PDA

View Full Version : Проблем с паленето и налягането в гумите :(



IceCoolRP
18-11-2009, 14:26
Здравейте,
Бих искал да ви попитам няколко въпроса, които ме тормозят от известно време. Имам ГТВ 96 2.0 150кс от около година и е минала към 10 000км. Като я взех, смених ремъци, ролки, масло и филтри. Имаше някакъв проблем - трудно палеше и не работеше равномерно. От Александър ауто ми казаха, че при свещите(те не са сменяни) имало вода(която махнали) и за това така правела. Оправи се неравномерното работене но и до сега не пали както трябва. какво имам предид - без значение работила или не, като дам на контакт и изчакам малко( да качи малко бензин, нз) после завъртя пали, но ак одиректно тръгна да паля или задържа на контакт малко повече и после завъртя почва едно въртене до утре и няма палене. Следващия опит ако не завъртя директно да запаля ами изчакам на контакт пак не пали - само върти. По-нататъшните опити става още по-зле защото като запали започва да държи високи обороти- към 3000 и се форсира сама(имам чувството че се дави или подаденото гориво е в повече или не подава кокото трябва, нз) В общи линии съм и хванал цаката на палене но е дразнещо...много при това :D Та към въпроса, има ли някой идея от какво е това и срещали ли сте подобен приблем. ще се оправи ли ако сменя свещите?

Другата гадост е свързана с гумите- предните не спират да спадат от 2.7 до 5 дена са почти до долу. Джантите са изправяни, 3 комплект сменям, не са спукани. В гумаджииницата пича пред мен я топи в казана и не може да хване от къде изпуска, исках да ми сменят винтилите но ме увериха, че не е от тях(пак ги пробваха с вода) Побърквам се направо, абонат станах на компресорчетата с въздух :D Дайте акъл моля ви :)

Толкова за сега, ще ви бъда благодарен ако споделите малко опит и знания ;)

Pepo
18-11-2009, 14:54
Другата гадост е свързана с гумите- предните не спират да спадат от 2.7 до 5 дена са почти до долу. Джантите са изправяни, 3 комплект сменям, не са спукани. В гумаджииницата пича пред мен я топи в казана и не може да хване от къде изпуска, исках да ми сменят винтилите но ме увериха, че не е от тях(пак ги пробваха с вода) Побърквам се направо, абонат станах на компресорчетата с въздух :D Дайте акъл моля ви :)

Колега, да не ти ги спадат комшиите, бре :rotfl:

IceCoolRP
18-11-2009, 15:03
Хахаа :D
Не вярвам освен ако не го правят равномерно помалко в продължение на няколко дена ;)

lan
18-11-2009, 17:36
Да не са ти сложили камъчета в капачките и така леко да си изпускат...

mayhem
18-11-2009, 18:35
относно паленето-аз имах същия проблем, чипосах я при лисан и го помолих да изключи имобилайзъра и оттогава нема ядове....и тва го правеше и на трите оригинални ключа, просто нещо имобилайзера не сработваше...

IceCoolRP
19-11-2009, 14:46
хмм..това е много интересно, но нямам имобилайзер. Мислиш ли, че алармата може да ме ебава нещо? А ако сменя свещите?

mayhem
19-11-2009, 17:30
щом откакто са ти подсушили свещите двг работи равномерно ти остава проблема с паленето.а тва дето се форсира сама може да има много причини а аз не съм разбирач. алармата също може да прави бели...най-добре я закарай при лисан или бобо в екстриим да я барнат и да не се занимаваш с нерви. и мисля, че трее да имаш имобилайзер-оранжева лампа на таблото индикира и като угасне палиш, освен ако не е изгоряла...
п.с. пишете от кой град сте в профила си за по-лесно насочване относно сервизи, магазини за части и т.н....

pr_00f
19-11-2009, 22:34
И на мен ми спадаше така едната гума ама за 2 седмици и се оказа сцепена джанта.
И първият път гумаджията като я топна във вода не може да види мехурчетата, бяха много дребни и съвсем малко.