View Full Version : Странни ел. проблеми
alfonco147GTA
13-11-2009, 21:42
Колеги проблемите са следните
1.Ту има клаксон ту няма :(
2.Ту има задна чистачка ту няма :(
3. Лампата на копчето на клапата за въздух вътре вън на купето ту свети ту не свети.....
Някакви идея кво ги ебава тея работи...
Клаксона и чистачкара на релета ли са? гледах бушоните сички са ОК. Релетата и те са там вадих слагах и пак нищо. :Topic-is-closed-bg:
Едва ли има някаква връзка между всичките проблеми. За клаксона има реле, но предполагам че проблема ти е в самите клеми на тромбите - окисляват се не дават контакт. Извади ги и ги почисти, после напръскай с ВД 40. Тромбите са зад бронята вдясно. За чистачката - провери гъвкавото съединение на вратата. Може заради протрити кабели масата или захранването да се губи. А може и да е ръждясала оста. За да елиминираш електрически проблем, трябва да мериш директно на буксата на моторчето. 3 извода са, маса, +12В на контакт и управляващ извод, на който периодично да има +12В и 0. За копчето нямам идея :roll: Там не е крушка а светодиод..
alfonco147GTA
16-11-2009, 00:47
Ще прегледам и ще пиша! Мерси за отговора!
Поздрави
П.С Релето на клаксона се беше извадило и го натиснах и сега има пибитка! Относно лампата на копчето, гасне като включа някоя от степените на парното, иначе си свети нон-стоп.......колкото до задната чистачка най вероятно кабелите на вратата се ебават как не се сетих сам!!! Но ще проверя и ще пиша.
bios_rage
06-12-2009, 10:34
Ще ти кажа нещо, което един идиот с Пежо 406 комби ми каза та се спуках. Редно е да се посмеем малко :band: Та в неговата кола неща като климатик, сд, ел. стъкла и огледала, централно ту си бачкат, ту не. Ходил той при некви майстори тип "19-годишен дришльо" и те му казвали, че всичко е ок. Той стигнал до заключението, че колата му не го харесва ?!?!?!?!?! И важното сега: Всеки ден преди да я запали я гали 5 минути!!!!! :rotfl:
П.С. Не повярвах докато не го видях (3 пъти).
Дано да съм те развеселил. :)
Ако му върши работа,защо да не си я гали!
Кажи на идиота,да си провери масата на купето!
Колега,нов си за това ти правя само забележка!
Раздела е технически и се ограничавай само до технически въпроси!
Колите и гаджетата си ги галиме по-горе,в градинката на Търтейо,тоест в Общи приказки!
alfonco147GTA
10-12-2009, 17:55
Ще прегледам и ще пиша! Мерси за отговора!
Поздрави
П.С Релето на клаксона се беше извадило и го натиснах и сега има пибитка! Относно лампата на копчето, гасне като включа някоя от степените на парното, иначе си свети нон-стоп.......колкото до задната чистачка най вероятно кабелите на вратата се ебават как не се сетих сам!!! Но ще проверя и ще пиша.
момчета задната чистачка се беше преебало моторчето смених го и сега всичко е ок, другото което е не пръска вода, видях че маркуча е прекъснат при пантата на вратата, но като пръскам не стига вода до там , което ме навява на мисълта че маркуча е прекъснат някъде по напред. Та мисълта ми е някой ако може да ми даде схема от къде точно минава този гаден маркуч за водата до задният прозорец ще съм му благодарен.Другото което като отворя багажника лампата в него не свети, не е от крушката проверена е! Някакви идей как да се справя и с този проблем
момчета задната чистачка се беше преебало моторчето смених го и сега всичко е ок, другото което е не пръска вода, видях че маркуча е прекъснат при пантата на вратата, но като пръскам не стига вода до там , което ме навява на мисълта че маркуча е прекъснат някъде по напред. Та мисълта ми е някой ако може да ми даде схема от къде точно минава този гаден маркуч за водата до задният прозорец ще съм му благодарен.Другото което като отворя багажника лампата в него не свети, не е от крушката проверена е! Някакви идей как да се справя и с този проблем
Тръгни по маркуча отзад-напред. Под кората на левия калник в багажника има един възвратен клапан, виж дали стига вода до него. най-често проблемът е там. По-напред маркучът завива под задната седалка, после по десния праг излиза отпред при мотора. И там има клапан. След него е вече самата помпа.
На 145-цата имах подобен проблем и се оказа, че маркучето е защипано от задната седалка, след като я бях вдигал.
Лампата в багажника се светва от ключ в самата брава.
Тръгни по маркуча отзад-напред. Под кората на левия калник в багажника има един възвратен клапан, виж дали стига вода до него. най-често проблемът е там. По-напред маркучът завива под задната седалка, после по десния праг излиза отпред при мотора. И там има клапан. След него е вече самата помпа.
На 145-цата имах подобен проблем и се оказа, че маркучето е защипано от задната седалка, след като я бях вдигал.
Лампата в багажника се светва от ключ в самата брава.
Точно обеснено но обикновенно може да се стигне до клапана и през дупката на мокета за стопа ;)
alfonco147GTA
14-12-2009, 20:53
Клапата премахната със прав щуцер и сега вече имаме вода на задният прозорец :wein: Мерси колеги за компетентните отговори хиляди благодарности :devil:
И моя клаксон взе да не свири чат-пат и си мислех, че нещо е понагорял бушона и го смених, но продължи да не свири на моменти. Сега разбирам, че имало и реле за него, ще взема да го проверя и моя! :)
DerMeister
15-12-2009, 11:56
По-вероятно не свири заради клемите на тромбата кaкто каза колоегата tonov.
Къде ги тия клеми, колега, в самия волан ли, отдолу под гумичките?
Не на волана, на самата тромба.
Долу вдясно под бронята е.
DerMeister
16-12-2009, 17:30
Общо взето заставаш над десния фар (откъм пасажера фара) и виждаш под него тромбата, острани са и клемите, бъркаш на магия, махаш ги, слагаш ги и тя проработва, защото ги престъргваш докато ги махаш слагаш. Аз лично и двата пъти не намерих нерви да се опитвам да ги чистя, понеже го правих на пътя.
vlado_iv
16-12-2009, 19:57
Ето една причина за съвкупност от много ел.проблеми
http://picbg.net/u/26915/17494/thumbs/196792_fr.jpg (http://picbg.net/pic.php?u=26915bUDPF&i=196792)
Ето една причина за съвкупност от много ел.проблеми
http://picbg.net/u/26915/17494/thumbs/196792_fr.jpg (http://picbg.net/pic.php?u=26915bUDPF&i=196792)
Да беше дал и свястна снимка!:tooth:
Да беше дал и свястна снимка!:tooth:
Проблема е че ще му трябва ново бушонно иначе ше бере ядове ;)
@tonov @DerMeister Благодаря за пояснението! Ще го погледна, че доста често клаксона ми го няма, когато най-много ми трябва :sickness:
vlado_iv
17-12-2009, 11:06
Да беше дал и свястна снимка!:tooth:
То ясно се вижда и без да се отваря снимката ,че става на въпрос за окис (синьо-зеленото)на таблото на бушоните.
Изобщо няма връзка с липсващи бушони!
На кратко казано,то се проявява при влажно време и дава контакт между клеймите!
По-горе се каза за бушонно табло,а не за бушони.Щом е окислено,от него нищо свястно няма да излезе!
Търси си друго,колега!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.