View Full Version : Молба за помощ към колегите от Пловдив
Здравейте, имам една молба към колегите от Пловдив, но първо да разясня проблема.
От известно време насам карето ми е в много лошо състояние и както някой от вас са научили от една друга предна тема, ще го сменям. Каре имам, подарък ми е от един приятел и уж е в добро състояние. Проблема е, че нямам камък 36 или поне лула с тоя размер. Та молбата ми е следната. Някой може ли да ме упъти от къде мога да си взема камък 36 тук в Пловдив на горе-долу поносима цена(в Практикер, Бриколаж и Баумакс няма :wallbash: ). За "лула" не ми се дават 40 лв, а върток за камъка имам.
И също, ако не е много нахално, на някой колега ако му се намира такъв ключ и му се занимава в свободното му време, да удари едно рамо за да вкарам Алфи в изправност. Бирата е от мен разбира се :)
Благодаря на всички предварително.
Колега,такъв камък се намира трудно.Лулата не помага.Имам я и съм я пилил 2 часа,за да влезне вътре.Мога да ти предложа камък 36х 1.5".Оправил съм го на струг,за да влиза и върши работа.Сега е с една тръба , заварена на него така,че ако искаш,ще махна тръбата и ще ти го пратя,а ти ,ако не намериш върток си завари една тръба и ще свършиш работа.
Това е от мене
Благодаря за предложението, ще се възползвам ако не намеря от къде да си купя тук такъв до 1-2 дни. :)
Колега, провери в Маркитата : http://www.markita.net/magazin/
Ако няма там , виж в Евромаркет : http://www.euromarket-group.com/?cid=6
Спидер,ако се намери оригинален,ще си купя и аз,ама за италианките е въпроса и да влизааааа.:wallbash:
E нищо не пречи човека да провери, пък не се знае какво може да излезе.
Stranger65
01-11-2009, 09:54
Аз мога да ти я купя от ЕТ"Веско", но е скъпа. Той е представител на Pastorino i Usag
Утре ще проверя в тези двата магазина(предполагам днес няма да работят, а не ми се разхожда напразно). Предполагам, че тънкостенен няма да има(особено с тоя размер), но ще го занеса на стругар ако се налага. Дано има.
Stranger благодаря и на тебе за предложението, ще си го запазя и него като вариант, въпреки че не ми се дават много пари за камък който ще използвам може би 2-3 пъти през живота си :)
Колега имаш лично съобщение.
DJ_STIVAN
01-11-2009, 17:09
Имам всичо което ти трябва. Звънни един тел когато искаш да свършим работа. Имаш ЛС
голямата риба
02-11-2009, 10:03
Наистина е добре ако можеш да вземеш от някой назаем.
Защото камъка не е много скъп, обаче рамото за да го ползваш е много скъпо.
Наистина е добре ако можеш да вземеш от някой назаем.
Защото камъка не е много скъп, обаче рамото за да го ползваш е много скъпо.
Само дето стандартен камък не влиза;)
DJ_STIVAN
03-11-2009, 18:53
Само дето стандартен камък не влиза;)
Аз имам и камъка, и гараж да се скрием от студа. Разбрахме се с колегата, когато каже ще я направим. :phone:
За което съм адски благодарен, днес(както писах в една друга тема) си купих маншонче ново, така че до до ден-два ще ти звънна да се разберем :)
Благодаря и на колегата Triptih, че се отзова. Днес се видяхме, но за жалост неговият ключ не можа да свърши работа. За сметка на това се повозих в 16-ка за първи път и се порадвах на една Жулиета. :)
Колеги, здравейте отново. Извинявам се първо, че ви занимавам с проблемите си, но положението е малко сложно в момента.
Днес най-после успях да развия тази коварна гайка, разглобих всичко и остана да избия карето. Взех чука и както ме посаветваха по-горе и както съм правил и на други коли започнах опитите по избиването му от полуоската. Удрям 1,2 пъти и на при поредния удар си премазах някъде пръста. И аз не разбрах точно какво стана, ама и кръв и болка имаше. Та сега проблема е следния. Колата стои разглобена зад блока, а аз не мога да ползвам показалеца си, т.е. не мога да удрям с чука.
Ако някой има няколко минути свободни през деня в светлата му част бих бил адски благодарен ако дойде само да ми избие карето(и да си донесе по-голям чук, че моя май е малък) и да ми наниже новото. Аз останалата част от сглобяването предполагам ще мога да си я довърша.
Имам си нова гайка, ново маншонче, нова грес и общо взето само трябва да се избие старото каре и да се сложи новото.
Предварително благодаря и се извинявам, че ви занимавам вече втори път
П.С. Има една кръчмичка точно с/у блока ми за след помощта ;)
лошо колега, внимавай,първо безопасността. като го сваляте хвани го с един колан за багаж към нещо неподвижно, понатегни колана така че да го опъва навън и тогава с чука. по-лесно трябва да излезе.
ПП само внимавай да не бутнеш колата от крика.
Колата никога не я оставям на крика само. Винаги е спусната върху нещо стабилно(в случая две гуми с джанти една върху друга) А и иначе внимавах, дори 10 мин по-рано бях с ръкавици, но ме изнервиха и ги махнах(пусти навик всичко с голи ръце да пипам...). Аз така и не разбрах какво се случи, само почна да боли и да тече кръв след като ударих. Както и да е, станалото станало. Благодаря за идеята за коланите, не ми беше идвало на ум. :)
boris037
16-11-2009, 19:47
McNicko имаш ЛС.
Така, развитие по темата и то не в добри насоки.
Първо искам да изкажа големи благодарности на колегата boris037 и на колегата Hammar.
Избихме карето, но без звездата(сепаратора беше строшен още от преди да почне вандалстването, та ние го дострошихме). Доволни от постигнатото и това, че може би така звездата ще излезе по-лесно, открихме друг проблем. Оказа се, че каретата са различни. Новото каре е с по-малък диаметър на оста където са шлиците. Т.е. като се наниже на главината и се върти вътре свободно, а освен това старото каре беше и с по-ситна резба на гайката. Интересното е, че карето е свалено от 33 1.4 SW ie '92 и ми става още по-интересно защо аджеба не става??!??!??!
Звездата се отказахме да я избиваме. Утре мисля да сваля направо цялата полуоска за да мога да я огледам спокойно и да видя дали все пак това каре ще стане на полуоската.
Някой може ли да обясни тези разлики в каретата и защо се получава така?
Другия ми въпрос е, дали има някакви разлики в главините при 33? Имам главина за другото каре, но дали ще стане да я заменя с тази от моята кола?(това ако карето може да се сложи на тази полуоска)
Крайният вариант явно е да си търся цяла полуоска или само каре като това което беше на колата - с по-голям диаметър на оста на шлиците.
Още веднъж исказвам благодарности към всички помогнали ми до момента. Момчета без вас нямаше да се справя - DJ_STIVAN, boris037, hammar, tripith, както и всички останали помогнали с информацията по въпроса!
Здравейте колеги, пиша за последен път надявам се в темата, проблема е решен за сега. Преди няколко дни си намерих полуоска. Оказа се, че е като на 1-ва и 2-ра серия 33, а не като на 3-та. След няколко дни ще съм в Пловдив и ще я кача на колата. В момента все още съм в Добрич, понеже ми оперираха пръста(оказа се, че съм се отстрелял с парче от сепаратора и ми е заседнало в пръста) но всичко за сега се развива добре
Искам да благодаря отново на всички които ми помогнаха!
firedragon
24-11-2009, 19:48
Пази се колега,то вярно,че 33 си иска да се пусне кръв за да са както трябва нещата,но все пак трябва да се внимава.И аз си имам спомен на пръста от деня в който започнах да стягам моята.Успех с колата и да се оправяш скоро :thumbup:
Малко ще събудя темата, но имам няколко въпроса и не ми се искаше да правя нова, понеже са свързани с темата на тази.
Някой знае ли как се сваля САМО външното каре на полуоска на 1-ва или 2-ра серия 33? Както писах по-назад, моята е с такива(не знам защо...). Сега в снега и с това газене из преспите новто ми старо каре, което тракаше като го сложих още май почна да почуква още повече.
Четох ръководството за 2-ра серия около 20 пъти мн внимателно(главата за полуоските). Има как се сглобява, няма как се разглобява... Проблема е, че има ПЛОСКА зегерка заключваща полуоската към звездата на карето. Ето точно тази зегерка не можахме да свалим предния път и поломихме цялото каре на парчета за да го извадим. В последствие опитвайки се да го избия звездата от полуоската(след като вече не беше на колата) самата звезда се сцепи на две и чак тогава излезе. Малко вандалско звучи до тук разказа. Но проблема остава - КАК се маха тая плоска зегерка, с избиване не става(просто щото е плоска, а не кръгла и не може да прескочи...)
Ако е тази,за която се сещам,излиза много лесно,стига да се знаят няколко прости неща.
Като измиеш карето и го поогледаш,ще видиш, че в звездата има едно каналче и там се подават двете крачета на зегерката.
Пъха се зегер клещи и се разпъва зегерката.И тука става интересно!Трябва да не се забравя, че зегерката трябва да влезе в звездата, защото може и да сме я разпънали,но в протовоположния край да не е влязла и да не освобождава.Това означава, че е добре с една отверка да побутнеме крачетата на вътреТука трябва да спомена, че с тая зегерка не е необходимо да употребяваме чук.Изобщо никакво насилие.Излиза само с тарикатлък и търпение!
бих искал да се извиня !!!!!! колега ако все оште имаш проблем с тожа каре аз бих ти помогнал . 0893419680 тодор
Колега, мерси за предложението, той проблема е временно решен, за сега няма да я пипам. Като се пооправи времето и като си взема читаво каре.
Ако е тази,за която се сещам,излиза много лесно,стига да се знаят няколко прости неща.
Като измиеш карето и го поогледаш,ще видиш, че в звездата има едно каналче и там се подават двете крачета на зегерката.
Пъха се зегер клещи и се разпъва зегерката.И тука става интересно!Трябва да не се забравя, че зегерката трябва да влезе в звездата, защото може и да сме я разпънали,но в протовоположния край да не е влязла и да не освобождава.Това означава, че е добре с една отверка да побутнеме крачетата на вътреТука трябва да спомена, че с тая зегерка не е необходимо да употребяваме чук.Изобщо никакво насилие.Излиза само с тарикатлък и търпение!
Мерси много за информацията, като се позатопли времето и като си намеря читаво каренце ще взема пак да се вкарам във филма.
П.С. Преди секунда открих, че ми липсва страница 17-3 от ръководството в която явно е описана тая процедура... :angry1: Сега си свалих друго ръководство където е описана процедурата. Наистина явно има каналче през което се бърка за зегерката.:clap2:
все пак знаи че мобеш да разчиташ на мен за помошт работя в сервиз от скоро де но все пак сум понаучил доста тункости :boost:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.