View Full Version : Прекъсване на мотора
Здравейте колеги. Проблема го има откакто съм я купил колата, но с течение на времето стана все по-брутален и по-брутален.
Първо искам да споделя, че колата имаше газово устройство, но никога не е гърмяла. С два дебитомера - нейния си и друг, който купих от Краси Рангелов проблема си остава. Бензиновия и въздушния филтър са нови.
Ето каква е болката. Когато е студена пали трудно. Трябва с прекъсвания да въртя 2-3 пъти на стартер. Когато запали мени оборотите - форсира се до 1500 и падат до 1100. Подам ли и газ плавно се форсира без прекъсвания, но след като я върна пригасва почти и отново заработва що-годе нормално.
При рязко подаване на газ, пука отпред в двигателния отсег, преплита като на 3-4 цилиндъра и едва тогава се форсира. При плавно натискане на педала - няма грижи. Мирише ми на богата смес, веднъж държи високи, веднъж ниски обороти.
Кабелите са на около 4000 километра нова Тесла. И преди и след смяната им проблема с прекъсването си остава.
Свещите и те са сменени заедно с кабелите - Денсо едноелектродни. При свалянето им снощи не открих опушена свещ. Даже бих казал, че доста добре са работили.
Купих и Виза унискан - не свети К-линията след свързването и с диагностичната букса на колата, която се намира в тунела зад пулта за управление на климатика.
Колата е 164, 2.0 туинспарк с бездистрибуторно запалване, фейслифта 1992.
Моите предположения са :
1. Запушени инжектори
2. Съсипана ламбда сонда
3. Повреда в ТПС-а (със закачена или рачкачена букса от него - промяна няма)
А вашите предположения ???
Ще бъда благодарен на всеки, който изрази мнение по въпроса.
п.п. Газово няма да има повече никога!!!
Що не почистиш моторчето за празен ход?:whistle:
До 1-2 минути след запалване ламбдата не работи, така че едва ли е в нея проблема. Дюзите можеш да ги занесеш за почистване, по-лошо няма да стане. И потърси да я закачат някъде, да се види за аномалии.
А мислил ли си за проблем в запалителната система и по скоро бобини и комутатори?
Бобсън, що мислиш, че вече не е направено?
Инжекторите ще се носят тая семица.
Абарт-че, помня, че ти имаше проблеми с бубините и комутаторите - я кажи как ги провери?
п.п. Свещите са работили перфектно. Няма нито наклепи, нито са износени, нито са зацапани.
Ще я разчарковам цялата идната седмица. Дано го намеря, че така ме е яд...
Дебитомер ?
Аз преди време бях си разбутал дебитомера и точно такива си му бяха симптомите само без пукането . Един тесен специалист си игра час и половина и го регулира .
Бобсън, що мислиш, че вече не е направено?
Инжекторите ще се носят тая семица.
Абарт-че, помня, че ти имаше проблеми с бубините и комутаторите - я кажи как ги провери?
п.п. Свещите са работили перфектно. Няма нито наклепи, нито са износени, нито са зацапани.
Ще я разчарковам цялата идната седмица. Дано го намеря, че така ме е яд...
Щото казваш,ч е трудно пали сутрин и мени оборотите.От запушени дюзи ще пали трудно,но няма да мени оборотите.
Бобсън, що мислиш, че вече не е направено?
Инжекторите ще се носят тая семица.
Абарт-че, помня, че ти имаше проблеми с бубините и комутаторите - я кажи как ги провери?
п.п. Свещите са работили перфектно. Няма нито наклепи, нито са износени, нито са зацапани.
Ще я разчарковам цялата идната седмица. Дано го намеря, че така ме е яд...
Откачаш единия комутатор отдолу,палиш,после другия и така ;)
anton.mudev
30-11-2009, 12:06
ПРОВЕРИ СИ БУКСАТА НА ДЕБИТОМЕРА И ТЯ ПРАВИ ПРОБЛЕМИ ПО НЯКОГА
Всички предположения са грешни. Отворихме кошницата с бензиновата помпа - УЖАС!!! Гуменият оплътнител е станал на гов..! Запушил цетката на кошницата и цетката на помпата. Не прави налягане. СМРАД! Скъсан маркуч на спиралата вътре, и другия късия. ОК, до тук добре. Всичко е откриваемо. Този гумен успокоител обаче от къде? Някакви идеи? Някой колега да е купувал от някъде ако е сменял това нещо - да каже от къде?
Григор ме посъветва - Т&N CAR. Някакви други насоки?
Кой магазин им е главното депо?
Такааам. Пак сме на камък. Почистен резервоар, всичко сменено, бензинова помпа - ПЕРФЕКТНА! Маркучи, скоби, абе като за каталог.
Резултата :
1-во палене - от раз, работа 2-3 секунди, гасне
2-ро палене - малко по-трудно, 4-5 секунди, губи обороти и гасне.
3,4,5 - същото. Ако я изфорсираш - ок.
Инжектори - перфектни, чисти и пръскащи на мъгла, ТПС работещ, дебитомер - добър (от Краси Рангелов), стъпков мотор - работещ, чист.
При подаване на газ - пука в смукателя и прекъсва за около секунда, след това се изфорсира като с неработещ цилиндър.
При плавно подаване на газ - нема ядове.
Свещи - черни, миришещи на бензин. Днес съм поръчал нови 4 електродни, че тея са с 1 електрод ДЕНСО.
Кабели - перфектни.
Бубини - работещи, хвърлящи искри като за световно.
Да не би газта да е пофракала нещо свещите преди???
Ламда сонда? Колата е 92-ра като на колегата Gligan с алуминиев смукателен колектор, бездистрибуторно.
А като загрее добре ли е или не си я чакал?
Чаках я - как да не съм. Работи по-добре. По-малко прекъсва и не пука. Ама свещите пак са си черни да ги е*а.
Гледал ли си датчика за температура на водата дали правилно отчита?
Нов е. Мерен стария и новия - еднакви показания. Не е това... а ми се искаше да е по-просто. :heavy_cry: Днес ще сменя и свещите. Ако не е от тях - отиваме на 3-ти дебитомер, ламбда и нов гофриран маркуч. На печелившите - честито!
Ако и тогава не се оправи - БОБО му е цаката... Аз лично повече кола на ГАЗ НЯМА да карам.
Газта пък какво те бърка? Нали е свалена?
Преди да я сложа нямах проблеми.
Само спамиме темата :bouncing_smiley:
Купих свещи 3 електродни. А дано е от тях, ма надали...
92-ра края имат ли сонди? Фейслифта?
Вероятно да. То се виждат кабелите, ако ги има. Точно под разширителния съд - черна и сива букса с по 2 кабела. И тръгват надолу. Но при първо палене сондата не играе. Между другото свети ли 'дюзата'?
Нов е. Мерен стария и новия - еднакви показания. Не е това... а ми се искаше да е по-просто. :heavy_cry: Днес ще сменя и свещите. Ако не е от тях - отиваме на 3-ти дебитомер, ламбда и нов гофриран маркуч. На печелившите - честито!
Ако и тогава не се оправи - БОБО му е цаката... Аз лично повече кола на ГАЗ НЯМА да карам.
Мене ко ме питаш - ходи при Бобо преди да купуваш квото и да е.
А за колите на газ - то е ясно. Имам я баба ти от 3 години и не съм си и помислял таквози нещо да и причиня.
Вероятно да. То се виждат кабелите, ако ги има. Точно под разширителния съд - черна и сива букса с по 2 кабела. И тръгват надолу. Но при първо палене сондата не играе. Между другото свети ли 'дюзата'?
Дюзата на моята не свети. На вуйчо ми е същата и свети чат пат като върна газта - т`фа ко значи?
Инак след смяна на свещи, помпа, маркучи, дебиЛомер, датчик за температурата на мотора за инжекциона (тоя, който е на термостата) и други глупости - нещата са съвсем други сега. Топла не прекъсва. Студена тая вечер след 300 км каране не е толко зле вече. С нов бензин и филтър имаше леко хлъцване между 1800 и 2200 оборота, но след това всичко се оправи. Хлъцването беше само на втора.
Надявам се да се опарича скоро и да купя гофрирания маркуч от колегата, който продава суперка на части, че моя е рязан... :wallbash::crybaby:, да подменя всичките гърнета, че едно здраво няма по тоя танк вследствие на газта и ... абе дано си станве същата като преди 3 години.
Ламера вече е чук! Започва се пазаруването на тампонки, грЪнци и други глезотийки.
Хеви метъл и благодаря за помоща на Краси Рангелов, Венци, Бобо и Григор!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.