View Full Version : За двигател.
Искам да попитам аз имам Алфа 146 1.4 twin spark 1997 година.Двигателя ми се скапа тотално.... Въпроса ми е без проблем ли ще мога да сложа пак двигател 1.4 twin spark от Алфа 146 но 2000 година ?
Смятам че без проблем трябва да стане,колега:strong:
Защото не разбирам много човека който ми продава двигателя също само може да ми гарантира че е ОК моторо но като ги гледам дали заради капака или нещо друго ми изглеждат различни. :go:
Защото не разбирам много човека който ми продава двигателя също само може да ми гарантира че е ОК моторо но като ги гледам дали заради капака или нещо друго ми изглеждат различни. :go:
Като купуваш мотора,вземи също и екуто,да не би да има дребни разлики в управлението между двата двигатела
Като купуваш мотора,вземи също и екуто,да не би да има дребни разлики в управлението между двата двигатела
Ако сменя само железата, ЕКУ няма да му трябва. Ще си ползва неговото, както и останалите жици и датчици.
Absente_
01-11-2009, 20:47
Искам да попитам аз имам Алфа 146 1.4 twin spark 1997 година.Двигателя ми се скапа тотално.... Въпроса ми е без проблем ли ще мога да сложа пак двигател 1.4 twin spark от Алфа 146 но 2000 година ?
аако не си го купил вече и искаш 1.6 драсни едно лично :strong:
LeoVin4i
01-11-2009, 21:08
Скоростната кутия дали и тя не трябва да се смени :roll:
Скоростната кутия дали и тя не трябва да се смени :roll:
Е тва пък защо :roll:
Пак казвам: сменя се само мотора, ползват се датчици, инсталация и всичкото периферия от стария.
detelazurno
01-11-2009, 21:45
Ако сменя само железата, ЕКУ няма да му трябва. Ще си ползва неговото, както и останалите жици и датчици.
Сигурен ли си, защото моята е същата, но е със старото ECU. Това дето е в краката на пасажера. А на следващите нали ECU-то им е на дросела. Да не се окаже, че и неговата е със старото ECU (в което съм почти 99% сигурен) и да има ядове.
Сигурен ли си, защото моята е същата, но е със старото ECU. Това дето е в краката на пасажера. А на следващите нали ECU-то им е на дросела. Да не се окаже, че и неговата е със старото ECU (в което съм почти 99% сигурен) и да има ядове.
:idea::arrow:
Добре де, дори и така да е (и съм почти сигурен че е така) той взима само мотора - разбирай блок с буталата и кол. вал, глава и може би картер.. Даже без свещи ги дават по моргите. Всичко останало ще си прехвърли от неговия мотор - ЕКУ-та с всички прилежащи датчици дросели и пр. В такъв случай няма да има ама никакво значение точно с кое ЕКУ е мотора.
detelazurno
01-11-2009, 22:14
Въпросът е най-вече в буксата на ECU-то. На Bosch Motronic М2.10.4 (стария) буксата е бая голяма. Голяма е колкото самото ECU, а то е около 20 см. Докато М1.5.5 (новия, който е на дросела) мога да го скрия в шепата си.
Аз мога да кажа, че стария и новия 1.4 TS имат разлика в картерите и скоростите!!
Absente_
02-11-2009, 01:59
а стария 1.4 и 1.6 ?
и 1.6 и 2.0 ?
Моля кажете найстина ако трябва и скоростна кутия да вземам
Моля кажете найстина ако трябва и скоростна кутия да вземам
Тонов ти го е обяснил доста разбираемо.
Не ти трябва нито блок за управление,нито скоростна кутия.Ти просто сменяш блока с главата,останалите джаджи си ги прехвърляш от твоя двигател.
Тонов ти го е обяснил доста разбираемо.
Не ти трябва нито блок за управление,нито скоростна кутия.Ти просто сменяш блока с главата,останалите джаджи си ги прехвърляш от твоя двигател.
Аз наскоро сменях скоростите на моята и знам, че 1.4 TS го има с алуминиев и с железен картер, и двата варианта си имат съответно и различни скоростни кутии!
Проверете в ePER.
LeoVin4i
02-11-2009, 14:55
bikeman ти искаш да махнеш твоя двигател, и да напъхаш направо другия ли?
LeoVin4i
02-11-2009, 16:16
Ами тогава както ти казаха, да не забравиш да вземеш и компютъра (ECU) защото стария ти няма да стане, дебитомера, дросела с МПХ... може да има и друго ама не съм специалист. За 1.4 със сигурност има поне 2 вида съединители, щото като сменях толкова излизаха по каталозите. Значи и скоростните кутии може да не са еднакви.
Предавателните числа (Зъбите) на двете ск.кутии би трябвало да са еднакви. Съединител не съм сменял ,за това захващането между комплектите може да е различно,но със леки съмнения съм:gruebel::calc:8-)
detelazurno
02-11-2009, 23:41
Добре де. Предполагам няма да го правиш сам това, а в сервиз ще я вкараш. Защо не вземеш наистина само блока с буталата, коляновия вал и главата както каза tonov още в самото начало. Предимствата на този варинат са достатъчно, че да се прибегне към него като на първо място е отпадането на въпроса "ще ми трябва ли скоростна кутия и ECU?" Това наистина са само железариите на двигателя и вероятността да има разлики намалява значително (даже направо отпада) спрямо вероятността за разлики при присаждане на цял мотор.
Добре де. Предполагам няма да го правиш сам това, а в сервиз ще я вкараш. Защо не вземеш наистина само блока с буталата, коляновия вал и главата както каза tonov още в самото начало. Предимствата на този варинат са достатъчно, че да се прибегне към него като на първо място е отпадането на въпроса "ще ми трябва ли скоростна кутия и ECU?" Това наистина са само железариите на двигателя и вероятността да има разлики намалява значително (даже направо отпада) спрямо вероятността за разлики при присаждане на цял мотор.
Да ще послушам този съвет
Има един колега който си продава двигателя 1.4 ТС колата е 99-00 год. продава всички двигател скорости ЕКУ на много добра цена.Мотора е още на колата тя си е в движение и си я кара.Причината за продаване на неговия мотор е че искаме да сложим турбо двигател на неговото купе.Ако имаш интерес ето ти телефон 0885 200 985 Киро се казва момчето,звънкай му когато ти е удобно.
аако не си го купил вече и искаш 1.6 драсни едно лично :strong:
здравеи колега,аз сам с 1.4твин спарк та искам да го сменям скапа се.колко искаш за двигатела и какво триабва оште да смена и изобщо става ли подобна смяна.аз сам от софия
??????????Моля мнения
Значи на стария ТС скоростната кутия може без проблеми да се захване към новия ТС с тази разлика , че полуоските влизат в скоростната кутия по различен начин ... едните са с вътрешни карета другите влизат в деференциала и се мажат там ... и стартера има различни размери и също има една планка на скоростната кутия ( за тампона задния мисля , че беше ) дето е различна форма
Аз мога да кажа, че стария и новия 1.4 TS имат разлика в картерите и скоростите!!Даммм вярно е това
Тонов ти го е обяснил доста разбираемо.
Не ти трябва нито блок за управление,нито скоростна кутия.Ти просто сменяш блока с главата,останалите джаджи си ги прехвърляш от твоя двигател.
Не се ли сещаш , какви проблеми имах като взех скоростна кутия от стария ТС :grandpa:
Извод : Ако ще слагаш новия ТС го взимай със скоростната кутия и полуоските ... а пък за жиците хич на хабер си нямам ... Успех
digitalundgrd
26-06-2010, 08:36
здравеи колега,аз сам с 1.4твин спарк та искам да го сменям скапа се.колко искаш за двигатела и какво триабва оште да смена и изобщо става ли подобна смяна.аз сам от софия
Ти 1,4 ли искаш да слагаш или 1,6 ?
Имаш Л.С. :holiday:
1.6 по принцип но несам запознат както триабва да се смени още
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.