Log in

View Full Version : Алфата прекъсва по някаква причина??



vixun
26-11-2009, 15:57
Здравейте колеги, появи се проблем а Алфичката (1.8 8v , '93). Когато работи на празен ход пекъсва, в смисъл сякаш двигателя спира да работи за половин секунда и после пак си работи. Същото се получава и когато подам по рязко газ в ниски обороти, сякаш се дави, но не гасне? Закарах я на "доктор" и там провериха всичко. Имам предвид: свещи, кабели, бубини, компютър, датчици, ламбда сонда, цялата електроника, смених един чип, които се намира под бубината, пооправи се за малко и после пак започна да си пее старата песен! Прекъсва си и като е студена и като е загряла? Просто не знам какво да я правя вече (без продажба :) ) . Идеята ми е следната: дали може, понеже бенз. помпа доста вие, прекъсването да идва от неревномерно налягане на горивото?
Преди да са ме насолили, искам да кажа че не разбирам и просто това ми дойде на акъла. :big_whoops:

Wolfy
26-11-2009, 17:08
Здравейте колеги, появи се проблем а Алфичката (1.8 8v , '93). Когато работи на празен ход пекъсва, в смисъл сякаш двигателя спира да работи за половин секунда и после пак си работи. Същото се получава и когато подам по рязко газ в ниски обороти, сякаш се дави, но не гасне? Закарах я на "доктор" и там провериха всичко. Имам предвид: свещи, кабели, бубини, компютър, датчици, ламбда сонда, цялата електроника, смених един чип, които се намира под бубината, пооправи се за малко и после пак започна да си пее старата песен! Прекъсва си и като е студена и като е загряла? Просто не знам какво да я правя вече (без продажба :) ) . Идеята ми е следната: дали може, понеже бенз. помпа доста вие, прекъсването да идва от неревномерно налягане на горивото?
Преди да са ме насолили, искам да кажа че не разбирам и просто това ми дойде на акъла. :big_whoops:

Ако наистина с "докторът" сте проверили качествено всичко това, което казваш - щяхте да сте намерили проблема според мен. Проверете хубаво буксите! На комутаторите ("чиповете" под бобините) и на бобините!

Petronii
26-11-2009, 17:14
Ако помпата ти вие значи имаш запушен горивен филтър. Ако наистина всичко е коректно проверено просто смени този горивен филтър и виж резултата. Със запушен горивен филтър не би трябвало да може и да се форсира.

VFTI
26-11-2009, 18:05
А кой майстор тия провери?? И колко пари ти взе...


Аз залагам, че от някъде смуче въздух :):):spell:

Бобби
26-11-2009, 18:09
А кой майстор тия провери?? И колко пари ти взе...


Аз залагам, че от някъде смуче въздух :):):spell:
Аз пък не съм си купил боб :blah:..ще ходя до пазара и след това ще хвърля, да видим кво ще излезе:))

vixun
26-11-2009, 18:39
Ако помпата ти вие значи имаш запушен горивен филтър. Ако наистина всичко е коректно проверено просто смени този горивен филтър и виж резултата. Със запушен горивен филтър не би трябвало да може и да се форсира.

Помпата си вие, защото е за смяна, а горивния филтър е на 1000 км, затова го смених, аз мислех че е от него. В дебитомера имаше изгоряло съпротивление, но го смениха.
Цялото това деиствие се развива в лицензиран сервиз на Бош.

Единият комутатор (мерси на Wolfy) беше заминал, сега е сменен.

MUROMAN
26-11-2009, 18:43
А кой майстор тия провери?? И колко пари ти взе...


Аз залагам, че от някъде смуче въздух :):):spell:

При мен работеше неравномерно /като трактор/ и менеше оборотите. Всички си мислехме,че смуче въздух от някъде и се оказа точно това. Беше се извадило едно малко маркуче иззад изпускателния колектор /металния или пластмасовия/ и от там смучее въздух. Препипай пак всички маркуче дали са на мястото си и дали не са нацепени.
Ако това не помогне прати Лс на Mimo Uzunov и той ще помогне.

robygas
26-11-2009, 19:40
Само не разбрах какви са залозите. Ако е нещо смислено да заложа и аз!

Petronii
26-11-2009, 20:18
Е с новият комутатор как е? А със смененото съпротив ление? Май трпбва да си смениш и "доктора" или колата.

Бобби
26-11-2009, 20:21
Хвърлих боб и показа - при повечето се получава така:))

Petronii
26-11-2009, 20:26
Като е за смяна помпата кво пишеш само глупости, че колегите да хвърлят боб и да пускат тото за теб.

arieca155
26-11-2009, 20:38
какво сте го захапали момчето,ако нямате какво да кажете и с какво да му помогнете горе, в дясно на монитора има един хикс на червен фон,натиснете ляв бутон на мишката върху него.

robygas
26-11-2009, 20:42
Като е за смяна помпата кво пишеш само глупости, че колегите да хвърлят боб и да пускат тото за теб.
Колега ,давай го по-леко. Това,че се бъзикаме ,не променя факта ,че човека е написал:- Не разбирам и питам!
Колега- VIXUN , ако искаш обади се -може и да ти помогна.

Petronii
26-11-2009, 20:50
:Suicide:

WhitePower
28-11-2009, 19:36
Все си мисля че като знаеш за един проблем отстрани го и просължавай по веригата
ако няма налягане на инжекторите какво правим
препюват и от там нестабилна работа на мотора и бедна смес от което му се ебава майката

v.tarnovo
02-12-2009, 08:36
И МОЯТА БЕСШЕ ТАКА.ВИЕШЕ МИ ПОМПАТА И МИ ПРИКЪСВАСШЕ.СМЕНИХ И БЕНЗИНОВИЯТ ФИЛТЪР НО НЕ СЕ ОПРАВИ.ПОСЛЕ СМЕНИХ БЕНЗИНОЖАТА ПОМПА И ВСЕ ЕДНО СЕДНАХ В ДРУГА КОЛА.ТАКА ЧЕ 99% Е ОТ БЕНЗИНОВАТА ПОМПА.ПРОСТО НЕ ДАВА ДОСТАТАЧНО НАЛЯГАНЕ.

yovi
02-12-2009, 09:39
Наскоро имах проблем с бензиновата помпа. При опит да се кара на бензин колата двигателят угасваше, но на празен ход докъм 1500-2000 об/мин работеше добре. Над тези обороти започваше да глъхне. Като отворих бензиновата помпа вътре намерих всички гумени уплътнения разтворени във вид на каша на дъното на пластмасовия контейнер. Последва старателно почистване, измиване, подсушаване и подмяна на гумените части. Предполагам, че причината е в годините на колата, подпомогнато от няколко литра много истински бензин.

vixun
02-12-2009, 20:43
Благодаря на всички за отзивчивостта. От днес има развитие по въпроса. Май се оказа от кабелите, колкото и да ме е срам да си го призная. Явно и аз трябваше да взема кило боб :heavy_cry:
М.... му стара, преди 3 месеца дадох 190 камъка за тия кабели, а днес като ги свалих, на единия имаше дупка като за глава на карфица и нагар!! Ужас!! От 4 часа не мога да си намеря място!!
Та...сложих си старите кабелчета (които се оказаха оригиналните), работи си наравномерно, но поне не прекъсва. Пак ще се наложи бенз. помпа да изчака своят ред:heavy_cry::heavy_cry:
Колеги, извинявам се за темата, но от самото начало тази причина ми се видя нелогична, все пак....това са 4 месеца и 6000 км! Е**** и кабелите!!! Поредният "доволен" клиент на милите ни търговци на авточасти!
Затова са казали, че парен от каша и кисело мляко духа, ден година храни и т.н.
...направо ума ми все още не може да го побере!!

robygas
02-12-2009, 21:05
Има една съседна тема по-този въпрос. Не ми се захваща спор за това. Всек,ви видове "хубави " силиконки съм пробвал професионално и лично. Засега в последните 7-8 год. единствено сам доволен и работя с BERU. Не случайно всички производители на автомобили ползват марката. Вярно е и друго /за съжаление/ цената на комплект кабели за 155 е 380лв. и по тази причина не се внася в БГ.

vixun
02-12-2009, 21:32
Има една съседна тема по-този въпрос. Не ми се захваща спор за това. Всек,ви видове "хубави " силиконки съм пробвал професионално и лично. Засега в последните 7-8 год. единствено сам доволен и работя с BERU. Не случайно всички производители на автомобили ползват марката. Вярно е и друго /за съжаление/ цената на комплект кабели за 155 е 380лв. и по тази причина не се внася в БГ.

Да, прав си, току що погледнах съседната тема, после поразгледах в амазон и се оказа че наистина Beru-то излиза доста по скъпо :)

vaklinator
07-12-2009, 12:03
Наскоро имах проблем с бензиновата помпа. При опит да се кара на бензин колата двигателят угасваше, но на празен ход докъм 1500-2000 об/мин работеше добре. Над тези обороти започваше да глъхне. Като отворих бензиновата помпа вътре намерих всички гумени уплътнения разтворени във вид на каша на дъното на пластмасовия контейнер. Последва старателно почистване, измиване, подсушаване и подмяна на гумените части. Предполагам, че причината е в годините на колата, подпомогнато от няколко литра много истински бензин.

Моята се държи по същия начин- отивам в гаража да вадя помпата. ако не е от друго ще :drive: