Log in

View Full Version : Проблем с палене



Gogata
04-11-2009, 17:51
От няколко дни съм се хвърлил в чудо с тази кола...
Първо палеше и веднага изгасваше.Откачих клемите на акумулатора.На другия ден закачам и пробвам - въобще не иска да запали вече.Помпата работи и има налягане,бензин има,ток има, стартерът върти,кабели-мабели - всичко е наред,но няма палене.
Преди няколко месеца ми беше направила същия проблем.Тогава разкачихме всичко и не открихме нищо.Като е сглобихме си запали.Пълен филм!Някакви идеи какво може да е?

П.С.Потърсих и с търсачката,но не открих нещо,което да ми помогне.

Xtrime7
04-11-2009, 20:04
А свети ли ти нещо по таблото-дюзичката,кода?

RahzeL
04-11-2009, 20:09
На мен ми направи подобен проблем, само, че ако се държи газта не гасне и успях да се прибера до вкъщи. След 10-15 мин. опитах да запаля и сичко си беше наред. От тогава насам не съм имал проблем.

Gogata
04-11-2009, 22:18
А свети ли ти нещо по таблото-дюзичката,кода?

И двете изгасват още като съм на контакт.Прави ми впечатление обаче,че като въртя и не запали и ключът се върне в позиция отново на контакт помпата се чува още веднъж и светва лампата на дюзата без да съм връщал в нулева позиция.


На мен ми направи подобен проблем, само, че ако се държи газта не гасне и успях да се прибера до вкъщи. След 10-15 мин. опитах да запаля и сичко си беше наред. От тогава насам не съм имал проблем.

Когато още палеше пробвах и това,но резултата беше същият.

DerMeister
04-11-2009, 22:44
Лош контакт някъде по кабели, клеми, релета и т.н. Щом като разглобиш и сглобиш се е оправяла е вероятно да е от това.

Vlado_PK
04-11-2009, 23:33
Колега имах същия проблем със пунтото.Има ток бензин както казваш ти всичко е 6!Оказа се че е от гадни клеми!Що не пробваш да ги смениш 10ина лева струваха моите!Аз само за това се сещам от което съм патил.Успех!

Gogata
05-11-2009, 20:23
Свалих кабелите на свещите и изненада - на четвърти цилиндър всичко е в масло - кабели,свещи.Утре чакам личния й лекар да дойде да си кажи думата.Ще живее ли или няма да живее,утре ще се разбере.:drinking:

mordohy
05-11-2009, 21:33
Колега,това с цилиндъра ясно,но си мисля,че няма пряко отношение към въпроса,а може да е следствие.Преди да я изкормиш си провери контактния ключ.Понякога се получава тая простотия точно от ключа.

detelazurno
05-11-2009, 21:56
Това с омаслената свещ и аз си мисля, че няма пряка връзка. Когато имах проблем с масления сепаратор и на мен ми беше изляло масло в една от свещите, но въпреки това продължаваше да пали от раз без грам проблеми.

LeoVin4i
05-11-2009, 22:29
На мене през скъсаната гарнитурка ми беше напълнило при свещите на 4 цилиндър сичку с маслу, ама си палеше и работеше без проблеми :roll:

tonov
06-11-2009, 13:41
Свалих кабелите на свещите и изненада - на четвърти цилиндър всичко е в масло - кабели,свещи.Утре чакам личния й лекар да дойде да си кажи думата.Ще живее ли или няма да живее,утре ще се разбере.:drinking:

Споко, не е от там проблема ;)
Провери си гарнитурата на капака на клапаните, вероятно оттам подлива.
и аз залагам на контактен ключ, както ти каза и мордохай.

Bobo
07-11-2009, 18:00
Споко, не е от там проблема ;)
Провери си гарнитурата на капака на клапаните, вероятно оттам подлива.
и аз залагам на контактен ключ, както ти каза и мордохай.

Чай са начи помпата работи и бензин има значи и екуто работи! И по какъв начин ще е от контактен ключ:nono:

mordohy
08-11-2009, 23:26
Просто е!Явлението не е много често срещано,но се случва.Подаваш контакт и всичко работи.Врътваш на стартер и захранването се губи към главните релета.Износени пластини,повдигачи , пъпки или кавото там има в конкретното изпълнение.Пак казвам,аварията не е често срещана,но се получава от претоварване на ключа,както и от износването му

alfaromeofen
09-11-2009, 15:29
Колегата mordohy е прав..не е често срешано явление,но от времето и от дупките по пътищата подвижните части по електрониката ,релета и копчета и разни превключватели и т.н се скапват,не контактуват добре,като и много често се получава един загар на контактната система на релетата.
Аз на едно пежо имах такъв проблем с паленето,когато е на контакт има всичко и е както трябва,въртя ли стартера всичко умира..оказа се при мен буксата на контактния ключ клеясала и не допира добре..после вече изгоря самия ключ и приспособявах бутони с междинни релета за да паля..така че това е напълно възможно и е важно да се види по овреме ,че после е кофти..
А при алфата имам пак тайъв проблем ,само че не при паленето ами при почти всички електроники в купето..буксите сдадаха багажа и сега с един спрей за почистване на контактни съединения минавам на всякъде където има букса :sad:

Bobo
09-11-2009, 18:16
Просто е!Явлението не е много често срещано,но се случва.Подаваш контакт и всичко работи.Врътваш на стартер и захранването се губи към главните релета.Износени пластини,повдигачи , пъпки или кавото там има в конкретното изпълнение.Пак казвам,аварията не е често срещана,но се получава от претоварване на ключа,както и от износването му

Да ве ама на коли които захранващия плюс минава през ключа а в тази кола захранването е само към релета и гореописаната от теб повреда в контактния ключ наистина е мнооогооо рядко явление ;) По скоро захранващия плюс от акумулатора се ебава;)

mordohy
09-11-2009, 22:32
Това за плюса към релетат,добре го каза,но и без това механически може да е проблема.Освен това съм намирал много пъти,а сигурен съм и ти,поставени мостове межди клема 86 и 87 в гнездата на релетата.То германските си ги имат и стандартни,ама нашите не!

Gogata
09-11-2009, 23:00
Колата се оправи по същия мистериозен начин както и преди няколко месеца.След като запали имаше проблем с оборотите,но почистихме МПХ-а и се нормализираха.
Мисля си,че може би проблемът с паленето има връзка с кабелите на свещите или самите свещи.Единият е малко побългарен,а и от бобините прихвръчаха искри.Двигателят май е мит от джамбазите,защото при свещите е имало вода и малко са ръждасяли.Смятам да сменя кабелите и свещите скоро.
Гарнитурата на капака на клапаните е поръчана от Евро 07 и тези дни ще я сменим.

stamenov_go
22-06-2017, 19:39
И аз имам проблем с паленето.От известно време не иска да запали от първия път. Стартерът върти,но не пали. Втория път пали,но държи ниски обороти и трябва да поддавам газ докато паля. Смених свещи,кабели,но няма оправия. Направи ми впечатление,че в жегата го прави. Зимата нямах този проблем.Като я запаля,докато е студена прекъсва.Изреждам първа,втора скорост и прекъсва....Колата е Алфа Ромео 146. 1.6 103 к.с. бензин.