View Full Version : ново "20". ел. проблем
arieca155
01-11-2009, 18:15
докато оправиш едното ,айде друго.сега от известно време,като запаля колата,без значение дали е студена или топла,светва ми лампата на инжексиона "дюзата" и се включва перката на радиатора.това когато си реши тя,не е всеки път.понякога сама изгасва лампичката и съответно перката,а когато това не се случи гася и паля пак,и после няма проблем.и те така...!?някой сда му се е случвало подобно нещо?
Ilko Ivanov
01-11-2009, 18:21
На мен не ми се е случвало, ама симптомите говорят за дефектен датчик за температура на мотора (този на термостата), или кабел/букса до него.
П.П. Ако не се лъжа твоята е 16в.?
endeavour
02-11-2009, 08:38
Щом си 16в,направо отивай за темп.датчик на термостата.Но колегата е прав, огледай първо буксата,напръскай куплунга с контактен спрей и тогава сменяй,ако не се оправи.Аз проблема съм го решил с допълнителен резистор през бутон,че ми омръзна да сменям датчици.
По скоро трябва да смени термостата:shoot::shoot::shoot:на датчика най-вероятно нищо му няма:pimp::pimp::pimp:
arieca155
02-11-2009, 20:10
възможно е да е от датчика защото:когато колата имаше проблем с оборотите (който се оказа лошо зацепване),ми казаха да си сменя датчика на темп.взех го от магазин по каталог.когато обаче го споменах на Радо от поморие момчето ми каза че този датчик не е за моята кола,по цвета го позна.аз стария разбира се че го пазя защото е здрав и мисля да си го върна пак него и тогава ще стане ясно.
благодаря за вниманието и съветите.за резултата в събота,понеже се прибирам по тъмно от работа.
а този пък новия темп. датчик,ако ще и да не е за мойта кола,нов и да ми прави тия номера.незнам...!
възможно е да е от датчика защото:когато колата имаше проблем с оборотите (който се оказа лошо зацепване),ми казаха да си сменя датчика на темп.взех го от магазин по каталог.когато обаче го споменах на Радо от поморие момчето ми каза че този датчик не е за моята кола,по цвета го позна.аз стария разбира се че го пазя защото е здрав и мисля да си го върна пак него и тогава ще стане ясно.
благодаря за вниманието и съветите.за резултата в събота,понеже се прибирам по тъмно от работа.
а този пък новия темп. датчик,ако ще и да не е за мойта кола,нов и да ми прави тия номера.незнам...!
А тоя дето не е за твойта кола сигурно има работно време и то не съвпада с тва на твоята кола ли? Ту работи ту не?
arieca155
03-11-2009, 19:44
А тоя дето не е за твойта кола сигурно има работно време и то не съвпада с тва на твоята кола ли? Ту работи ту не?
от къде да го знам шибаняка,прави некви номера.ще я видим тая работа в събота.:lupe:
Petronii
03-11-2009, 21:52
Интерсна тема. Ще разкажеш след събота нали?
Интерсна тема. Ще разкажеш след събота нали?
Е кво има да разказва че има лош контакт на температурния датчик :crazy:
Petronii
06-11-2009, 19:15
Мнооо ме кефите. Като енциклопедии сте.
arieca155
09-11-2009, 19:47
сложих си пак стария датчик и засега всичко е ок.
сложих си пак стария датчик и засега всичко е ок.
Щеше да е достатъчно да включиш и изключиш буксата и пак засега щеше да е ок ;)
arieca155
10-11-2009, 22:00
Щеше да е достатъчно да включиш и изключиш буксата и пак засега щеше да е ок ;)
как би помогнало това?:prescription:бобо ,този път вече ме уби.можеше и по-рано да кажеш за този вариант.
как би помогнало това?:prescription:бобо ,този път вече ме уби.можеше и по-рано да кажеш за този вариант.
Според Бобо, проблемът ти е в буксата, а не в датчика... Спомням си на V6-ка - имаше проблем с буксата на бобината и предишният собственик си беше купил нова бобина за ХХХлв. - представям си изражението на лицето му, когато колата му е изгаснала и с новата бобина... Хубаво е да се върви от елементарните и евтини действия, към по-сложните и скъпи - не винаги положението е толкова зле, колкото изглежда... Това, че караме Алфи, не означава, че при всеки проблем трябва да даваме по половин заплата за отстраняването му...
Да се върна на темата - радвам се, че положението при теб "засега е ок" - дано да нямаш повече ядове с бялата стрела :strong:
Според Бобо, проблемът ти е в буксата, а не в датчика... Спомням си на V6-ка - имаше проблем с буксата на бобината и предишният собственик си беше купил нова бобина за ХХХлв. - представям си изражението на лицето му, когато колата му е изгаснала и с новата бобина... Хубаво е да се върви от елементарните и евтини действия, към по-сложните и скъпи - не винаги положението е толкова зле, колкото изглежда... Това, че караме Алфи, не означава, че при всеки проблем трябва да даваме по половин заплата за отстраняването му...
Да се върна на темата - радвам се, че положението при теб "засега е ок" - дано да нямаш повече ядове с бялата стрела :strong:
:thumbup:
arieca155
11-11-2009, 20:34
аз бобо го разбрах!интересно ми е обаче ,че бобо си мисли че е най-големия тарикат.аз тая алфа да не я имам от вчера,от години знам че буксите с времето правят бела (отвори ме навремето един софийски майстор).още когато колата правеше бела съм пръскал де що има букси бушоните в коша на мотора и релета и пр.сегашните ми ядове са били от новия датчик.бобо, и ние поназнайваме по нещо.вече седем години ,и все си мисля че тези автомобили нямат с какво да ме изненадат ,но уви.
аз бобо го разбрах!интересно ми е обаче ,че бобо си мисли че е най-големия тарикат.аз тая алфа да не я имам от вчера,от години знам че буксите с времето правят бела (отвори ме навремето един софийски майстор).още когато колата правеше бела съм пръскал де що има букси бушоните в коша на мотора и релета и пр.сегашните ми ядове са били от новия датчик.бобо, и ние поназнайваме по нещо.вече седем години ,и все си мисля че тези автомобили нямат с какво да ме изненадат ,но уви.
Ооо аз нищо не разбирам само предполагам бре ;) Повече няма да ви се меся ;) Би ли ми обеснил (щото съм тъп) ква е разликата м/у новия и стария датчик и защо новия работи от време на време - кое му е различното работното време ли(не ми отговори затва питам)?
arieca155
12-11-2009, 20:18
Ооо аз нищо не разбирам само предполагам бре ;) Повече няма да ви се меся ;) Би ли ми обеснил (щото съм тъп) ква е разликата м/у новия и стария датчик и защо новия работи от време на време - кое му е различното работното време ли(не ми отговори затва питам)?
ай стига ве бобо,нарочно ти написах такъв пост,защото знам че ще се натовариш:stretcher:!ти си ми приятелче човече,успокой топчето.
пък ония защо работи или не,ако знаех щях да съм инженер некакъв,дреме ми,важното е че ефекта е +.
меси се меси се ,дали си тъп или не (не съм казвал че си тъп),аз уважавам твоето мнение.
и ся кво? де е решението на проблема че и моята взе да ми прави абсолютно същите номера?
в началото когато я взех (26.01.09г.) ми направи този номер точно 2-3 пъти след което спря до вчера вечерта.тази сутрин положението е същото.:calc:
arieca155
15-11-2009, 09:14
и аз незнам вече,една седмица от смяната на датчика за температура нямаше проблеми.и ето вчера за един ден 3-4 пъти пак така.пръскал съм буксите за влага и пак .консултациите продължават!
Ilko Ivanov
15-11-2009, 15:59
Май само с консултации няма да стане...
Отиди някъде на диагностика да се види какво се случва с данните за температурата на мотора в момента, когато се включат перките. Освен това ще има и записана грешка за този датчик (ако е проблема от него).
Скоро ми се случи подобен проблем на една Каппа и се оказа проблема в "пресостата". Това е датчика дето следи налягането в системата на климатика.
май утре съм на диагностика да го видя тва нещо макар гнес да не ми е правило проблем
Petronii
15-11-2009, 17:09
А, според някой нямало нищо за разказване а!? Що пък да няма а? Нека да чуем по някоя лакардийка за "термостати" и "разхлабени букси".
arieca155
15-11-2009, 17:12
аз нямам климатик.и ...?
аз нямам климатик.и ...?
Сложи си :Tease::tooth: И ко стана сега аз се товаря ма датчика си е бил наред май :coolio:
arieca155
16-11-2009, 07:22
срещу истината какво мога да кажа,но имаше съмнения.а сега какво бобо,да си сложа климатик че да си оправя проблема ли!?хайде по сериозно.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.