View Full Version : Информация за 145 ТД
BASTARDO
19-03-2006, 17:40
кво ще кажете за 145чка 1.9 дизел 96'год. добро ли е това животно или да бегам далече
Има доста писано във форума. Много рядко се намират читави. Повечето или са удряни или са много карани.
Но ако се намери читава я взимай, ако е и на добра цена вече отлично.
Имам такава. Несъм спрял да я правя. Като купуваш гледаи добре да не ходиш да обикаляш по цял ден за части дето повечето хора никога не са чували. Тука колегите може да не са на това мнение ама аз кола която повече да се чупи несъм виждал. За 1000км се разхлопа предницата. Чуй и други мнения може пък само моита да е проблемна ама внимаваи а и разхода не е като на дизелова кола 8-10 според мен е много и това е без да съм се правил на състезател.
virusalfa
19-03-2006, 19:53
Имам такава. Несъм спрял да я правя. Като купуваш гледаи добре да не ходиш да обикаляш по цял ден за части дето повечето хора никога не са чували. Тука колегите може да не са на това мнение ама аз кола която повече да се чупи несъм виждал. За 1000км се разхлопа предницата. Чуй и други мнения може пък само моита да е проблемна ама внимаваи а и разхода не е като на дизелова кола 8-10 според мен е много и това е без да съм се правил на състезател.Е колега ,и мойта гори 8-9 граско,каква в тая твойта,има някакъв проблем :idea:
Е в мойта има много проблеми аз нали това съм му написал на колегата да внимава. Моита гори много върви малко и много се чупи несъм вярвал че кола може да е такъв боклук. Несъм чувал и кореиска да се чупи толкова. Аз си мислех че това за италянските коли е мит ама се оказа жестоката истина.
П.С.
Пак казвам може аз да съм случил на скапана и другите може да са си много сполучливи. Просто казвам какви проблеми имам с мойта.
П.П.С.
:offtopic: И италиянски мотори съм имал и те си бяха се счупени та съм се нагледал на инжинерен гений. Може ли помпата за маслото да е направена с пластмасови елементи който се разлагат двутактовото масло. Та като се с4упи помпичката сменявах двигател.
П.П.С
Извинявам се за отрицателното отношение кум италиянските превозни средстава но сум много афектиран в момента. След почти седмица безавариино каране се появи щум в двигатела. На ниски обороти е добре ама на високи почва да треска нещо.
Ето това е една от причините поради, която не си взех дизел. Та къкъвто и да е. Просто или е кочина или цената е почти 2 хил. лв над бензиновата. Сега карам "газов варел", ама съм сменял само термостат и консумативи.
Сори за офтопика, ама това си е действителността в България.
Когато миналата година ходих 1 месец по автокъщи се бях отчаял, но въпреки това мисля следващата кола да е JTD :twisted:
Само да посъбера малко повече пари :!:
Гледай внимателно като търсиш дизел, независимо от марката, как пали, дали пуши, как работи и за удари, ходова част и предполагам за течове около турбото и т.н. И ако пише, че е на 120 хил. почти сигурно е че е на 220 хил.
Успех в търсенато и ходенето във Ванто е задължително :!:
Patsimir
19-03-2006, 23:30
Аз съм влюбен в този двигател. Имам 146 ТД и нямам проблеми /чукам на дърво/ колата върви много, само внимавай турбинката да не е заминала. слушай дали се включва на около 2500 оборота. Еластична е за изпреварване, набира много по бързо от бензина. Вдигам 190 с нея. На нова година ходихме с нея 4 човека до Слъчев Бряг и обратно /900 км/ с 90 лв като на момент карах с 185 км/ч
По нея съм сменил термостат, правих си водната помпа че течеше от гарнитурата, четки правих на алтернатора и това е горе долу. Не ми гори повече от 8 градско, 8.5...ми аз я предпочитам пред бензин!!!
Когато миналата година ходих 1 месец по автокъщи се бях отчаял, но въпреки това мисля следващата кола да е JTD :twisted:
Само да посъбера малко повече пари :!:
Успех в търсенато и ходенето във Ванто е задължително :!:
Добре казано абсолютно е така.
За 6 месеца търсене неможах да намеря читава 146 -ца дизелак , а за жтд тогава ми бяха къси краката. Не бързай пари се изкарват....
angel145
20-03-2006, 16:42
Поткрепям мението на Патцимир, от 6 месеца карам 145 - 1,9 ТД и сам много доволен. До сега сам нямал никакви проблеми, не сам пипнал абсолютно нищо от тогава ( 9 000 км), освен обичайните първоначалните консумативи - масло, ремък и филтри. Преди карах 1,4 ТС и мога да кажа, като вървеж и цена на частите, дизела е по-добрия вариант, но разбира се всичко е до късмет. Просто трябва да имаш търпение, за да си намериш по читав дизел
BASTARDO
20-03-2006, 21:38
въпроса е дали да си бартеросам пасата 97'ма за алфата :?
въпроса е дали да си бартеросам пасата 97'ма за алфата :?
Ами аз като собственик на 145 и човек който не си пада много по немските возила ще те предупредя че в интерес на истината ако е новата модефикация на пассат няма да си много доволен тъй като пасата е по висок клас, но старият модел си е по зле от 146(според мен) така че покарай малко алфата та да видиш. Че 146 си е в класа на венто все пак. Да няма изненада :wink: :wink:
Ако ти е толко мерак даи ми го на мене аз имам 146тд. :) Мое мнение е че ще съаляваш много това не е и на 1 /10 от здравината и лекотата за потдръжка на пасата. А щом пасата е 97 значи че алфата е и по стара.
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=5431
Ако ти е толко мерак даи ми го на мене аз имам 146тд. :) Мое мнение е че ще съаляваш много това не е и на 1 /10 от здравината и лекотата за потдръжка на пасата. А щом пасата е 97 значи че алфата е и по стара.А бе пич ти знаеш ли как се поддържа такъв Пасат та говориш :shock: :shock:
Ако ти е толко мерак даи ми го на мене аз имам 146тд. :) Мое мнение е че ще съаляваш много това не е и на 1 /10 от здравината и лекотата за потдръжка на пасата. А щом пасата е 97 значи че алфата е и по стара.А бе пич ти знаеш ли как се поддържа такъв Пасат та говориш :shock: :shock:
Та точно тази сутрин обсъждахме защо служебния Пасат 2000 година нещо не вървял както трябва. Шофьора го кара на сервиз и му викат заминало е турбото (бензин - турбо) отначало помислили че е от тези 150 к.с и му казали 1200-1400лева турбо като това на Октавия Турбо 20винтила. Да обаче се оказало че това е някакво друго и цената му е 4700 лева. Не е малко за едно турбо и то на автомобил 1.8 - ако не се лъжа 167к.с (абе нещо такова - над 150 е със сигурност)
Скоро пак правиха нещо по окачването и беше някаква цифра към 1000 лева , ама не съм се интересувал какво точно.
Та какво викате за ефтината поддръжка на Пасата :?: :?:
Сори за офа
ама вижте от форума на фалве - накрайник на Пасат 4 -400 лв. ? Тежка кола 1.8 бенз 125 коня с турбо 150-160 коня, е колеги колко гори това чудо? 6,8 / 100 Да Да
ТДИ то от 110 до 150 коня за 1,9 и колко нафта гори? 6/100 да да а има и почти същите екстри като алфата!?
А и на колко км е?
Не съм много сигурен в ТТ данните ама не съм и много далеч
Тежък, снобски, широк и вози комфортно е спор няма скъп е 12-15000
не може да се сравнява с 146
п.с. Кой му е в класа - май Алфа 156 без коментар
За 156 няма спор по добра е ама за 145 ми звучи малко кон за кокошка.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.