View Full Version : Как се сменя гарнитура на глава 155 2.0 16V
WhitePower
25-10-2009, 20:13
Утре очаквайте подробни снимки на висчко кое как се прави като хората
И моля да не става поредната ХРАНИЛКА
Аз Ще си критикувам предишния ремонт , а пряко свързаните със него да си мълчат.
Малко хистори
След смяна на гарнитура на главата след 3000-4000 км тя пак замина
предишния път се разви болта на шайбата на ангренажа
След ремонта на главата във Джудит и монтажа и демомтажа при Румен сега пак е за смяна гарнитурата
Утре очаквайте снимки и обяснения кое как се прави,защото сега двигателят е улаят целия във прясно масалце от много места - бе от където е могъл е текъл и се чудех що наливам литър на 1500 км , ма то не го горяло толкова колкото го излизвало
нищо де сега всички дефекти от предишния ремонт ще бъдат отсранени
лошото е че след 2 шлайфа главата е свалена близо 1мм и не е ясно какво ще се случи като я качим , да не вземе да удари или да има детонации
ето и снимки на нагара на буталата
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00966.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00965.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00964.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00963.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00962.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00961.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00959.jpg
cobra_11
26-10-2009, 06:59
Колега , много жалко че пак си отворил мотора . Надявам се да е за последно разглобен :) . Наистина 1мм е много ,дано да няма ядове .Успех
100 процента мисля ,че трябва да смениш главата,а доколкото за ремонта ...........
WhitePower
26-10-2009, 12:13
Ще види колко са вкопали клапаните
предишния път е шлайфана със много и сега със 0.4 и си ...... под маркера съм
бе колкото изкара , то нема как но стоп да се шлайфа , пак ще видим може и да разредим мотора малко и да турнем една турбина ;))
има време всякакви еретични мисли ми се въртят във главата
ето и малко снимчици
едно бутало е изчистено , и едно се е самопочистило от нагара като е смукало вода
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00967.jpg
чисто нова ;)) леко свалена , бе като състезателните коли ще стане
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00971.jpg
до колкото успях да ги измия колекторите
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00972.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00973.jpg
още едно бутало е изчистено
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00974.jpg
туй ме измори малко
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00975.jpg
гарнитура оригинална , що ли си мисля че и миналия път беше във същата опаковка ( но мина много време не съм сигурен )
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00976.jpg
един много хубав теч на масло от отзадната страна на мотора , и да обясна за незнаещите и неможещите
КОГАТО СЕ СЛАГА ГЛАВАТА СЕ СЛАГА СЪС КОЛЕКТОРИТЕ
щото 80 % от болчетата на смукателя от долния край не бяха стегнати а там има и една масленна магистрала за плунжера
сега колекторите са свалени и монтирани на главата и са готови да се пуснат със нея
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00980.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00981.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00982.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00983.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00985.jpg
ето малко тема за размисъл и генератор на еретични мисли
колко е лесно и елементарно тука чак ме сърбят ръцете
http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/DSC00984.jpg
Petronii
27-10-2009, 20:04
Сигурно много остро я караш тази кола за да се стигне до тук. Стискам ти палци след твоя ремонт.
Ilko Ivanov
27-10-2009, 21:54
КОГАТО СЕ СЛАГА ГЛАВАТА СЕ СЛАГА СЪС КОЛЕКТОРИТЕ
щото 80 % от болчетата на смукателя от долния край не бяха стегнати а там има и една масленна магистрала за плунжера
сега колекторите са свалени и монтирани на главата и са готови да се пуснат със нея
Е не е задължително. Може да се свалят колекторите до гумените маншони.
И нещо не по темата - като гледам как са ти монтирани щуцерите на газовата уредба, мисля че имаш проблем при подаване на пълна газ ... освен ако не са скосени вътре в колектора по посока на движението на въздуха...ама не ми се вярва.
WhitePower
28-10-2009, 10:28
карането неми се е променило от какво съм я купил тая кола
аз за газта ми незнам вътре си стърчат едни пишки и за пълната гас некви проблеми да има не се сещам
харчи си малко повечко 16 на 100 ама и бензин толкова харчи .
за вървежа ми нема неква огромна разлика
за колекторите да и само до гумените да се монтира на главата ;)
WhitePower
02-11-2009, 11:02
Готова е и запали ;) работи иделано даже мърка , интересно защо никога не съм ч чувал толкова тиха
днеска имам да сменя пистовия ремък , да си намеря щека за маслото и качвам подкалника и пак на пътя
Искам да искажа ООООгромни благодарностти за Дригата че удари едно рамо за колицата
Petronii
03-11-2009, 22:06
Браво! С тези подробни снимки материала можеш да го качиш и в "УИКИПЕДИЯ"
WhitePower
04-11-2009, 10:21
ее чак там , важно е да се знае как се прави ,
не съм снимал зацепването
важнто е че бачка
WhitePower
07-11-2009, 18:09
днеска покарах малко и се оказа че моторчето за празния ход беше направо блокирало и некви високи обороти ми държеше
пуснах го за 20 минути във ултразвуковата вана и направо излезе като ново :) сега нема никакви драми
WhitePower
09-11-2009, 18:16
вече навъртях е първите 20 км
много мазно работи мотора , май никога не е работил така
пам малко драми със МПХ -то , разгобих го тоя път и поседя във ваната половин час , след това вече светеше и се движеше по мед и масло , явно първия път много го бързах и не съм го изчистил добре във ваната , въпреки че течността стана за гняс
странното е че колата ръмжи давам и гас оборотомера свършва но не се случва нищо
Не трябваше толкова време да свиквам на пунтото , сега алфата ми се струва много тромава - ама мнооого
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.