View Full Version : След 3 години ...
:go: Здравейте колеги ,
Едва ли някои помни ама преди три години си карах 33-ка.После ме нямаше ,но скоро пак ще си взема АР 33 1.7 IE (този път).Колата е тази
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38998
Мисля 4е историята и е добре известна,,пък да видим както казват "Където е текло пак ше тече " и "който се е качвал на 33-ка пак ще се качи рано или късно",вие какво ще кажете има дребни забележки ,но всичко мисля че ще се възстанови максимално близо до оригиналното откъм инериор и някой неща от екстериора,
На първо време ще ми трябва оригинална топка за скоростния лост ако някой има да си каже ,и по нататак кората на тавана това е засега като я взема ще се види какво още ще измисля ,може би премахване на фолиото от прозорците от задния задалжително ама е опасно за реотана май.
Поздрави на всички :Bolt:
Лелком бак иначе радвам се че се връщаш в сектата ;) Успех колега
Благодаря колега ,
няма начин да не се върна,опитах се да си върна дори старата алфа ,която карах преди ама засега няма резултат .В момента я кара човек ,който не заслужава дори да се качва ами я кара ама не зависи от мене ,даже щеше да ме блъсне една сутрин като пресичах за работа .Идеше ми да го смачкам ама дори не спря тва говедо.
firedragon
04-11-2009, 22:42
Здравей колега и добре дошъл обратно в сектата.Пожелавам ти новата 33-ка да ти носи още повече радост и добри преживявания и да не се завърта много покрей сервизи.
Welcome Back!!!!!:Tease:Добре дошъл отново в лудницата :dance::bangin::meeting::hump::jumping::static::cl ap::screwy::upsidedwnsmiley::drinking::bg::gay[1]::clap2::super:
Даи да видим с какво разполагаш :lupe:
Здравейте ,
Искам да попитам случайно на някой да му се намира скоростен лост ,по точно "топката" отгоре за 33-ка,защото искам оригинална ,а в момента е едно студено желязо.
PS:Колеги нищо не казахте за екземпляра към който съм се насочил,някоя препоръка ,преди карах карбураторна тази е с инжекцион ???
Тавана мога да ти по подаря, ако си заинтерсован ;)
Ами мазно ти казваме-добре дошъл/То лоста и останалото ще ти намериме!Готов ли си,обаче за сектата!?Тука гавраджиите са на ниво!
е как да не съм готов за сектата .Щом съм тука .:devil:
---------- Post added at 00:08 ---------- Previous post was at 00:04 ----------
Крис за тавана сам сагласен ,но все пак искам да си го платя + бирите .)))))))
сетих се и друго как безопасно да махна фолиото от стаклата и най-вече от задното ,какъв е чалъма да не прецакам реотана
Пиши едно лс като си готов да измислим как ще стигнат до теб, сок мултивитамин пием ;)
ок скоро ще е .просто искам да се доближи до оригинално изпълнение без много труфене
Браво!Стила предио всичко!
утре правя договора и я взимам,
Няма да сгрешиш, гледана е само от маняци. Това е твоята кола, а ако излезе проблем винаги може да помагаме.
Така си е ,
има дребни забележки предимно козметични ,за някои неща нямам обяснение защо са направени (например белите дръжки на вратите отвътре) ама всеки си има собствен вкус за нещата.
След боядисването не е сложен външния уплътнител на предното стъкло,защо незнам,поне го има та ще се опитам да го сложа дайте идея как става.Утре като я взема ще информирам за подробности и какво ще трябва ,защото немога да търпя неизправни неща по колата,все пак съм си я взел за глезене и кеф.
Здравейте колеги ,
от днес вече сам собственик на червената АЛФА РОМЕО ,така че официално се завръщам в сектата.
Пусни една-две снимки на колата, кажи също кво има да се прави по нея.
тези дни ще дам информация че сега нямам време
слагам снимки които е правил предишния собственик защото са актуални
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38998 (от обявата са)
Като за на4ало ще ми трябава :
#1:уплътнение за около предния прозорец , не е сложено след боядисването
#2:спира4ките ми се сториха 4е не хващат много добре,май не е обезвъздушена или си въобразявам ама много надолу слиза педала кат натисна а накладки уж има.
3# халогените не6то не светят ,ще турся бушона или повреда в ключа или някои кабел
4#Амортесиор4етата на задната врата са за смяна
5#високо отделя съединителя май
6#топка за скоростния лост ,4е тази която е сега е метална и не струва студена и хлъзгава и неудобна
за момента е това не е кои знае какво но като прегледам вси4ко 6те се отстраняват един по един "проблемите"
#1 Мисля, че уплътнението на прозореца го имам цяло някъде.
#2 Обезвъздуши ги, ако ти изпуска педала на място, значи имаш и помпа за смяна.
#3 Мойте не светеха също, оказаха се две изгорели крушки. Бушона и релето са в малкия кош до спирачната помпа. Също провери буксите към халогените дали са там изобщо.
#4 Около 30-40 лева са нови комплект.
#5 Ако не буксува, не е толкова спешно.
#6 Имаш я.
Ще те помоля само вместо 4 и 6, да използваш ч и ш ;)
и по 2-ра виж как са накладките от вътрешната страна на дисковете.
Благодаря колеги
---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:13 ----------
КРИС
имащ лично съобщение
То май навсички ни отделя много нагоре !
колеги днес разглеждах пак колата и предните ел. прозорци много бавно се движат явно уплътненията са много стегнати,или нещо е клеясало.ще опитам да ги смажа с нещо, оше не съм измислил как ще сваля фолиото май ще се копува пистолет за горещ въздух
Значи тия прозирци са си малко шибани ,трябва да разглобиш вратата и да почистиш сичкити клеми и да смажеш с грес не с Вд40 жилата :)
Бе да ти кажя и тва неоправя нещата , аз го правих смазах навсякъде дето има достъп и уплатненията даже напръсках двугото яко грес ама пак същата работа няма изкривяване по шейната явно моторчето трябва да се сваля за да стане сичко както трябва ;) но няма смисъл
Здравейте колеги.
Днес огледах алфата по-обстойно:
Бушона на халогените е изгорял ,ще проверя кабелите и защо е изгорял.Предния плафон вътре нещо неще да свети а лампата е здрава трябва да проверя бутоните по вратите защото задния свети ама само от дясна задна врата .
1# ще се сменя масло на хидравликата ,защото е мътно и гадно,
2# трябва да се смени спирачната течност и да се провери спирачната система , защото спирачки почти няма и незнам как е карана така иначе си варви доста колата пробвах да спра рязко ама нъцки ,няма никой иначе ръчната държи.
3#въздушния филтър е спортен и трябва да го почистя с някакъв спрей(нямам опит с това чудо)
4# ще я карам да оправят синхронизатора да не ми ръмжат скоростите (имаше тема за проблема с превключването на скоростите ама не я намирам)
5# най-гадното трябва да се закърпят нови ламарини отдолу под шофьорското място и на пътника то4но където е мястото за крика даже едното е изкривено , ръждата го е изяла тва ме скофти много.
Общо взето това е други неща има дребни които не са проблем и ще си ги направя сам,но останах малко разочарован ,защото останах с убеждение че някои неща са сменени ,а май не е съвсем така явно съм много наивен и доверчив ,но лека полека ще се оправи,неискам да ви отегчавам ама ми се скофти настроението днес заради това че трябва да се кърпи отдолу поне не е много де.
---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:58 ----------
Ще се радвам ако помогнете с някакви съвети и препоръки.
Благодаря.
Моя съвет е направо вземай друга ;) тея неща ще ти стъпят 1000 че и косур пари , 2-3 месеца ако се работи упорито и мн мн нерви . ти си прецени струва ли си , аз ся съжелявам че съм вложил толкова пари време и нерви в мойта кошница , мъгариите никога неспират едно оправяш друго се чупи ;)
Моя съвет е направо вземай друга ;) тея неща ще ти стъпят 1000 че и косур пари , 2-3 месеца ако се работи упорито и мн мн нерви . ти си прецени струва ли си , аз ся съжелявам че съм вложил толкова пари време и нерви в мойта кошница , мъгариите никога неспират едно оправяш друго се чупи ;)
Не се обиждай, ама тва са глупости ;)
колега не е чак толкова страшно положението и чак пък 1000 пари едва ли .И няма да я правят в София ,където незнаят цената на парите все пак.
Filinatora
15-11-2009, 16:11
Здравейте колеги.
Днес огледах алфата по-обстойно:
Бушона на халогените е изгорял ,ще проверя кабелите и защо е изгорял.Предния плафон вътре нещо неще да свети а лампата е здрава трябва да проверя бутоните по вратите защото задния свети ама само от дясна задна врата .
1# ще се сменя масло на хидравликата ,защото е мътно и гадно,
2# трябва да се смени спирачната течност и да се провери спирачната система , защото спирачки почти няма и незнам как е карана така иначе си варви доста колата пробвах да спра рязко ама нъцки ,няма никой иначе ръчната държи.
3#въздушния филтър е спортен и трябва да го почистя с някакъв спрей(нямам опит с това чудо)
4# ще я карам да оправят синхронизатора да не ми ръмжат скоростите (имаше тема за проблема с превключването на скоростите ама не я намирам)
5# най-гадното трябва да се закърпят нови ламарини отдолу под шофьорското място и на пътника то4но където е мястото за крика даже едното е изкривено , ръждата го е изяла тва ме скофти много.
Общо взето това е други неща има дребни които не са проблем и ще си ги направя сам,но останах малко разочарован ,защото останах с убеждение че някои неща са сменени ,а май не е съвсем така явно съм много наивен и доверчив ,но лека полека ще се оправи,неискам да ви отегчавам ама ми се скофти настроението днес заради това че трябва да се кърпи отдолу поне не е много де.
---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:58 ----------
Ще се радвам ако помогнете с някакви съвети и препоръки.
Благодаря.
Колеги,
какви 1000лв ?!! Вие изкарахте колата едва ли не за скрап. Преди по-малко от 300 км! е правен ремонт в Лисан сервиз /т.е гаранция за качество/ за 500лв! - нова водна помпа, ангренажи, ролки/хубави/, свещи/беру/, семеринги и още куп дребни неща. Преди няма и 50 км е сменена чисто нова предна дясна главина с лагер! и таво са само нещата които са сменени най-отскоро.
Колега steiger - ти сам погледна колата отдолу, видя и халогените, амортисьорчетата на задната врата и всички забележки които си изброил. Не съм крил нищо и ще се убедиш че нещата които иначе биха могли да се скрият /например по двигателя/ просто няма такива /например валове, клапани и т.н)! Всичко изброено в обявата е сменяно с ново /освен изрично нещата които съм описал че са на старо /например оледалото от Крис което взех и мигача в калника/.
Съединителя отделяше на това мястои когато я взех преди ок 15 хил км. Прозорците /особено десния/ се движеха също бавно. Да, халогените не работят, но ти го знаеше това /просто все нямах време да проверя от какво е/. Да, спирачките са меки - възбожно е или да трябва обезвъдушаване или нова предни накладки /задните са сменени преди 15 хил км, а спирачната помпа преди ок 20 хил/. Педал НЕ изпуска на място - това е сигурно. Спирачната течност е сменяна преди ок. 15 хил когато сменихме задните накладки, жилана ръчната, спирачните цилинърета и гайките на главините).
Скоростите - да втора ръмжи, просто трябва по-към шофьора да се вкарва лоста (не съм ходил да ги правят - това си болка на 33-те и просто свикнах).
Обещах ти уплътнението на предния прозорец - просто не мога да го намеря (ако не успея да го намеря мога да ти поръчам от Крис или друг колега такова, но мисля че това не е сериозен проблем като цяло - аз я карах така 2 години и нито е текло нито нищо).
Просто коментара на колегата да взимаш друга ....нямам думи!
Колеги,
какви 1000лв ?!! Вие изкарахте колата едва ли не за скрап. Преди по-малко от 300 км! е правен ремонт в Лисан сервиз /т.е гаранция за качество/ за 500лв! - нова водна помпа, ангренажи, ролки/хубави/, свещи/беру/, семеринги и още куп дребни неща. Преди няма и 50 км е сменена чисто нова предна дясна главина с лагер! и таво са само нещата които са сменени най-отскоро.
Колега steiger - ти сам погледна колата отдолу, видя и халогените, амортисьорчетата на задната врата и всички забележки които си изброил. Не съм крил нищо и ще се убедиш че нещата които иначе биха могли да се скрият /например по двигателя/ просто няма такива /например валове, клапани и т.н)! Всичко изброено е сменено с ново /освен изрично нещата които съм описал че са на старо /например оледалото от Крис което взех и мигача в калника/.
Съединителя отделяше на това мястои когато я взех преди ок 15 хил км. Проорците /особено десния/ се движеха също бавно. Да халогените не работят, но ти го знаеше това /просто все нямах време да проверя от какво е/. Да спирачките са меки - възбожно е или да трябва обезвъдушаване или нова предни накладки /задните са сменени преди 15 хил км, а спирачната помпа преди ок 20 хил/. Педал НЕ изпуска на място - това е сигурно. Спирачната течност е сменяна преди ок. 15 хил когато сменихме задните накладки, жилана ръчната, спирачните цилинърета и гайките на главините).
Скоростите - да втора ръмжи, просто трябва по-към шофьора да се вкарва лоста (не съм ходил да ги правят - това си болка на 33-те и просто свикнах).
Обещах ти уплътнението на предния прозорец - просто не мога да го намеря (ако не успея да го намеря мога да ти поръчам от Крис или друг колега това, но мисля че това не е сериозен проблем като цяло - аз я карах така 2 години и нито е текло нито нищо).
Просто коментара на колегата да взимаш друга ....нямам думи!
Незнам как стоят нещата и не искам да се меся ама специално за тази кола съм следил темата с любопитство и знам че сичко по нея е правено с любов и желание и не само козметично малко хора са толкова зарибени че да тръгнат да си играят да си изграждат прагове само защото много харесвали тези на КУВЕ-ТО (аз примерно избрах по лесния вариянт да си ги купя е пак имаше доста за ремонтиране по тях но са зети от донор се пак!!! ) И така и с боядисването беше голям филм (поне на мен ми беше итнтересно да следя темата де :-P) и както да е за колата са полагани доста грижи поне според мен.И това че имало нещо си за ремонт :rotfl: че това е 33-ка се пак ние не ги обичаме за това че са много здрави или че постоянно има нещо за правене по тях а за това което ни дават докато ги караме за осещането за тръпката е за тва си я обичам аз моита.Така че на новия колега сектант мога да кажа батка добре дошъл в лудницата :Tease:
Хора спокойно , всичко е ОК,и ще се оправи .това каето каза колегата Filinatora е истина ,просто някои нещя трябва да се подменят и да се пипнат.Даже и майстор сам уговорил за ламарините отдолу оказа се малко по изгнило от колкото се вижда, но не е много така че без кавги моля ви .
Колега Filinatora всичко е 6+ така че не се притеснявай,а това за 1000-та лева го забрави.
Колега Realsex несъм от най-новите сектанти ,просто ме нямаше известно време,и колата гарантирам че ще се отглежда много добре ,и аз съм и следил историята още в началото иначе защо бих я купил дори без да я кача на канал за оглед.
Лека вечер и спете спокойно.
---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:06 ----------
И още нещо Огледалото вече е готово само трябва да го монтирам,също и халогените една жица беше направила мизерия ,във вторник ще правя спирачките ако не вали
Колеги здравейте,
от днес алфата е с нов номер регистрациатя в кат мина сравнително бързо,и я оставих на един приятел да изкърпи пода отпред,след това 6те прегледам всички кабели .тези които минават по пода ще се изолират допълнително че като вдигнах мокета беше страшно.Ватата отдолу мокра и направо малак ужас,ама ще се оправи и обработи всичко.Та проблема сега е с какво да заменя тази вата (изолация),продават ли някаде такава за автомобили,също трябва да сложа и пластмасовите преходи(извитите шлаухи с правоъгълното сечение) за кабелите между вратитв и купето защото ще се скъсат кабелите ама ги нямам и май ще правя самоделни някак.
Ще се сменя тампон на двигател отпред ( отлепил се е)и на скоростите при лоста който е отдолу че мърда целия двигател ,и тук ще помоля за савети относно чалъмите за смяната на тия тампони ако има де(винаги има май :) )) )
Засега е това.
За пода отвътре най-добре след заварките излъскване до ламарина и нанасяне на студено подцинковане най-добре със Ziga ili zinga беше не си спомням вече, но върши чудеса .Тогава вместо вата слагаш изолация за въздуховодите на климатиците,тя направо се залепя,тая с алуминиевото фолио отгоре е най-добрата.Под колата пак подцинковане и BODY за подове 911 майче беше.След тая защита няма гниене ,преди 12 години,правих така едно BMW още пода е като нов.За тампоните няма чалъми,сваляш предната броня и радиатора за капаците на ремъците не съм сигорен/мойте отдавна ги свалих и от тогава не съм ги слагал/.Подпираш двигателя леко с ктрик,отвиваш 2-та предни болта за двигателя и 2-та долни за моста слагаш новия тампон и по обратния ред и си готов,задния си е така се мандахерца не го закачай,но провери как е горния който държи двигателя и скоростите за купето.
Колега , проблема с прозорците тръгва от захранването и по- точно от таблото на бушоните и свършва с клемите на бутончетата и почистването на моторчето и механизма!
Колкото за спирачките и потъването на педала,не са виновни нито помпата , нито течността или обезвъздушаването.Писали сме много пъти и сигурно ще намериш темата за спирачките,но ще ти поясня пак!
Проблема е в регулировката на задните накладки!Автоматите,които трябва да вършат тая работа са явно неотзивчиви и пълен боклук!Накладките стоят много свити и обема на помпата не стига.За това се налага ,ръчното им регулиране.Сваляш барабана и започваш да въртиш винта на регулатора,до като започне да влиза трудно барабана.Поставяш го и натискаш спирачката няколко пъти,за да се наместят накладките и пак на ново.Идеята е да са колкото се може по-разпънати,без да търкат!
Успех!
Благодаря колеги ,mordohy и sciiv за съветите и информацията,ще се постарая да ги приложа максимално качествено,след като се снабдя с нужните материали и инструменти в близките дни.
Колега Мordohy ,за проблема по инсталациатя и окислението по клемите си напълно прав ,след порядъчен оглед се вижда че всичко си е за почистване ,аз започнах с по достъпните места ,все пак си и иска време за разглобяване ,така че продължавам без изгледи за отказване .
Приятен ден.
.Подпираш двигателя леко с ктрик,отвиваш 2-та предни болта за двигателя и 2-та долни за моста слагаш новия тампон и по обратния ред и си готов,задния си е така се мандахерца не го закачай,но провери как е горния който държи двигателя и скоростите за купето.
Ако дигне леко с крик двигателя, мисля че ще го свали без да сваля цялата греда. Самия тампон е хванат на две болчета. Абе хубаво да го огледа, преди да сваля.
Ако дигне леко с крик двигателя, мисля че ще го свали без да сваля цялата греда. Самия тампон е хванат на две болчета. Абе хубаво да го огледа, преди да сваля.
говорех за 2-та болта които държат тампона за моста,а не да го сваля целия.
Колеги нова информация -ламарините на пода са закърпени и обработени за баснословната сума от 20 лева ,а не както се коментираше преди време" за 1000 пари" ,следва полагане на антикорозии и изолацията, мокета на пода.и т.н.
JORDANGT
24-11-2009, 23:07
Като стигнеш до изолацията дай малко подробности като цена,материал,магазин и има ли положителен ефект.
колеги за момента това намерих има и звукоизолациони материали
http://www.isoline.bg/viewpr.php?w=30
http://catalog.bg/product.php?company=28366&id=51243
http://www.dek.bg/main.php?action=car&topic=products&pid=briad
сега остава да го намеря "наживо "
Колега това последното най-много ми прилича на това коет ооригинално се слага на пода да бабичките. Полагането ми мисля, че е с горелка, такаче да залепне хубаво за пода, или с пистолет за горещ въздух евентуално.
колеги за момента това намерих има и звукоизолациони материали
http://www.isoline.bg/viewpr.php?w=30
http://catalog.bg/product.php?company=28366&id=51243
http://www.dek.bg/main.php?action=car&topic=products&pid=briad
сега остава да го намеря "наживо "
Колега махай тея лайносъбирачи и слушай гласа на боксера! Едно, че събират влага, друго че тия парички които ще дадеш за "изолация" можеш спокойно да ги нагласиш на друго място в колата. Ако пък толкова ти е зор ела ще ти дам моята изолация, преди 2 години когато я сложих беше като нова, оригиналната за 33.
JORDANGT
25-11-2009, 19:32
Колега махай тея лайносъбирачи и слушай гласа на боксера! Едно, че събират влага, друго че тия парички които ще дадеш за "изолация" можеш спокойно да ги нагласиш на друго място в колата. Ако пък толкова ти е зор ела ще ти дам моята изолация, преди 2 години когато я сложих беше като нова, оригиналната за 33.
Дай да я положим в Спринта,че мокета седи сега много набръчкан:notworthy:
Въпросче,
Защо хидравликата издава гаден звук един като жужене ,маслото е сменено преди 2 седмици,при крайно ляво/дясно положение разбирам ,че се натоварва и е малко по силен звука ама иначе пак се чува ,данеби някое клапанче някаде по хидро-кръга нещо да се лигави.
Въпросче,
Защо хидравликата издава гаден звук един като жужене ,маслото е сменено преди 2 седмици,при крайно ляво/дясно положение разбирам ,че се натоварва и е малко по силен звука ама иначе пак се чува ,данеби някое клапанче някаде по хидро-кръга нещо да се лигави.
При крайно положение е нормално, иначе - не
На мой познат при въртене хидравликата жужи, доктора каза: хидравлична помпа.
за крайното положение е ясно ама при положение напред защо така шуми не е много ама има,какво може да и има на помпата и дали се лекува
колеги поръчах всички тампони по окачването и за двигателя и скоростите също ,де що има гумено ще се сменя )))))
DJ_STIVAN
02-12-2009, 20:07
колеги поръчах всички тампони по окачването и за двигателя и скоростите също ,де що има гумено ще се сменя )))))
Ще споделиш ли от къде ги поръча, и колго гроша излезнаха? Може и на ЛС
А може и тука да пишеш, че и аз имам една кофа тампони за смяна и наистина няма да е излишна ориентировачната цена. :)
Здравейте,няма тампони за момента,защото ми отговориха това:
-За съжаление в момента всички поръчки и доставки от POWERFLEX са спрени, поради авария в завода.
Възобновяването на работата би трябвало да започне в средата на Февруари 2010.
:heavy_cry::tequilla:
Aвгус 2010 ако стане работата ще е добре :sex:
DJ_STIVAN
04-12-2009, 21:01
Аз пращах запитване към POWERFLEX и за пълен комплект мисля,че ми казаха към 704 лева и при теб ли беше така?
не са ми пратили цена ,само това 4е завода е аут в момента
DJ_STIVAN
05-12-2009, 13:22
Ето какво ми пратиха :)
raoccars
05-12-2009, 18:57
Секънд хенд не стават ли,от моята красавица?:rosso_spider:http://www.picvalley.net/u/2438/18047540566028699101260032048i0rIlpgY8SITlbKp0Rnd. JPG (http://picvalley.net/)
:crybaby:
брей човек какво си и сторил на тая кола
:offtopic:
raoccars
06-12-2009, 22:19
Точно така е изглеждала през 94г на конвейра в заводите Фиат:picnic:
само дет не са челосвани в завода ;)
Здравейте,
след като стана ясно че няма да има тампони от полиуретан ,утре отивам в магзина на Т&Н-кар да видя какво ще намеря ,дано имат каквото трябва ,че ще купя всичко наведнъж :prescription:,(тампони за двигател , скорости ,по окачването там втулки разни и тампоните отгоре на амортесиорите и каквото се сетя друго.
Stranger65
07-12-2009, 22:28
Здравейте,
след като стана ясно че няма да има тампони от полиуретан ,утре отивам в магзина на Т&Н-кар да видя какво ще намеря ,дано имат каквото трябва ,че ще купя всичко наведнъж :prescription:,(тампони за двигател , скорости ,по окачването там втулки разни и тампоните отгоре на амортесиорите и каквото се сетя друго.
Аз съм с тампони и втулки от там и нямам проблеми, освен с горните на амортисьорите - лагерите им се местят и чукат. Затова преди да ги сложиш, на една преса ги пресовай още малко. Тези тампони са така от където и да ги вземеш - производителят е един и същ и вече ги е спрял от производство
Бърза справка моля,
дюзите на инжекциона издават ли някакъв звук и какво няподобява ,или ми се причуват някакви лоши звуци откъм двигателя .
Благодаря))
Колеги взех всички тампони(втулки) за окачването отпред 6 броя и за задното 8 броя+ преден тампон на двигателя(който трява да се смени пръв), горния тампон на двигателя и тампона на скоростите +горивен и въздушен филтъри=няма и 200 лв.Предстои да купя и горните тампони на амортисьорите,че май те си тропат+ нови кабели за свещите(скоро).Сега трябжа да намеря и едно филтър4е за клапана на газовата уредба 4е като я натисна маЙ не и стига газ ,че сигурно е задръстено и гасне и се превклюва на бензин ,а може и ключа за газ/бензин да е за смяна незнам ,ама ще се разбере скоро.
Здравейте колеги,
вчера в студа нямаше какво да правя и си тапицирах скоростния лост подарен ми от КРИС за Алфата ,ако успея да кача снимки ще го видите. :big_beer:.
Е ся,как ще включваш скоростите,като не знаеш коя къде е:Tease:
:devil: ще си ги напиша на лепещо листче на таблото :BBQ::cheers:
Скоро може и поръчки да получиш!
За липсата на мощност,освен филтърчето на газовата,си провери реглажа.А може и да е от филтъра на сондата.За превключването си виж,както ключето,така газаджийското реле.То също прави тая простотия.Отвори и ключа и провери спойките и обърни внимание,ако си с три светодиода,да не се допират крачетата им.Aз бях с такъв ключ и след като го изхвърлих се родих!
mordohy,
благодаря за информацията ,ще се проверят тези неща ,а за ключето газ/бензин май направо ще го сменя с обикновено ,а не автоматично преключване,също и релето най-добре ново незнам какво му е ЕГН-то, несмея много да барникам сам по газовата, но има все пак хора за това ,относно новия облик на лоста вчера установих че не ми харесва много и ще има втори дубъл ))))))))
В ляво от волана имаш едно свободно копче от халогените.Аз съм вързал за него едно реле,което командва всичко останало.Така и сигнал за оборотите не ти е нужен,както и половината простотии.Откакто я направих така газовата се родих!
ами в такъв случай колега навит ли си да ти отворя работа като имаш свободно време някои ден след празниците да го направим това нещо .или поне да ми разясниш газовата уредба е с изпарител на "Tomasetto Achille " ако има значение де, ама сега нямам данни кой модел точно е,трябва да видя .
ОК!Пиши на лично или на скайп!
Колеги ,алфата си държи около 80- 90 градуса поне така показва де ,та може и да си въобразявам , но ми се струва много често да се включва перката на радиатора на място , но иначе всичко е ок ,парното е горещо и си топли добре.При вас как е положението да сравня.На предишната ми алфа не си спомням дали така се включваше начесто , а не сам имал проблеми с нея никакви .
Колега,така и трябва да бъде.На място се включва често и за малко!
Сега да ти обърна внимание на нещо съвсем сериозно!:paddle:
Такива постове за добре загряващи и изобщо редовни 33-ки са много нежелателни,защото предизвикват завист и хубавиците ни урочасват!
Лечението е да вземеш навреме мерки!:doctor:
То включва преплюване на таблото и препикаване на тенекиите,желателно е след бирен запой!:tooth:
mordohy -съгласен право казваш ,хубаво е такова антиурочасване да има.
Извода е че с перката и охлаждането всичко е наред.
Благодаря .
Потвърждавам - перката се пуска често и за малко ;)
Честита Коледа!!!
Хора вчера смъкнах целия мокет от пода на алфата и отдолу беше страшно,смисал ,че някой беше набутал някакви вати некакви парцали изобщо ужас ,все материали за образуване на тресавище-миризливо.А се чудех що мирише гадно на влага.Хубавото обаче ,е че няма изгнило(изключвам това което кърпиха отпред в краката ,но е мн малко),Наистина в тая кола е вкаран мн мерак но и мн невежество относно изпълнението ,което ще се наложи да поправя както трябва.Не е кой знае какво, но е дразнещо,изумих се от изолирането на кабелчета например с хартиено тиксо за облепване преди боядисване и т.н. Уплътнение за предния прозорец май няма да намеря и ще се слага черен силикон(АВТО) ,колкото и да не ми се иска поне нема да влиза мизерия между стъклото и ръба на купето.Почти съм премерил колко материя ще трябва за претапициране и ако дадът заплата ще има нова тапицерия скоро.
Махай каквато и вата да намериш долу, аз така бих направил ;) Сега като се пооправи времето обещавам пак да потърся т'ва уплътнение ... имам го, ама не мога да го намеря.
Благодаря Крис ,тогава ще изчакам със силикона ,топката за лоста стана перфектно , има още доста дреболии за дооправяне ама ще стане.
Колеги ето малко снимки от ремонта на пода на алфата,за съжаление снимах само когато раглобих салона,после бързах и забравих за снимките,Резултата е добър всичката гнус ,която се вижда на снимките изчезна,почистих обезраждих :big_heat: ,после преобразужател и некакжи други гадости,накрая БОДИ едно 4ерно такова слузесто( на битумна основа за авто подове )и стана перфектно . Мокета го изпрах с ариел за пране (майками щеше да ме утрепе :devil:) ама все пак остана и за прането.Та сега мирише в колата на чисто и свежо не както преди на блато.
Скоро ще ви покажа как ще се тапицира пласмасовата конзола по средата и между седалките са правя шаблони за кожата.
:rosso_racers::afro:
Сега долу е без вата ? Добре дошъл иначе в клуба на ентусиастите ;-)
Тая вата незнам кой я е измислил ама е голяма грешка направо беше тресавище.
Сега нема вата само БОДИ 9... нещо си.
днеска взех кожа за тапициране,само незнам как точно да сваля и тавана-кората де,четох разни теми ама не е много ясно как се захваща по средата
Залепен е май.!!! Ама мисля че Крис знае наи добре :Tease:тои е убил няколко и знае ка се разфасоват;-):upsidedwnsmiley:
Ако нямаш шибидах е повече от елементарно. Сваляш пластмасите на рамките на челното стъкло, дръжките на тавана за хващане, лампата с часовника, задната лампа и от уплътненията излиза лесно. Може да пропускам нещо ;) Какъв цвят ще е тавана ?
vikoalfa
13-01-2010, 02:00
Ако нямаш шибидах е повече от елементарно. Сваляш пластмасите на рамките на челното стъкло, дръжките на тавана за хващане, лампата с часовника, задната лампа и от уплътненията излиза лесно. Може да пропускам нещо ;) Какъв цвят ще е тавана ?
Май сенниците...
И дръжките !И внимавай да не изхвърлиш дунапренчетата,защото после с тях ще залепиш тавана,та да не ти виси като моя!
Май сенниците...
Да
Дунапрена по-скоро уплътнява отколкото да държи, ама ако имаш лепило няма да е лошо да му лепнеш малко ... mordohy - не знам как ти е виснал тавана при положение, че е твърд. Ся твоя ако е мек ... твой проблем:devil:
Да
Дунапрена по-скоро уплътнява отколкото да държи, ама ако имаш лепило няма да е лошо да му лепнеш малко ... mordohy - не знам как ти е виснал тавана при положение, че е твърд. Ся твоя ако е мек ... твой проблем:devil:
:bangin::bangin::bangin:
Хахаааа дечко се ебава с чичко :Suicide:
май ставаше дума за плата, който е залепен на твърдата кора да се отлепи, ма де да знам аз имам кораб:biggrin1:
Ами ако е с люк (шибидах)???:bangin:
Шибидаха държи тавана.Кората ми е от някакви пресовани конци и парцали.На нея съм залепил новата кожа,но отдолу имаше твърди дунапренени парчета ,с които беше залепена за ламарината.Обявих ги за ненужни и сега И тавана ми виси:prescription:
цвета на тавана най-вероятно ще е черен ,все пак ми е любимия цвят ,но може и да има някакви елементи от червена кожа ама трябва да го измисля ,обаче тавана е боаядисан с некаква бяла боя и е голяма цигания ,тия белите дръжки на вратите и духалките съм ги направил 4ерни вече ,сега наъ-големия зор е да тапицирам конзолите и таблото тавана по нататак ще е ,той е лесен
Колкото е по-светъл тавана-толкова по-дбре!Мислиш ли как ще си през лятото!?:big_heat:
Черен да е цветът на колата да ама тавана черен си е гадно. Светъл тон ще прави илюзията за пространство, ако тавана е съчетан с други елементи със същия цвят ще се получи много добре.
Колкото е по-светъл тавана-толкова по-дбре!Мислиш ли как ще си през лятото!?:big_heat:
По принцип се говори че черните коли привличат повече слънцето и че е по жега в черна кола.
Такова нещо няма има едно предаване на ловци на митове специало за това спряха 2 абсолютно еднакви коли (като марка и модел салон абсолютно сичко беше еднакво) с единствената разлика че едната беше черна с черен салон а другата съответно бяла с бял салон за 2 часа температурите бяха абсол'тно еднакви за5 също и така митът за черната и бялата кола е разбит.Така че няма значение какъв цвят ти е колата като е жега на сички им е топло по еднаквом.:big_heat:
абе черен е идеално ;)
Съгласен и аз искам да си нправя тавана черен таман няма се цапа а и също така искам да намеря начин да си боядисам и мокета черен че тва зелено ми е много тъпо от къв зор зелено са сложили че и на сички е така.:pokey:
Ако някои знае по какъв начин мога да го боядисам черен да каже ;-)
Съгласен и аз искам да си нправя тавана черен таман няма се цапа а и също така искам да намеря начин да си боядисам и мокета черен че тва зелено ми е много тъпо от къв зор зелено са сложили че и на сички е така.:pokey:
Ако някои знае по какъв начин мога да го боядисам черен да каже ;-)
Точно така, черен мокет и черен таван. С тавана при нас е по-сложно заради шибидаха, за мокета - свалят се седалки, централна конзола и пластмасовите лайсни по вратите. Както е на колата трябва да се импровизира някакво пране, след което със спрей. Какъв - не знам :)
Някаква текстилна боя ще да е ама каква?:dunno:
Не знам двамата мустакати идиоти,как са разбивали мита,щото аз съм ги гледал как разбиват мита за запалването на корабите от Архимед,но после гледах и един филм от 30-те години,как действително запалиха кораб , само с лъснати до блясък щитове.Опита е направен под егидата на Атинския университет и няма как да е измама.Просто тогава не е имало тия технологии в киното,а и няма защо да лъжат.Разбиха и мита за сцепването на стрелата от друга стрела,а след половин година даваха и японец и едно монголче,как си цепят стрелите.Зареьи ги тия.Аз знам как печеше в асконата ми,когато беше тъмносиня и после,като я боядисах светло бежева.А номера с боядисаната крушка и термометрите се прави още в основното училище по физика. го това,но верно ще ти се затъмни купето и ще си като в миша дупка.
Все пак,решението и колата са си твои!:hehe:
Пак се сетих за тампоните на двигателя отпред и на купето ама нещо не намерих теми да се ориентирам как най-лесно се сменят без да се вкарам в некакъв филм на ужасите .Надявам се за предния да не се наложи да свалям радиатора ,вече антифриза е сменен и не ми се ще да го точа пак ,че после много време отнема докато се обезвъздуши системата събра към 7 литра течност мислех ,че е по малко ама май е толкова някаде.
Предния се сменя лесно.Няма да ти давам акъл.Само го почни и ще схванеш!Развиваш болтовете и повдигаш леко на крик мотора и си излиза!Задния е ебана работа.Трябва ти пак крик и с него да фиксираш тампона,щото и там има един реглаж,който всички пренебрегват,ама после - що лоста за скоростите заяжда!?
Здравейте колеги сектанти,
Забелязах оня ден че ми салзи радиатора някаде и пие антифриза ,много е малко ама ме дразни .дали е добре да слойа от тия препаратчета за спиране на течове ,че не съм им фен ,а колко може да струва един нов радиатор и дали се намират изобщо,дали става от 145 -ца например.
Сложи-ако само сълзи обикновенно помага,но за колко дълго никой не може да ти каже,така че и да стане продължавай да търсиш някой здрав.
Слагаи течност и си свиркаи.Аз имах теч налях няква американска и забравих че е имали такъв проблем даже и след като я прегрях не се обади.:bangin:
Взех добавка за охлаждаща система на НИГРИН като я сложа ще се разбере има ли ефект или не.
Rumyanka
25-01-2010, 16:06
Но я сложи на загрята кола и отворено парно задължително и покарай колата 15мин. поне
Но я сложи на загрята кола и отворено парно задължително и покарай колата 15мин. поне
a да това забравих да ти кажа задалжително на загрята кола и е хубаво да поработи 15мин. за да може да завърти течноста няколко пъти през цялата система:thumbup:
Rumyanka
26-01-2010, 18:42
a да това забравих да ти кажа задалжително на загрята кола и е хубаво да поработи 15мин. за да може да завърти течноста няколко пъти през цялата система:thumbup:
Има и още - сипва се на отворено парно и затворена охладителна система за да може налягането да забие отварата в дупката и я затвори. Ако парното е затворено може да останеш вече без парно
добра вечер колеги,
с какво гърне за ауспуха да сменя старото ,че май е поиздънено и не ми харесва звука като на някоя жигула и е прекалено шумно.
Питах в един магазин ново за 33-ка е към 45 лева ,ама де да го знам и него какъв звук ще има,целта е да е малко по-тихо и плътен звук,а не дрънчаща тенекия-пърдялка ,че и вътре е кофти звука за дълги пътешествия пък разваля и звука на боксера все пак.
виж на полмостров
http://polmostrow.pl/katalog/
за 45 камака 100% турке по добре недей зема турке че ще забравиш за звикът на боксера
писна ми от тоя студ немога да си сабера колата ,мн е кофти да няма гараж за момента вси4ки дейности са замръзнали като мене :prescription:
и последното засега,
:screwy:
Не знам с какво се занимаваш,но определено имаш талант:metal:
конструктор на шприцформи за леене под налягане това се занимавам за заплата, иначе с много други неща за които сега няма време и ми трябва гараж поне ама няма.
почва да се размразява :)
конструктор на шприцформи за леене под налягане това се занимавам за заплата, иначе с много други неща за които сега няма време и ми трябва гараж поне ама няма.
Аз пък съм оператор на машини за леене на шприц формо под налягане :handshake: :hehe:
Аз пък съм оператор на машини за леене на шприц формо под налягане :handshake: :hehe:
малко си далеч ама все пак дай координати ,че ни трябват шприцове за тестове на инструментите
здравейте.
дали може да се намери климатик за 33-ка ,4е искам да си монтриам ,и дали има негативи и има ли смисал,някой ако има излишен да си казва :asthanos::go:
Благодаря.
в голям филм ще се вкараш.
Да, филма е голям. Какви при си готов да дадеш за една инсталация ?
и аз търся климатик :smoke:
КОЛЕГИ има ли некакъв чалъм за решетката с емблемата да не счупя нещо ,че искам да я сваля щото ще сменам радиатора в събота ,несъм я гледал много какви щипки има или болтове.
БЛАГОДАРЯ
пс: днес никой не е писал тука наоколо маЙ
на 4 отвратителни щипки и един винт отгоре мисля че беше. дърпаш напред и се молиш :unsure:
ами значи трябва да се Фнимава повече натам отиват нещата,благодаря за инфото
ПС: днес много пусто във форума много работите май или се състезавате някаде :)
Бачкаме,безделник такъв!
А щипките верно са много гадни и искат яко дърпане!!!
Болта е само за радиатора.
Щипките стават още по-гадни, ако преди да сложиш решетката не ги центроваш правилно и натискаш малоумно!Смачкват се и става мазало!Не е за слабонервни хора, а за флегматични и спокойни!
Решетката е на 4 щипки и един винт горе. Не е кой знае каква философия.
и аз търся климатик :smoke:
Климатик има, който има пари може да му е студено лятото ;)
Решетката е на 4 щипки и един винт горе. Не е кой знае каква философия.
Климатик има, който има пари може да му е студено лятото ;)
Определено!:thumbup:
Имаше една екскурзия до Гренландия за юли-август месец, ама парите бяха.....:new_Eyecrazy:
Ква Грендландия бе брат ми ... ето я офертата http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=44937
супер Крис , я кажи за климатика повече подробности ако искаш на лично и евентуално да го пращаш ама комплект докато не ме е изпреварил някой :)
---------- Post added at 00:05 ---------- Previous post was at 00:04 ----------
mordohy
няма безделие само работа и малки почивки ,верно днеска беше голяма скука
Абе то аз щях цялата да я взема,но точно сега не мога!След две седмици-може би,ама сега съм:moon:
това не е ли първата ти 33-ка!!! Щом теб е приживяла значи е наистина доста е видяла :hehe:
брей тука е живнало малко ,ама мн работите ей хора :)
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:02 ----------
днес взех кожа за тавана ,утре идва нов радиатор и в събота сменям тампона на мотора и радиатора .после почвам тавана,обаче кинтите се топят )))) като сняг,ама здраве
това не е ли първата ти 33-ка!!! Щом теб е приживяла значи е наистина доста е видяла :hehe:
Мен ме преживя, щото се грижех за нея. Нашия човек обаче я начупи всячески.
Да виждам.Доста тъжна картинка!:no:
Мен ме преживя, щото се грижех за нея. Нашия човек обаче я начупи всячески.
Да доста тъжна картинка.Докато я караше ти беше в много добро здраве.
завърнах се .
сега да ви кача малко снимки на новия радиатор и тавана
Златни ръце имаш ми се струва ;)
JORDANGT
14-03-2010, 22:28
Жестоко е пич.Искам да направиш и моя таван така.Колко ти излезе цялата процедура.Щракни я като я събереш малко да се порадваме.
опа има още забравих да кача,
за тавана купих кожа сива-изкуствена,( на ""мадрид"23),1.40х2 м за 17 лв + две кутии лепило 2x 6.80 lv да има с една си обре4ен да купиш втората ))).Кожи има доста цветове ,от там си взех и черна за други неща има и 4ервена мн яка,Бая зор беше с тавана особено при плафона е голям **кс.един съвет който се захваща с това чакайте лепилото хубаво да изсъхне преди да съедините двете намазани повърхности и трябват 2 човека иначе е чанч ,а за ушиването на другото ,майка ми ме спаси иначе намаше как да стане.
за тавана купих кожа сива-изкуствена,( на ""мадрид"23),1.40х2 м за 17 лв + две кутии лепило 2x 6.80 lv да има с една си обре4ен да купиш втората ))).Койи има доста цветове ,от там си взех и черна за други неща има и 4ервена мн яка,Бая зор беше с тавана особено при плафона е голям **кс.един съвет който се захваща с това чакайте лепилото хубаво да изсъхне преди да съедините двете намазани повърхности и трябват 2 човека иначе е чанч ,а за ушиването на другото ,майка ми ме спаси иначе намаше как да стане.
Нищо не каза за радиатора, от къде, колко стотинки?
Радиатора е 165 лв от Александар ауто или ЕВРО 07
за тавана купих кожа сива-изкуствена,( на ""мадрид"23),1.40х2 м за 17 лв + две кутии лепило 2x 6.80 lv да има с една си обре4ен да купиш втората ))).Койи има доста цветове ,от там си взех и черна за други неща има и 4ервена мн яка,Бая зор беше с тавана особено при плафона е голям **кс.един съвет който се захваща с това чакайте лепилото хубаво да изсъхне преди да съедините двете намазани повърхности и трябват 2 човека иначе е чанч ,а за ушиването на другото ,майка ми ме спаси иначе намаше как да стане.
Евалата - много си се постарал а майка ти да я направиме форумен шивач предлагам :) Сори че ви спама темата ма рядко се вижда някой да се заиграва така със стара колица :)
Колега БоБо нямам гараж ина4е бих я раглобил от до и вси4ко да се пипне както трябва,някои път ще намина да я видите ако имате време и малко диагностика примерно ,ако се занимавате с такива стари коли при вас.:big_beer:
Колега БоБо нямам гараж ина4е бих я раглобил от до и вси4ко да се пипне както трябва,някои път ще намина да я видите ако имате време и малко диагностика примерно ,ако се занимавате с такива стари коли при вас.:big_beer:
Нямаш грижи ;)
колеги някои да знае някакви чалъми да се прекрати това тракане от вратите или тия там механизми , че много ме дразнят ,все едно ще се разпада егати гадния звук.
Тия дни мисля да ги разглобявам .
Първо Евала за майсторлъка ти и златните ръце на мама!
Тракат пантите, щото са се износили осите и гадното желязо за дръжката за отваряне.
Като свалиш кората ще видиш къде тропа тела за отваряне и му навий нещо.
Пантите , обаче са си приключеие!
Взимаш два чука, отваряш вратата.Подпираш с единия чук горната панта и то в горната част и налагаш яко два пъти!
Идеята е да мръдне пантата.Проверяваш как се затваря и дали още хлопа и ако да- е ся ти *******та и още малко комунизъм,до като се получи удоблетворителен резултат!
Благодаря колега ,mordohy.
1.Тия оси за пантите неможе ли да се сменят, не съм ги оглеждал подробно ама все ми се струва така го чувам де ,че щрака и там кадето се закопчава ключалката за купето нали е някаква ос и отгоре една смотана фтулка която маи си е за смяна,а за тия телове ще ги огледам.
2.Би ли обяснил по-подробно за алтернатора от лада какво точно си му преправял по корпуса ако може и снимки. размери,скици и т.н и от коя лада то4но,че немога да намеря темата ,а я разглеждах скоро.
Осите се сменяват, но това, което ти казах е по-лекия и достъпен вариант.
Динамото е от лада2110.То е абсолютно същото като на 145/6.Сваля се шайбата за пистовия ремък и се слага оригиналната.Изпилват се само ребрата и малко от фланеца на предния лагер.Освен това се изрязва малко и от частта,която ляга на опъвача.Там ще се ориентираш сам.За снимки се обади на МрХ.
Осите се сменяват, но това, което ти казах е по-лекия и достъпен вариант.
Динамото е от лада2110.То е абсолютно същото като на 145/6.Сваля се шайбата за пистовия ремък и се слага оригиналната.Изпилват се само ребрата и малко от фланеца на предния лагер.Освен това се изрязва малко и от частта,която ляга на опъвача.Там ще се ориентираш сам.За снимки се обади на МрХ.
Таратанци! Без преправяне на стойката от обтягащата страна няма да стане, не съвпадат с ухото на алтернатора, стойката опира в корпуса и алтернатора не ляга
Ясно ,а освен таратанците :))) ,по кабеляците нещо преправя ли се .
Ясно ,а освен таратанците :))) ,по кабеляците нещо преправя ли се .
Ще се наложи! От букса трябва да се преправи на кръгла кабелна обувка.
Ok сега остава да се сдобия с алтернатор
: ))
Ok сега остава да се сдобия с алтернатор
: ))
Аз бих пробвал с алтернатор от 145/6 1.7 16в, ако е директна замяна.
в някой хубав слънчев ( $$$) ден може да го направя
какво му има на твоя алтернатор, не зарежда ли.
Таратанци! Без преправяне на стойката от обтягащата страна няма да стане, не съвпадат с ухото на алтернатора, стойката опира в корпуса и алтернатора не ляга
Ха така!Забравих да кажа , че обтегача се сменя с по-дълъг и май се захващаше на съседния болт,та да не опира в корпуса.Ремъка и той е една идея по-малък!
Ха така!Забравих да кажа , че обтегача се сменя с по-дълъг и май се захващаше на съседния болт,та да не опира в корпуса.Ремъка и той е една идея по-малък!
Старост нерадост, гони те склерозата чичееее!
незнам какво му има на генератора ама имам чувството за слаби,недостатачни и некачествени тоци грубо казано,първо ще почистя клеми букси и каквото има пук после ще видя какво ще става.
[QUOTE=MrX;666100]Старост нерадост, гони те склерозата чичееее![/QUOTE
То за мене си е простено, ама ти поне видя как е!:devil:
колеги търси се радиатор4е за парното явно сълзи някъде и ми вкарва мазна гадна и отровна пара вътре и се маже по стаклата и ве4ер е мн неприятно и опасно,защото немога и да го избърша ,4е се размазва.
JORDANGT
18-03-2010, 20:09
Аз имам втора употрба,но ти препоръчвам да си купиш ново ако има де.Не би трябвало да е скъпо.Приготви се и за цялостно разпарчатосване на долната част на таблото.
има нови почти не се намират 133 лв струва,старото дали подлежи на ремонт незнам немога ли да го изкарам със врътките направо отгоре.
Е явно никои не е ремонтирал радиаторче за парно,дайте да го измислим най-накрая,инфо ,картинки,идеи,чалъми........
Намери Джорди и му отмъкни радиаторчето!
Добре , че не е момиче!
Дащен е!
Новите са по-лоши от старите!
JORDANGT
20-03-2010, 22:32
Е явно никои не е ремонтирал радиаторче за парно,дайте да го измислим най-накрая,инфо ,картинки,идеи,чалъми........
Откача се средната конзола(тази с духалките,врътките и пепелника).След като откачиш жилата и кабелите от долу под прозореца има 4бр. болчета или гайки 6мм(10-ка).Развиваш ги и се преместваш при двигателният отсек.Там откачаш двата маркуча и две жила(може и да става само от там да ги откачиш,без да ги разкачаш от долу) една букса и вадиш цялата черна кутия,после я разцепваш и радиаторчето излиза.Ако има климатик не знам как точно става.
Не претендирам за перфектна точност на обяснението.:whistle:
Откача се средната конзола(тази с духалките,врътките и пепелника).След като откачиш жилата и кабелите от долу под прозореца има 4бр. болчета или гайки 6мм(10-ка).Развиваш ги и се преместваш при двигателният отсек.Там откачаш двата маркуча и две жила(може и да става само от там да ги откачиш,без да ги разкачаш от долу) една букса и вадиш цялата черна кутия,после я разцепваш и радиаторчето излиза.Ако има климатик не знам как точно става.
Не претендирам за перфектна точност на обяснението.:whistle:
Пропусна крушката на пепелника:butt:!
Иначе си е точно от всякъде!
За таблото ми е ясно ,доскоро беше свалено,само ме е яд що не му направих профилактика на парното когато всичко бях раглобил вътре като оправях пода:big_whoops::bash::brickwall:
голямя тъпотия ама са поне ще е по-лесно пътя е ясен
Колега mordohy ,направи ли някоя снимка на алтернатора на твоята 33-ка бих искал да видя какво точно си рязал ако е възможно де:new_Eyecrazy:
Опа май човека със снимките беше MrX ,хайде де колеги дайте малко картинки тука:metal::big_bow_down:
---------- Post added at 14:52 ---------- Previous post was at 14:46 ----------
Нещо алтернатора май прави мизерии ,че се опитва да свети лампата като бъзикам стъклата с копчето ,искам тоците да са наред ама .........$
Не се е стигнало още до монтиране колега. Само наложих и забелязах разликата, но когато го слагам ще снимам.
колеги някой да е запознат или да е пробвал накладки "Mintex Еxtremе",4етох там разни........
"Всички фабрики на Mintex са сертифицирани по ISO 9002. Освен това накладките на Mintex имат допълнителен Е – сертификат, означаващ, че съответстват на специален европейски стандарт за качество. Според този стандарт всички накладки за ремонтни нужди трябва да покриват характеристиките на оригинално вложените с не повече от 15% отклонение." и т.н.
http://www.technotrade-bg.com
Колеги май спите още ,за сабуждане едно въпросче !
От какво може да свети червена лампа на "алфа конторола" за радиатора ?
перката си се включва ,антифриз има,да поясня че доскоро пък не светеше нищо ,а онзи ден след дъжда светна това нещо ,а не я бях карал 2 дена .
влага по някой кабел или просто е взел вече да се побърква алфа контрола. като ти писне от него,направо го мятай в кофата.
Провери си куплунзите, на датчиците - за нивото на антифриза, на казанчето и на самия алфаконтрол. Ако не се оправи, един колега по спомен ги лекуваше алфа контролите. ;)
То и аз ги лекувам, окончателно и из корен.После никога не се развалят!:prescription:
Тоя алфа контрол трябва да свети като елха, ако сигнализира за всички проблеми по колата. Но като цяло мястото му е в коша! ;)
E да ама не малко. бе6е попила водичката ,от радиатор4ето на парното и от една скоба при термостата ,сипнах води4ка явно предишния път не сам видял казан4ето добре(в тъмното),така 4е няма да е в коша щото си работи,но проблема с радиатор4ето остава засега ,ще има велигденско по4иставане "The Soon".
Опа май човека със снимките беше MrX ,хайде де колеги дайте малко картинки тука
В събота се заиграх с проклетия алтернатор и установих три факта: липса на съосие с останалите ролки, проблем с окачването и може би най-важния - по-малка ос на ролката. На фабричните стойки е невъзможно да се постави, трябват къстъм, съосието ще се догоди с малко съвет от шлайфера, но с оста проблема остава нерешен и за съжаление алтернатора остава непотребен.
А сега де ,колега mordohy моля покажи по-точни описания ,скици (чертежчета нещо,размери) на стойките които си преправял и другите неща ,4е само с ориентиране си е загуба на време и нерви.Защо трябва да се губи излишно време когато вече някой го е направил ?:please:
А сега де ,колега mordohy моля покажи по-точни описания ,скици (чертежчета нещо,размери) на стойките които си преправял и другите неща ,4е само с ориентиране си е загуба на време и нерви.Защо трябва да се губи излишно време когато вече някой го е направил ?:please:
Стойките не са чак такъв проблем. Ролката от алтернатора на 33 е с по-голям отвор от оста на алтернатора от лада който ми даде Иво. Аз затова ще се отиентирам към алтернатор от 146/6 1.7 16V, поне мотора е същият и би трябвало да няма чак толкова занимавка с присаждането.
Ясно ,но неможе ли да се направи направо една шайба на струг или някаква фтулка , така или иначе имаш вече този алтернатор.
Колега преди 2 часа проверих в един магзаин за алтернатори и стартери на Сливница и Раковска рециклиран алтернатор за 146/6 1.7 16V с 6 месеца гаранция 180-220 лв.
Минавах там и реших да питам ,някаде със сигурност ги има по-евтини .
много пари бе, то рециклирането си е смяна на 2 лагера и едни четки. тука има как се рециклира алтернатор на 33-ка.
http://www.alfa-restoration.co.uk/alternator/alternator_rebuild.htm
Никой не каза дали може да се рециклира някак радиаторче за парното ,със смяна е ясно ако си намериш ново перфектно ,ама ако няма какво прайме.
Подлежи ли на разглобяване -ремонт- сглобяване,като ги гледам на картинките са хванати двата страни4ни панела за някаква пласмаса и явно от там протича или около захващането на тръбичките към тия страничните стени.Освен да изгният примерно или от вибрациите споките или уплътнения някави там да се прецакат , механично трудно ще се повреди ,все пак е в кутия,там хамали няма да блъскат??????? Общо взето съм решил да го извадя това радиатор4е пък каквото дойде после.Ако не се справя, ще го нося в Благоевград има един човек който само с това се занимава ако може да помогне,ама са по празниците де ще го търся незнам.
Разглобява се ама е голяма 4икия.Имам едно в4ера го разглобих ако си заинтересован ще ти го дам,но трябва да побързаш защото един приятел ми го иска да си го сложи на астрата ако може да го преправи някак си,което не виждам как ще стане,но негова си работа.
ми айде де и без това си ми на път като си тръгна за Дупница
Ей, сега ви засекох, какви ги дробите!
Адаша е пропуснал нещо, щото при мене всичко си е ОК.Явно е с подложните шайби.Там на магия стават.Дал съм му динамо, което става и работи, а и съосието е изпробвано!Просто трябва да се катеря по калдаръма към гаража му!Въпросното динамо от лада и на 145/6 е абсолютно същото!
Христос воскресе!!!
Колеги ,благодарение на бързата реакция на колегата sciiv ,Алфата ми ве4е е със сменено радиаторче на парното старото беше протекло,голям чанч беше ама го направих за 5 часа като най-много време загубих да изкарам кутията на вентилацията че някой е барникал там и много яко се беше изакал на болтовете.
Установих,че Жилото(стоманения тел) за клапите ,които управляват въздуха отвън и циркулация в купето е скъсано.След ревизия, измиване ,смазване и всичко необходимо сглобих всичко и сега е 6+,с изключение на това жило,но може да се оправи макар и трудно и без да се сваля кутията .просто трябва да намеря такъв тел и да го прокарам ,стария го има за мостра и дължина.
И малко снимки.
Снимки ,хубаво е да има стара къща,с голям двор за работен терен и чист въздух с елементи на :cheers::BBQ:
Обаче колеги установих че трябва да се сменят всички тръбички по спирачната система защото ми се виждат много ръждиви и също кантарното устройство (разпределителя)нещо е лекувано затова явно не са ми добри спирачките и замалко вчера щях да се наредя до колегите mordohy и колегата с изгорялата Алфа.Един идиот ме засече много мръсно ,но за късмет успях да спра някак и се разминах с уплаха само ,а онова келеменце му отпраха един хубав акт ,защото след мен идваше патрулка.
Та някои да знае дали се продават и къде мога да ги намеря,и /или дали може някаде да ги изработят въпросните тръбички.
marmalad
06-04-2010, 15:27
добре че си я отървал от удар хубавицата..
за тръбичките да ти ги направят или много зор или много пара или и двете...
търси да ги свалиш от някаде...
успех
поздрави
JORDANGT
06-04-2010, 21:15
В М комплект33 има такива тръбички на метър.МИСЛЯ че ги развалцоват на място само трябва да си занесеш старите за да ползват накрайниците(ако има такива) и да се уточни размера.
Та някои да знае дали се продават и къде мога да ги намеря,и /или дали може някаде да ги изработят въпросните тръбички.
Преди 2-3 месеца си взех 1.5 м. такава тръбичка с накрайниците за 7.50 лв. тук в Перник. Свали твоите, измери ги и заповядай да те отведа в магазина. Преди 2-3 години ги правеха на желан размер, но вече не, имат само готови.
Тука никой не се е мяркал ,то и мен ме нямаше де .
Спира4ките още не съм ги оправил,ама предстои.
Здравеите колеги !
Ето ме пак след млако затишие .Та на темата сега.
Замислил съм да слойа на Алфата теглич ,но не за да я мъча с некаква тежка работа. Само да усиля кефа и да мога да си дърпам една малка Мото-платформа за едно двуколесно-крос животно и то отвреме навреме.Мисля че няма да е повече тежеста от на 3-ма здрави спътника в колата,и няма да я тормозя което е най-важно.
Някой ако има теглич или идея откъде да си намеря и как да го монтирам да се обажда тука да го мислим.
Благодаря предварително.
Здравейте колеги !
нещо за теглича да кажете ,че още не съм намерил ,ако някои може да съдейства.:cheers:
Теглич имам и то оригинален със сертификат!
кажи цената, тя е по-интересна:flirt:
Колега mordohy подозирах ,че ти имаш теглич :respect: и много се радвам ,ама кажи дали го даваш и за какви $ +:cheers:
Давам ти го на цената на теглич!
Виж колко струва!
Ако искаш и плочката със сертификата е друга бира.В чужбина ги изискват и цената им е доста солена!
Иначе е оригинален и монтажа му е много лесен!
Колега аз в чужбина работа нямам с колата ,са ще ровя за цените да ти отговоря на гатанката ако намеря нещо изобщо и наздраве ,че една бира тука ми се опъва вече 45 мин.
Колега аз в чужбина работа нямам с колата ,са ще ровя за цените да ти отговоря на гатанката ако намеря нещо изобщо и наздраве ,че една бира тука ми се опъва вече 45 мин.
Спамер!
За бири, ракийки и салати има друга тема!:hehe:
спамер ама сериозен:hehe:
Какво направихме с теглича ?? нямам отговор на гатанката аз .Колега mordohy кажи ти .:mrgreen:
колеги днес по4на да гасне 33 звяра,възможно ли е да е от горивния филтър ,защото го купих а, не ми остава време да го сменя .Симптомите са ,гасне на бензин и после като постои малко пали,подобен проблем съм имал с друга кола от едно филтърче на бензина ,надявам се това да е проблема .
Ще го сменя тия дни и ще кажа какво става.
Възможно е.Дръпне гняста и запуши.Като угасне се поразкара и пак така.Огледай и маркуча от резервоара до помпата.Може да засмуква и някоя гадория от резервоара.
Да ама не ,не е от филтъра пак неще, дали не е от ключа за газ/бензин ,защото е автоматичен и си прави дискотека май,ако не е това ще трябва някой да даде оферта за бензинова помпа(или поне за проба).На газ си работи иначе колата.И когато ,ако запали и почва да хлопа и гасне или неще да запали на безин някаде при дистрибуторната капачка се чува тракане прискърцване или нещо такова,а като работи на газ го няма този звук.
Един приятел с едно Волво има подобни проблеми и с него си мислехме че е от ключето за превключване ,дано е само то.
Колега mordohy ти някоя помпа нямаш поне да пробвам ,в събота сутринта така и така ще мина покрай Перник,и да я взема ,ко ша кайш
хора невлизате ли в тоя форум каде сте отпрашили ,аде спешно една помпичка някои да предложи:notworthy:
колега, ако се съмняваш в ключа за газ, намираш релето което ти спира инжекторите, вадиш го и забождаш един кабел на цокъла на крачета 30 и 87. дърпаш буксата на кабела на клапана на изпарителя и палиш.
Помпа имам, както и опит да махам тая простотия, наречена ключ!
Обади се в събота на рибите и ще оправиме кардинално кочината!
Това е от мене!
за какви риби става дума )))
за какви риби става дума )))
Обърках те с друг колега, дето ще идва близо до Кюстендил за риба!:blush:
От сега до неделя ще съм в Кюстендил.Оправям си моята.Ако ти се връзва по плановете се обади и ще оправиме кочинката!
благодаря колега ама няма да мога предлагам да се уговорим като си в Перник,да видиме проблема ако не го отстраня,или да те закарам до Дупница ,че колата сега е там и чака.
Опитвам да намеря темата кадето беше казал как става махането на ключа ама не я намирам още.Май е от него .утре ще видя кое е точно че цялата беля е станала при бащата че временно той я кара .
Ще се оправим. Понеделник и вторник съм до 21 часа на работа.После нощна още два дена.Ако си в София, можеме да се срещнеме на околомръсното и да ти дам помпата.Амортисьора на Боби-33 е също в багажника.
След четвъртък съм почивка четри дена.По принцип ще облагородявам Катъра, но все ще намериме време и за твоята.Ако искаш схема или идея, намери ме на скайпа, щото така само спамиме раздела!
колеги оказа се 4е помпата е здрава сменихме някакво реле за нея ,май са запекли дюзите щото се кара на газ предимно,сега трябва да ги занеса на ултразвук .ина4е пали на бензин ама в ниските по4ва да забива и гасне ина4е на газ си върви без проблем.
често ли ви се включват перките на радиатора.моита често при полойение че радиатора е чисто нов с чисто нов антивриз концентрация -40
Често се включват, ако всичко е наред.
Често и за малко!Не се притеснявай!Така трябва да бъде!ь
Огледай си добре вакуумите! Може от тях да го прави!
Благодаря колега за мнението ,а ти имаш ли вече скицата на теглича или не си стигнал до нея още ,кажи какво ще трябва за да се изработи теглича освен буксата за кабели
Още не съм я пипал! Нямах никакво време!Трябва доста работи да сваля, преди да стигна до него.
Колегата "пердаха" също има теглич на 33ката си и сигурно ще го маха, може да се разберете нещо ако искаш готов ;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=49164
колеги някой да знае как изглежда или да покаже някоя снимка на пусковото устройство за празен ход(колата не е при мен и незнам как изглежда това нещо,намирало се под смукателните тръби при стартера с маркучета за въздух и кабел4ета,така ми обясниха),за 1.7 боксер 8клапана,или както там се казва и ако има някой това чудо направо да казва,че ми е повредено и не държи ниски обороти .Това е бил проблема ,а не помпата.
Прилича на малко моторче с щепселно съединение с четри крачета.Отпред има две тръбички,където влизат маркучи около 5/8 инча. Просто е един тъп клапан, който отваря и затваря плавно. Работата му еда потдърва постоянни обороти както и да затваря при принудителен празен ход. Тоест при спускане, както и при спиране. Теоретично дава икономия на гориво около 200-300 грама и е полезен чарк, до като не започне с простотиите.Износва се пластмасовия червяк и губи функциите си.
След като си се убедил, че е от него, има един начин, временно да се справиш с проблема.
Просто слагаш друг цял маркуч или изтърбушваш клапана.После палиш мотора и притискаш с тел;скоба или каквото и да е маркуча и си регулираш оборотите.Колкото е по -притиснат, толкова са по-малки обротите. Най-добре става с клапан с врътка.
Тая простотия аварийно съм я правил на 4-5 коли.Напатилите се собственици, никога след това не са се сещали да си сменят тоя клапан.
Разбира се, това е само аварийно решение на проблема. Не може дори да се нарече "селски тунинг"
Обаче при някои инжекциони се явява единствения разумен начин да накараш газовата да работи прилично, когато си елиминирал един куп съклети.
Колеги никой ли няма такава джаджа за празния ход .
Видях я какво представлява ,намира се до стартера ,в устройството влиза един маркуч идващ от предния край(откъм радиатора ) на всмукателния колектор ,и има една букса също.
Иначе трябва да го праправям както колегата mordohy предлага.
споко колега, нема се пуашиш. ето тука 5 е въпросното устройство което се казва aux air valve
http://www.alfa-restoration.co.uk/jetronic/diagrams.html
и изглежда така
http://www.vertexauto.com/UserData/Images/Large/40.jpg
откачаш го и мериш на дали намотката е изгоряла. ако не е продължаваш нататък. промиваш го хубаво с течност за почистване на карбуратори или вд40 или нещо друго, след това го измиваш с меглио или друг почистващ препарат. тикаш го във фризера и като се изстуди поглеждаш дали е отворило напълно, после го тикаш във фурната на 40-50 градуса ама внимавай да не го стопиш, трябва да затвори напълно. повтаряш замразяването и топленето няколко пъти докато се раздвижи и после го връщаш на място. има един винт на него за настройка, не го барай да не се омаже работата съвсем. това е просто един байпас на дроселовата клапа с биметална пластина и нагревател. ако не се раздвижи или му е прекъснал нагревателя, има разни аудита,бмвта, вагини и фордове с такива клапани. все ще се намери в някоя морга.
Благодаря много колега ще ги направя тия процедури като се върна от почивката пък дано тръгне и ще докладвам какво става . :big_bow_down:
всички май са по морето:Yeeeehaaa:
здравей колега ако още те интересува теглича твой е срещу 100лв. сега даже още е на 33ката колегата Крис ти е качил снимка ако го искаш пиши на лично свалям го и отлита при теб....
Поздрави!!
Колеги неще да пали на бензин въпреки ,че два дена я глезих и и сложих нови тампони по окачването, които чакаха от месеци да ги монтирам.
Ако веднъж запали и работи после като я загася неще ,на газ пали без проблем и като я прехвърля работи на безин (по добре когато е загряла),като я загася пак неще на безин после.Онзи ден пък запали от раз без дори да се качвам в колата както си беше преди време и после пак нещеше имам чувството че не и отива безин винаги.Незнам дали не смуче въздух някаде.
Забелязах ,че някои е откачил две маркучета за вакуумите мисля ,тънички са, намират се под деБиЛомера на колектора и отиват в някаква кутия под предния ляв калник.Незнам кои ги е бутал и защо.
Там е въгленовия резервоар за бензиновите пари. Има и еднин клапан. на шибано място е, но можеш и само да ги съединиш един с друг!
Айде пак на работа.
Колеги даите съвет как безопасно да си поправя резервоара без да се изпържа,взривя ..........Или някои ако има читав такъв да си каже.
Благодаря.
След като си открил дупките , имаш два варианта: или да го калайдисаш или залепиш с бронз или сребърен припой.Лепи се с калай , с цинков двухлорид, а бронза и сребърния припой е друга бира. Каквото и да правиш, намираш един маркуч и го надяваш на ауспуха.Другия края го пъхаш в резервоара.
Палиш мотора да духа въглероден двуокис вътре и си лепиш с кеф!
Колеги Добър вечер,
Случаино някои да знае или да може да види номера и данните за Алтернатор от 145/6-ца ама боксер(незнам дали имат разлика междъ Т.С и боксер за алтернатора) да знам какво да търся и колко ампера трябва да е 85А или повече .
Благодаря.
eskaliburg
29-08-2010, 22:54
Колеги Добър вечер,
Случаино някои да знае или да може да види номера и данните за Алтернатор от 145/6-ца ама боксер(незнам дали имат разлика междъ Т.С и боксер за алтернатора) да знам какво да търся и колко ампера трябва да е 85А или повече .
Благодаря.
ако имаш клима повече 100а е добре
85 ампера е алтернатора на боксера.
Алтернатора на 145 боскер няма нищо общо с този на Туин Спарк. Различава се също и от този на 33. Има леко преправяне за да стане.
Боби, и в друга тема беше писал, че има леко преправяне от 145 на 33, но не разбрах точно какво. Ако може подробно да напишеш как се извършва трансплантацията:cheers:
valentino
30-08-2010, 19:43
Заповядай пред нас ще го видиш с очите си!:roll:
колега valentino няма как да дойда до Варна скоро ,ако може направи снимки ,дайте да я приклучим тая тема за алтернатора с едни снимки малко подробности и схеми с размери и данни да кажат тези ,които са го направили,мисля че не е лоша идея.
Благодаря
И на мене маи ще ми е полезна
Колеги паднах от 4ерешата.
Диагнозата за непаленето на бензин май ще се окаже дебитомер.
Такова са от де да го търся ,някой ако може да помогне да се обажда тука.
Благодаря .
firedragon
01-09-2010, 16:15
Преди време търси дебитомер за моята и говорих с колегата YAVOR4O,та той имаше един. Човека,който взе алфата дойде с неговата 33-ка,пак 1.7 16в и каза,че дебитомера ставал от Вектра.
eskaliburg
01-09-2010, 20:00
Колеги паднах от 4ерешата.
Диагнозата за непаленето на бензин май ще се окаже дебитомер.
Такова са от де да го търся ,някой ако може да помогне да се обажда тука.
Благодаря .
какъв е мотроника ?
какъв е мотроника ?
Не е мотроник. Джетроник е при корегата staiger. При 33 се слага след 93-та година на 1.7 8V Мотроник МП 3.1 ,а 1.7 16V е с Мотроник МЛ 4.1
Старите 1.7 8V са с Джетроник. По-късно мотроника, който го замества е с Мап сензор вместо дебитомер, най-надеждният инжекцион на Бош е това.
eskaliburg
02-09-2010, 02:21
Не е мотроник. Джетроник е при корегата staiger. При 33 се слага след 93-та година на 1.7 8V Мотроник МП 3.1 ,а 1.7 16V е с Мотроник МЛ 4.1
Старите 1.7 8V са с Джетроник. По-късно мотроника, който го замества е с Мап сензор вместо дебитомер, най-надеждният инжекцион на Бош е това.
джетроник е старо доста за там нз , на мотроник 4.1 мисля знаете, че от по ранните омеги и вектри преди 90г стават , джетроник е и кадет вижте за съвместимост
колеги номера на дебитомера или по точно върxу кутията отгоре пише 4е е
БОШ 0280000602
някои има ли такова нещо ,има взаимозамяняемост казаха ми че ги правели с 0280218019 дебитомер и ако да как става ,неможах да намеря инфо много.
благодаря.
Боби, и в друга тема беше писал, че има леко преправяне от 145 на 33, но не разбрах точно какво. Ако може подробно да напишеш как се извършва трансплантацията:cheers:
Мойта 33-ка дето я взе пердаха беше направена така ако не си забелязал!!!!!!
благодаря колега за инфото ,ако може дай линк че нещо не намирам тая тема
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.