View Full Version : проблем с алармата
здравеите
аз от скоро имам алфа и имам проблем с алармата нз каде тоцхно се намира и изобщо дали има тъикато централното от ключа деиства но само това а не искам да си слагам допълнителна аларма.
ако има как да я актижирам тъикато нямам нито ключе нито човека от който я купих може да ми помогне
мерси предварително
От това, което знам можеш да провериш в багажника в дясно. Там би трябвало да имаш една малка ключалка като тези за игралните апарати. Също така ако имаш аларма е там при бушоните. Поогледай малко преди да слагаш друга аларма защото е напълно възможно както спомена да е просто деактивирана.
гледах там под бушоните от лявата страна има някакво устроиство но не ми се видя като аларма а отдясно има има схина за закрепяне и букса.
ако просто я няма откаде би могли да си купя орегинална и за какви пари г\д
Възможно е и да нямаш ал.с-ма,моята кола е без такава.Има светодиод на таблото но модула който е поместен в багажника липсва,не е заложен фабрично.Ако се установи че и ти нямаш те съветвам да си монтираш някаква периферна защита(микровълнов датчик)не се занимавай с типична алармена система която да прекъсва запалването да следи шок датчици и датчици за консумация и т.н.Колата е снабдена с имобилайзер и всичко останало е по скоро предпоставка за допълнителни ядове отколкото за допълнителна сигурност.В края на краищата обаче решението трябва да си вземеш самия ти,предполагам че най добре си знаеш какво е положението с активността на хайдуците там където живееш.
принципно си прав по-добре переферна по-малко ядове самоче неискам към ключа да ми виси допалнително дистанционно
а иначе айдуците в моя квартал незнам колко са активни :shoot:но с имобилаизера и каското това не ме притеснява :smile: но без аларма няма каско :brickwall:
Мисълта ми беше точно да избегнеш допълнителното дистанционно.Съответния датчик се връзва към изходите на Ц.З. заедно с една сирена(по добре бузер), реленце и сответна схема за тях или взимаш допълнителен модул за упр. на Ц.З. но тогава ще имаш още едно дистанционно освен оригиналното.Ако датчика е двузонов става много интилигентна работа.На първа зона(предупредителна) вързваш бузера а на втора зона(задейства се при взлом )се вързва по мощна сирена и т.н.Постига се доста добър ефект.
Аз първо бих отишъл в сервиз в който да ми кажат - да - няма го модула за алармата. След това ще разбера как изглежда и ще пообиколя моргите...
Не че не ми се дават пари за нова аларма а точно заради смешната история със второто дистанционно.
Успех колега.
мерси колеги :) ще се вазползвам от саветите :thumbup: като получа някави резолтати ще пиша как е станало за да могат и други да избегнат 2 дистанционни:thumbup:
колеги принципно си взех алфата от италсервис и там ми казаха че колата има само безшумна "аларма" :screwy: а аз мисля че просто централно с дистанционно искам да питам някой знаели кака изглежда орегиналния модул за аларма на 166 и от каде мога да си намеря
благодаря предварително :)
Е, това дето са ти казали че е "безшумна" аларма е чисто и просто имобилайзера на колата.Сега понятието "безшумна" не се връзва много с понятието "аларма",щото предназначението на алармата е да охранява чрез светлинни извукови(шумни)сигнали а предназанчението на имобилайзера е да "блокира"запалването на автомобила.Има значение, защото при охрана със звукова и светлинна сигнализация може да се спаси някоя и друга гума,акумулатор и т.н.а при охрана с имобилайзер целта е основно самия автомобил да си е на мястото сутринта.Относно оригиналния модул не мога да кажа как изглежда(нямам такъв) но дано поне имам време да снимам местото където по принцип е разположен.
Понятието "безшумна аларма" го чух гокато си сменях алармата на 146-цата. След време го чух отново и при 166-ците но не е точно така както го мислиш.
Прав си за имобилайзера и т.н. но има една тънкост която споменах в горният ми пост. Има ключе което я прави "безшумна" а има и такива 166-ци които нямат това ключе.
Явно това са искали да кажат "умните" глави от Италсервиз.
Ако блока на алармата е в багажника на мястото което колегата Асенов беше описал,може да си активираш сирената и без ключе.Вадиш въпросния блок,раглабяш кутията,ел.ключалката има нещо като процеп(там влиза пъпката на механичната ключалка където с въпросното ключе включваш или изключваш)пъхаш в процепа отверка и завърташ-алармата(сирената) е включена. Не се разправяй с друго преди за свършиш това,ако не стане чак тогава търси друга аларма или решение на проблема.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.