View Full Version : Гуми с намаление от Диана - абсурд!!!
На 16.10.2009г. (петък) посетих Гумицентър - Диана, находящ се в гр. София, бул. Ботевградско шосе 350. Бях решил да закупя 4 зимни гуми за една от колите ми.
Притежавам златна карта от М-тел, която ми дава "отстъпка" от 20% при закупуване на гуми от Дина. Харесах си едини и до този момент всичко беше отлично. От дилъра разбрах, че за да използвам отстъпката, гумите трябва да се монтират при тях. В това също няма проблем. Отивайки на касата да заплатя гумите видях, че трябва допълнително трябва да заплатя "монтаж, демонтаж и баланс" на джантите. Отделно от това трябваше да заплатя и тежестите за баланс. Върнах се при дилъра с въпроса как може да се иска от мен да заплатя нещо, което не е извършено - джантите са без гуми, т.е. не е нужен демонтаж, трябва да заплатя тежести за баланс, а никой не е видял все още джантите дали са криви или не, и ако са криви, колко са криви, колко баланс ще им е нужен. Започна една суетня, дилърът взе да кръстосва центъра напред, назад без да има някакъв резултат. В този момент от съседното бюро в спора се включи една от служителките, която раздразнено започна да ми обяснява, че гума не може да се използва без да се балансира джантата. На въпросът ми някой знае ли колко са криви джантите и дали изобщо са криви, въпросната служителка повишавайки тон започна да ми повтаря и потретва тази си теза - гуми не могат да се сложат без баланс на джантата. Нима това е от първостепенно значение - все още никой не знае дали джаните не са криви - при това положение каква е нуждата от баланс. А може и джантите да са чисто нови - дали в такъв случай ще ми е нужен баланс? В този момент чух зад себе си как някой започва злостно да ме одумва на висок глас. Обръщайки се с изненада установих, че това е касиерката - някаква злобна лелка. Това ме изуми - аз, клиентът, благодарение на който тя си получава заплатата съм принуден да търпя нейното поведение??? На въпросът ми с кого разговарям, тя на няколко пъти отказа да се легитимира. Когато видя, че аз все пак настоявам да разбера коя е тя, беше изровен един бадж някъде изпод бюрото - нима там му е мястото? В крайна сметка никой не можа да ми обясни защо аз трябва да заплащам услуги и стоки, които на практика не са ми нужни и няма да ползвам! А джантите така и си останаха в багажника на автомобила ми, без никой да ги е видял.
Разбира се на края се отказах от всичко и си тръгнах крайно разочарован поради няколко причини:
1. В мен остана усещането, че някой се опитва да ме измами - трябва да плащаш нещо, което не е ясно дали ще е нужно и ако ще е нужно - колко?
2. Крайно НЕДОПУСТИМО за мен е такова отношение към клиента, който е дошъл с решението да ползва услуги, срещу което да заплати определената цена.
3. Никой не се постара да изчисти това недоразумение, напротив - в един момент аз вече все едно не съществувах, всички ми бяха сърдити.
Изводите си направете сами...
Аз никога няма да стъпя там повече и на никой не бих го препоръчал.
П.П.
На момента пуснах една жалба, в която си дадох и координати за връзка, отделно от това писах и в сайта им. Познайте дали имам отговор или някой си е направил труда да се свърже с мен.
Защо плащаш преди това? Винаги, включително и там се плаща след свършената работа. Иначе за баланса си трябва задължително дори и при чисто-нови гума/джанта!
Колега, май не четеш внимателно - къде прочете, че съм платил? А как са разбрали колко баланс трябва да се сложи, без да са видяни джантите?
А и когато ползваш такъв тип "отстъпки" - първо искат да платиш и тогава чакаш...
Колега, май не четеш внимателно - къде прочете, че съм платил? А как са разбрали колко баланс трябва да се сложи, без да са видяни джантите?
Тя цената е една и съща на баланса. Не е на килограм. И на идеално прави джанти да сложи нови гуми пак си искат баланс.
кофти история... свържи се с някой от ръководителите и те ще проверят случая....
и мен винаги ме дразни 'българското' отношение когато отиваш да им даваш пари!
Ма вие не разбрахте ли, че безплатно е само сиренето в капана за мишки?
Иначе за отношението - жалби до дупка и антиреклама. Това е начинът при свободния пазар.
detelazurno
23-10-2009, 16:27
Разбирам те на какво си ядосан и имаш правно, но искам да ти поясня, че баланс на крива джанта не се прави. Баланса няма да я изправи. Криви джанти първо се изправят после им се монтира гумата и чак тогава се балансират. Ако ще и джантата току що да си я купил от завода като и сложиш гума задължително се балансира. Има там една игра с центъра на тежеста - е за това се прави баланс. А два отделни неизвестни компонента няма как да бъдат балансирани затова се налага тази процедура да се направи в последствие когато двата компонента се съберат и заработят като една система!
75TwinSpark
23-10-2009, 16:34
Така требе анти реклама и реване до дупка,
добре че не си си купил гуми от там, защото по късно щеше да разбереш че са от 07-08 дот ,в наи добрия случаи
Разбирам те на какво си ядосан и имаш правно, но искам да ти поясня, че баланс на крива джанта не се прави. Баланса няма да я изправи. Криви джанти първо се изправят после им се монтира гумата и чак тогава се изправят. Ако ще и джантата току що да си я купил от завода като и сложиш гума задължително се балансира. Има там една игра с центъра на тежеста - е за това се прави баланс. А два отделни неизвестни компонента няма как да бъдат балансирани затова се налага тази процедура да се направи в последствие когато двата компонента се съберат и заработят като една система!
Именно това се опитах да обясня - ако джантата е крива, как ще успеят да ми я балансират. По тяхни думи, за да важи отстъпката гумите трябва да се монтират при тях и толкова. Аз имам къде да си изправям и балансирам идеално джантите и в това ми беше мисълта. Не може, а и е адски некоректно да ти казват монтаж, а от там и хиляди други глупости, които аз не желая да правя при тях.
А и дали гумата ще се балансира или не - това е избор и отговорност на клиента.
Абе щом джантите са свалени и са без гуми защо искат да платиш демонтаж - какво демонтират?
Абе щом джантите са свалени и са без гуми защо искат да платиш демонтаж - какво демонтират?
Ами ти ми отговори, ако можеш, защото нито те можаха да ми отговорят, нито пък аз мога да си отговоря.
Не знам - може би джоба???
Искат монтаж при тях, за да си избият парите от отстъпката. Защото като си купиш гумите те ти направят намаление, но като ти сложат после 30лв за монтаж и т.н. и горе долу излиза същото :calc:
Затова на всеки интелигентен човек като види някаква супер-дупер изгодна прИмоция му светва червената лампичка, че нещо не е наред.
detelazurno
23-10-2009, 16:53
Именно това се опитах да обясня - ако джантата е крива, как ще успеят да ми я балансират. По тяхни думи, за да важи отстъпката гумите трябва да се монтират при тях и толкова. Аз имам къде да си изправям и балансирам идеално джантите и в това ми беше мисълта. Не може, а и е адски некоректно да ти казват монтаж, а от там и хиляди други глупости, които аз не желая да правя при тях.
А и дали гумата ще се балансира или не - това е избор и отговорност на клиента.
Ааа, ок. Значи не съм те разбрал правилно. Аз първоначално разбрах, че твоят довод е, че джантите ти не са криви и нямат нужда от баланс. Та затова реших да го поясня, че е малко смешно да им излезнеш с този довод понеже ако джантата е крива то няма смисъл да правите каквото и да било. Както и да е. Важното е, че се разбрахме. Иначе и мен така са ме прецаквали (не в Диана), но всичко беше наред, докато не дойде време за сметка. Монтираха гумите, балансираха ги и после тоя почна да смята и ми вика "демонтаж толкова, монтаж толкова, баланс толкова, еди си колко тежести (е тука вече чашата преля) толкова, крайна цена ххх" Да не говорим първо, че поне 30 мин не можеше да балансира едната джанта и почна да ми разправя, че тая джанта не била за тая кола. Гледах като теле в железница. Дори и да не е за нея какво общо има това с баланса подяволите?!?! Разправията вече взе връх когато ми скъса единия болт. Платих си само гумите които съм купил и си заминах да си оправям пораженията които ми нанесоха.
Пазарувал съм в:
Диана Люлин - пълни нещастници с арогантно поведение (продавачка без елементарни обноски и "майстори" със самочувствие).
Диана Симеоново - продавачката пак супер "агро" и даже се намръщи като и казах, че имам отстъпка. Относно монтьорите нямам оплаквания.
Диана Пловдив - хората бяха любезни и професионалисти, но ми дадоха летни гуми вместо зимни, за което се извиниха и се коригираха.
Та това са ми впечатленията.
Искат монтаж при тях, за да си избият парите от отстъпката. Защото като си купиш гумите те ти направят намаление, но като ти сложат после 30лв за монтаж и т.н. и горе долу излиза същото :calc:
Ами ако трябва да съм точен - за демонтаж, монтаж, баланс и цената на тежестите по тяхни сметки излизаше 58 лв. и в крайна сметка цялата отстъпка идваше 3 лв., което за мен си е подигравка.
голямата риба
23-10-2009, 19:46
колегата по горе го е написал правилно
това просто е отстъпка от рода на взимате две на цената на едно и подобни на тях
принципно ако ти се занимава можеш да подадеш разни жалби за неправилна реклама
Веднъж само посетих тия Диана и втори път няма да стъпя там, да си гледата работата, гуми и гумаджии бол
nblagoev
23-10-2009, 22:22
И на двете коли си купувам гумите от един и същ гумаджия (не в София). Последно купувах летни гуми на Алфичката. Поръчах си Ласа (205/60/15), не си спомням точно модела. Човека ми каза, че ще ми направи 10% отсъпка и ми каза и цената. След 3 дни отивам да слагам гумите и се оказва, че модела, който съм си поръчал го няма и той ми е доставил по-новия модел - Импетус Рево 2, който е и по-скъп съответно, и се приготвям да дам и повече парички, но човечеца каза: "дал съм ти вече цена и няма да я променям, няколко лева на гума нямат значение, след като от мен си пазаруваш гуми и за двете коли"!!! И освен това монтаж, демонтаж, баланс и смяна на вентили ми бяха безплатни! За вентилите специално го попитах колко му дължа и отговора беше: "ми те си влизат в цената"!
...
колега, не ми пука какво точно е станало, важното е ти си човека с парите, а някой ти прави номера. Чудно ми тези патки, като се разправят с клиентите, дали им вдигат заплатите. Едно е ясно, че в знак на солидарност, няма да си купя гуми от тях, а точно там бях решил да ходя. Но по-важното е че служебните бусове на пролет няма да бъдат обути от тях, тази служителка спести приход на фирмата си около 6000 без ДДС. Имам приятели, които също няма да стъпят там. Крайно време е мърлячите да фалират. И това е пример, че всички промоции свързани с нашите мобилни оператори са пълен ташак.
П.С. Баничарницата до нас фалира, заради това, че веднъж баничарката ми се направи на интересна. Колегите и фирмите солидарно я съботираха и оборота и се състоеше от случайни хора. Така обаче издържа 3 месеца. Съмнявам се да е разбрала какво точно и се случи.
ФЕРАРИСТ
23-10-2009, 23:05
За вентилите специално го попитах колко му дължа и отговора беше: "ми те си влизат в цената"!
При такъв се ходи почти до живот.....така трябва да се бачка......
колега, не ми пука какво точно е станало, важното е ти си човека с парите, а някой ти прави номера. Чудно ми тези патки, като се разправят с клиентите, дали им вдигат заплатите. Едно е ясно, че в знак на солидарност, няма да си купя гуми от тях, а точно там бях решил да ходя. Но по-важното е че служебните бусове на пролет няма да бъдат обути от тях, тази служителка спести приход на фирмата си около 6000 без ДДС. Имам приятели, които също няма да стъпят там. Крайно време е мърлячите да фалират. И това е пример, че всички промоции свързани с нашите мобилни оператори са пълен ташак.
П.С. Баничарницата до нас фалира, заради това, че веднъж баничарката ми се направи на интересна. Колегите и фирмите солидарно я съботираха и оборота и се състоеше от случайни хора. Така обаче издържа 3 месеца. Съмнявам се да е разбрала какво точно и се случи.
Правилно! Регулатор на свободния пазар трябва да бъде гражданското общество, а не държавата.
Да споделя и аз моята случка.
Миналия зимен сезон трябваше да купя около 30 зимни гуми за служебните автомобили.
И така, събрах оферти и избрах най-привлекателната за мен. Цените бяхя добри, условието беше да си платя само тежестите за баланса.
До тук добре. Обухме зимните гуми. Аз получих фактура за вложените тежести за баланс. Бяха вложени над два килограма олово , а сумата беше над 200 лв, не помня точно колко. Останах като втрещен. Понеже не съм присъствал при поставянето на гумите, аз се обадих в сервиза за да разбера какво става и какви са тези килограми и цени на оловото. Отговора беше -"ами виж си по колко тежести имаш по джантите". Е, хубава работа, поглеждам аз и отново оставам стъписан. На всяка джанта имаше поставени тежести на 6 места - по 3 броя отвън и отвътре.
Не само че не платих оловото на тея хубавци, ами направих и баланс наново на друго място, където не успяха да вложат 2 кг олово.
Аз затова отдавна знам едно - в големите фирми само гледат да ти вземат парите и ако може грам работа да не свършат. Такива случки имам много, в Диана( около 2002 разбрах че са олигофрени) и в Техномаркет, и в Метро и т.н.та стигаме и в сервизите на застрахователите..... Затова сами да си "вартят едни пари там"......отдавна не ползвам услугите на големи вериги. Нестига че 90% са некомпетентни, ами и това че им даваш пари не ги впечатлява. Затова да се оправят. Почти всичко може да се намери от свестни хора както колегата nblagoev.
The_Game
23-10-2009, 23:41
Аз пък преди година търсех едни гуми.
Където и да звъня се обяснявах по няколко минути, че такива гуми има и не са за камион или мотокар или ръчна количка. Тези в Диана бяха същите. Ама господине такава гума няма - BFG All Terrain 32"x11.5" R15"ИМА проверете в каталога"
"Ама господине какъв е този размер, размерите са с други цифри бъркате се нещо ? "
(накрая им обяснявах като малоумен цифра по цифра букво по буква какво да напишат в сайта им за да видят какво искам)Поне тези в Диана ми казаха момент ще проверя и ще ви се обадя, да не правите сметка на телефона.
Направо се изненадах :).
Поне 20 минути разговори за тяхна сметка.
Като през повечето време ги слушах как те си говорят с колегите по телефоните, даваха ми да говоря с други хора и на тях да обяснявам какво точно искам.
Най-накрая мацката откри че има такива гуми. В някакъв си склад на другия край на Б-я.
Е добре поръчаха ги.
Утивам в Плд. Влизам при тях в офиса и като им казах "Говорих с вас по телефона за тези и тези гуми "
Мацката направо подскочи оо заповядайте, кафенце ли. Направи ми кафе седнах на една маса, че били в почивка работниците. Направо бях треснат от отношението . Пък и момче на 18 год купува гуми по 300+лв парчето.
Загледах ОЗ щанда веднага изкочиха едни каталози направо всеедно си на Илиенци от всякъде оферти.
Както и да е в цехчето където слагат гумите, работника започна да ги слага.
И ооо не я дай фактурата. Гледа пича и на фактурата пише монтаж/демонтаж бла бла лека кола.
Взе я момчето и при мацките да се разправя, защо са ме таксували като лека кола.
Утивам и аз едни разправии работника иска да ме таксуват по по-скъпа тарифа. Както и да е остана си Лека кола.
Във фактурата обаче ми бяха сложили и "луксозни винтили"- по незнам си колко лв парчето г/д без да ме питат. Е върнах ги и тях :)
Поне ги балансира хубаво. Въртя в джантите по няколко пъти, сменя джантите те да са г/д с по малко баланси.
Гумите бяха г/д с 20-30лв по евтини от където и да било.
Монтаж демонтаж баланс беше нещо от рода на 50-60лв И пак излизаше най-евтино.
Абе доволен съм. Само да има от кой да пазаруваш с отстъпка.
Имаше и някакви хора преди мен ама не ги чаках ами направо мен почнаха.
Останах доволен от посещението :D
Е другия път ще почнат от други хора, а ти ще чакаш демек...:yawn:
А-а-а-а така-а-а-а-а. Онзи ден един мой колега отишъл да си купи гуми от Дианата с отстъпка 40% и безплатен монтаж и баланс. Когато отишъл там му казали, че няма безплатен монтаж и баланс и му хвърлили гумите в колата. Нашия се прибира, вади гумите от найлоните и о-о-о-о-о-о чудо! Едната гума толкова деформирана, все едно камион е минал през нея. Обадил се на на познат, оттам той се обадил на управителя и скоро се разбрало, че може да ползва преференциите, но гумата не може да я върне. Сега от понеделник ще се почва разправията...
на ти Диана-ако има документ и хукне по всички инстанции ще се оправи, с много нерви де:cold:
просто не ходете по големите центрове. там са хиени, нагли и безочливи. аз си купих гуми от метро, метнах ги в багажника и си ги монтирах на село. 9 лв с баланс и демонтаж за 2те гуми. е каъде са 60 къде са 9. баси наглярите.
Аз като човек от село пак откривам, че съм живял в заблуда, до сега си мислех, че монтаж, демонтаж, баланс и прочие щуротий са безплатни когато си взимаш нови гуми и все ме глождеше идеята, че народа от големия град е в по изгодна позиция пък то...
Аз пък съм доволен от Диана....
В петък ходих да взема оферта за 4тери нови зимни гуми...Беше лудница и фраш от хора но след 10-15мин получих офертата и наличността....Избрах си 4 гуми и в 13.00 часа влязох в 14:00 колата беше на линия... 5% отстъпка чрез Мтел сребърна карта+ безплатен монтаж, демонтаж, баланс... Свалиха джантите от тях старите гуми, слагат новите и обратно на колата... Дадоха се 10лв. само за тежести и найлони, че да не се цапа колата.....
Таа на мен ми е чудно, защо с 5% отстъпка нямаше проблеми и си свършиха работата, а при по-важните клиенти явно и с по-големи отстъпки не искат да си вършат работата... Иначе в моя случай можех да си ги взема и без монтаж и нямаше разправии...А гумите са произведени септември:):) И вече изминаха 300км и са ок :):)
Таа извода е че при по-големите отстъпки нещо не им се работи и гледат да те цакат:disgust::disgust:
thecleaner
24-10-2009, 23:34
Само да ви светна че нямат право на безплатен монтаж гумаджийте от 1-2 години заради закона за защита на конкуренцията, демек официално обявено не може да е. Специално от Диана аз не съм доволен, като всички големи гумаджийници в момента в който ти барнат джантите синаги ама винаги има една две за изправяне. Навремето като млад "гъбар" точно в Диана един некъдърен гумаджия ми беше спукал едната джанта, когато разбрах бяха минали два дни, върнах се и ми я залепи с течен метал.:disgust: Джантата изкара цели 5 дни и отидох на заварка та си платих да ми я заварят. В последствие се опитаха да ме цакат пак че имам криви джанти и като му казах "я да видя завърти я на баланс машината" оня вика "абе то не е много". Гуми съм си купувал два пъти от тях нови първия път си купих "Пирели" зимни и накрая на сезона грайфера буквално се късаше а бяха 14ки по 140лв. парчето. Втория път си купих летни "Фаерстон" бяха супер ама само на 4 години. И винаги трябва да сменят вентилите, е това за какво ми е. Така че "Диана" точно да си е.... майката. Само като пиша за тях и побеснявам, камоли да ги ползвам.
dragonaz
24-10-2009, 23:53
Диана Мтел и прочие - типично всичко по български.
Получавам СМС на мтел сим картата си.
Поглежам и виждам отново СПАМ смс от МТел.
Там ми казват - уважаеми бла бла ползвайте намаление
на гуми закупени от наш партьор Диана от 10% до 20%.
Отварям аз сайта на Диана, намирам стационарните телефони на центровете в София и звъня да попитам
за повече информация.
В рамките на 30 минути на нито 1 от посочените номера не ми вдигна никой.
Както и колегата писал статията си казах -
нито повече ще попитам за Диана, нито повече ще ида някога там.
Да ме спами някой си техен "приятел" да си правя труда да им се обаждам и тн. и 30 минути да няма кой да ти дигне слушалката това на какво прилича.
nblagoev
25-10-2009, 00:31
Аз като човек от село пак откривам, че съм живял в заблуда, до сега си мислех, че монтаж, демонтаж, баланс и прочие щуротий са безплатни когато си взимаш нови гуми и все ме глождеше идеята, че народа от големия град е в по изгодна позиция пък то...
Колега, аз също съм си човек от "село". От 15 години живея в София, но съм се убедил в едно: кадърни майстори на "село" (имам в предвид по-малък град) могат да ти свършат много повече, много по-качествена и по-евтина работа, отколкото майстори в "голямото село". Точно поради тази причина, когато съм сигурен, че една работа може да ми бъде свършена от някой "световно неизвестен" майстор на "село" със същото качество, но много по-коректно от майстор в София, предпочитам да се доверя на "селския" майстор! Според мен НЕ е нормално да отидеш в голям център за гуми и единствената им цел да е да ти свалят кожата от гърба без да гонят качество на услугата, а "селското" майсторче, което има много по-малък оборот да прави всичко възможно да ти угоди!?!?!!!
Според мен НЕ е нормално да отидеш в голям център за гуми и единствената им цел да е да ти свалят кожата от гърба без да гонят качество на услугата, а "селското" майсторче, което има много по-малък оборот да прави всичко възможно да ти угоди!?!?!!!
Ами "селското" майсторче си бачка за него. Аз съм бил такъв в София (макар гумаджийницата да беше на приятел) и недоволен клиент не съм имал.
А и се учудвам на цените които казвате.
Понеже гумаджийницата на приятеля ми още работи, смяна на 4 гуми с баланс е 40лв. Като това включва и свалянето и качването на колата. Ето откъде идват "отстъпките" в Диана
п.с. В кариерата ми на гумаджия само 2-3 пъти се е случвало да монтирам гума на джанта и после да не се нуждае от баланс. Като не са били нови.
Alexanderbb
25-10-2009, 09:16
Диана отдавна съм ги отписъл като място за посещение. Последния случай на който бях свидетел от миналата година. Купуват се 4 гуми от тях пак с карта за отстъпка. Отново се запява песента отстъпката важи само ако се монтират там (питам се ако си купиш 8 за две коли как точно става номера с докарването им). По-интересното става после обаче. Тогава имаше и обявена от доставчика промоция за 2 закупени гуми едим FM трансмитер подарък. Искаме си от касиерката подаръка тя казва не съм го включила във фактурата. Почва се едно мрънкяне и накрая вади и подава един с поглед все едно ми дава милостиня. Аз обаче и казах че мисля че трябва да даде 2 защото сме купили 4 гуми. Отговора беше в стил 1990 година "Рекламата може да е за две гуми трансмитер ама ние няма да ви дадем 2 трансмитера за 4 гуми". За съжаление бях с едни добри девойки дето не ми дадоха да си направя хубава караница тогава но вече просто тази фирма е отписана за мен
DiStefano
25-10-2009, 12:21
абе Мтел /Ментел/ им кажи и не ги обиждай повече ...
в дните на "митинговата демокрация" - кой ли го беше казал това ?! ... та в онези дни преди 10-на години помните ли кво беше пред касите на Мобилтел .. опашки от народ от по 30 до 50 човека .. зъзнещи в най-големия студ на улицата, чакащи охраната /мазен, гнусен дебелак, с тясна ризка пропита от пот/ да благоволи да пуска един по един в офиса да си платят сметката ... ходиш да даваш якото кинти и требе да чакаш .. отношението на ония отвътре се едно си най-големия дрипльо .. ние простосмъртните кво ли не сме изтърпяли досега в тая мила държавица .. мамичката и д**ба ...
а за "Диана" не искам да говора щото като се сетя и моя случай ми идва да счупя нещо ... но те така или иначе си го получиха в последствие ...
Да поясним, че в годините на "митинговата демкокрация", както казваш, тия фирми, вкл.Мтел, бяха създадени от хора членове на висшата партийна номенклатура на БКП или техни деца, перяха пари, после ги продадоха.
DiStefano
26-10-2009, 21:40
Да поясним, че в годините на "митинговата демкокрация", както казваш, тия фирми, вкл.Мтел, бяха създадени от хора членове на висшата партийна номенклатура на БКП или техни деца, перяха пари, после ги продадоха.
е те се едно сега са някои други нали ?
то и бат Бойко още на черно-белия ТВ си спомням
как се перчеше зад Тато .. сега кой е ?
аве истината е че в нашта мила родина нищо
не се прави как требе ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.