View Full Version : 1.3 боксер гасне на топъл мотор
Здравейте колеги, проблемът е такъв - на топъл мотор в движение или на място гасне изведнъж, при опит да я запаля на таблото не свети лампата на инжекциона и не се чува да тръгне помпата. Изваждам предпазителя отпред при двете релета и го слагам пак и всичко се оправя до след малко. Релетата са топли, нормално ли е? Проверих връзките под тях и под предпазителя - там е наред. Вадих и почистих датчика на маховика и го измерих, но май не е той. Имате ли идея?
Колега,нормално е релетата да са топли,защото през тях тече сериозен ток.Възможно е релетата да са си тръгнали.Трябва много внимателно да процедираш при смяната им,защото не са обикновенни релета.На изхода имат два 87,тоест нормално отворени контакта и второто много важно нещо е,че имат шунтиращ диод на намотката.без него тока на самоиндукция от намотката ,побърква компа.Не казваш дали имаш газова.От нея също може да идва проблема.Аз си мисля,че проблема ти е в първото реле.Провери си и масата на компа,клемите на акумулатора,както и масите на купето!Ако не се оправи,имам и други идеи!
Отдеве извадих релетата, еднакви са , отворих ги контактите им са чисти, смених местата няма промяна, не е оттам май, колата няма газова, клемите проверих, акумулатора е нов на седмица, утре мисля да извадя помпата.
Правилно процедираш!Ако не е от нея,което е напълно възможно или от филтъра,ако имаш такъв имам и друга идея за локализиране не проблема,но на лично или скайп!
абе щом ти губи захранването значи вероятността да са релетата е много голяма. като запалиш, чукни им по капачките по-силничко да видиш ще прекъснат ли. не е нормално ако топлят повечко.
Значи има развитие по темата, след диагностика и чистене на грешки, сменени с нови - датчик за запалване на маховика и ТПМ:big_heat:, днес отчаяно дръпнах куплунга на моторчето за празен ход и О чудо тъпия дефект изчезва, слагам куплунга на моторчето и стария купон - давам газ и рязко гасне. Утре ще купя ново моторче - около 80 пари дано се оправи, пак ще пиша, та ако на някой от колегите стане да знае какво става.
И кой и как реши,че са за смяна въпросните чаркове?!Що не идеш да им ги върнеш,барабар с някое пожелание!
Там е работата, никой и я карам на проба- грешка, всички само предполагаха, а трябва да се оправи,грешките на диагностиката бяха много, защото вадих куплунзи на ламбдата и др., ако и това утре не сработи не знам, може би компютъра нещо бърка. Ако имате идеи, казвайте така и така съм я заял ще трябва да я оправя. Забравих да пиша, компа имаше интервенция заради имобилайзера, махнахме централката защото блокираше запалването, но след това работи половин година без проблем. Масите затегнах, датчика под шоф. седалка го шунтирах. Факта днес - вадя куплунга на моторчето и работи без проблем, но знам ли в какъв режим, най-:no:вероятно сервизен.
А може би студена спойка в еку-то? ... просто метам боб :-)
А може би студена спойка в еку-то? ... просто метам боб :-)
Като се вземе в предвид, че ти го казваш надали е само мятане на боб, жалко че София и възможността да я видиш е малка, страх ме е да не закъсам по пътя.
След подмяната на стъпковото моторче проблема е решен. :go:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.