View Full Version : аман от проблеми
Бях свалил двигателя,защото единият разпределителен вал беше дал фира.Така сглобих го и вчера го пробвам да запали ,но дърво-не ще.Пробвам-искра има,сипах малко бензин в смукателя и бръм-запали,изгори бензина и изгасна.Ясно-няма гориво.Проверих помпата-работи и хвърля бензин,замерих на дюзите и не идва никакъв + .Вързах газовата и на газ заработи без проблем.та ми е чудно къде изчезна тока за дюзите.Те се захранват от релетата до акумулатора,но на тях не пише нищо и не мога да разбера кой извод е + за дюзите.Двигателя е 1.3 IE пълна инжекциа без делко.Ако някой разбира от кабеляци да даде съвет.
колега, еку-то управлява дюзите като им прекъсва минуса. плюса им е общ. газаджиите използват това за да ги спрат като слагат реле на + са. виж първо него, някакво висящо трябва да е.
Е да де на схемата го дават ясно но кой кабел кой е на релето и кое от 2-те ето това не ми е ясно :grin:
Не мога да покажа схемата или по точно не знам как затова е снимах
Ще си изям топките, ако се е оправила сама,преди малко е пробвах и сега само се опитва да припали,значи е свършил бензина,като заредя ще я пробвам.Сигорно като съм мърдал релетата и нещо се е наместило:dance:
DerMeister
21-10-2009, 17:36
Ще си изям топките, ако се е оправила сама,преди малко е пробвах и сега само се опитва да припали,значи е свършил бензина,като заредя ще я пробвам.Сигорно като съм мърдал релетата и нещо се е наместило:dance:
Тва с Алфите е явно основният метод за ремонт. Почваш да ръгаш и местиш всичко и се оправя. Аз 3-4 пъти съм го правил.:dark2:
При сваляне на мотора,трябва няколко пъти да дадеш на контакт и да изчакаш да спре помпата сама и пак наново.Необходимо е за да се обезвъздуши системата.Плюса деиствително го режат газаджиите с едно реле,което създава проблеми.Цвета по принцип е розов,но се увери кой е точно.Може и да греша!Става лесно.Погледни на някоя от буксите на дюзите.
Плюса се замерва много трудно,ако си сам и не се сетиш за една подробност.След 4-6 секунди,ако не е запалил мотора,след като си дал контакт,компа спира плюса.Така,че ако си дал на контакт и после сам си замервал.......!Разбираш,че не става!
Днес я покарах до София и обратно и се държеше прилично.Но отзад преди гърнето на тръбата има 2 яки дупки и боботи яко.а предпазната ламаринка дрънчи та наптаво ми скъса нервите.Утре ако ми остане време след работа ще има резане и заварки.
На някой да му се намират задни колани, ще глобяват за несложени ,пак измислиха нови глупости.
---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
При сваляне на мотора,трябва няколко пъти да дадеш на контакт и да изчакаш да спре помпата сама и пак наново.Необходимо е за да се обезвъздуши системата.Плюса деиствително го режат газаджиите с едно реле,което създава проблеми.Цвета по принцип е розов,но се увери кой е точно.Може и да греша!Става лесно.Погледни на някоя от буксите на дюзите.
Плюса се замерва много трудно,ако си сам и не се сетиш за една подробност.След 4-6 секунди,ако не е запалил мотора,след като си дал контакт,компа спира плюса.Така,че ако си дал на контакт и после сам си замервал.......!Разбираш,че не става!
При мен на дюзите са червени тънки,а при релетата няма такива та затова попитах дали някой не знае.За времето си прав,в началото не се сетих.За което благодаря много!
hristo58
22-10-2009, 22:03
имам задни колани от 33-ка 2-ра серия
останали са
и аз имам, и ги подарявам
Днес я покарах до София и обратно и се държеше прилично.Но отзад преди гърнето на тръбата има 2 яки дупки и боботи яко.а предпазната ламаринка дрънчи та наптаво ми скъса нервите.Утре ако ми остане време след работа ще има резане и заварки.
На някой да му се намират задни колани, ще глобяват за несложени ,пак измислиха нови глупости.
---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
При мен на дюзите са червени тънки,а при релетата няма такива та затова попитах дали някой не знае.За времето си прав,в началото не се сетих.За което благодаря много!
Бъди внимателен!С времето,червените стават розови и какъвто цвят си пожелаеш!:crazy:Все пак си разбрал проблема,а това е по-важното
:heavy_cry:
Днес установих че скоро няма да карам Алфа.
Биелните лагери са тръгнали а единия направо си е заминал.Имате ли представа колко излиза шлайфа на вала?Че се чудя какво да я правя.
Stranger65
24-10-2009, 21:05
:heavy_cry:
Днес установих че скоро няма да карам Алфа.
Биелните лагери са тръгнали а единия направо си е заминал.Имате ли представа колко излиза шлайфа на вала?Че се чудя какво да я правя.
Зависи, а може и да е крив. Мен шлайфане и изправяне - 135лв на 156-ца.
Утре двигателя го свалям и го правя на съставните му части,да видим какво още ще излезе.
Предложения за добър шлайфист в София?
По-добре не го сваляй!Какво ви става,бе момчета!Валовете ни са от хром-молибденова стомана,а не от чугун.И да се разтропат лагерите не е сигурно,че шийките са отишли.Това им е едно от хубавите неща!Шлайфате,сякаш карате опели или москвичи,а после друг ви е крив!Първо мерете,а после сваляйте!Това поне е лесно.Сваля се само картера!
Какво да му меря,аз виждам как вала е надран..И на мен ми се ще да мина само с лагери ама ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.