View Full Version : Работа на двигателя.
Колеги помощ,
прегледах малко от темите тук, но не намерих задоволителен отговор на моя въпрос, за това публикувам нова тема.
Проблема е следния: като подам газ, колата се чуди преди да ускори. От място за да тръгне нормално, й трябват поне 2000 оборота. Иначе се дави яко. Освен това при вървеж и подаване на газ, се форсира, но не ускорява особено. Понякога дори не отбелязва. В повечето случаи като подам лекичко газ, колата ускорява доста добре, както би трябвало да бъде, даже е доста добре, като се има предвид колко леко съм настъпил педала, даже като го върна леко, колата пак си ускорява леко, но като настъпя повече, вместо да ускори повече, се чуди, все едно купето е натежало. След известно време се свестява, но напоследък не успява. Като е загряла повече колата, проблема се усилва. Не мога да разбера от какво е. Има и някакво притрисане на обороти, което понякога е доста силно. Мисля, че нещата са свързани. Моля за помощ.
Колата е с газ. Прави тези номера и на газ и на бензин, но на газ е повече.
боксер 1.3
На мен ми намирисва на съединител...
Със сигурност не е съединител, но според мен има нужда от диагностика ;)
marian2784
13-11-2009, 00:02
алелуя значи не е само моята така,вчера направих една диагностика при познат,грешки нямаше ,но не можа да ми изкара параметри в реално време,което всъщност беше целта.колега какво си правил по колата:обслужване ,подобрения
алелуя значи не е само моята така,вчера направих една диагностика при познат,грешки нямаше ,но не можа да ми изкара параметри в реално време,което всъщност беше целта.колега какво си правил по колата:обслужване ,подобрения
Абе то хубаво, че не е единичен проблема, но колата не може да се кара така. Опасявам се, че и мойта на диагностика няма да покаже нищо...
Иначе наскоро прескочи ремък и пооправях малко двигателя. Дали пък не е от това??? Я нещо не добре затегната гарнитура, или кабели или пък зацепването на ремъците? Нямам никаква представа.
---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------
Със сигурност не е съединител, но според мен има нужда от диагностика ;)
Колко ще ми излезе тази диагностика?
тоя проблем изглежда е типичен при тоя инжекцион, въпроса е от какво се появява. при рязко подаване на газ компа минава в режим на обогатяване на сместа и промяна ъгъла на запалване иначе няма пауър. основните датчици които се следят са ТПС , МАП , температура въздух, температура двигател . мариан си беше проверявал МАП-а и е наред, вижте и другите датчици.
тоя проблем изглежда е типичен при тоя инжекцион, въпроса е от какво се появява. при рязко подаване на газ компа минава в режим на обогатяване на сместа и промяна ъгъла на запалване иначе няма пауър. основните датчици които се следят са ТПС , МАП , температура въздух, температура двигател . мариан си беше проверявал МАП-а и е наред, вижте и другите датчици.
какво е ТПС и МАП?
Колко ще ми излезе тази диагностика?
30лв е колега;)
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:35 ----------
тоя проблем изглежда е типичен при тоя инжекцион, въпроса е от какво се появява. при рязко подаване на газ компа минава в режим на обогатяване на сместа и промяна ъгъла на запалване иначе няма пауър. основните датчици които се следят са ТПС , МАП , температура въздух, температура двигател . мариан си беше проверявал МАП-а и е наред, вижте и другите датчици.
Смятам че тука пропускаш основни положения! Например налягане на гориво, състояние на дюзите, бубина, свещи, кабели.......:Topic-is-closed-bg:
тпс- следи колко си натиснал газта
мап- следи вакума в колектора
но и в тях надали е проблема
30лв е колега;)
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:35 ----------
Смятам че тука пропускаш основни положения! Например налягане на гориво, състояние на дюзите, бубина, свещи, кабели.......:Topic-is-closed-bg:
колата няма сила в ниските до 2000 и при рязко натискане на газта, прави го и на обикновено АГУ.не е от тия неща които си изброил.
marian2784
13-11-2009, 22:08
не съм изключил само налягането на гориво и бобина.къде се мери налягането на горивото и ставая ли с обикновен манометъре
колата няма сила в ниските до 2000 и при рязко натискане на газта, прави го и на обикновено АГУ.не е от тия неща които си изброил.
Хахаха :bravo::bangin::roll2: Поне като не разбираш грам що не почнеш да четеш?
може и така да е,ама се уча бързо ;-) щом има обикновено АГУ и на газ го прави , мисля че може да се изключи горивната система като проблем. за свещите ако искаш да се хванем на бас че ще са перфектни.
иначе то е ясно че самочувствие на теб не ти липсва ,ама все нищо не казваш :tooth:
tokata_pz_flex
16-11-2009, 01:42
То самочуствието колега , идва след много казване и гледане ! Ти като много ги разбираш , през компютъра ли лекуваш колите ? Да не си врачка ? Бобо е казал , че си иска диагностика , какво повече да помогне като не е видял ? Ти без да видиш ли ще излекуваш на колегата колата ?
ти какъв си му на бобо, пишеш извън темата ;)
tokata_pz_flex
16-11-2009, 11:36
Адвокат съм му , плаща ми ! Хайде по темата , за мен колата има проблем в дюзите , носи ги на ултразвук да ги преслушат . Най-сигурно е на диагностика все пак .
ами плочката на АГУ-то и тя ли на ултразвук :tooth: сигурно добре ти плаща като гледам колко струва диагностиката.
колеги, колата като е студена пали ли с малко повече въртене и/или като запали държи 800 оборота и след известно време се вдигат до 1500 и после падат.
Колеги, моля не се дракайте и се придържайте към темата.
tokata_pz_flex
16-11-2009, 16:22
Добре ми плаща :) Какво общо имат оборотите в случая ?
ами плочката на АГУ-то и тя ли на ултразвук :tooth: сигурно добре ти плаща като гледам колко струва диагностиката.
колеги, колата като е студена пали ли с малко повече въртене и/или като запали държи 800 оборота и след известно време се вдигат до 1500 и после падат.
Голям смях пада с тебе да знаеш :butt:
ivan dimitrov
17-11-2009, 00:35
---
Колега,преди останалите да се избият си провери всички вакууми по колектора и най-вече на сервото.Нещата,които описваш говорят за нещо такова.Щом и на газ прави същото,значи със засмукването имаш проблем.Това включва и зацепването на ангренажните ремъци.Провери и тях.
Успех!
ето какво, онзи ден беше влажно и мъгливо. Тогава колата вървеше по съвсем друг начин. Явно времето оказва влияние. На какво може да се дължи това?
---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:02 ----------
Колега,преди останалите да се избият си провери всички вакууми по колектора и най-вече на сервото.Нещата,които описваш говорят за нещо такова.Щом и на газ прави същото,значи със засмукването имаш проблем.Това включва и зацепването на ангренажните ремъци.Провери и тях.
Успех!
Възможно ли е ремъците да са зацепени грешно и колата да си върви? На газ си вдига 150 км/час и повече дори, но докато стигне до 4000 об/мин, доста се двоуми.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.