View Full Version : Мисля да слагам газ
Колеги мисля да си слагам газ на алфата ,че ми се налага да карам повече , и не се издържа има те ли препоръки и хокания готов съм да ги чуя :):beer:
svetlastf
24-11-2009, 10:36
Пич, пускай темата в газовия раздел, щото тука ще те обявят за еретик...:priest:
Прав си!Както и когато се говори за разход на масло,тия с тубичките масло в багажника имат най - малък разход!:tooth:
Моята кошница си я карам над 300 000 км на газ и съм доволен!Газта елиминира много проблеми по инжекциона и е доста по- ефтин вариант.Обаче изисква перфектна запалителна система,клапани и компресия!Колкото и да е наред всичко,боксера просто си гърми от време на време и нищо свястно не може да се направи!Трябва да се примириш с това,ако искаш да си слагаш газ.Варианта с газов инжекцион не го коментирам,не защото не е отличен,а защото е по-скъп от таратайките ни!
Иначе и аз си карам тубичка с масло и имам огромен усилвател,лепнат на бутилката,та да грее бойлера зимата!:Bolt:
Вече 3000 км си карам моята на газ и никакви проблеми :) Гърмяла е само 2 пъти по моя вина. Така че според мен действай :P Относно маслото - не е мръднало почти, а Алфи е на 370 000 км и не е ремонтиран двигателя, така че мисля е доволно. :)
Аз нищо хубаво не видях от тая газ, гърмях много силно и редовно .... гънеше капака. Трябва да имаш клапа на кутията, щото лошо. После отпред всичко трябва да се закача на ново.
Плочката спъва колата, във всякакви обороти. Тва беше на първата ми 1.3, която няма дебитомер .. така, че твоя е пътник ако гръмне, а ще гръмне - вервай ми.
Бойлер в багажника ... грозна работа.
Ти си решаваш все пак, Иво ще ти помогне с нагласянето.
От моята бях много доволен на газ,8 на 100 извън градско и газта като беше 70 стотинки кеф София-Перник и обратно 70 км.-5 лв.А на бензин 10 лв. и не е гръмнала нито един път и с двата двигателя.
JORDANGT
24-11-2009, 22:33
Всичките ми 33-ки са били с газ и съм повече от доволен.Най доволен бях от тази с карбураторите обаче.Клапата на филтра е задължителна,но трябва да има клапа и пред дебитомера.Неудобство е че трябва да откачиш дебитомера от стойката му или самата нея да я местиш.Не е задължително като гръмне да се сцепи маркуча или да изкриви клапата на дебитомера,но все пак се случва!На майтап или не слагай карбуратори и хем ще караш по-евтино хем ще спечелиш няколко конски сили!?!
vikoalfa
25-11-2009, 12:37
Всичките ДВГта на 33 съм ги карал на газ, освен 16ката.
И сега мойте впечатления от твоя мотор на газ е :pain::puke:Под 15 не падаше разход,гърмеше редовно,така че без кихалки въобще не си помисляй да я караш.Става капризна откъм свещи и кабели за тях.
Винаги си дръж заплителна система в перфектно здраве,направи си я винаги да ти пали на бензин първоначално.Два пъти ме е оставяла на пътя заради свещи и все в неделя!Единия път в Кюстендил,другия в Радомир....в неделя да си купуваш свещи от там, не ти препоръчвам....накрая изгоря,ама аз съм виновен.
Колкото за карбове,леле какъв филм е пък там.Само Джордана знае как се сменя от газ на бензин,че тия 4 карбуратора се пълнят с половин кило бензин и сутрин на студено ако не са пълни от вечерта следва мат с пешката докато се напълнят да запали!Или трябва 2км преди вас в движение да прехвърлиш на бензин от газ.
Вие яко ме филмирахте :) сериозно се замислям
Колега, и аз карам на газ вече 4 години и си мисля вече, че икономия от газта има, но минимална. Разход от 14/100 зимата, малък багажник, понякога детонации.
След ремонта мисля да си минавам на бензин.
Ако минаваш над 30000км на година има смисъл да сложиш газ, иначе е пълна боза :flex:
Проблема с бутилката лесно се отстранява - взимаш за резервната гума. Самата резервна гума можеш и на тавана да си я вържеш после ако ти пречи в багажника като качаш нещо, така че това не е чак такъв проблем.
За детонациите, може би на 1.7 пострелва повече. Както казах за моята - само 2 пъти и то заради мен стана.
П.С. За спъването от плочката, нямам кой знае колко такива впечатления до сега, при все че е 1.4 и по принцип не е най-голямата бегачка на света изобщо не ми променя нищо дали е там или не.
Иначе колегата преди мен е прав за пробега, ако караш малко няма много смисъл от газ.
За спъването от плочката, нямам кой знае колко такива впечатления до сега, при все че е 1.4 и по принцип не е най-голямата бегачка на света изобщо не ми променя нищо дали е там или не.
Разликата е от земята до небето, прясно изпитано е ;) Сложиш ли плочка на 1.7 16в, караш 1.5 на бензин и тва е в оригинал, без разкрасявания.
Що не дойдете да пробвате моята бе!И.зчистена е от простотии ,с любезното съдействие на Роби(като видя,че не може да ме спре човека,поне ме насочи в правилна посока).Че гърми-гърми,ама като тегля чертата ми става гот.Тия дето сте само на бензин,правите една важна грешка!Нас изобщо не ни интересува,как ще върви на бензин.Той е само да пали сутрин на студено.Аз още си паля на газ.:smoke:
Лично аз не съм очарован от газовите инжекциони. Не заради някакви проблеми, просто се усеща разлика на вървежността във високите обороти спрямо бензина. За обикновена газова уредба не коментирам, това си е убийство на колата и марката. Сега с моят тежък крак правя 14-15 разход градско, но за газ не мога да си помисля - газта си е за готвене колега. Помисли за дизелова версия на Алфа, тогава дизела се оправдава.
п.с. Има и фактора "ментак бензиностанции".Там си сипваш част газ, част въздух под налягане.Поплавъка отчита, че не си сипал газ, заради високото налягане на въздуха над нивото на газта. Караш и изведнъж бутилката се пълни(въздуха излиза и газта се разширява, поплавъка се повдига) и ти си в шах. А иначе си сипал 40 литра на 30 литрова бутилка примерно. А сега намери изгода.
Силно изказване, но пък аз от моята(най малоумното и обикновено газово с един симулатор за инжекторите, инсталация състояща се от 3 кабела и ключе от 50 ст и за капак вакумен изпарител) съм по-доволен от вървежа и разхода на газ спрямо този на бензин(вървежа е 1:1 а разхода в пари 2:1 в полза на газта). Вярно че имам проблем с ламбдата на бензин, но все пак... А и не съм го убил хайванчето, Алфи още е пълен с живот... :)
А и mordohy го каза ясно, тези които караме на газ, не ни пречи особено вървежа, а гоним икономичност. Пък и да сме честни на 1.4 колко да му търсиш вървежа? За 16 клапановите не говоря, там и аз съм на мнение че е по-добре да си е на бензин колата.
Силно изказване, но пък аз от моята съм по-доволен от вървежа
По-доволен си от газта щото тая кола е разсипана от това гориво, няма и как да върви на бензин без профилактика. А с тая плочка няма как да усетиш съществена разлика във вървежа между газ и бензин, колата е буквално удушена. Ще се шокираш колко добре може да върви твоето 1.3/1.4 ако е в час и на бензин.
И без газовото и плочката я карах известно време преди да го сложа. Единствения проблем на колата е ламбдата и това че и изпускат колекторите. Преди да сложа газта си вървеше по същия начин(колекторите ги бях закрепил по едно време да не духат). Общо взето няма разлика. Плюс и факта че съм с метанова плочка което според елементарните ми сметки също играе доста голяма роля. Ама знам ли...
П.С. Дойде ми на ум че може да не я усещам заради дългата кутия от 16-ка с каквато е колата... Така че не ставам за критерий наистина относно вървежа...
Като казах вървежа,имах впредвид,вървежа на бензин,след монтажа на газовата.При мене нямаше никаква разлика,поне осезаема.Разхода си беше около 8 литра и максимална скорост 175-180 км/ч.Пълен-празен,няма значение!178,както си е по каалог и толкоз!Ограничител и:guillotine:
При газта нещата са други!При добър реглаж на газовата съм постигал скорост от 205 км/ч.Вярно,че условията бяха идеални!Лек наклон,добра магистрала,а и нощния бриз помагаше доста,но все пак на бензин,тая скорост е немислима.Газовата ми беше стандартната за тоя тип инжекциони с изпарител,но с течение на времето деградира,като схема.Автоматичното превключване газ-бензин си отиде на боклука,където му е мястото,клапана на плочката също,бензиновата помпа и тя го отнесе.
От опит знам,че при бошовите запалителни системи с делко,гърмежите са много по-рядко явление.Там искрата е само една.Не така е при тези с две бобини.Там имаме още една искра в ДМТ и при недобра смес,свещи,кабели и прочие,шанса за салюти са много по-големи.
Като цяло,газовите създават много проблеми,но все пак и чистят доста.Кола,която на бензин е намислио да я караш(проблеми с дебитомера,ламбда,дюзи,МАП,ТПС и пр.)на газ си перка много добре!Освен това,никога не се съобразяваш как я караш!Разхода не е фрапиращо голям,имам в предвид цената!
За всекидневна употреба -за!
Ако си с някой 1.7 16 В дзвер и го имаш да му се кефиш , газата е аут!:ban:
Аз съм се зарибил да слагам газов инжекцион да изхвърля всичко де е за бенз до колкото разбрах биват два вида едната впръсква газ в течно състояние и не и е необходим изпарител но за сметка на това трябва да се постави потопяема помпа в газовата и да се прокара още една линия която да връща газта както при бенза ! А другата впръсква в газообразна форма дузите са други и трябва изпарител не ми е ясно само зимата как ще се пали специално тая ! Аз съм за прървия вариянт но ще ми стъпи поне 500 лв и доста играчка а другия към 300 с по малко заигравка !
И все пак някой ако има информация за дюзи за течно впръскване и потопяема помпа за ботилка 80 л да сподели ! Аз сега съм с ланди контрол но нещо хич не съм очерован този ел клапан нещо не се движи добре какви пари могат да се вземат за ланди контрола комп за бенза резервоар помпа дюзи ?
Аз съм се зарибил да слагам газов инжекцион да изхвърля всичко де е за бенз до колкото разбрах биват два вида едната впръсква газ в течно състояние и не и е необходим изпарител но за сметка на това трябва да се постави потопяема помпа в газовата и да се прокара още една линия която да връща газта както при бенза ! А другата впръсква в газообразна форма дузите са други и трябва изпарител не ми е ясно само зимата как ще се пали специално тая ! Аз съм за прървия вариянт но ще ми стъпи поне 500 лв и доста играчка а другия към 300 с по малко заигравка !
И все пак някой ако има информация за дюзи за течно впръскване и потопяема помпа за ботилка 80 л да сподели ! Аз сега съм с ланди контрол но нещо хич не съм очерован този ел клапан нещо не се движи добре какви пари могат да се вземат за ланди контрола комп за бенза резервоар помпа дюзи ?
Само за информация да вметна , че Г.И. с течна фаза започва от 3500лв. за 4цил.:spell: Цялата уредба е за точно определената кола и не може да бъде монтирана в друга. Тоест може ,но това е все едно да ти махна компа и да сложа примерно от Голф.
Газовите инжекциони с течна фаза имат помпа за нагнетяване на горивото и тя е слабото място, никой газаджия няма да ти я препоръча, освен ако не става дума за много скъпо изпълнение.
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:33 ----------
Колеги, няма еднакъв вървеж на газ и бензин! Не ме убеждавайте в противното, просто не е така.Имах 3 коли с газов инжекцион, всякакви настройки и марки на уредбите, но не и боклуци. Винаги на високите обороти се губи мощност, дори на "спортна"настройка. Просто ако си караш, за да пестиш, то наистина няма как да усетиш... Но, ако обичате динамиката, пратете бутилката в кухнята на жена ви.
DJ_STIVAN
27-11-2009, 18:46
Ако си с някой 1.7 16 В дзвер и го имаш да му се кефиш , газата е аут!:ban:
:bravo:
Като казах вървежа,имах впредвид,вървежа на бензин,след монтажа на газовата.При мене нямаше никаква разлика,поне осезаема.Разхода си беше около 8 литра и максимална скорост 175-180 км/ч.Пълен-празен,няма значение!178,както си е по каалог и толкоз!Ограничител и:guillotine:
При газта нещата са други!При добър реглаж на газовата съм постигал скорост от 205 км/ч.Вярно,че условията бяха идеални!Лек наклон,добра магистрала,а и нощния бриз помагаше доста,но все пак на бензин,тая скорост е немислима.Газовата ми беше стандартната за тоя тип инжекциони с изпарител,но с течение на времето деградира,като схема.Автоматичното превключване газ-бензин си отиде на боклука,където му е мястото,клапана на плочката също,бензиновата помпа и тя го отнесе.
От опит знам,че при бошовите запалителни системи с делко,гърмежите са много по-рядко явление.Там искрата е само една.Не така е при тези с две бобини.Там имаме още една искра в ДМТ и при недобра смес,свещи,кабели и прочие,шанса за салюти са много по-големи.
Като цяло,газовите създават много проблеми,но все пак и чистят доста.Кола,която на бензин е намислио да я караш(проблеми с дебитомера,ламбда,дюзи,МАП,ТПС и пр.)на газ си перка много добре!Освен това,никога не се съобразяваш как я караш!Разхода не е фрапиращо голям,имам в предвид цената!
За всекидневна употреба -за!
Ако си с някой 1.7 16 В дзвер и го имаш да му се кефиш , газата е аут!:ban:
Permanent4 16V - на газ -> изтребител!:plane:
Но ти трябва авансатор, симулатор на дюзи и евентуално за ламбдата. Така, че газта не е аут
Не говоря за газов инжекцион
DJ_STIVAN
29-11-2009, 19:36
Permanent4 16V - на газ -> изтребител!:plane:
Но ти трябва авансатор, симулатор на дюзи и евентуално за ламбдата. Така, че газта не е аут
Не говоря за газов инжекцион
Пробвал ли си се с някой на бензин,че си толкова сигорен че е самолет с тая гас?
Пробвал ли си се с някой на бензин,че си толкова сигорен че е самолет с тая гас?
Аха
Нямам авансатор и за това не мога да твърдя нищо.И друг колега спомена за това чудо и е много доволен.От друга страна,аз си имам един контролен баир!И на бензин и на газ го минавам със 120,но на газ на 4-та,а на бензин на 5-та.
Иначе и аз съм за газта и то не само в кухнята:Tease:
Нямам авансатор и за това не мога да твърдя нищо.И друг колега спомена за това чудо и е много доволен.От друга страна,аз си имам един контролен баир!И на бензин и на газ го минавам със 120,но на газ на 4-та,а на бензин на 5-та.
Иначе и аз съм за газта и то не само в кухнята:Tease:
Ами отвори си малко кранчето на газта за обороти и няма нужда да сменяш скоростта.
А газта в кюхнята е с 55-60% КПД, керамичните плотове - 90%, а индукционните котлони - 98%
Повярвай ми,не е от кранчето,а самата газ си има кусури.Знам как ми вървеше колата на бензин и сега как върви,след като са се позадръстили дюзите и се е скапал катализатора.Отзад смърди страшно,когато е на бензин.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.