View Full Version : 0-100
Имаме си тема за 400 метра, ама май си нямаме такава за всеки да си покаже времената от 0-100. Ако съм недогледал, затваряйте темата. Та по въпроса... Ще се радвам тук всеки да се похвали с времената си, желателно е да има някакво доказателство за тях. Аз ще започна първи. Най-доброто ми време с почти пълен резервоар е 9.6 ( Тежест на автомобила без мен вътре и на резерва е 1600 кг ). Колата е с чип от Black Angels, спортен риплейсмънт филтър K&N и права генерация и с много гадна нафта :P Засичано е с програма на Нокиа чрез GPS. Колко е вярно си нямам представа, но дава същите времена колкото един калибриран Г-Тек.
П.С. Гледах предаване в което Dynolicious за Iphone 3G дава времена най-сходни с това на пистата и мери конски сили с отклонение 2-3 к.с. от тези на Дино Стенда
http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY
DanewRomeo
09-11-2009, 23:20
Снаряженная масса автомобиля: 1490 кг (AR 166)
Снаряженная масса автомобиля: 1490 кг (AR 166)
;):hehehm:
Снаряженная масса автомобиля: 1490 кг (AR 166)
Не чети каталожни глупости от catalog.auto.ru или други подобни сайтове с обща информация. Лично съм ходил да си тегля автомобила на кантар. Аз по официални каталожни данни трябва да правя 9.9 сток и 8.9 с чип. За това е пусната темата, да се видят реалните времена на автомобилите.
П.С. http://www.zeperfs.com/en/fiche15-alfa-romeo-166-2-4-jtd.htm
Specifications : Alfa Romeo 166 2.4 Jtd
Engine : 5 cylinders in line 2387 cm³ 10 valves diesel Turbo
Power : 140 PS (103 Kw / 138 hp) at 4000 tr/min
Torque : 304 Nm (31 mKg / 224 Lb-Ft) at 1800 tr/min (~ 78PS)
Ratios : 59 PS/L (43 Kw/L) - 127 Nm/L
Transmission : Front Wheel Drive
Gearbox : manual 6 gear
Weight (CEE) : 1600 Kg / 3527 lbs (heaviest verified in running order)
__________________________________________________ ____________________
http://www.autotitre.com/fiche-technique/Alfa_Romeo/166/2.4_JTD
Dimensions Alfa Romeo 166 2.4 JTD (1999-2001)
Longueur 472 cm
Largeur 182 cm
Hauteur 142 cm
Coffre 490 litres
Poids 1615 kg
DanewRomeo
09-11-2009, 23:29
OK
Аз засякох мойта на селскостопанска самолетна писта, но тъй като не разполагам с никаква техника го направих с хронометър просто за да добия представа и така за спорта! От няколко замервания средното беше 10.2 секунди, като аз братовчет ми и музиката вътре бяхме около 150кг + 2/3 резервоар! Според GPS по километраж когато съм със 100км/ч, реално съм със 97км/ч и затова спирахме хронометъра на около 103км/ч! Гуми 215/45/17! По технически данни и дават 9.9 секунди! Определено знам, че това не е правилно замерване и не може да се вярва на такова отчитане, но пиша заради темата!
...
Доста слабо време даваш за 160-70 коня, ама все пак силата ти идва след 100.
При мен е около 9 секунди, като реално е поне 0.5 секунди надолу без ъпгрейди.
При засичане с хронометър и зяпане на километража :crazy: около 9.3 - 9.4 на бензин и 11 на газ.Вариатора е прецакан и неможе да му се сложи даже и ремонтен кит, тракаме кат "печка" :crazy: То ясно ,че така няма нищо общо с истината ,но ориентировъчно ..... !
Точното мерене с ГПС зависи от това колко херца е ГПС-а. На телефона, дори и да е супер, турбо мега Айфон е с много ниски херци!
За да имате реални резултати Ви трябват антени за ГПС с мн херци - струват по 600-800-1200$
Каквото и да мериш с телефон е самозалъгване. ако си изкарал срвнително точно време, колкото по-книжка = голям късмет.
Мерене с уреди за малко парички е Г-тека.
Точното мерене с ГПС зависи от това колко херца е ГПС-а. На телефона, дори и да е супер, турбо мега Айфон е с много ниски херци!
За да имате реални резултати Ви трябват антени за ГПС с мн херци - струват по 600-800-1200$
Каквото и да мериш с телефон е самозалъгване. ако си изкарал срвнително точно време, колкото по-книжка = голям късмет.
Мерене с уреди за малко парички е Г-тека.
Г-тека мери 1 към 1 с gps-a на телефона. Изпробвано е вече това.
Значи в твоя телефон имаш ГПС за 600$ поне. аз до сега не съм стигнал до такива резултати за вече 7 години.
Нещо сразвнително точно съм достигал с външен и много скъп ГПС.
Как калибрираш Г-тека по отношение на Питч фактора?
Романе .... преименувай темата на ГПС с много херци за еди колко си пари ....!
haljscho
10-11-2009, 17:54
Мойта дава около 9сек. +-0.3сек. мерено с хронометър.
Satanism
10-11-2009, 20:21
Нямаше да е лошо поне да споделиш как се казва тая програмка...и евентуално някакво уолктру как се подкарва(крак, етц)
CrazyElement
10-11-2009, 21:45
Нямаше да е лошо поне да споделиш как се казва тая програмка...и евентуално някакво уолктру как се подкарва(крак, етц)
Ми аз го питах колегата 2 пъти на ЛС. Той категорично не ми отговаря, излгежда програмата е прекалено ценна за него и не иска да я сподели с нас.
П.С. Съжелявам за спам-а ама няма как да я измеря без тази програмка :)
Satanism
10-11-2009, 21:56
Aз намерих една, която става за повечето Нокии:
Racechrono
И е безплатна.Качил съм си я на телефона, ще пробвам като имам възможност
http://www.racechrono.com/
Момчета не ми давайте зор де. Имам си причина да не отговарям. Това е програмката и може си я смъкнете безплатно. Айде чакам резултати ;)
---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 21:02 ----------
Значи в твоя телефон имаш ГПС за 600$ поне. аз до сега не съм стигнал до такива резултати за вече 7 години.
Нещо сразвнително точно съм достигал с външен и много скъп ГПС.
Как калибрираш Г-тека по отношение на Питч фактора?
НЕ знам колко е GPS-a но телефона като нов струваше 1100 лв. Колкото до Г-тека не му разбирам от калибриране и не е мой. Просто имам познат който се занимава с чип тунинг и ремонт на коли, та с него замерихме времената и ме увери, че г-тека си е калибриран. Какви са твоите времена, че не си достигнал "такива резултати" ?
paparak_ivi
10-11-2009, 23:09
За хората с й фон има програма която не е ниак лоша. Програмата използва акселерометъра на й фона и по този начин засича ускорението на колата. програматата се нарича "dynolicious" изчислява и конски сили и киловати, все още несъм я разучил напълно. :no:
---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------
Ето тук има повече обяснения http://dynolicious.com/
Jivko7777
11-11-2009, 00:22
Така да попитам тази програма работи ли на Nokia N78...
И ако да как действа???
CrazyElement
11-11-2009, 01:31
Така да попитам тази програма работи ли на Nokia N78...
И ако да как действа???
Ако питаш за racechrono като влезниш в сайта и дадеш на download има доста версии и под свяка е дадена за кой телефон става.
Jivko7777
11-11-2009, 01:45
Ако питаш за racechrono като влезниш в сайта и дадеш на download има доста версии и под свяка е дадена за кой телефон става.
Да това вече го видях...Има за почти всички модели, но въпросът ми е как действа, какво трябва да направя за да я накарам да тръгне :)
Да това вече го видях...Има за почти всички модели, но въпросът ми е как действа, какво трябва да направя за да я накарам да тръгне :)
http://www.racechrono.com/manual/?page_id=54
Тука всичко е описано набързо ;)
Jivko7777
11-11-2009, 04:07
http://www.racechrono.com/manual/?page_id=54
Тука всичко е описано набързо ;)
Благодаря ти много :thumbup:
RaceChrono team recommends using a good Bluetooth GPS for best accuracy. Good receivers are for example Qstarz 818 5Hz edition, or any Sirf Star III based receiver (which are 1 Hz).
Г-тека освен, че има калибрация по оси, има калибрация по окачването на колата. Та въпросът ми беше как сте го калибрирали на конкретната кола с която си сравнявал.
Г-тека не може само да го лепнеш на джама и да го пъхнеш в запалката. Тогава мериш алабалистика. С кой модел мерите?
Моят опит е със всички модели от СС напред. Всичките съм ги засичал с какви ли не гпс програмки и не става. отклонението е над 5 десети на 400 м.
А иначе Г-тка успявам да го наглася на кола на писта да дава отклонение под 1 десета.
Направи си сам сметката 5 - десети при 140 км/час = (140*1000/3600)*0,5 са си почти 20 м или 5% от 400 м. т.е пълна измама.
Има варинат да направиш по ГПС 15-20 старта да махнеш 5-те най-добри и 5-те най-лоши и да направиш средни времена. На Г-тека винаги му махам най-добрите и най-лошите.
RaceChrono team recommends using a good Bluetooth GPS for best accuracy. Good receivers are for example Qstarz 818 5Hz edition, or any Sirf Star III based receiver (which are 1 Hz).
Г-тека освен, че има калибрация по оси, има калибрация по окачването на колата. Та въпросът ми беше как сте го калибрирали на конкретната кола с която си сравнявал.
Г-тека не може само да го лепнеш на джама и да го пъхнеш в запалката. Тогава мериш алабалистика. С кой модел мерите?
Моят опит е със всички модели от СС напред. Всичките съм ги засичал с какви ли не гпс програмки и не става. отклонението е над 5 десети на 400 м.
А иначе Г-тка успявам да го наглася на кола на писта да дава отклонение под 1 десета.
Направи си сам сметката 5 - десети при 140 км/час = (140*1000/3600)*0,5 са си почти 20 м или 5% от 400 м. т.е пълна измама.
Има варинат да направиш по ГПС 15-20 старта да махнеш 5-те най-добри и 5-те най-лоши и да направиш средни времена. На Г-тека винаги му махам най-добрите и най-лошите.
Много ми е интересно как става калибриране по окачването точно? И как преценяваш числото за пич фактора, мериш колко е грапав асфалта ли?
Много ми е интересно как става калибриране по окачването точно? И как преценяваш числото за пич фактора, мериш колко е грапав асфалта ли?
Аз когато правих стартове по ГПС с Nikiboy , за което съм му многооо благодарен и все още му дължа бира:flowers: Та направихме няколко старта докато калибрира ГПС за моята кола, моето окачване, грапавата настилка(беше доста грапава)...И след това вече си направихме 3 старта за време :thumbup: Помня че той ми обясняваше, че ако колата е със спортно окачване се задват едни стойности, ако е с нормално други, ако е с по-меко трети...Абе сложна работа :):)
Иначе наистина всички тия програмки са общо взето само за да може всеки от нас да казва че прави 0-100км. за под 8сек... А гледам че има колега с кола 110коня дизел, който го прави от 8.7-9.3....тия дизелови алфи вярно са по-бързи от Астри Ф ГСИ 16...
Аз когато правих стартове по ГПС с Nikiboy , за което съм му многооо благодарен и все още му дължа бира:flowers: Та направихме няколко старта докато калибрира ГПС за моята кола, моето окачване, грапавата настилка(беше доста грапава)...И след това вече си направихме 3 старта за време :thumbup: Помня че той ми обясняваше, че ако колата е със спортно окачване се задват едни стойности, ако е с нормално други, ако е с по-меко трети...Абе сложна работа :):)
Иначе наистина всички тия програмки са общо взето само за да може всеки от нас да казва че прави 0-100км. за под 8сек... А гледам че има колега с кола 110коня дизел, който го прави от 8.7-9.3....тия дизелови алфи вярно са по-бързи от Астри Ф ГСИ 16...
Имаш ли да постваш някакви времена или не? Ако нямаш, разговора е излишен.
Малко ъп по темата.Знам че няма да е най-точния резултат за това Ви моля да си спестите изказванията относно начина на мерене.Мерено е през джи пи ес на телефон нокия н79 с програма tempes gtx,версия 3.0.Правихме две замервания,за толкова ни стигна времето.
1.0-100 - 10.1сек
2.0-100 - 9.8сек
Колата е алфа 156 2.0 155 коня.В момента на тестването теглото на колата е 1550кг.Ще кажете че преувеличавам в теглото но е точно толкова.Колата мерена по кантар е 1350 кг. с газовата инжекция.20 кила куфар и двама човека.Аз съм 90 кила и колегата е 75кила.Другите 15 са бензин.
пс.Ако успея довечера ще кача таблицата от телефона.Телефона беше свързан със седем спътника.Колата е със зимни гуми и на мокър път.
Малко ъп по темата.Знам че няма да е най-точния резултат за това Ви моля да си спестите изказванията относно начина на мерене.Мерено е през джи пи ес на телефон нокия н79 с програма tempes gtx,версия 3.0.Правихме две замервания,за толкова ни стигна времето.
1.0-100 - 10.1сек
2.0-100 - 9.8сек
Колата е алфа 156 2.0 155 коня.В момента на тестването теглото на колата е 1550кг.Ще кажете че преувеличавам в теглото но е точно толкова.Колата мерена по кантар е 1350 кг. с газовата инжекция.20 кила куфар и двама човека.Аз съм 90 кила и колегата е 75кила.Другите 15 са бензин.
пс.Ако успея довечера ще кача таблицата от телефона.Телефона беше свързан със седем спътника.Колата е със зимни гуми и на мокър път.
КОлега пробвай колата малко опразнена да я замериш, а и най-важното ако може пробвай на газ и бензин да видим както отклонение ще даде.
по г-тек преди години
фиат типо 2,0 16 139 коня 7,22 0-100(15.2 400м)
алфа ромео 164 2.0 8в- 7.66 0-100(15.8 400м)
по г-тек преди години
фиат типо 2,0 16 139 коня 7,22 0-100(15.2 400м)
алфа ромео 164 2.0 8в- 7.66 0-100(15.8 400м)
Подобрения по 164-ата?
и ние тука си нацъкахме по телефоните Рейсхроно софта, някой ден трябва да се съберем, всеки да носи стойка за кола за телефона си за да може да сложим 3-4 телефона в една кола и да сравним какви ще са отклоненията.
Примерно на моя ЕТEN Х600 гпс приемника му е нещо около 0.3 херца и старт от място е нереален в повечето измервания.
Трябва да се вземе външен гпс КюСтарц на 5 херца, там вече са много точни резултатите.
... а по темата, 0 до 100 ми е под 4 сек. , колко точно не мога да го засека на ръка :)
Подобрения по 164-ата?
хмм ревизия на мотора със сгъстяване портвана глава олекотен маховик нов съед,чип филтър цялостна генерация колектори до отзад
haljscho
07-01-2010, 18:43
Иначе наистина всички тия програмки са общо взето само за да може всеки от нас да казва че прави 0-100км. за под 8сек... А гледам че има колега с кола 110коня дизел, който го прави от 8.7-9.3....тия дизелови алфи вярно са по-бързи от Астри Ф ГСИ 16...
http://www.vbox7.com/play:1a6aacca
WhitePower
07-01-2010, 18:51
е ми аз значи п километража ги правя за 4-5 секунди щото въртележката на гумите до средата на трета
thecleaner
07-01-2010, 18:53
Ето ми Вагонката 1,8 16в. http://clubalfaromeo.com/forum/album.php?albumid=531&pictureid=1827 Според мен НЕ СА ВЕРНИ ДАННИТЕ, телефона е Н95. На миро QV то даде най-добро 10,6 или некви такива данни, а доста хора във форума знаят как му върви колата.
SPEEDY-SD
08-01-2010, 17:35
На нагорнище и с почти пълен до капачката резевоар - 11.53 .Слаба работа ама какво да се прави :blush:
това е първото
07.01.2010 12:02
0-100 km/h: 10,1 s
0-10 km/h: 0,4 s
0-20 km/h: 0,9 s
0-30 km/h: 1,6 s
0-40 km/h: 2,5 s
0-50 km/h: 3,2 s
0-60 km/h: 4,1 s
0-70 km/h: 5,8 s
0-80 km/h: 7,1 s
0-90 km/h: 8,6 s
0-100 km/h: 10,1 s
0-110 km/h: 13,1 s
0-100 m: 6,8 s
0-200 m: 10,6 s
0-300 m: 13,9 s
0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 5 m
0-30 km/h: 11 m
0-40 km/h: 22 m
0-50 km/h: 32 m
0-60 km/h: 46 m
0-70 km/h: 79 m
0-80 km/h: 107 m
0-90 km/h: 143 m
0-100 km/h: 185 m
0-110 km/h: 272 m
0-100 m: 77,4 km/h
0-200 m: 101,2 km/h
0-300 m: 113,2 km/h
Peak: 114 km/h
0-60 mph: 9,6 s
---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:40 ----------
а това е второто
07.01.2010 12:04
0-100 km/h: 9,8 s
0-10 km/h: 0,7 s
0-20 km/h: 1,4 s
0-30 km/h: 2,1 s
0-40 km/h: 2,9 s
0-50 km/h: 3,6 s
0-60 km/h: 4,5 s
0-70 km/h: 5,9 s
0-80 km/h: 6,8 s
0-90 km/h: 7,9 s
0-100 km/h: 9,8 s
0-110 km/h: 11,9 s
0-100 m: 7,0 s
0-200 m: 10,7 s
0-10 km/h: 2 m
0-20 km/h: 7 m
0-30 km/h: 13 m
0-40 km/h: 22 m
0-50 km/h: 33 m
0-60 km/h: 48 m
0-70 km/h: 75 m
0-80 km/h: 96 m
0-90 km/h: 122 m
0-100 km/h: 176 m
0-110 km/h: 238 m
0-100 m: 81,9 km/h
0-200 m: 103,4 km/h
Peak: 110 km/h
0-60 mph: 8,7 s
това е първото
07.01.2010 12:02
0-100 km/h: 10,1 s
0-10 km/h: 0,4 s
0-20 km/h: 0,9 s
0-30 km/h: 1,6 s
0-40 km/h: 2,5 s
0-50 km/h: 3,2 s
0-60 km/h: 4,1 s
0-70 km/h: 5,8 s
0-80 km/h: 7,1 s
0-90 km/h: 8,6 s
0-100 km/h: 10,1 s
0-110 km/h: 13,1 s
0-100 m: 6,8 s
0-200 m: 10,6 s
0-300 m: 13,9 s
0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 5 m
0-30 km/h: 11 m
0-40 km/h: 22 m
0-50 km/h: 32 m
0-60 km/h: 46 m
0-70 km/h: 79 m
0-80 km/h: 107 m
0-90 km/h: 143 m
0-100 km/h: 185 m
0-110 km/h: 272 m
0-100 m: 77,4 km/h
0-200 m: 101,2 km/h
0-300 m: 113,2 km/h
Peak: 114 km/h
0-60 mph: 9,6 s
---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:40 ----------
а това е второто
07.01.2010 12:04
0-100 km/h: 9,8 s
0-10 km/h: 0,7 s
0-20 km/h: 1,4 s
0-30 km/h: 2,1 s
0-40 km/h: 2,9 s
0-50 km/h: 3,6 s
0-60 km/h: 4,5 s
0-70 km/h: 5,9 s
0-80 km/h: 6,8 s
0-90 km/h: 7,9 s
0-100 km/h: 9,8 s
0-110 km/h: 11,9 s
0-100 m: 7,0 s
0-200 m: 10,7 s
0-10 km/h: 2 m
0-20 km/h: 7 m
0-30 km/h: 13 m
0-40 km/h: 22 m
0-50 km/h: 33 m
0-60 km/h: 48 m
0-70 km/h: 75 m
0-80 km/h: 96 m
0-90 km/h: 122 m
0-100 km/h: 176 m
0-110 km/h: 238 m
0-100 m: 81,9 km/h
0-200 m: 103,4 km/h
Peak: 110 km/h
0-60 mph: 8,7 s
Toва сравненията газ и бензин ли са?
е ми аз значи п километража ги правя за 4-5 секунди щото въртележката на гумите до средата на трета
по тоя метод и за две секунди може ;)
plamen petkov
09-01-2010, 11:33
Защо са толкова големи разликите от 10,1 сек до 8,7 сек 0-100 км/ч ?
Toва сравненията газ и бензин ли са?
Не,и двете са на бензин.Ако си забелязал на първите данни до 60 км напредвам по-добре защото тръгнах по-добре,но съм по-бавен защото я тествах по лек наклон с изкачване.А втория път я тествах на почти равно но на мокро и за да не върти тръгнах на малки обороти и ето резултата.При по-хубаво време ще я тестваме пак и ще пиша.
Скромно ...
http://vbox7.com/play:764e7034
От Летището към Варна, старта е на 200-300 метра след включването, т.е. много лек наклон.
Колега, както е малък наклона така ми помогна да дам на 400 метра време от типа на високи 15ки, около секунда надолу ;)
Колега, както е малък наклона така ми помогна да дам на 400 метра време от типа на високи 15ки, около секунда надолу ;)
Зная, че помага, затова съм го упоменал. Държа да съм честен, не да се изхвърлям :)
WarsteineR
13-01-2010, 00:14
Аз със техника не съм я мерил мойта.. то и няма нужда щото си е напълно сток .. ето ви едно клипче от мен
http://vbox7.com/play:333bcde4 :devil:
Мисля че засега всичко си е наред по двг :stretcher:
toshi...9
13-01-2010, 01:20
колеги и аз пробвах с тази програма за нокиа расехроно няколко пати и ми даваше 8.6 сек 8.9 наи барзо 8.3 с 156 SW 2.4 150
Ето едни клипчета до 100 без много зор...Принципно на 2ра правя 110км ама айде да не се обяснявам... :)
http://www.youtube.com/watch?v=bOKGu7RvIuM
http://www.youtube.com/watch?v=5xWV-ZGqc9U
http://www.youtube.com/watch?v=niPgMXZEoG8
Ето ми Вагонката 1,8 16в. http://clubalfaromeo.com/forum/album.php?albumid=531&pictureid=1827 Според мен НЕ СА ВЕРНИ ДАННИТЕ, телефона е Н95. На миро QV то даде най-добро 10,6 или некви такива данни, а доста хора във форума знаят как му върви колата.
Ами колега те хората си го пишат. Не се препоръчва използването на вградения гпс поради неточноста на измерване. За пермофънс тест най-добре с блутуут гпс или друг такъв външен.
thecleaner
17-01-2010, 09:28
Ами колега те хората си го пишат. Не се препоръчва използването на вградения гпс поради неточноста на измерване. За пермофънс тест най-добре с блутуут гпс или друг такъв външен.
Абсолютно съм съгласен, някъде мисля че го бях споменал даже същото.
CrazyElement
17-01-2010, 18:07
Аз моята я замерих днес, и ми даде 11.7 направих още 2 и този излезна най-добрия :) , донякъде съм доволен , като се има предвид , че колата е с дебитомер , който не е на 100% , маркуча след него е спукан и лепен, също така и ламбда сонда изглежда умряла и така като засичам 2 пъти до Стара Загора , слагам по 13 литра бензин и като се връщам излизам, че съм ги изгорил или около 10 на 100, та толкова даде , но ми направи 1 впечетление , че на 2ра немога да шибна 100 км/ч по ГПС праснах изключвател но телефона не засече , такаче трябваше да се преповтори и то с бутане на 3та, някой без чип да каже при него как е на 2ра засичали му време въпросната програма.
Аз днеска тръгнах да засичам и кво стана? Из от заводя червена палка, добре че ги видях отдалеко и намалих до 70 и те тогава са ме стрелнали. Опита ми за засичане ми струваше 30 лв. фиш.
digitalundgrd
17-01-2010, 19:03
Кофти ;(
Аз деня след Трак Дея, понеже бях още на вълна "рацинг" ми набиха и на мен една палка и изгорях 100лв :( и 3 точки мисля
Аз засичах 0-100 на газ като смених свещите с денсо...за 12 секунди (преди това за около 13)
CrazyElement
17-01-2010, 19:13
Кофти ;(
Аз деня след Трак Дея, понеже бях още на вълна "рацинг" ми набиха и на мен една палка и изгорях 100лв :( и 3 точки мисля
Аз засичах 0-100 на газ като смених свещите с денсо...за 12 секунди (преди това за около 13)
Ми добри времена, незнам изглежда моята е доста запушена от тия дебитомери и сонди, иначе на стартовете оставях около 2-3 метра гуми.
ReLeFNIQ
17-01-2010, 20:20
Колега оставяш ли гуми нищо не правиш.. Не е ефективно. Уцели точно как да тръгнеш с минимално въртене.
CrazyElement
17-01-2010, 20:46
Колега оставяш ли гуми нищо не правиш.. Не е ефективно. Уцели точно как да тръгнеш с минимално въртене.
Ми незнам не става ако не оставя гуми ще е от ниски обороти и пак докато наеми резултата ще е доста зле... Я някой да каже от колко оборота тръгва( говоря за 1.8 и 2.0).
Точно гуми трябва да си се оставят.....Аз стартирам на 3000об. и пак си върти доста, но това е оптималния вариант при мен..А и съм със зимни гуми, които са 14"..Лятото на 15ките тръгвам от 3500об...На пропан бутан колата е по слаба и тръгвам от 4500об...Но 8клапановия има повече тяга в ниските от 16в...
Тааа зависи колко е пъргава колата и какви са гумите...Сам трябва да усетиш най-доброто стартиране :)
CrazyElement
17-01-2010, 23:15
Точно гуми трябва да си се оставят.....Аз стартирам на 3000об. и пак си върти доста, но това е оптималния вариант при мен..А и съм със зимни гуми, които са 14"..Лятото на 15ките тръгвам от 3500об...На пропан бутан колата е по слаба и тръгвам от 4500об...Но 8клапановия има повече тяга в ниските от 16в...
Тааа зависи колко е пъргава колата и какви са гумите...Сам трябва да усетиш най-доброто стартиране :)
Еми аз стартирам от 3500 някъде с 17ки гуми съм еми не е много пъргава колата :) няма шипове филтри , и на всичкото отгоре и дебитомера и сондата са за смяна :). Мене ми беше интерсно дали някой прави 0-100 на 2ра без чип... защото излгежда моята неможе.
Еми аз стартирам от 3500 някъде с 17ки гуми съм еми не е много пъргава колата :) няма шипове филтри , и на всичкото отгоре и дебитомера и сондата са за смяна :). Мене ми беше интерсно дали някой прави 0-100 на 2ра без чип... защото излгежда моята неможе.
Тази вечер пробвах пак, но асфалта е мокър. И установих, че много време ми отнема да вкарам 2-ра... гледах един клип тука на колегата от Търново как ги реди. Аз м/у 1-ва и 2-ра имам 2 секунди само опити да я вкарам 2-рата. И много върти. Тази вечер дето е мокро ами и хлъзгаво. Ще пробвам друг път.
П.П. То като гледам даже и сняг заваля.
CrazyElement
17-01-2010, 23:58
Тази вечер пробвах пак, но асфалта е мокър. И установих, че много време ми отнема да вкарам 2-ра... гледах един клип тука на колегата от Търново как ги реди. Аз м/у 1-ва и 2-ра имам 2 секунди само опити да я вкарам 2-рата. И много върти. Тази вечер дето е мокро ами и хлъзгаво. Ще пробвам друг път.
П.П. То като гледам даже и сняг заваля.
Как така много време ? Не иска да влезне 2ра ли ? Мен ме е яд , че немога да ударя 100 на 2ра ;( по километраж излиза 103 някъде и бие изключвател но по гпс изглежда е около 99 и трябва да вкарам 3та което еб*** майката на цялото ускорение.
Как така много време ? Не иска да влезне 2ра ли ? Мен ме е яд , че немога да ударя 100 на 2ра ;( по километраж излиза 103 някъде и бие изключвател но по гпс изглежда е около 99 и трябва да вкарам 3та което еб*** майката на цялото ускорение.
Явно си с др. ск. кутия...Защото доколкото се сещам 2.0 16 си прави 110-115км. по километраж на прекъсвач....А в колко оборота влизаш?
Иначе може ГПС да не е верен:waving:, ама щом казваш че по километраж правиш 103...хммм незнам..може проблем да са ти и джантите с гумите...
Иначе другото което исках да ти кажа е да не се притесняваш от 3та предавка...По каталожни данни колата при ускорение от 0-100км. си се иползва 3та предавка :):) Така че при добри реакции нищо не губиш...
Все пак колеги да кажат защо са ти толкова къси скоростите или само аз съм в заблуда...
WarsteineR
18-01-2010, 00:33
Ами колега на мен 2-ра ми удря сто и малко, но по километраж. С 205/55/16 съм.. а иначе според мен трябва да дадеш под 10 сек (за 2.0ТС говоря), аз като засичам по клипчето ги правя за около 9 сек, ама тва не е надеждно според мен.. Иначе и аз съм си сток даже и катализаторче имам, та явно проблема ти е в дебиЛомера :indian:
CrazyElement
18-01-2010, 02:02
В дебиЛомера и сондата при всички случаи , след тях ще се провери катализатора, но мисля , че той си е добре ми нека кажат колегите колко удрят по километраж на 2ра аз казах малко след 100 бия изключвател около 103 гумите са 215/45/17. Съмняваме да ми е сменяна скоростната кутия, колата съм я взимал от Германия и няма начин немеца да е сменял кутия. Нека наистина някой по- компетентен да каже как стоят нещата с въпросната 2ра при не чипнатите коли.
След 4500 оборота 2-ра ми влиза по-трудно от на колегата Warstainer. Като му гледам клипа аз по смъртно не мога да превключа толкова бързо. Че и трета и тя.
Satanism
18-01-2010, 12:59
синхронизаторчета :)
digitalundgrd
18-01-2010, 13:05
Вие пускате ли газта по време на превключване като правите замерка 0-100км/ч ?
Гледах едно клипче ония пич дръжи газта до ламарината и не го пуска, само рита педала на съединителя ;) Не знам до колко това печели някакво време :)
Вие пускате ли газта по време на превключване като правите замерка 0-100км/ч ?
Гледах едно клипче ония пич дръжи газта до ламарината и не го пуска, само рита педала на съединителя ;) Не знам до колко това печели някакво време :)
Оооо печели,печели ;) пробвай и ще разбереш,особенно в пряка дръпка-когато положението е "врата до врата"!
тогава се вижда най-много разликата
CrazyElement
18-01-2010, 14:23
Оооо печели,печели ;) пробвай и ще разбереш,особенно в пряка дръпка-когато положението е "врата до врата"!
тогава се вижда най-много разликата
Е това е интерсно да се оправи времето ще го пробвам, но докато вкарваш 2ра бая изключвателя ще направиш? Само ми е чудно как ще влезни 2ра при условие , че като не пускаш педала на газта , ще дигниш 7к оборота , а дефакто 2ра с тези километри е към 5 и нещо ?
WarsteineR
18-01-2010, 14:31
На мен третата ми прихърква понякога, ама като натисна съединителя хубаво и бързо и точно я вкарам, няма проблеми.. чалъма трябва да и хванеш ;-) . А тва с непускането на газта има леко предимство, но то е за тези който попринцип не му разбират много.. защото който може да се дърпа, натиска педала на газта една идея преди да пусне съединителя и си влиза на оптимални обороти :jason2:
ReLeFNIQ
18-01-2010, 14:54
Е да но това държене на газта, докато превключвате е доста сериозен удар за съединителя..
....... А тва с непускането на газта има леко предимство, но то е за тези който попринцип не му разбират много.. защото който може да се дърпа, натиска педала на газта една идея преди да пусне съединителя и си влиза на оптимални обороти :jason2:
За това смяната на "пълна газ" идва от спорта,където явно състезателите не му разбират много........:nono:
WarsteineR
18-01-2010, 15:24
Не споря, просто съдя по себе си отначало и аз така се гоних .. в състезанията доколкото знам са с керамични съединители, може би там има някаква разлика. Но не съм сигурен, може би колегата абарт е прав:drinking:
digitalundgrd
18-01-2010, 15:25
Тоест да не го пробваме на нашите кошници?
WhitePower
18-01-2010, 15:28
на божура бях свалил 3 стотни , като не връшах гастта и турбината беше нонстоп във буст
Тоест да не го пробваме на нашите кошници?
Естествено че тия "ритници" на "всичката газ" скъсяват живота на съединителя,но ако искаш да изцедиш максимума в конкретната ситуация 2,3....5 такива смени няма да го съборят ;)
е стига да не е бил пътник преди това.......
Eй, ще ме зарибите и мен да си пъна колата без нужда! :tooth:
WarsteineR, не знам дали на GTV и 156 са eднакви скоростните кутии, но моята по километраж правеше някъде между 105 и 110км/ч., преди да удари прекъсвача. Това преди чипа, а сега даже не си спомням, дали стоковия прекъсвач беше на 7200 или 7300 оборота.:dunno:
Иначе си провери размера на гумите, може оттам да идва някакво несъответствие между скоростомера и реалната ти скорост. ;)
CrazyElement
18-01-2010, 17:25
Тя моята бие изключвател на 7200 ще , по километраж е към 103, но има излгежда някакво отклонение от около 3 километра и просто не ми завършва теста на 2ра което е адски гадно трябва да превключа на 3та да кажем за 1-2 километра... , значи въпросните гуми 215/45/17 ги дават като допустими от производителя.
hondoman
19-01-2010, 10:21
7.1 от нула до 100 с хронометър мерено
Пак ли мойта кола е най слаба..............пфффффф
По ГТК от 0-100 за 7,2,402м за 15,2 и ускорение от 60 до 200 за 12сек.
Пууууу ша са отказвам от тоз рацинг.
http://www.youtube.com/watch?v=kUmIyRYVSaY
WhitePower
19-01-2010, 11:26
Пак ли мойта кола е най слаба..............пфффффф
По ГТК от 0-100 за 7,2,402м за 15,2 и ускорение от 60 до 200 за 12сек.
Пууууу ша са отказвам от тоз рацинг.
и аз така мисля , нема смисъл да се борим със другите
много яко хронометри са си купили а ние нема никви шансове да техните времена :wow::guns::spam_laser:
SPEEDY-SD
27-01-2010, 16:44
новото засичане
0-100км/ч- 10,38
0-165км/ч- 23,30
много по доволен съм от предишния път
брех и аз давах такива времена
хехех 7.22 0-100 15.2 на 400м
само не помня скороста с която излизах ...
ако още стоят в г -тека тряаа да вида
Ех ,защо не е по сухичко и твоето фиатче да беше живо да видиш кво щеше да се случи.:evil:
е то е живо бре ся го съживявам
нямаш проблеми когато кажеж съм готов
Малко ъпдейт на данните. Тук съм с почистена геометрия на турбото и донастройки по софтуера. Като сменя дебитомера ще видим колко още ще падна отдолу.
Jivko7777
04-03-2010, 13:45
Малко ъпдейт на данните. Тук съм с почистена геометрия на турбото и донастройки по софтуера. Като сменя дебитомера ще видим колко още ще падна отдолу.
Браво много добри постижения с кораба :)
А кой тука от форума ще бие тези времена? (в колата има 4 гуми с джанти + мен )
А кой тука от форума ще бие тези времена? (в колата има 4 гуми с джанти + мен )
Това време за коя кола е?
тва е като бъгне г-тека
ако минеш през няква дупка примерно за тва се правят
мин 3,4 замервания
Това време за коя кола е?
Един Русенски турбо дзвер ;) Няма да издавам кой е, че да не се сърди собственика.
---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:10 ----------
тва е като бъгне г-тека
ако минеш през няква дупка примерно за тва се правят
мин 3,4 замервания
Ако аз ги бях дал щеше да е грешка наистина, ама в случая не е.
Един Русенски турбо дзвер ;) Няма да издавам кой е, че да не се сърди собственика.
---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:10 ----------
Ако аз ги бях дал щеше да е грешка наистина, ама в случая не е.
Това твое приятелче да не кара Ferrari Enzo ?! :whip: Ти ни взе съвсем за балами.
Jivko7777
04-03-2010, 16:29
Това твое приятелче да не кара Ferrari Enzo ?! :whip: Ти ни взе съвсем за балами.
Не истина си е това ;)
Това твое приятелче да не кара Ferrari Enzo ?! :whip: Ти ни взе съвсем за балами.
Еми балама си :whip: Това, че ти не си виждал и сядал в такава кола не означава, че няма.
Е, от Enzo едва ли е по-бърза, но евала за резачката! :bowdown:
Чакаме видео материал. :wow:
Е, от Enzo едва ли е по-бърза, но евала за резачката! :bowdown:
Чакаме видео материал. :wow:
Видео материал ще има само, ако собственика позволи :) До тогава да видим как се представя 2006 г. стоков Сеат Леон 2.0 TDI 140 кобилки. Тегло на кантар: 1360 кг.
До тогава да видим как се представя 2006 г. стоков Сеат Леон 2.0 TDI 140 кобилки. Тегло на кантар: 1360 кг.
Я, това ми дава надежда, че и моята барака ще е под 10 секунди до 100км/ч. :tooth:
Времена на 156 1.9 jtd 115 коня с ЧЕП. Може и по-добре, това е от 2-3 стартчета набързо.
toshi...9
17-03-2010, 11:35
тва за 1.9 мотор доста добре се представя браво
!45 QV със спортен филтър и права тръба. 1270 кг. на кантар.
1 опит:
2 опит:
Айде бе няма ли рацери с времена?
Втория път колегата май е изпуснал 1-2 предавки ;)
Втория път колегата май е изпуснал 1-2 предавки ;)
Не е възможно, всичко е точно до ms :drinking: . Дайте някое такова 1.9jtd като минавате покрай София.
Втория път колегата май е изпуснал 1-2 предавки ;)
Мисля, че по скоро се бъгна нещо г-тека първия път, защото всички следващи опити бяха в 8-е секунди 0-100 и в ниските 16-ки на 400 метра. Но пък сега не я карам колата аз и не мога да кажа, за това реших все пак да постна най-доброто време.
аа минал си през дупка сиг и е отчело неправилно,,,
тоя рр ква пара го взе сега има нов модел г-тек ама мноо пара
Мисля, че по скоро се бъгна нещо г-тека първия път, защото всички следващи опити бяха в 8-е секунди 0-100 и в ниските 16-ки на 400 метра. Но пък сега не я карам колата аз и не мога да кажа, за това реших все пак да постна най-доброто време.
г-тека може да се е багнал от голямото рамжене на колата хи хи.а това 16.1 да не е на последния опит щото тогава испуснах 2 предавка и удари ограничител?
г-тека може да се е багнал от голямото рамжене на колата хи хи.а това 16.1 да не е на последния опит щото тогава испуснах 2 предавка и удари ограничител?
Не е това. Последния опит даде 16.5 някъде на 400 и някаква 9-ка 0-100.
Не е това. Последния опит даде 16.5 някъде на 400 и някаква 9-ка 0-100.
Еми значи толкова си може колицата.
Astra Gsi 16v 1,8 16v 125hp
http://www.streetfire.net/video/gsi-16v-c18xe-2nd-run_736865.htm
http://www.streetfire.net/video/gsi-16v-c18xe-1st-run_736863.htm
По бързото време, с лек наклон надолу, а по бавното с лек нагоре, астрата е 1150 кила на кантара.
Astra Gsi 16v 1,8 16v 125hp
http://www.streetfire.net/video/gsi-16v-c18xe-2nd-run_736865.htm
http://www.streetfire.net/video/gsi-16v-c18xe-1st-run_736863.htm
По бързото време, с лек наклон надолу, а по бавното с лек нагоре, астрата е 1150 кила на кантара.
Mного върви таз' гад бре, браво! :clap:
Правено ли е нещо по нея? :)
Времена на 156 1.9 jtd 115 коня с ЧЕП. Може и по-добре, това е от 2-3 стартчета набързо.
Това върви като 150 коньова фиатка :)
Романе, като вземеш другия път гтека викни предварително че да измерим малко от наща секта, че има желаещи :)
Я така като е при теб гтека, няма ли да можеш да ми видиш времето от 0-200км/ч дали го има че ми е интересно ;)
Вильо не намери ли кабела, че в графиките е истината.
Там се вижда коя кола с какви предавки е, как ги сменя и колко се губи при превключване и други такива интересни подробности.
Astra Gsi 16v 1,8 16v 125hp
http://www.streetfire.net/video/gsi-16v-c18xe-2nd-run_736865.htm
http://www.streetfire.net/video/gsi-16v-c18xe-1st-run_736863.htm
По бързото време, с лек наклон надолу, а по бавното с лек нагоре, астрата е 1150 кила на кантара.
Стабилна машинка. Ама с какво е мерено, че не ми е ясно това което виждам?
Това върви като 150 коньова фиатка :)
Романе, като вземеш другия път гтека викни предварително че да измерим малко от наща секта, че има желаещи :)
Я така като е при теб гтека, няма ли да можеш да ми видиш времето от 0-200км/ч дали го има че ми е интересно ;)
Вильо не намери ли кабела, че в графиките е истината.
Там се вижда коя кола с какви предавки е, как ги сменя и колко се губи при превключване и други такива интересни подробности.
Имаш ми скайпа, за Бога :)
Стабилна машинка. Ама с какво е мерено, че не ми е ясно това което виждам?
Ами Г-тек Про, ама идея нямам за версия или модел :hmm:
ФЕРАРИСТ
21-03-2010, 19:55
Днеска реших че е време да я сгърча.....
Два рънаснимките са от първия, втория батерито на фотото свърши, но интересно 100 метра ми ги отчете с 3 десети по слабо, а 400те само с десета - впредвид че тоя гтек го имам като паметник от 2 години вече, и сефте го ползвам, тва нормално ли е?????
http://i1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/th_IMG_5006.jpg (http://s1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/?action=view¤t=IMG_5006.jpg)http://i1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/th_IMG_5007.jpg (http://s1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/?action=view¤t=IMG_5007.jpg)
http://www.youtube.com/watch?v=RCb0i8cZQpE
Днеска реших че е време да я сгърча.....
Два рънаснимките са от първия, втория батерито на фотото свърши, но интересно 100 метра ми ги отчете с 3 десети по слабо, а 400те само с десета - впредвид че тоя гтек го имам като паметник от 2 години вече, и сефте го ползвам, тва нормално ли е?????
http://i1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/th_IMG_5006.jpg (http://s1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/?action=view¤t=IMG_5006.jpg)http://i1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/th_IMG_5007.jpg (http://s1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/?action=view¤t=IMG_5007.jpg)
Калибриран ли е г-тека? Иначе времената са доста стабилни като за туйн спарк... Но все пак доколкото виждам по описанието твоя е сериозно бутван. Колко килограма е?
ФЕРАРИСТ
21-03-2010, 20:26
Ми калибрирах го веднъж на 1500 и 3000, но не ми се видяха точни оборотите, и го калиб на 2 и 4к......кантара каза 1180, ама не знам колко може да му се вярва на някакъв дето тегли старо желязо......
Ми калибрирах го веднъж на 1500 и 3000, но не ми се видяха точни оборотите, и го калиб на 2 и 4к......кантара каза 1180, ама не знам колко може да му се вярва на някакъв дето тегли старо желязо......
Колко е тежала преди олекотяването? Ако е бутан туйн спарка и наистина е толкова лека. Вярват ми се времената. Всъщност не мога да дам обективено мнение.... Ремапвана ли е?
Е, от Enzo едва ли е по-бърза, но евала за резачката! :bowdown:
Чакаме видео материал. :wow:
Миналия уикенд направихме малко клипчета и ето ги колите :)
http://www.youtube.com/watch?v=2nXumKM5WvE
http://www.youtube.com/watch?v=j30K7hXoT5c
lancione
22-03-2010, 13:54
много добър уикенд се получи :go:
Пууу ще ме накарате някой уйкенд да прескоча до Русе :crazy:
поздрави на турбо-сектата,гледам сте открили сезона вече :twisted:
и по темата : пресни замервания на кошера,от 0-100 7.6 сек. със зимните гуми и кошмарно тръгване
Rado145QV
23-03-2010, 00:28
при мен времето 0-100 е 6.6сек
не се дразня но давам пример и ако твоята кола е по-бърза евала:
Fiat Punto Super 1600 - Fiat has homologated Fiat Punto HGT for rally races with fiche no. 5609/A and 5609/N
Engine Position: 4 cylinders in line, fitted transversally
Capacity: 1579 cc
Stroke x bore: 74.7 x 82.5 mm
Compression ratio: 12.5 : 1
Power: 215 HP at 9000 rpm (K/10 car)
210 HP at 8300 rpm (first release of Super 1600 car)
225 HP at 9000 rpm (last evolution of the Super 1600 car)
Fuel system: integrated Magneti Marelli MF4 system (MR3 for the Super 1600 car)
Intake manifold: single intake (60mm for the Super 1600)
Weight: 980 kg
Performance Acceleration 0-100 kmh: 6.7 seconds
Acceleration 0-400m: 14,8 seconds (exit speed 166 km/h)
Top speed: 177 km/h (time to reach 16,9 seconds)
Gear Speeds
1st: 67 km/h
2nd: 87 km/h
3rd: 104 km/h
4th: 125 km/h
5th: 148 km/h
6th: 177 km/h
при мен времето 0-100 е 6.6сек
А ние замерихме комбито с 4 човека,детски стол и 30 л.нафта-7.2 до 100,брех тия бързи дизели:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:
dellltata
25-03-2010, 00:46
брех тия бързи печки .....радвам се да ви чета времената.....симпатяги. с уреди..много ..баси чудото.явно се зацепвате на асссссфалта със зъбни колела не с гуми..
п.с на 2 ра около 12 сек с1.6 16v.....едвам диша милата:Bolt:
брех тия бързи печки .....радвам се да ви чета времената.....симпатяги. с уреди..много ..баси чудото.явно се зацепвате на асссссфалта със зъбни колела не с гуми..
п.с на 2 ра около 12 сек с1.6 16v.....едвам диша милата:Bolt:
Аз с Нинджата 0-100 ги правя за 3,1 :flirt: С червената бегачка последното мерене беше преди 5 години и ги правеше за 6,5с, а ГТВ-то е бавно кат влак 0-100 за 8 секунди хахаххаааа
а ГТВ-то е бавно кат влак 0-100 за 8 секунди хахаххаааа
Сериозно? ( наистина )
...а ГТВ-то е бавно кат влак 0-100 за 8 секунди хахаххаааа
:shocking:
Това измерване на сняг ли е било? С летни гуми? :wow:
:shocking:
Това измерване на сняг ли е било? С летни гуми? :wow:
Не ве беше с часовника на дядо ми а аз не давах газ :shocking: :-P Ама съм сигурен че някой от 7 и 6 секундните ше ги убия от бой с влака :wow:
WhitePower
26-03-2010, 15:17
Не ве беше с часовника на дядо ми а аз не давах газ :shocking: :-P Ама съм сигурен че някой от 7 и 6 секундните ше ги убия от бой с влака :wow:
ела ма убии ;)))) размажи ма
ФЕРАРИСТ
27-03-2010, 19:33
Неска на прибиране погърчих малко V6-то......
Комбинирано по Гтек и Алфадиаг.....
Диага отчете следното на атачмънта по надолу, гтека до 100кмч каза 7,1сек, до 400 14,82 сек......
По мое мнение можех да направя 1-2 идеи по добър старт, ако ръчна 100 октана също мога да сваля десета да речем......
нали колата ти не е 4х4, понеже това време от 1.7 сек за първите 20 метра е постижимо само при доста силен 4х4 автомобил с брутален старт на перфектна настилка.
За предно този резултат е нормално да е между 2.5-3сек
CrazyElement
28-03-2010, 22:57
Днеска реших че е време да я сгърча.....
Два рънаснимките са от първия, втория батерито на фотото свърши, но интересно 100 метра ми ги отчете с 3 десети по слабо, а 400те само с десета - впредвид че тоя гтек го имам като паметник от 2 години вече, и сефте го ползвам, тва нормално ли е?????
http://i1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/th_IMG_5006.jpg (http://s1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/?action=view¤t=IMG_5006.jpg)http://i1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/th_IMG_5007.jpg (http://s1020.photobucket.com/albums/af327/ferrarist75/?action=view¤t=IMG_5007.jpg)
http://www.youtube.com/watch?v=RCb0i8cZQpE
Е това време е направо трепач за 2.0 ТС то след чип го дават 8.2 секунди , а като си говорихме преди време , разбрах , че си против чиповете , та ми стана интерсно какво точно си барал по ТСката , замерил ли си я колко коня е по АлфаДиаг-а , така като гледам си барнал всмукателната система , имаш шайба ( но имаш 18ки джанти) и правиш това време :?
ЕДИТ: аз на мойта с разкачена ламбда сонда правя 9.6 секунди , и с хубава ламбда колко да свали няма да падни под 9 секунди ( или далече от каталожните данни)
digitalundgrd
28-03-2010, 23:00
Истината се крие в това, че неговата 2,0ТС е минала една зверска диета ;)
CrazyElement
28-03-2010, 23:18
Истината се крие в това, че неговата 2,0ТС е минала една зверска диета ;)
Ми де да знам човек, аз така като му гледам колата 100% ще бие 2.0 ТС с чип , колко килограма и свали от преди това гледам , че е писал 1180 е сега, по каталог я дават 1250 ама в действителност колко е свалил е въпросът , защото това ме хвърли малко в тъч , не съм предполагам , че едно олекотяване може да свали 2 секунди надолу ...
digitalundgrd
28-03-2010, 23:30
Ами не вярвай много на каталожните данни :) Отиди и си измери колата. Според мен ще си определено над 1250кг ;) А иначе колата на Ферариста бие чипосано 2,4жтд 140 коня фабрично (около 175-180к.с след чипа). Има си клипче, всичко е документирано :)
Ако направи и една хубава генерация от колектор до крайно гърне + едно чипче от Бобо, съм сигурен че ще бие и дизелова 156-ца, 150 коня с чип :)
thecleaner
28-03-2010, 23:40
Ами не вярвай много на каталожните данни :) Отиди и си измери колата. Според мен ще си определено над 1250кг ;) А иначе колата на Ферариста бие чипосано 2,4жтд 140 коня фабрично (около 175-180к.с след чипа). Има си клипче, всичко е документирано :)
Ако направи и една хубава генерация от колектор до крайно гърне + едно чипче от Бобо, съм сигурен че ще бие и дизелова 156-ца, 150 коня с чип :)
ееееееее да не прекаляваме, на 300м. може но на по големи дистанций дизела цепи мрака.
Jivko7777
29-03-2010, 00:13
ееееееее да не прекаляваме, на 300м. може но на по големи дистанций дизела цепи мрака.
Именно това което ни бие на 250-300 м...На 400 резултатите ще са съвсем други...
CrazyElement
29-03-2010, 00:20
Ми то гледам има клипче как бие и 2.4 150 коня с чип... просто това време което дава от 0-100 е един път просто аз немога да повярвам как го прави :) , колега ФЕРАРИСТ какво точно си отстранил по колата?
Jivko7777
29-03-2010, 00:48
Ми то гледам има клипче как бие и 2.4 150 коня с чип... просто това време което дава от 0-100 е един път просто аз немога да повярвам как го прави :) , колега ФЕРАРИСТ какво точно си отстранил по колата?
Всичко, което колата може и без него...Има две хубави седалки вътре и всико друго голо желязо :)
Абе неговата 2.0 ТС си е номер 1!!!
ФЕРАРИСТ
29-03-2010, 19:22
защото това ме хвърли малко в тъч , не съм предполагам , че едно олекотяване може да свали 2 секунди надолу ...
Като във Формулата - крайния успех е сбор от 435624562 малки успехчета.....
---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:20 ----------
ееееееее да не прекаляваме, на 300м. може но на по големи дистанций дизела цепи мрака.
Мда, 150 варианта след моя трета ме почва, предполагам че ако съм с по малки гуми и старт от място на равно ще съм малко по добре, но все пак срещу 180-190 коня не мога да рипам......Но при добре вървящ 2.5V6, 150 коньовия вариант няма шанс, тва е мое мнение......
ФЕРАРИСТ
27-04-2010, 17:00
Баси от 0-100 за 8.5, 400 за 16??????
ПРавилно ли разчетох.....
Ами толкова. Такива са и каталожните данни общо взето, та май е нормално. :)
П.П.
Няма ли някой колега в София с G-Tech, че много ми е мерак да проверя моята. :blush:
Ще черпя обилно с бира за услугата! :cheers:
Шофера му е нова колата и още не прави много добри стартове.
thecleaner
27-04-2010, 17:24
Ами толкова. Такива са и каталожните данни общо взето, та май е нормално. :)
П.П.
Няма ли някой колега в София с G-Tech, че много ми е мерак да проверя моята. :blush:
Ще черпя обилно с бира за услугата! :cheers:
Nikiboy е твоя човек, много е точен и не отказва. Пиши му може да ти помогне.
с тази програмка Racechrono някои може ли да каже как се засича че на мене ми иска гпс пък аз нямам на тел а за моя тел има версия но само търси нещо и не знам как да я накарам да тръгне тел е нокиа е 51
И аз стигнах до там намира сателити но неше да тръгне брояча.
CrazyElement
15-05-2010, 16:33
Е тя без ГПС няма как да тръгне, инсталира се на телефоните Ви , защото имат симбиан, ама без ГПС не виждам как ще тръгне :)
CrazyElement
31-05-2010, 00:21
Някой да е замервал 156 2.0 ТС с чип тунинг ? Че ми е много интересно с колко ще и падне времето на мойта след чип тунинг.
Някой да е замервал 156 2.0 ТС с чип тунинг ? Че ми е много интересно с колко ще и падне времето на мойта след чип тунинг.
3 стотни някъде. Ориентировъчно казвам....
spe4elist
31-05-2010, 01:56
Стотни или десети?!?
CrazyElement
31-05-2010, 02:18
3 стотни някъде. Ориентировъчно казвам....
Виждал ли си го на живо или цитираш чип тунинг фирми ?
Стотни или десети?!?
Моя грешка. Второто.
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:19 ----------
Виждал ли си го на живо или цитираш чип тунинг фирми ?
На живо. При БМВ 320i и Хонда сивик 1.6 v-tec.
с тази програмка Racechrono някои може ли да каже как се засича че на мене ми иска гпс пък аз нямам на тел а за моя тел има версия но само търси нещо и не знам как да я накарам да тръгне тел е нокиа е 51
За Е51 ти трябва външен ГПС модул и после е лесно,преди 2 години беше от порядъка на 200лв.Иначе по темата,преди малко си играх да засичам Субару-то от подписа и по-добър резултат от 9.0сек не можах да дам за 0-100км/ч.Май ще е на кантар с някой 2.0ТС.
CrazyElement
02-06-2010, 00:54
За Е51 ти трябва външен ГПС модул и после е лесно,преди 2 години беше от порядъка на 200лв.Иначе по темата,преди малко си играх да засичам Субару-то от подписа и по-добър резултат от 9.0сек не можах да дам за 0-100км/ч.Май ще е на кантар с някой 2.0ТС.
Това за 3.0 двигателя ли говорим по книжка го дават 9.7 , нз как го правиш за 9.0 :), ама нищо чудно си кантар с ТСка.
Това за 3.0 двигателя ли говорим по книжка го дават 9.7 , нз как го правиш за 9.0 :), ама нищо чудно си кантар с ТСка.
Аз съм с новия 3.6,по книжка какво пишат изобщо вече не им вярвам особено за разхода:bash:
CrazyElement
02-06-2010, 16:21
Аз съм с новия 3.6,по книжка какво пишат изобщо вече не им вярвам особено за разхода:bash:
ХАхаха колега, ако не си разбрал , винаги дава по-голям разход от книжката , и набира по-бавно :)
Аз съм с новия 3.6,по книжка какво пишат изобщо вече не им вярвам особено за разхода:bash:
Един от най-големите митове, който някога е писан по каталозите, поне според мен е точно за разхода на това Субару. За новият двигател незнам но наш познат има по-старата версия 3.0 boxer, и по каталог градско и даваха 13 мисля, а човека с пенсионерското си шофиране каза че под 17 не е падал :shock: говорим за напълно изправна кола...
Един от най-големите митове, който някога е писан по каталозите, поне според мен е точно за разхода на това Субару. За новият двигател незнам но наш познат има по-старата версия 3.0 boxer, и по каталог градско и даваха 13 мисля, а човека с пенсионерското си шофиране каза че под 17 не е падал :shock: говорим за напълно изправна кола...
Аз ако падна под 20 в София ще черпя целия форум с бира:big_beer: Обаче си заслужава дори и само заради звука като го сритам:go:
gjulizar83
24-07-2010, 17:27
~9.2
CrazyElement
28-07-2010, 01:55
~9.2
С какво мериш и какви модификации имаш по-колата , днес доказах за пореден път , че РацеХроно е тотално не надеждна , засичахме Chevrolet cobalt 2.2 с 2 едни и същи телефона единия даде 9.5 другия 10.7...
ReLeFNIQ
28-07-2010, 15:04
Race chrono за нищо не става.. Аз преди давах 11,4 най-добро от 5-6 яки старта на равно... Е то с 1,6 моно по добро време ще има :D
CrazyElement
28-07-2010, 16:13
Race chrono за нищо не става.. Аз преди давах 11,4 най-добро от 5-6 яки старта на равно... Е то с 1,6 моно по добро време ще има :D
Дам издирвам друга програма за ГСМ, ако няма май ще трябва да се купува Гтек
Днес тествах програмката с телефона и ми даде следните времена (ако въобще може да се вярва)
0-60 mph 8.0 sec
0-100 km/h 8.9 sec
Колата е 115 - ка с ремап!
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:03 ----------
Но май като чета други постове....не може да и се вярва:pfbbt:
gjulizar83
01-08-2010, 15:49
С какво мериш и какви модификации имаш по-колата , днес доказах за пореден път , че РацеХроно е тотално не надеждна , засичахме Chevrolet cobalt 2.2 с 2 едни и същи телефона единия даде 9.5 другия 10.7...
с хронометър. попипнал съм тук там. по принцип съм се дърпал с коли които им е 10 сек ускорението и винаги им скачам отпред. ся ще кажеш че не меря правилно, че не е толко, бла бла. не ме интересува :) мен си ме кефи!
С какво мериш и какви модификации имаш по-колата , днес доказах за пореден път , че РацеХроно е тотално не надеждна , засичахме Chevrolet cobalt 2.2 с 2 едни и същи телефона единия даде 9.5 другия 10.7...
RaceChrono си е много добра, просто с вградените ГПС-и в телефоните не става понеже в най-добрия случай са 1 Хц ;)
Трябва ти външен ГПС на 5Хц за да докараш точност под 0.2сек.
А с вграден ГПС в телефон, ами там засичането е на импулси през една секунда, така че е трудно да се говори за точност.
CrazyElement
01-08-2010, 17:48
RaceChrono си е много добра, просто с вградените ГПС-и в телефоните не става понеже в най-добрия случай са 1 Хц ;)
Трябва ти външен ГПС на 5Хц за да докараш точност под 0.2сек.
А с вграден ГПС в телефон, ами там засичането е на импулси през една секунда, така че е трудно да се говори за точност.
То това е ясно ,че програмката си е много добра , просто телефоните не са с много бърз ГПС и наистина съм бил свидел на всякакви аномалии, колата ми е запушена с развален дебит и още 100 неща давам 10.5 после всичко оправям давам 11.5 :D редовно засичаме от 2 телефона и 2та са едни и същи единия дава 9.5 другия 10.5 . ОТ тогава се отказах да меря с тази програмка на моя телефон, защото няма нищо вярно , иначе за колегата по-горе ми казвай си , че ти прави колата 9.5 и това е , а колко е толкова един господ знае.
Някой може ли да ми напише как се работи с рейсхроно, неразбирам как да стартирам опитите, правя нова сесия, но на опита ми стоят звездички и не тръгва
Дам издирвам друга програма за ГСМ, ако няма май ще трябва да се купува Гтек
Преди да разбера за racehrono от тази тема съм пробвал тази програма http://www.4shared.com/file/bb7BRCbf/TempesGTxv310S60v3S60v5Symbian.html . Мерил съм прелюд автоматик и с двете програми показва близки времена според условията. Предупреждавам ви, че е с по-малко функции и семпъл интерфейс.
Между 8 и 9 секунди с хронометър и калпав старт. http://vbox7.com/play:63627cbc
D-I-V-A-K-A
26-04-2011, 16:11
Айде малко да посъживим темата с мойта красавица :)
CrazyElement
29-04-2011, 18:15
Айде малко да посъживим темата с мойта красавица :)
Това на дино ли е мерено, диното изчислявали по-някакъв начин загубите от въздушното съпротивление?
digitalundgrd
29-04-2011, 18:24
Мерено е с iPhone така като гледам...Програмата е Dynolicious
D.Istatkov
09-05-2011, 11:28
0-140 едното клипче е на гас,а другото-бензин
http://vbox7.com/play:130430ed
http://vbox7.com/play:8511f040
качеството е отвратително за което се извинявам и не е знае какво снимах е едно телефонче сам и си карах и за това е така
колата може доста повече
е има продалжение .............:notworthy::director:
niko_iotov
16-09-2013, 00:01
Алфа 147 1.9JTD 16V 140hp + чип 168hp (след чипа)
0-100км - 7секунди !!!
Предстои махане на ЕГР
Alfa 156 1.9 JTD 16V 140 коня, сток, с допълнение от пасажер 100 кг - 9 секунди.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.