Log in

View Full Version : Гасне странно



NAS
26-10-2009, 22:09
Колеги,

Алфата започна да ми гасне без никаква причина. Прави го като позагрее. Най-често се случва като съм в задръстване и както си стои на празен ход, оборотите падат, угасва и около 3-5 минути не може да запали. Не помага и тикане. Оставям я няколко минути, врътвам ключа и все едно нищо не се е случвало пали и тръгва. Два път ми го направи като минавам от 3-та на 2-ра предавка. Другият симптом е, че като ми е пълен резервоара до около второто деление и нагоре, няма проблем, а като падне близо до първото деление се случва. Дайте идеи. Ще ходя на диагностика, но все още се чудя къде. Бяха ми казали, че на Ал.Стамболийски има добри специалисти от фирма ХЕЕД мисля, но ми е малко далеч, защото работя в Дружба. Ако знаете сносни сервизи за диагностика в този район, моля да споделите.

oem
26-10-2009, 23:10
Колега първо иди на диагностика да видият датчика на за оборотите. На коляновия вал. Ако е добре замерете налягането при почти празен резервоар. Помпата има цедка в най-долната си част. Но когато е пълен резервоара помпата смуче от горе където няма зедка. Същото нещо се беше случило на една 156-ца. Оказа се адски здръстена цедка. И като намалее бензина и пада налягането на горивото и почва д ане върви, да гасне. Изчиситхме цедката и колата се оправи.

NAS
28-10-2009, 15:10
Ходих на диагностика и излезе грешка на датчика на коляновия вал. Изчистихме я, покарах около 10км и не се появи, но имам съмнения, че пак ще се прояви тази вечер :). Колко струва датчика и подмяната му?

NAS
29-10-2009, 00:09
Ходих на диагностика и излезе грешка на датчика на коляновия вал. Изчистихме я, покарах около 10км и не се появи, но имам съмнения, че пак ще се прояви тази вечер :). Колко струва датчика и подмяната му?

Днес си напълних резервоара на 3/4 и не угасна. Сутринта карах без капачка на бензина и угасна. Наложи се да ме дръпнат, за да запаля. Ходих на диагностика, изчистиха ми грешките, но според мен цялата работа се крие в резервоара.

oem
29-10-2009, 01:22
Оправи проблема с датчика първо.

oem
31-10-2009, 09:26
Не, нищо лично колега. Просто лека шегичка си пуснах.

Въпроса е не кой ще ти каже какво и е на колата, а кой и колко ще те подведат и объркат още повече. :)

Този проблем във форума няма да се реши.

Значи искам да ти кажа, че датчика на вала обикновено дава проблем при високи темепратури. Тези сензори се влияят от температурата. Ако си е тръгнал когато ти загрее колата може направо да спре да отчита и да не можеш да запалиш докато не поизтине малко. Щом веднъж е давал грешка е ясно, че трябва да св провери хубаво.

И цедката в резервоара може и да не е там проблема, но профилактично е хубаво да си я изчистиш. Друго какво можем да ти кажем тук?

SupernovaDY
31-10-2009, 17:19
Аз като си купих колата имах проблем с гаснене. Спирам на кръстовище и тя изгасне, точно когато не трябва. Тръгвам за работа и тя гасне и "придърпва". Докато един ден тъкмо запалих двигателя и уредите ми вътре в колата полудяха, след което изгасна и не можах да я запаля повече. Извиках майстора и той ме посъветва да започнем да игнориране проблемите един по един. Оказа се, че е още първото нещо, което провери той ......... клемите на акумулатора били натрупали нагар и не достига ток хахахаха почисти ги той, сложи им някаква грес и до ден днешен :drive: нямам проблем. Не ми е ясно дали при теб има същия проблем, но почвай да игнорираш вариантите един по един, като започнеш от най-леките евентуални повреди. Това е моя съвет :)

NAS
10-11-2009, 14:34
Смениха ми датчика на Хол и колата се прероди. Сега се държи дори по-добре от преди, но може и да си въобразявам. Важното е, че не ме оставя по светофарите. :rosso_spider:

oem
10-11-2009, 16:33
:clap:

val4o
15-11-2009, 10:27
някои може ли да ми каже какъв е този датчик на коляновия вал и колко струва :) благодаря предварително

serafim
15-11-2009, 10:38
http://www.axm-auto.com/index2.php?search_prod=2394&orig=1&brand=3&model=46&modif=191&cat=21&subcat=118&prod=2394&numenkl=1&show=1
май нещо такова. за по-ясна информация напиши VIN на автомобила.