Log in

View Full Version : Търся помощ от юрист



oem
30-11-2009, 18:18
Здравейте колеги. Търся помощ от юрист (адвокат, прокурор).

Става въпрос за един казус в отноешенията между Виваком и приятелката ми. Стига се до исане на жалба и моля ако има някой който да ме посъветва нещо да ми се обади на лично.

Nikiboy
30-11-2009, 21:09
Делото, пък чак и проко е малко тъпо. Преди такива действия следва да си пробвал с отдела на Вива да се спазариш и после с КЗК.

Ако не си омазал нещата пробвай с КЗК, имай предвид, че те не са кош за емоционални отпадъци. Хора са. Пиши им обективно и грамотно. Успех гарантиран.

Звънни ако искаш повече инфо.

От поста не става ясно дали не са ти трудовоправни проблемите, там се действа по друг начин.

RoMAN
30-11-2009, 21:12
Здравейте колеги. Търся помощ от юрист (адвокат, прокурор).

Става въпрос за един казус в отноешенията между Виваком и приятелката ми. Стига се до исане на жалба и моля ако има някой който да ме посъветва нещо да ми се обади на лично.

И какъв е проблема, колега?

fred
01-12-2009, 20:01
В такива случаи се пише писмен сигнал до съюза на потребителите, като се прилагат фотокопия на различните документи по случая-те би трябвало да подкрепят твоето право.Фактура, касова бележка и т.н.
Когато става въпрос за сериозни фирми проблеми няма.Аз например си купих миялна Бош и понеже я бяха обявили на сайта им, като различен енергиен клас, от този който е /не че има някаква разлика голяма в крайна сметка/, само с писмо до отдел продажби на фирмата и копие до комисията или каквото е там за защита на потребители, от Бош ми предложиха няколко варината, от който аз избрах да ми върнат 100 лева.
Отделно след три дни ми потърсиха от Комисията за да ми кажат какво да правя.Всичко написах само по електронна поща...
Ако тръгнеш на съд ти трябват пари и време и ако си прав ще си ги възвърнеш с обезщетение.

oem
02-12-2009, 10:32
Един голям казус е с безплатен АДЛС даден бонус към фирма и от фирмата даден за ползване на жена ми.

Правни отношения имат БТК и Фирмата. Не и жена ми. След 2 години изтече договора на АДСЛ-а обаче той продължи да работи. Никой не я уведоми за нищо. Тя договор не е виждала, подписа си никъде не е слагала. Има само един констаивен протокол, че е инсталиран АДСЛ на нейниа телефонен пост. 6 месеца след като договора е изтекъл, на фактурата и за телефона се появяват 3 наличслени такси за АДСЛ - Виваком Нет.

При питане в клона на БТК ни се обясни, че по някаква неаясна причина има пусната заявка от офиса на БТК в софиа, за откриване на АДЛС към нейниа телефон от 26.10.2009. И още по странното е, че дата на инсталиране е 01.09.2009. демек със задна дата.

Жена ми не моеж да пусне предизвестие за прекратяване тъй като няма основание. В офиса на БТК и казаха, че тя не е подавала заявление, че да иска прекратяване. И по принцип към всеки клиент в софтуера на бтк си прикачват сканраните договори с подписи които са сключени. Обаче на нейния клиентски номер на прикачени файлове няма нищо. И е ясно защо. Защото просто няма такива документи.

Свързахме се с акаунт мениджъра в София който отговаря за Фирмата сключила договор. И предоставените и АДСЛ за безплатно ползване които всъщност са 10 на брой и всички са подновени на 26.10.2009, но само на жена ми начисляват такси.

От там тази нелюбезна жена ни каза, да чакаме докато тя ни се обади. Чакахме 3 дни и нищо. Почнахме да и звъним, тя ни затваря, не ни вдига и подобни...

Обърнахме се към отдела информация на 0 800 100. От там ни отговориха, че е станала грешка и, че можем да подадем предизвестие за прекратяване.

Отиваме в близкия клон на бТК и търсим управителката. Тя обаче както казах по-горе казва, че не може да подаем предизвестие тъй като нямаме заявление и този АДСЛ от друга стана е е по бизнес договор и тя няма право да се разпорежда с тези.

Пуснахме жалба вчера с входящ номер, както си трябва и сега ще чакаме. Ще пратя копие от жалбата и до КЗК.

Трябваше ми юрист просто за да ми помогне да напиша жалбата. Но аз я написах добре мисля. :)

adv_petrov
02-12-2009, 12:33
Като гледам ако си посочил в жалбата че жена ти няма договорни отношения с Виваком, договори и т.н., и никога не е имала, и че липсват договори дори в базата данни на БТК, и от друга страна ако си прикачил копия на тия фактури дето са ви начислявани сметки, би трябвало КЗП да вземе твоя страна, бързо при това. Ако си описал инсталирането на поста и датата на странната заявка за това от месец по-късно, е в твоя полза.
По същата логика утре Виваком ако си решат, на мен могат да ми изпратят сметка за 150 лв за АДСЛ нет, въпреки че нямам договор с тях. Общо взето Виваком са доставчик на услуги без политика, камо ли ефективни механизми и работещи процедури за защита на клиентите си, и фирма която назначава служители, в болшинството си крайно некомпетентни и без опит.

Mirela
02-12-2009, 13:24
Имам едно питане, казваш комплекта е фирмен, когато жена ти взе модема и го свърза, на кой номер се води този модем? Като го свързахте модема с линията и се обадихте за активиране от номера в жена ти го направихте нали? Сметката за интернета каде пристига?

oem
02-12-2009, 15:35
Жалбата ми е 3 листа. Описал съм всичко. Включително и имената на служителите с които съм говорил и с които съм срещнал трудности.

Иначе АДСЛ-а е на номера на жена ми. Пристига на нейната сметка за телефон. До сега не е пристигао нищо такова.

Другите АДСЛ-и са в други познати и приятели и само на жената има начислени такси.

Пакета АДСЛ беше "активирай сам" не сме се обаждали на никой. Влизаш в сайта на бтк тогава с усер и пасс и се активира сам. С никой не съм говорил никога. :)

Настоявам в жалбата си да ми отговорят този път писмено.

И къде точно да изпратя копието до КЗК? На имейл или по пощата?

Имам 2-ри екземпляр от жалбата с подпис и печат на бтк, че жалбата е приета.

fred
02-12-2009, 21:50
Ами пускаш жалби до всички инстанции и комииси /тези които посочих по-горе и други, които имат отношение/, с копия към тях.Бъди сигурен, че ще успееш, макар и трудно:drinking: