PDA

View Full Version : 2.5 V6 о-пръстени на маслен обтегач



don_pepone
30-11-2009, 19:24
прокапа ми обтегача на ангренажния ремък и ми казаха че не се продават ремонтни комплекти на тези о-пръстени или оплътнитли както там се наричат. ако някои има идея как да помогне ще съм благодарен

TRENDi
30-11-2009, 20:13
Мисля, че са те излъгали леко.
http://www.axm-auto.com/image_display.php?img=prod_img/1247731814_60777065.jpg

wrc
30-11-2009, 20:20
Болка са им тези обтегачи/по-точно разпускачи/.На моя лятото му сменях всички гумени уплътнения и засега е добре,а направо си течеше оттам.Такива уплътнения наистина не се произвеждат вече,НО...има.Моят ремонтен комплект така и не разбрах от къде точно дйде,защото първо го поръчахме на АХМ,а те от къде ги изровиха,идея нямам но ги чаках 47 дена.В Алесандър и ТиН категорично ми отказаха да доставят такова нещо.

П.С.Звънни на Бобо;)

don_pepone
30-11-2009, 21:35
колега,а как да го поръчам от тези АХМ и колко пари ще ми коства все пак не мии е оферта да доливам масло защото мисля да и сипя кастрол 10/60 а скъпичко

wrc
01-12-2009, 17:34
http://axm-auto.com/ ей ти сайта им,звънни и ги питай дали изобщо ще се съгласят да ги търсят.Ако ти откажат пак ти казвам,обади се на Бобо

don_pepone
01-12-2009, 18:35
колега чух се с бобо и ми каза че е почти гарантирано че пак ще тече сле смяната на тези уплътнения и е по-добре да се смени обтегача с този на 24 клапановите,които нее маслен. все пак благодаря за информацията

Bobi_33
01-12-2009, 19:08
Проблема е, че най-важните уплътнения ги няма във въпросния кит, а без тях нищо не се получава. Има редки случаи в които не протича отново, но е най-сигурния вариант да се преработи с механичен и край с проблемите.
В крайна сметка при по-новите мотори се върти по-дълъг ремък 2 пъти повече валове и клапани, пък проблем няма.
Затова е по-добре да се преработи в механичен този разпусквач (просто няма да се отпуска ремъка при загасен мотор)

don_pepone
01-12-2009, 19:13
да ама нали чух тази вечер цифрата колко ще ми излезе-една средна заплата ,като сложим новата ролка и ремък.....

Bobi_33
01-12-2009, 20:39
да ама нали чух тази вечер цифрата колко ще ми излезе-една средна заплата ,като сложим новата ролка и ремък.....

V6 мотор караш, нормално е обслужване и доработки да излязат скъпо. Работата ти е 2, а може да отидат и 3 дни.
Колко да струва? Дори да не правиш никакви доработки, само ролката и ремъка ако са оригинални, пак си е пари. Във всеки магазин можеш да провериш за цената, ако въобще намериш оригинална.

wrc
01-12-2009, 21:30
колега чух се с бобо и ми каза че е почти гарантирано че пак ще тече сле смяната на тези уплътнения и е по-добре да се смени обтегача с този на 24 клапановите,които нее маслен. все пак благодаря за информацията

Вярно,че някои протичат,но други пък не текат.Зависи колко е износена джаджата и дали има надрано по повърхностите.Моя още не е протекъл.Нищо не пречи да пробваш,100 и няколко лева беше целия кит,като в моя имаше абсолютно всички гумички без липси.
Пък за цените както каза и Боби 33,за V6 може и да няма части,ама затова пък са скъпи:shocking::clap:

Bobo
02-12-2009, 02:37
Вярно,че някои протичат,но други пък не текат.Зависи колко е износена джаджата и дали има надрано по повърхностите.Моя още не е протекъл.Нищо не пречи да пробваш,100 и няколко лева беше целия кит,като в моя имаше абсолютно всички гумички без липси.
Пък за цените както каза и Боби 33,за V6 може и да няма части,ама затова пък са скъпи:shocking::clap:

Съгласен съм с теб ма нали знаеш че като протече пак труда е двоен (а той не е малко). И кво става ако не е готов за преработката и при отварянето оста и леглото са износени седиме и гледаме тъпо ;) Един път вече ни се е случвало на шестак тая наигравка ;)

Bobi_33
02-12-2009, 15:12
Съгласен съм с теб ма нали знаеш че като протече пак труда е двоен (а той не е малко). И кво става ако не е готов за преработката и при отварянето оста и леглото са износени седиме и гледаме тъпо ;) Един път вече ни се е случвало на шестак тая наигравка ;)

Мдаа тогава чогунения корпус на разпусквача беше сцапен. А сега де!!!!!
Нов няма, втора ръка също:Tease:

don_pepone
04-12-2009, 19:22
чудя се колеги как да си направя въпросната планка която да държи ролката на разпусквача, в смисъл такъв като запуша маслените пътищя към разпусквача и прехвърля ролката на планка която трябва и да има функцията за натягане ( на ремъка) ,че как трябва да изглежда тази планка

Bobo
04-12-2009, 20:18
чудя се колеги как да си направя въпросната планка която да държи ролката на разпусквача, в смисъл такъв като запуша маслените пътищя към разпусквача и прехвърля ролката на планка която трябва и да има функцията за натягане ( на ремъка) ,че как трябва да изглежда тази планка

Както вече ти казах не се прави никаква планка ползва се пружинен обтегач от новата 164 и се преправя маслото и захващането ;)

don_pepone
04-12-2009, 20:26
това го разбрах ама венци ми каза че може и да се направи планка която да държи моята ролка и ремъка да е постоянно обтегнат

wrc
29-12-2009, 19:43
Бая време мина,ама ей виж тук хората къФФ натегач са сътворили:unsure::shocking::D
http://www.alfabb.com/bb/forums/164-168-1991-1995/52275-alfa-v6-12v-three-tb-tensioner-choices.html

don_pepone
29-12-2009, 20:07
мерси все пак, разгледах линка