View Full Version : Съвет за покупка на Алфа 146
naidenko
20-03-2006, 23:34
Здравейте!
Навил съм се да си купя 146. Според парите ми най-новата, която мога да си позволя е 98/99 г. Колебая се между турбо дизел 2.0 и 1.4 с метан (това са последните оферти,които ме заинтригуваха).
Имам следните въпроси:
1. някой има ли 146 с метан? Пада ли много мощността, с 1.4 двигател има ли въобще смисъл от метан?
2. Къде са слабите места на модела - кое да гледам да не се е прецакало- става дума за 98/99 г.
3. 200 000 км за дизел много ли са? Ще има ли шанс и аз да я покарам преди да се почупи?
4. в дългосрочен план кой от двата варианта е по евтин за експлоатация?
мерси в аванс и поздрави
Коега ти си решаваш. Метана ти заема почти целия багажник. Ама 200к за дизел и то италиянски според мен са си доста. На метан може да ти пада мщността ама ти харчи максимум 10лв на 100км. Имам приятел които работи на метан станция и казва че с метан се возиш почти без пари. А 10лв на 100 е разхода на 2.0 16в Соната. Което е доста добра цена. А и дизела е по тежък и съм чул че заради това се чупи повече предница а 146 на мен лично ми се струва доста нежна кола.
Коега ти си решаваш. Метана ти заема почти целия багажник. Ама 200к за дизел и то италиянски според мен са си доста. На метан може да ти пада мщността ама ти харчи максимум 10лв на 100км. Имам приятел които работи на метан станция и казва че с метан се возиш почти без пари. А 10лв на 100 е разхода на 2.0 16в Соната. Което е доста добра цена. А и дизела е по тежък и съм чул че заради това се чупи повече предница а 146 на мен лично ми се струва доста нежна кола.
Колега 1-во 200к за италянски дизел са нищо ако са истински :idea:
2-ро по-добре фабричен дизел отколкото некой да ти изс...е метанова уредба под капака и после ти да ринеш л....а през цялото време докато имаш колата, защото метановите уредби еб....т ма.......а на фабричната електроника :idea:
3-то Да дизела е по тежък и затова е с окачване пружини и амортесьори от ТИ което автоматично го прави издръжлив :idea:
И последно ако мислиш че 146 е нежна кола трябва да си купиш танк :wink:
Ааа колега сега се сетих коя беше твоята 146 ТД ами тя не я ли взе с махната предница :?: А тая кола не е ли поне на 400к щото на мен така ми изглеждаше :?: И последно въпросче (не че искам отговори) - по твоята кола няма нито един оригинален кабел останал всичко е ТНТМ :evil: Та идеята ми е че от всичко написано по-горе произтичат всичките ти проблеми :wink:
Приател твърдо заставаш пред дизелчето и това е
Това 1.4 на метан незнам обаче губиш си багажника а и метановата бутилка е доста по тежичка от газовата исъм чувл че бързо си утива задното укачване
Моя съвет е 1.9 jtd
Бобо Горе долу си прав. Ама за предницата ми се струва че си е трошлива.
Бобо Горе долу си прав. Ама за предницата ми се струва че си е трошлива.
Аз пак да кажа, с риск да ме оплюят сега, но ако си карал Опел и се качиш на Алфа найстина ще ти се види слаба предницата. Обаче на Алфата е далеч по добра от много други автомобили и не е чак толкова трошлива колкото всички разправят. :wink: А и на пасат от тия по новите 100% предницата е по слаба (като на Ауди А4 е) и е поне 3 пъти по скъпа за ремонт.
Бобо Горе долу си прав. Ама за предницата ми се струва че си е трошлива.
Аз пак да кажа, с риск да ме оплюят сега, но ако си карал Опел и се качиш на Алфа найстина ще ти се види слаба предницата. Обаче на Алфата е далеч по добра от много други автомобили и не е чак толкова трошлива колкото всички разправят. :wink: А и на пасат от тия по новите 100% предницата е по слаба (като на Ауди А4 е) и е поне 3 пъти по скъпа за ремонт.
Ами няма да те нападам ама предница кво включва щото на един приятел от една дупка не му се разби предницата ма се скъса ботуша на Астрата :?: Това здрава кола ли е :?: Ако да аз предпочитам да сменям селенови втулки вместо да заварявам рама и ботуши :idea:
И при Алфата сменяш носач за 60-70 лв докато при другите си е малко по-скъпо.Например на новия Ситроен Ц5 носача е на ФИАТ и за Ситроена струва 400 лв. оригинален а на вид е същия като на 145/6 например
Колега и аз твърдо заставам зад идеята да се спреш пред дизела,защото ако е JTD просто забравяш и за разход на дълъг път мисля че пак за 10лв ще минеш 100км,така че дизела си е дизел.Успех с покупката.
santo_traficante
21-03-2006, 12:11
?????? ? ?? ?????!
________
FERRARI F151 (http://www.ferrari-wiki.com/wiki/Ferrari_F151)
Ами няма да те нападам ама предница кво включва щото на един приятел от една дупка не му се разби предницата ма се скъса ботуша на Астрата :?: Това здрава кола ли е :?: Ако да аз предпочитам да сменям селенови втулки вместо да заварявам рама и ботуши :idea:
Е то тва си е шасито. Обаче шарнира му е бил здрав :spiteful: :Tease: :Tease:
Всичките служебни коли са Астри съгласен че са здрави. Но друг е въпроса че минаваш много километри с разбита предница докато не ти се откачи ботуша :D :D :D
Предницата на 145/146 та е много стегната.Верно за 8-10 годишна кола... ама е изненадващо добре. след 15 000 км за една година нищо не е мръднало...
"Новите" пасати са по лембизе.. ама и те са на много ама на много километри преди да дойдат в БГ...
Ами и аз бих се спрял на дизела. Просто не съм привърженик нито на газта нито на метанът в колата...
Kostadin
03-04-2006, 15:30
Ами и аз бих се спрял на дизела. Просто не съм привърженик нито на газта нито на метанът в колата...
съгласен съм с теб колега :wink: аз винаги съм казвал, че който иска икономична кола да си купи дизел :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.