PDA

View Full Version : загрява



145QVision
22-03-2006, 09:43
Кажета каква температура трябва да поддържа мойта кола...(145 2.0 ТС, '96) Днес на светофарите загря към 95 градуса...Май не е нормално?Като повърви малко се поохлажда,но пак не пада под 90...Проблем ли е това и ако е...от какво може да е? Мерси

Kostadin
22-03-2006, 09:43
това е чудесна температура колега :wink:

145QVision
22-03-2006, 09:48
леле...а се бях уплашил :) ....Мерси колега...
А все пак до колко,ако се вдигне трябва да знам,че нещо не е добре....Да знам за напред...и да не се излагам с подобни питания:)

pent
22-03-2006, 09:48
е зависи колко време я караш, мойта за да стигне 95 градуса трябва бая да я покарам :) и то само в задръствания!

Kostadin
22-03-2006, 09:52
А все пак до колко,ако се вдигне трябва да знам,че нещо не е добре....
всичко е много относително, лятото ако е много топло и си в задръстване и 100 градуса може да вдигне и пак всичко да е ОК.

145QVision
22-03-2006, 09:53
ми не съм я карал много...15 мин...Ама ми държи над 90 и след като изляза от задръстванията...

Kostadin
22-03-2006, 09:56
колега 90-95 градуса е напълно нормално така, че не се притеснявай.

145QVision
22-03-2006, 09:59
ока... :thumbup:

ShoxXx
22-03-2006, 10:16
1 Виж си нивото на антифриза.
2 Като си разкачил бронята, да не си задрал и радиатора?
3 Принцпино 90 градуса и малко под 90 е нормалната температура, а перката има две степени на въртене, като втората степен се включва след 97-98градуса и не трябва да дига над тази стойност. В задръствания е нормално да качва над 90, но после спада. :wink:

145QVision
22-03-2006, 11:06
най-разчитах ти да се включиш :wink: ....днес ще проверя тея неща...и после пак ще пиша.

Bobo
22-03-2006, 13:14
В момента нормалната температура на QV e под 90 градуса както казва Шоко, ако се вдига над 92 градуса значи първа степен на вентилатора не се включва или има проблем и не наваксва :wink:

Провери нещата които Шокс е споменал + дали включва първа степен на перката :wink:

WhitePower
22-03-2006, 14:36
Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа

Dodo 155
23-03-2006, 19:29
Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
Абсолютно :wink:
Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура :idea:

145QVision
23-03-2006, 22:16
Мерси за съветите...всичко проверих (перката си включва) и последно не ми е надвишавала 90.... обаче ще видя, ако пак загрее повечко мисля да направя една диагностика...
Мерси на всички пак....пък неделя на Ал. Невски пак може някай съвет на място да изпрося...Нали тая неделя е срещата?

Naso
23-03-2006, 23:56
На тия КуВе-та не е ли нормално, да държат 80 градуса ?

ShoxXx
24-03-2006, 00:22
:nono: :nono: :nono:
86-90

Naso
24-03-2006, 00:40
Питам само, щото там където на нас с Вальо ни е 90, при вас е 80 градуса ?

ShoxXx
24-03-2006, 10:47
А бе помня само, че на дълъг път трябва да е малко под 80, а на къси градски разстояния малко над 80.

virusalfa
24-03-2006, 11:39
Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
Абсолютно :wink:
Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура :idea:е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР? :wink:

Kostadin
24-03-2006, 11:44
Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
Абсолютно :wink:
Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура :idea:е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР? :wink:
:rotfl:

ultrashock
24-03-2006, 12:02
При мен понеже не работи датчика най вероятно и първата степен на перката изобщо не се пуска! Стигам някъде 110 градуса и тогава се пуска по силната степен направо! За сега не е проблем но до лятото определено трябва да го оправя!

145QVision
24-03-2006, 17:11
е ся пък не ми включи перката....от какво може да не включва...явно е на моменти, пак си мина 90,но не включи...какво да я правя? :roll:

Bobo
24-03-2006, 20:24
е ся пък не ми включи перката....от какво може да не включва...явно е на моменти, пак си мина 90,но не включи...какво да я правя? :roll:

Според мен термостата ти се ебава :wink: Смени го :idea:

Mury
25-03-2006, 10:16
При мен понеже не работи датчика най вероятно и първата степен на перката изобщо не се пуска! Стигам някъде 110 градуса и тогава се пуска по силната степен направо! За сега не е проблем но до лятото определено трябва да го оправя!На твойта кола втората степен на перките се включва на 97 градуса а не на 110 ако стига до 110 проблема е друг :cry: :wink: :wink:

Dodo 155
25-03-2006, 10:57
Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
Абсолютно :wink:
Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура :idea:е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР? :wink:
:rotfl:
Аз затова съм написал 3-4 градуса, може да са 2.7, 3.2 или 4.1 ... незнам колко точно :wink:
Преди профилактиката стрелката седеше 4мм над 90 дори и повече, а след нея точно на 90 си ковеше и щом леко минаше над 90 се включваше 2-рата степен на перката :idea:
При всички положения този клей който седи м/у двете пити държи по-висока температура :wink:

Незнам защо винаги се хващате за супер дребните детайли :roll: :? Дали са 2,3,4 или по-малко или повече градуси няма значение - факт е че има разлика и то положителна, ако се почистят питите :idea: Форума служи да бъдем полезни един на друг :!:

145QVision
25-03-2006, 13:22
е ся пък не ми включи перката....от какво може да не включва...явно е на моменти, пак си мина 90,но не включи...какво да я правя? :roll:

Според мен термостата ти се ебава :wink: Смени го :idea:

OK...май май от него ще е...

145QVision
25-03-2006, 13:25
[quote=WhitePower]Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
Абсолютно :wink:
Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура :idea:е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР? :wink:
:rotfl:
Аз затова съм написал 3-4 градуса, може да са 2.7, 3.2 или 4.1 ... незнам колко точно :wink:
Преди профилактиката стрелката седеше 4мм над 90 дори и повече, а след нея точно на 90 си ковеше и щом леко минаше над 90 се включваше 2-рата степен на перката :idea:
При всички положения този клей който седи м/у двете пити държи по-висока температура :wink:

Незнам защо винаги се хващате за супер дребните детайли :roll: :? Дали са 2,3,4 или по-малко или повече градуси няма значение - факт е че има разлика и то положителна, ако се почистят питите :idea: Форума служи да бъдем полезни един на друг :!:[/quote:192c0v3s]


:thumbup: ... като отида да си сменя термостата...ще ги изнудя да ми почистят и радиатора задължително... :wink:

145QVision
05-04-2006, 08:24
...

ultrashock
05-04-2006, 12:02
И аз имам същия проблем! В задръствания ситга до към 100 градуса и отгоре даже!! Мисля че е проблем при затоплянето на времето! Ако разбереш от какво със сигурност ми кажи че и аз трябва да опаравя този проблем!

145QVision
05-04-2006, 12:46
ОК! Който разбере 1-в да пише... :roll:

търтей
05-04-2006, 12:54
а слечайно да сте проверили датчика?

Mury
05-04-2006, 18:44
И аз имам същия проблем! В задръствания ситга до към 100 градуса и отгоре даже!! Мисля че е проблем при затоплянето на времето! Ако разбереш от какво със сигурност ми кажи че и аз трябва да опаравя този проблем!Вашите коли са абсолютно различни откъм охладителна система.Боксера работи на по висока температура от Т.С.-а.Твоя проблем ако не е от датчика на перките идваш към моя проблем/който за щастие вече е оправен/.Звънни ми тея дни да ти дам датчика да пробваш нали се разбрахме.

Fulmine
06-04-2006, 14:37
имам съшия проблем.
смених датчик. всичко е почистено или поне така ми казаха в сервиза. снощи в нищо и никакво задръстване вдигна 110. не я чувам тая перка. просто не се включва. знам че климатика помага да се охлади , защото имало две перки за него. Нищо. Още по-зале. Пуснах парно и то отне малко от топлината.
тази сутрин я закарах на сервиз и познайте.. перката се включила на 90!!!! казаха ми че ниама никакъв проблем едва ли не си измислям. а като се има предвид че съм жена ме гледат с насмешка " а бе какво ти разбира на тебе главата от градуси" Термостата също й бил наред.

Хайде стига, познавам си колата!! Такава температура и в най-големите жеги при най-големите задръствания не е качвала!

Страх ме е да ч карам. Имам чувството че ще изпуши

Питам възможно ли е тази перка да се включва кокато си пожелае при положение че датчика е нов, термостата е наред и радиатора е почистен. Какво може да е . или просто да сменя сервиза?

ultrashock
06-04-2006, 16:57
И аз имам същия проблем! В задръствания ситга до към 100 градуса и отгоре даже!! Мисля че е проблем при затоплянето на времето! Ако разбереш от какво със сигурност ми кажи че и аз трябва да опаравя този проблем!Вашите коли са абсолютно различни откъм охладителна система.Боксера работи на по висока температура от Т.С.-а.Твоя проблем ако не е от датчика на перките идваш към моя проблем/който за щастие вече е оправен/.Звънни ми тея дни да ти дам датчика да пробваш нали се разбрахме.
Утре ако нямам друга работа ще ти звънна да го взема че са се прибирам от центъра и направо полудях! Малко над пред последната чертичка стига което според мен е опасно! Но за радост тогава се включва втората степен и леко пада но 30м по надолу пак стига до там! Опсасно е, особено ако в София стане към 30тина градуса! :(

Bobo
06-04-2006, 17:00
имам съшия проблем.
смених датчик. всичко е почистено или поне така ми казаха в сервиза. снощи в нищо и никакво задръстване вдигна 110. не я чувам тая перка. просто не се включва. знам че климатика помага да се охлади , защото имало две перки за него. Нищо. Още по-зале. Пуснах парно и то отне малко от топлината.
тази сутрин я закарах на сервиз и познайте.. перката се включила на 90!!!! казаха ми че ниама никакъв проблем едва ли не си измислям. а като се има предвид че съм жена ме гледат с насмешка " а бе какво ти разбира на тебе главата от градуси" Термостата също й бил наред.

Хайде стига, познавам си колата!! Такава температура и в най-големите жеги при най-големите задръствания не е качвала!

Страх ме е да ч карам. Имам чувството че ще изпуши

Питам възможно ли е тази перка да се включва кокато си пожелае при положение че датчика е нов, термостата е наред и радиатора е почистен. Какво може да е . или просто да сменя сервиза?

Ако в сервиза не ти вярват по-добре го смени :wink: За проблема - трябва да се проверят кабелите на перката и да се види дали термостата не отваря частично :wink: Ако термостата не е сменян смени го :wink: Ако проблема стои и окабеляването на перката е наред си за водна помпа :wink:

Fulmine
06-04-2006, 17:27
благодаря!!!

Точно това си мислех и аз. Първо ще сменя термостата. Нее сменян от както я купих, 1и1/2 година. а и стария собственик не си спомня да го е сменял.

Вантотрейд добър избор ли е или Итал сервиз?

Mury
06-04-2006, 18:58
благодаря!!!

Точно това си мислех и аз. Първо ще сменя термостата. Нее сменян от както я купих, 1и1/2 година. а и стария собственик не си спомня да го е сменял.

Вантотрейд добър избор ли е или Итал сервиз?

Mury
06-04-2006, 19:01
Според мен най удачно е в клубния сервиз при Румен/0888 944 656/ и Чавдар/0898 30 20 03/те ще ти свършат работа а ако има проблем и със жиците Велин е там той е човека за тези операций.Аз мисля че може проблема да е в реостата кажи им да го погледнат и него.Звънни им.Успех :wink: :wink:

145QVision
20-04-2006, 09:29
а слечайно да сте проверили датчика?

той излезе...да го... :wink:

Евгени Генчев
21-04-2006, 13:16
TS двигателя работи най- добре при температура 80-85 С. Може да ти се ебава датчика Първата степен не работи или е откачена. Първа степен се включва на 87 градуса С. втора на 92-93 градуса. Но дори и само втра степен да работи няма страшно, а и в твоя случай 92-93 градуса за двигателя не са опасни.

Евгени Генчев
21-04-2006, 13:21
В междупрочем ТС и боксерите работят на различни температури. така че колегите с боксери да не дават мнения

ultrashock
21-04-2006, 13:38
Е добре само да ви питам аз как да разбера колко точно са градусите! Значи посредатат ми пише 80 и при мен стига налко над следващата(предпоследната) чертичка и чак тогажа се включва! Това спред мен не са 92-93 градуса, а са си 100!!! Така ли трябва да е!?

търтей
21-04-2006, 13:41
Е добре само да ви питам аз как да разбера колко точно са градусите!

с термометър или с най-точния прибор наречен окомер

Mury
21-04-2006, 15:42
Е добре само да ви питам аз как да разбера колко точно са градусите! Значи посредатат ми пише 80 и при мен стига налко над следващата(предпоследната) чертичка и чак тогажа се включва! Това спред мен не са 92-93 градуса, а са си 100!!! Така ли трябва да е!?Това са си над 100 градуса тази чертичка е 100 но няма проблем стига да не стане драстична температурата над 110 градуса.Мойта я карах така около 6 месеца докато откриеме проблема и и няма нищо.

Mury
21-04-2006, 15:45
В междупрочем ТС и боксерите работят на различни температури. така че колегите с боксери да не дават мненияТова съм го написал по нагоре колега и ако обичаш оправи си подписа шото такава Алфа 1.4 СТ нема :wink: :wink: :wink:

esquire
15-05-2006, 17:28
А къде точно се намира температурния датчик при двигател 1.6 twin spark, защото вероятно не е в ред и ще се наложи да го сменям?

konstantin
20-05-2006, 21:51
Аз карам 146 - 1.3л Боксер каква е нормалната температура и на колко градуса се включва първа и втора степен на перката

Mury
20-05-2006, 22:28
Аз карам 146 - 1.3л Боксер каква е нормалната температура и на колко градуса се включва първа и втора степен на перкатаВ града колата работи м/у 90 и 95 градуса демек по средата на уреда след 80 градуса :wink: :wink: :wink: а за перките
1 степен 92 включва 88 изключва
2 степен 97 включва 92 изключва