View Full Version : Губи антифриз (вода) 2.0 ТС
Прочетох темите , ама точно като моя проблем не виждам.
Та колата губи охлаждаща течност - в началото губеше много малко (преди месец) обаче последните дни взе да изчезва по 1,5 литра за 30 километра градско в София.
Иначе стъклата не се потят, колата върви нормално - не пуши (даже и последните студени дни) обаче и не мога да разбера дали тече някъде щото влажно и не мое да се разбере.
Някой имал ли е подобни проблеми.
Сега се чудя дали е от радятори,връзки или пък ще се налага сваляне на главата щото ако влиза там водицата ....технически не съм много запознат , та може малко да ме насочите са вариантите преди да тръгна по сервизи.
П.П. Парното си работи, освен когато беше намаляла повечко една сутрин забелязах че не бачка , долях вода и почна да бачка пак - та сега съм с една тубички вода в колата постоянно - обаче иде зима и трябва да я оправя за да сложа антифриз
Колега, миналата година пак ли така беше? Прегрявана ли е някога тази кола? Надупи се отпред и виж дали не капе върху гредата под радиатора.
Ако с огледи не констатираш нищо, най добрия вариант е надуване на системата да се провери под налягане.
cyberhill
05-11-2009, 14:04
Разглобяване му е майката явно :)
При мен губи около 700гр за около 600км.
Но капе от към радиатора, въпроса е че ще трябва много да разглобявам да видя от къде точно и т.н.
life style
05-11-2009, 15:04
отиваш до лукоил, взимаш една синя тубичка, на нея пише за спиране на теч от радиатор струва 10лв мисля , слагаш и забравяш за проблема си, моя така течеше доста, ливнах му 1 тубичка и сичко се опраи !
Като резултата от тези тубички, дето са уж за спиране на теча е - тотално запушване на елементи от инсталацията, както и евентуално смяна в последствие на радиатора за купето.
И аз бях така и накрая протече вече радиатора и се спря с доливането, 200лв. нов
Прочетох темите , ама точно като моя проблем не виждам.
Та колата губи охлаждаща течност - в началото губеше много малко (преди месец) обаче последните дни взе да изчезва по 1,5 литра за 30 километра градско в София.
Иначе стъклата не се потят, колата върви нормално - не пуши (даже и последните студени дни) обаче и не мога да разбера дали тече някъде щото влажно и не мое да се разбере.
Някой имал ли е подобни проблеми.
Сега се чудя дали е от радятори,връзки или пък ще се налага сваляне на главата щото ако влиза там водицата ....технически не съм много запознат , та може малко да ме насочите са вариантите преди да тръгна по сервизи.
П.П. Парното си работи, освен когато беше намаляла повечко една сутрин забелязах че не бачка , долях вода и почна да бачка пак - та сега съм с една тубички вода в колата постоянно - обаче иде зима и трябва да я оправя за да сложа антифриз
Виж си маслото, ако е станало на боза значи проблема е в главата, ако е ОК значи имаш теч от някъде
Аз губех така мистериозно миналата година и се оказа Водна помпа . Някакъв клапан със странно име дето не му знам фунцията . Смених я с нова Behr 65-70 лв ако не се лъжа и спряха мистериозните течове . Пак така не се виждаше къде капе и една сутрин видях под колата от страната на ремъците как снега беше посинял от антифриза .
След дълъг престой на колата огледай всяко местенце по двигателя,маркучите и радиатора.Ако трябва и с фенерче си свети.Целта е да е стоял студен двигателя.Може да сипеш някакъв оцветител в казанчето, и боя за яйца би свършила работа. При мен губеше около 0,5л. на 200-300км, но теча беше видим от радиатора.Сипах една добавка за 12лв от ОМВ и от тогава за 15000км да съм долял към 100мл.
Май нещо радиаторите им куцат. Моя също сълзеше по ъглите. И не е 200 лв. за жалост.
cyberhill
06-11-2009, 10:09
Даже има за 167лв в евро07...
отиваш до лукоил, взимаш една синя тубичка, на нея пише за спиране на теч от радиатор струва 10лв мисля , слагаш и забравяш за проблема си, моя така течеше доста, ливнах му 1 тубичка и сичко се опраи !
Оста'й таз' раЛта
life style
06-11-2009, 17:52
Оста'й таз' раЛта
е. кои както си прецени, аз рискувах и се оправи теча, на които не му се рискува да си купи нов !
Май нещо радиаторите им куцат. Моя също сълзеше по ъглите. И не е 200 лв. за жалост.
То не че куцат радиаторите Дидо, ми наште шлепове са за музея. Ма понеже са си:firstprize: най-убавите - нема как, че ги прайме.
Даже има за 167лв в евро07...
Такъв, който да става за тази кола - т.е. суперка, без преправяне, струва не по-малко от 400 и лева. Това без ДДС и с отстъпка. Проверено. :) Глупавите италиани сложили медни радиатори... Тези дни ще сложа снимки на нов радиатор от стария модел и малко преправки на дифузора.
Ами дано да е от водната помпа - губя близо два литра за 2 часа работа на двигателя(казвам го в часове защото по задръстванията знаете как е)
Пробвах с някаква добавка на Лики моли за спиране на течове - ефект няма.
Маслото на колата е ОК - в смисъл на 6 хил км е има черно , но не е боза - пак ше ги видя че не исках да се цапам тази сутрин, но го гледах преди 4 дни за да проверя нивото че пътувах. Обаче не виждам теч под колата - то ако еот водна помпа не би ли следвало точно при запалена кола да губя течност , а не при изгасен двигател. Иначе колата не е прегрявана (миналата година не губех и грам) в смисъл карах я една година без грам доливане на антифриз.
Ами дано да е от водната помпа - губя близо два литра за 2 часа работа на двигателя(казвам го в часове защото по задръстванията знаете как е)
Пробвах с някаква добавка на Лики моли за спиране на течове - ефект няма.
Маслото на колата е ОК - в смисъл на 6 хил км е има черно , но не е боза - пак ше ги видя че не исках да се цапам тази сутрин, но го гледах преди 4 дни за да проверя нивото че пътувах. Обаче не виждам теч под колата - то ако еот водна помпа не би ли следвало точно при запалена кола да губя течност , а не при изгасен двигател. Иначе колата не е прегрявана (миналата година не губех и грам) в смисъл карах я една година без грам доливане на антифриз.
Принципно точно при запален мотор се губи течност ако е от водната помпа и теча става все по силен :) ти що не я огледаш водната помпа докато работи мотора?
Така де, гледане му е майката. Водни помпи, радиатори, съединения. Пробвай да развиеш капачката (внимателно) на разширителния съд при топъл мотор, да видиш има ли налягане.
virusalfa
10-11-2009, 15:36
Имам представа какво може да е.Обаче обсъждането предпочитам на лични да го правя.По ред съображения.
Имам представа какво може да е.Обаче обсъждането предпочитам на лични да го правя.По ред съображения.
Казвай де, тук сме си наши хора.А и става дума за 164 не за някоя друга кола.:yes:
Вдигай я на канала и гледайте . Все от някъде трябва да тече за да губи по 2 литра за два часа т.е. трябва да е лесно забележимо .
virusalfa
10-11-2009, 22:34
Казвай де, тук сме си наши хора.А и става дума за 164 не за някоя друга кола.:yes:само ще подскажа-ВМ препоръчва смяна на гарнитурите на 200хкм.Но това не е достатъчно за мотор на мокри ризи.Все пак натам отива ралтата ако няма теч.
само ще подскажа-ВМ препоръчва смяна на гарнитурите на 200хкм.Но това не е достатъчно за мотор на мокри ризи.Все пак натам отива ралтата ако няма теч.
ЧЕ той бензиновия на ВМ ли е? В смисъл важи ли са 2.0 ТС - иначе май смяна на гарнитури на тоя мотор ще ми излезе по тънко от смяна на радятор за който пишете че бил 400 лв на суперката.
Иначе както ме посъветвахте като развъртам капачката на разширителното казанче има налягане. Проверих и маслото - добре. Налягане на маслото също добре 5 като запаля студена като загрее около 1,5 - 1,8.
Някой по нагоре каза че ако е от водна помпа започва все повече и повече - ами така е като започна да губи вода на 10 дни наливах, после почнах на 5 , а сега всеки втори ден.
П.П. Абе тука последно време взе нещо да харчи по малко бенз. да не се е научила да върви на вода :)))))
П.П.П Иначе ако е прав Вируса тая вода мое да си я гълта без проблем - дано да е водна помпа :(
ЧЕ той бензиновия на ВМ ли е? В смисъл важи ли са 2.0 ТС - иначе май смяна на гарнитури на тоя мотор ще ми излезе по тънко от смяна на радятор за който пишете че бил 400 лв на суперката.
Иначе както ме посъветвахте като развъртам капачката на разширителното казанче има налягане. Проверих и маслото - добре. Налягане на маслото също добре 5 като запаля студена като загрее около 1,5 - 1,8.
Някой по нагоре каза че ако е от водна помпа започва все повече и повече - ами така е като започна да губи вода на 10 дни наливах, после почнах на 5 , а сега всеки втори ден.
П.П. Абе тука последно време взе нещо да харчи по малко бенз. да не се е научила да върви на вода :)))))
П.П.П Иначе ако е прав Вируса тая вода мое да си я гълта без проблем - дано да е водна помпа :(
Абе васе то ако е водна помпа или радиятор ше тече като крава в мензис :dance:
virusalfa
11-11-2009, 18:59
ако е за гарнитура,трябва и едни други деликатни нещица да се сменят.
Явно не вървят на добре нещата...
A да си призная не съм я гледал като запаля дали тече някъде. Понеже от както установих теча е все мокро времето - при нас спирам на мокра пръст пред блока и служебния паркинг е също кал и локвички - трябва да намеря време , да я дигна на канал и да я гледаме запалена когато е суха колата - Па каквото излезе ще се прави, какво да се прави, само дето ще трябва да чакам коледните премии :)
Oпс май си е баш водна помпа. Тази сутрин като спрях веднага погледнах и видях че е мокра отвсякъде. Аз от както почна да губи повечко Ви казах че е мокро и не съм се заглеждал. Преди това не съм видял защото тя губеше литър на седмица или 10-15 часа работа на мотора - а това все пак са някакви капчици на минута. Сега го сметнах , че би трябвало да губя по 10 грама на минута и няма как да се изпари цялото, затова съм го видял. Друга причина да не го видя е факта че помпата бе олята с масло(не ми се затваряше миналата година добре капачката , а знаете веригата под нея и бях поолял свигателя с масло ...). Все пак ще дам на по разбиращи да я погледнат де....ама стискайте палци да е помпата като взема впредвид водицата по нея и под нея тази сутрин :)
Е хайде дано, да кажеш после :)
Oпс май си е баш водна помпа. Тази сутрин като спрях веднага погледнах и видях че е мокра отвсякъде. Аз от както почна да губи повечко Ви казах че е мокро и не съм се заглеждал. Преди това не съм видял защото тя губеше литър на седмица или 10-15 часа работа на мотора - а това все пак са някакви капчици на минута. Сега го сметнах , че би трябвало да губя по 10 грама на минута и няма как да се изпари цялото, затова съм го видял. Друга причина да не го видя е факта че помпата бе олята с масло(не ми се затваряше миналата година добре капачката , а знаете веригата под нея и бях поолял свигателя с масло ...). Все пак ще дам на по разбиращи да я погледнат де....ама стискайте палци да е помпата като взема впредвид водицата по нея и под нея тази сутрин :)
Е па радваме се че е помпата. Та според мнението на бате ти Бобо некъде по-горе имаме вече 164 в мензис. :wein: Докъде я докарахме - да се радваме че е помпа...
Проблма е решен - даже се оказа , че не е помпата а едното маркуче (оплътнение ли) ли как да го нарека дето е до помпата и точно там където е скобата, лека полека се разкъсало и така. Абе вече съм с антифризче и всичко е наред. Гледам че бавно загрявя - та термостатчето трябва да сменя , ама няма проблем за това :)
virusalfa
02-12-2009, 22:45
Е па честито,евтино си минал:clap:
Е па честито,евтино си минал:clap:
Чукам на дърво, да не я урочасам - ама това е най-ефтината кола за поддръжка която съм имал до момента . За 32 000 км съм сменял само масло 2 пъти, това маркуче заедно с труда 10 лева и лятото смених накладки и някакви неща по окачването(отпред и отзад) общо части плюс труд за 190 лева. Това за година и половина :)
Е ти си отличник. :)
Вярно, че моята е много уморена от живота, ама отдавна подминах 3-те хиляди разходи за 2 години...
virusalfa
03-12-2009, 11:48
Е ти си отличник. :)
Вярно, че моята е много уморена от живота, ама отдавна подминах 3-те хиляди разходи за 2 години...Абе да знайш как му тичаше 145-цата..... като Голф на ерген от Сатовча:clap:
Е остарял човека, улегнал и помъдрял - взел си по-голяма кола :respect:
Сравнявайки моята 164 с мерцедеса на колегата Е класа очиларка 2000 година - моята е по ефтина за потдръжка , имам повече екстри, вози по готино (то неговата бая лопа отзад - ама много) та направо дръчни като такси деу тоя мерц. Абе за сега съм много доволен от 164-ката. За сравнение с 145 -цата върви по-малко , ама пък е много , много по удобна - извънградско не измаря пък даже и за градско щото има хубава видимост и е много по обезшумена :)
Сравнявайки моята 164 с мерцедеса на колегата Е класа очиларка 2000 година - моята е по ефтина за потдръжка , имам повече екстри, вози по готино (то неговата бая лопа отзад - ама много) та направо дръчни като такси деу тоя мерц. Абе за сега съм много доволен от 164-ката. За сравнение с 145 -цата върви по-малко , ама пък е много , много по удобна - извънградско не измаря пък даже и за градско щото има хубава видимост и е много по обезшумена :)
Чудно защо ли, ма всички сме съгласни с тебе. Като едното време - пълно единодушие. :band:
Чудно защо ли, ма всички сме съгласни с тебе. Като едното време - пълно единодушие. :band:
Сектанти :-D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.