Log in

View Full Version : Мнения за ремапването



danko84
28-11-2009, 20:40
Интересува ме колегите които са си правили ремап на колите доволни ли са и колко километри са навъртели защото аз навъртях 3000 и ми изпляска съединителя

digitalundgrd
28-11-2009, 21:27
ЖТД ли си ? Сменял ли си съединителя скоро?

danko84
28-11-2009, 21:29
Да 1.9 jtd 110 к.с. и сега съединителя ми е за смяна

danko84
28-11-2009, 21:55
Става въпрос за Alfa Romeo 156 1.9 jtd 2001 г. защо темата ми е преместена???

Derry
28-11-2009, 21:59
Най вероятно му е дошло времето, сега като го смениш си запиши километрите и след това сподели.

ФЕРАРИСТ
28-11-2009, 22:08
Да 1.9 jtd 110 к.с. и сега съединителя ми е за смяна
Така е жетедето - после турбото ще каже паф......

rusiq86
28-11-2009, 22:20
Е колега това звучи мн страшно така изречено. Дайте да пишат хора с чип, да се пише дизел или бензин и от колко км го има. и сменени съединители и турбини след това.

haljscho
29-11-2009, 00:06
Да 1.9 jtd 110 к.с. и сега съединителя ми е за смяна
Съединителя по принцип не е много скъп.
Маховика е по-скъпичък, пък ако и двете са за смяна, тава си е цифра.

tokata_pz_flex
29-11-2009, 04:36
Нормално е да умре съединителя ... все пак доста въртяш момент има вече мотора :)

vovata
29-11-2009, 06:30
Просто му е дошло времето на съединителя !

AntiLuuP
29-11-2009, 13:52
Просто му е дошло времето на съединителя !
ОТ части и това е вярно но и чипа е помогнал, в крайна сметка съединителя примерно е проектиран да издържа до 300Нм въртящ момент а с чипа примерно става 350 и чао...

VFTI
29-11-2009, 14:16
Но ако си караш нормално- тоест не даваш повече газ и не се кефиш на чипа, то няма как да замине по-бързо съединителя... Просто е нормално...повече коне--> повече даване на газ и по-бързо дава фира съединителя....

AntiLuuP
29-11-2009, 14:22
Но ако си караш нормално- тоест не даваш повече газ и не се кефиш на чипа, то няма как да замине по-бързо съединителя... Просто е нормално...повече коне--> повече даване на газ и по-бързо дава фира съединителя....
Е да де ама нали се сещаш колко човека си слагат чип за да карат бавно и икономично, но иначе си прав спокойно каране и всичко си влиза в нормите.

S_G_M
29-11-2009, 14:30
Бъдете реалисти , щом си слагате чип , значи си го имате едно на ум , че колата ще бъде мачкана. Аз съм с ремап , настъпвам си я и знам ,че има вероятност нещо да стане , но кефа си е кеф. Щом един път си се замислил .. сам си дай отговора как ли ще караш...

ReLeFNIQ
29-11-2009, 22:11
А да използвам темата, има ли варианти за по-спортни и издържливи съединители за JTD, да речем керамичен? И бая сума ли е отгоре?

rusiq86
29-11-2009, 22:54
Цената доколкото знам е около 600 лева някъде.

VFTI
29-11-2009, 23:04
А да използвам темата, има ли варианти за по-спортни и издържливи съединители за JTD, да речем керамичен? И бая сума ли е отгоре?


За 2.4 знам че има подсилен, който е на сносна цена...Мисля че беше пак нещо като 500-600лв. предполагам има и керамични и много други, ама с брутални цени...

За подсиления питай в www.alfisti.bg gigi беше си взел такъв :):)

BatVas
30-11-2009, 11:48
Aми чипната 156 2,4 JTD километри при чипването по километраж 136 000км - съединителя го сменихме на около 240 000 км по километраж, като преди това не знам кога е сменян. КОлата е карана повече извънградско (като служебна обаче) и километрите са навъртени за малко над година. В момента е тоталка колата ама не заради чипа , а от среща с друго МПС :)

zdravio
30-11-2009, 12:47
...И друго нещо стила на каране и най-вече на смяна на предавките от 1ва+ е един от най-важните фактори за износване на Феродото! :fuckoff:

ReLeFNIQ
30-11-2009, 18:30
Да колеги ето намерих усилен съединител за чипнати Jtd-та, ама то май по евтино да смениш 2-пъти съединител отколкото да купиш този... http://www.alfisti.bg/?step=module_action&modname=pricelist&modaction=details&product=250&product_cat=94&lang=2

Jivko7777
30-11-2009, 18:52
Да колеги ето намерих усилен съединител за чипнати Jtd-та, ама то май по евтино да смениш 2-пъти съединител отколкото да купиш този... http://www.alfisti.bg/?step=module_action&modname=pricelist&modaction=details&product=250&product_cat=94&lang=2

Не е вярно това си е супер оферта дори!!!
Обикновен на VALEO за 2.4 е 450 лв...

AttilaSL
30-11-2009, 20:00
аз съм с такъв,сега остава и чипче да си сложа:bouncing_smiley:,когато ми го сменяха преди 2 седмици ме попитаха какъв искаш-нещо по сериозно или.....?Аз избрах по сериозния,цялата работа ми излезе 700£,с другия щеше да е с 50 надоло,но тук си е скъпо обслужването като цяло,това беше един от по ефтините вариянти.Една смяна на крушка на Рено Меган излиза около 150-200£ ако е с ксенон,защото трябва да се сваля джантата за да се смени.И не на последно място в сервизите тук работят на час а не на свършена работа,а 1 час варира от12£ до 25£.

DiStefano
30-11-2009, 20:22
аз съм с такъв,сега остава и чипче да си сложа:bouncing_smiley:,когато ми го сменяха преди 2 седмици ме попитаха какъв искаш-нещо по сериозно или.....?Аз избрах по сериозния,цялата работа ми излезе 700£,с другия щеше да е с 50 надоло,но тук си е скъпо обслужването като цяло,това беше един от по ефтините вариянти.Една смяна на крушка на Рено Меган излиза около 150-200£ ако е с ксенон,защото трябва да се сваля джантата за да се смени.И не на последно място в сервизите тук работят на час а не на свършена работа,а 1 час варира от12£ до 25£.


нда де ама за европа 700 паунда е 1/3 заплата примерно
а тука за такава интервенция трябва да задела 2 заплати .. и аз ако земам 2000 пауна на месец примерно много ше ме боли че керамичен струва 500 пауна ... иначе за 2.0 ТС съединителя замина за 1 година при мен, едновременно с лагер помпата ... кво да се прави съвпадение .. ма те си бяха и стари ..

AttilaSL
30-11-2009, 22:18
нда де ама за европа 700 паунда е 1/3 заплата примерно
а тука за такава интервенция трябва да задела 2 заплати .. и аз ако земам 2000 пауна на месец примерно много ше ме боли че керамичен струва 500 пауна ... иначе за 2.0 ТС съединителя замина за 1 година при мен, едновременно с лагер помпата ... кво да се прави съвпадение .. ма те си бяха и стари ..

Да,така беше допреди година,сега нещата се влошиха доста,и тук не е лесно.За тези пари трябва да работя 3 седмици.Говоря само за съеденителя,но няма начин иначе трябва да я държа пред къщата като паметник,или да я предам за 200 кинта на моргата.

vikoalfa
30-11-2009, 22:31
Не е вярно това си е супер оферта дори!!!
Обикновен на VALEO за 2.4 е 450 лв...

Колега,кой те сапуниса така с тоя съединител бе...272лв струва комплекта Валео!Маховика ти е 570лв.
Говоря за 2.4 ЖТД.Я,все пак сподели-кой ти обади тия космически суми?