кабели,които бяха пробили(3 от тях)Купих си новички както писах Tesla,след 15 000км.колата започна да прекъсва,след много проверки и диагностики,включително и искроподаване със поставена свещ на кабела,имаше искра,а не можех да открия проблема.Просто не допусках,че са уж новите кабели.Вчера не издържах и проверих на тъмно как работят тези кабели,имаше прехвърляне на искра към корпус от първия гумен фиксатор на кабелите,които е от диелектрична гума,а никой кабел не искреше.Свалих всички кабели и един по един ги измерих на Ом съпроводено с усукване на измервания кабел.Оказа се че единият си променяше съпротивлението,а друг беше в безкрайността.Резултата е два кабела(по един от всеки кръг на 4те свещи беше неизправен).Извода ресурса на Tesla е доста оскъден,а струваха 130лв.Сега ще закупя друга марка,ако някой има опит,моля да сподели!



Не пазиш ли старите ?

Поне няколко от тях ще работят. Раздели старите и отдели хубавите после смени избилите Тесли и си спести разходите.

koolio
18-10-2009, 13:58
Миналата година търсих кабели КВ, но се оказа, че са спрели да ги внасят. Купх някакви куче марка - ЕСП мисля че беше съкращението. Но не съм особено доволен, при влага и застудяване колата почва да прекъсва.
Мислил съм по въпроса да направим една групова поръчка за кабели от Италия. Някой да го е правил вече?

Furious 155
18-10-2009, 14:20
Мислил съм по въпроса да направим една групова поръчка за кабели от Италия. Някой да го е правил вече?
Не, но е добра идея ми се струва. Аз все още съм с оригиналните кабели и (да чукна на дърво) проблем нямам, освен с един от тях, който си беше повишил съпротивлението, но го смених с кабел от друг бош комплекти и е ок!

vladimirrrr
18-10-2009, 19:26
Направих си комплекта от старите кабели+Теслите,но при избиване на следващ вече нямам нужните дължини към първи цилиндър.Напълно съм съгласен с поръчка до Италия.

155_8000rpm
18-10-2009, 21:36
Ми колеги кво да ви кажа,май че читави кабели за наште коли няма...аз си купих AUTOLINE някви за 120 лева...точно около 5000км. и изби единият(със сигурност),а другите не съм ги проверявал.Champion бяха 176 лв. тогава,ама ме съмнява да са по-качествени(в евро 07 все пак,малко качествени неща има)...
Поръчката от Италия не е лоша идея,но вече трябва да ни е ясно на всички,че не може да се има доверие на никой...и не е гаранция,че като от там ще са стока...оригинални,каквито са ги правили някога вече няма никъде,а само заместители,които не се знае колко ще изкарат...
Ще трябва да се примрим,че отиваме в ретро раздела,където си требе пара и мерак,за да си пазиш в перфектна кондиция колата!Нищо не е както преди,те колите не са това,което бяха,та камо ли частите за тях...сега всичко е еднакво почти и само боклуци,боклуци,боклуци.........................

Furious 155
18-10-2009, 22:36
Всъщност незнам от Италия какво може да се намери, но все пак оригиналните кабели са Бош и комплект от тях тук струва май над 400лв!

TS
18-10-2009, 22:43
485лв с отстъпки,ала-бала са бошовските.Пък и за капак ги няма в Бг. само с поръчка.:D

TRENDi
18-10-2009, 23:15
За варианта - "правени кабели" като тези отдолу на снимката, какво мислите? Моите 45 левови марелита държат засега ~22 хил. км, но все ме примързява да ги проверя, как са на тъмно :grin:. Следващите ще са като на снимката...

http://images19.snimka.bg/003651940.jpg

Wolfy
19-10-2009, 15:13
Аз съм с K&W или нещо подобно - на година и нещо, не са ми създавали проблеми -> не ми се е налагало да ги проверявам...

vladimirrrr
19-10-2009, 20:29
Днес си замина още един кабел,смятам да взема Magneti Marelli,на външен вид са еднакви с бошовските,цена 160лв.

Наско
22-10-2009, 12:04
[QUOTE=TRENDi;577282]За варианта - "правени кабели" като тези отдолу на снимката, какво мислите? Моите 45 левови марелита държат засега ~22 хил. км, но все ме примързява да ги проверя, как са на тъмно :grin:. Следващите ще са като на снимката...


Я кажи от къде можем да си накупим всичко необходимо за такива кабели?Т.е. лули,кабели и т.н.?Преди време имах кабел като показания и всичките необходими шукарийки но свършиха а не съм виждал скоро да се продават.

TRENDi
22-10-2009, 15:11
Лули ползвам от стари Бош кабели(ако не са скъсани или прекъснати), иначе сигурно ги има в магазините на Ауто+, но ще са ~поне 5 лв бройката и става дебело. От старите ползвам и клемите, с които кабела се закопчава(завива) към лулите. Кабела е ~4 лв метъра и пак се среща в горепосочените магазини. Моя си го купих от Madboy(Краси Рангелов). Последният ме предупреди, че има и ментета на кабела и ми показа разликите, но това беше отдавна и не мога да ги посоча.

vladimirrrr
23-10-2009, 08:09
Ами като си направиш сам кабелите как поставяш съпротивленията в двата края на кабела,ако са изгорели например какво се извършва.

mimouzunov
23-10-2009, 09:02
Ами като си направиш сам кабелите как поставяш съпротивленията в двата края на кабела,ако са изгорели например какво се извършва.

Няма такива съпротивления по кабелите...!!!

gaiska
23-10-2009, 10:07
Да кажа и аз за Тесла-та , че съм с такива от няколко месеца и засега нямам проблеми.

dimo
23-10-2009, 11:01
Миналата година търсих кабели КВ, но се оказа, че са спрели да ги внасят. Купх някакви куче марка - ЕСП мисля че беше съкращението. Но не съм особено доволен, при влага и застудяване колата почва да прекъсва.
Мислил съм по въпроса да направим една групова поръчка за кабели от Италия. Някой да го е правил вече?
Колега възможно е да имаш и други неизправности по колата освен кабелите ина че за информация
EPS i KW Са абсолютно еднакви кабели произведени от една и съща фабрика от едни исъщи матеряли.
Намират се и от двете разновидности по магазините но никак не са евтини .

kolev
23-10-2009, 11:24
кабелите могат да пробият и заради свещите. иначе ако има хубави материали май най-добре самоделки.

TRENDi
23-10-2009, 11:33
Няма такива съпротивления по кабелите...!!!

Точно така - съпротивленията са в лулите. 5 кО към свещта и 1 кО към бубината.

koolio
23-10-2009, 12:52
Колега възможно е да имаш и други неизправности по колата освен кабелите ина че за информация
EPS i KW Са абсолютно еднакви кабели произведени от една и съща фабрика от едни исъщи матеряли.
Намират се и от двете разновидности по магазините но никак не са евтини .
Още по-зле ... Затова искам да направим поръчка от Италия за читави кабели, че тука не знаеш за какво си даваш парите ...

Furious 155
23-10-2009, 17:06
Отделно че аз за KW не искам да чувам като марка - ползвах има ламбда сонда точно 7 месеца и тя сдаде...
Поръчката може да не е и от Италия, но да е от читава марка кабели и да са за нашите автомобили!

koolio
23-10-2009, 17:17
Отделно че аз за KW не искам да чувам като марка - ползвах има ламбда сонда точно 7 месеца и тя сдаде...
Поръчката може да не е и от Италия, но да е от читава марка кабели и да са за нашите автомобили!
Съгласен съм, ама кои са читави кой ще ни каже ... :zzz:

Furious 155
23-10-2009, 17:51
Съгласен съм, ама кои са читави кой ще ни каже ... :zzz:
Аз лично се надявам някои от нас да знае :calc:

alf
24-10-2009, 04:00
аз май уцелих с едни шампион за 86лв преди 4 години дето още движат смениха поне 4 комплекта свещи. а изобщ не ми вдъхваха доверие най малкото понеже бяха с неправилна дължина. по тоя повод свалих капака на свещите понеже опираха и съм сигурен че това ми е спестило по-ранна смяна . та ако слагате неориг (рикамбито за торбата с пари а не тези дето ви казват в магазина че са оригинални) проверявайте как лягат!

dimo
24-10-2009, 10:16
Още по-зле ... Затова искам да направим поръчка от Италия за читави кабели, че тука не знаеш за какво си даваш парите ...

те и KW i EPS са от Италия ...

vladimirrrr
24-10-2009, 19:48
Към Мимоузунов.Има съпротивления в лулите 5 килоома и към бобините 1килоом,сиреч общо 6 килоома на кабел!

TRENDi
24-10-2009, 22:36
Към Мимоузунов.Има съпротивления в лулите 5 килоома и към бобините 1килоом,сиреч общо 6 килоома на кабел!

Той това много добре го знае. Написал ти е така, защото на самите кабели все пак няма (или е незначително). А, лулите се развиват и откопчават (поне при Бош) кабелите.

mimouzunov
25-10-2009, 09:51
Към Мимоузунов.Има съпротивления в лулите 5 килоома и към бобините 1килоом,сиреч общо 6 килоома на кабел!

Е да де... В лулите има ,но не и по кабелите това имах предвит и аз!!!

Highvoltage
20-11-2009, 16:09
Здраейте,да ви питам,а може ли просто да свалим кабели от катастрофирала някаква и да пробваме?

Wolfy
23-11-2009, 11:54
За можене - може, колега! Но кой знае в какво състояние са... Аз съм две години с KW - нямат никакви проблеми... Иначе попаднах на един пич, който вкарва от САЩ кабели и свещи (кабели NGK, свещи Denso). Според мен е оферта, от него си взех Denso Iridium Power за почти половината пари, от тези, които са по магазините! За да не е реклама, който има интерес - на ЛС ще му отговоря :thumbup:

Flame
23-11-2009, 19:26
Айде драсни едно л.с. за пича с кабелите:usaflag:

Fushuu
29-11-2009, 09:05
Аз съм на Champion,единият е със скъсана изолация (и го ових с изолирблант).Иначе на бензин ми прекъсва,можеби от инжекциона?

Bobo
02-12-2009, 02:39
Аз съм на Champion,единият е със скъсана изолация (и го ових с изолирблант).Иначе на бензин ми прекъсва,можеби от инжекциона?

А дали изолирбанда държи на 20 000+ волта ?

robygas
02-12-2009, 08:13
А дали изолирбанда държи на 20 000+ волта ?
Със сигурност!

Bobo
02-12-2009, 15:52
Със сигурност!

Ти явно ползваш някой от друга галактика :screwy:

robygas
02-12-2009, 16:26
Ти явно ползваш някой от друга галактика :screwy:
За такъв проблем ползвам КОФАта. Иначе работя с - BERU.

Bobo
02-12-2009, 16:28
За такъв проблем ползвам КОФАта. Иначе работя с - BERU.

И правилно правиш ;) Ама не оставяй двусмисленни мнения че хората могат да се наранят така ;)

robygas
02-12-2009, 16:33
Нищо няма да им стане. Само усещането е гадно- като те треснат- 20Кв. Било полезно за ревматизма....казват:shocking:

Bobo
02-12-2009, 16:38
Нищо няма да им стане. Само усещането е гадно- като те треснат- 20Кв. Било полезно за ревматизма....казват:shocking:

:respect:

vixun
02-12-2009, 21:13
А какво мислите за това: http://www.amazon.com/Bosch-09768-Premium-Spark-Plug/dp/B000BYENXK/ref=sr_1_68?ie=UTF8&s=automotive&qid=1259780708&sr=1-68

AR147
02-12-2009, 23:43
А какво мислите за това: http://www.amazon.com/Bosch-09768-Premium-Spark-Plug/dp/B000BYENXK/ref=sr_1_68?ie=UTF8&s=automotive&qid=1259780708&sr=1-68
Ако беше книга да я вземеш,ма на бош от амазон бих си купил само тоалетна хартия.

Fushuu
03-12-2009, 15:23
Да питам, при T.s. 8V на 155ца има ли значение дължината на кабелите,позицията и от коя бобина излиза?Щото четох 4е искарата е едновременна(двете на един целиндър работят заедно и едновременно) при 8V за разлика от новите 16V на 156,

robygas
03-12-2009, 15:40
Не виждам смисъл от промяна. Предната бобина е за левите , а задната за десните свещи. Дължината е важна за да не се гръчкат в тунела и да се допират до метал и да правят пробиви.

Fushuu
03-12-2009, 16:51
Не виждам смисъл от промяна. Предната бобина е за левите , а задната за десните свещи. Дължината е важна за да не се гръчкат в тунела и да се допират до метал и да правят пробиви.

Препорачаха ми да махна капака на свещитете (така и направих)щото губи искра и се чува даже.Благодаря за съвета.

robygas
03-12-2009, 17:58
По добре замени кабела които прави проблем. Иначе другата хитрина е да залепиш тънка-2-3мм. гума на капака. /Нещо от сорта на срязана надлъжно стара вътрешна гума./ Върши работа, но няма да излекува кабела.