View Full Version : Сбъдната мечта
И така колеги привет от мене, има няма 2 години не съм писал тук в раздела ви.
Много се радвам че вече имам повод за това
Да ми е честита новата колица (бившата на колегата pitbull)
Ще сложа няколко снимки, но предполагам всички я знаете :). Ще бъда благодарен на всички които ми помагат да се грижа за нея :)
ПП: Тони ти си точен пич!!!
на външен вид е много по-запазена от мойта, интересно как я е опазил питбула
на външен вид е много по-запазена от мойта, интересно как я е опазил питбула
Ами гледана е колата и все пак е 1990г. от Германия :) евала му на момчето :drunk:
Честито:-Dс радост да си я караш
---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
Честито:-Dс радост да си я караш и да не отваряш предния капак :prescription:
firedragon
12-12-2009, 21:41
Честито колега,много се радвам,че най-сетне си намери белисимата,която търсеше.Пожелавам ти много да те радва и много,много безаварийни километри.
tokata_pz_flex
13-12-2009, 02:24
Егати яката кола :) Честито Драго :) Искам да ме возиш 1-2-3 кръгчета :) Много безаварийни километри ти желая :)
, интересно как я е опазил питбула
Ами със здрави зъби,бе!
Колега ,много безаварийни и да те радва по-дълго!
Честито, със здраве да я караш. Аз имам 1.7 8v. Брат ми има 1.7 16v и пали сандалите, тази върви ли бая?
Честито колега и мноооого безаварини с здраве да си я караш хубавицата!
п.с. Пожелавам на всеки да си направи за коледа такъв подарак:balloon:
Ами мерси колеги за добрите пожелания:big_bow_down:
Иначе по въпроса дали колата върви отговора за жалост е не, в смисал не върви като 16v по скоро като 1.3, но всичко по реда си :eat: На първо време трябва да изправя картера и да сменя долната чашка на предния десен макферсон че е загнила :death: . И след това трябва да се презацепят ремъците ( тя затова не иска да върви) и от там насетне остават дреболии поне според мене :)
Ще помоля модераторите да оставят темата и тук да задавам въпросите си относно колата :)
Колега, честита (много хубава) придобивка.
Пожелавам ти много безаварийни километри и в сервиза само малко да сменяш :balloon:
тука стана в стил честита нова година, давай снимка на чашката и картера да почва шока!
тука стана в стил честита нова година, давай снимка на чашката и картера да почва шока!
Що шок тва си е реалната действителност :D
Що шок тва си е реалната действителност :D
Действителност ама тебе те нямаше като я карах в сервиза да я гледате :innocent:
Действителност ама тебе те нямаше като я карах в сервиза да я гледате :innocent:
Че нали знаеш че тия мойте дет са я гледали разбират колкото мен че даже и повече ;) Иначе ако нещо не е било ясно звънкай ше я видя и аз ;)
Че нали знаеш че тия мойте дет са я гледали разбират колкото мен че даже и повече ;) Иначе ако нещо не е било ясно звънкай ше я видя и аз ;)
Разбират си от работата знам ги аз :) затова и дойдох при вас :) иначе скоро сигурно пак ще ви посетя за зацепването на ремъците, щот за мене адаша ти е царя на боксерите :) и предната 33-ка пак при него я гледах, даже и ти рови под капака и веднъж ама тва е друга история :)
Здравейте колеги,
попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
Съвети и идеи дали е реле или цял генератор :boxed:
:priest:да ги погребем с моита заедно :gayfight:
:priest:да ги погребем с моита заедно :gayfight:
ти твоета я погребвай ако искаш и веднага :) моета ще живее :)
Сега ако някой има нещо по темата моля......:director:
ти твоета я погребвай ако искаш и веднага :) моета ще живее :)
Сега ако някой има нещо по темата моля......:director:
Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
Зареди си първо акумулатора, после виж дали кабелите са си на място и кабелните обувки отзад на алтернатора не са нагоряли примерно. Ако това е наред по-нататък ще търсим други "улики"
Ами утре ще го заредя, и ще зачистя :doctor:
ако нестане с зачистване на буксата свали релето и виж дали са останали четки на него, щото не е сменяно релето от както е при мен колата а може и въобще да не е сменяно:doctor: ,а и никакво погребване на колата:nono:
За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
Успех!
Колеги, клемите са едно малко черно снопче кабели със черен конектор нали така? Ако е така как се сваля тази ужасия? с дърпане или приплъзване? опитах се сутринта в 8:00 ч голям студ беше и ме беше страх да не го счупя.
Отгоре трябва да има една скоба.Ако я има я махаш.Става с дърпане.Махаш акумулатора и ако не става с дърпане,пъхаш една яка отверка и си помагаш с нея.В буксата има две големи и една малка кабелна обувка.Големите са за плюса и може да са нагорели.Понякога излиза много трудно,но с отверката и мамата.....
Малката отива на лампата в таблото.Ако изпочупиш големите клеми,няма страшно.Продават се нови и ако са нагорели ти препоръчвам да ги смениш
За да не влизаш във филми,сваляш динамото.Сваляш регулатора.Оглеждаш четките и ако са за смяна ги сменяваш.
Взимаш един мултицет и мериш на токовата клема на динамото към маса.В едната посока,трябша да е безкрайно голямо,а в другата над 1000 ома.Примерно 1100-1400.В леглото на четкодържателя има една пластинка,която подава напрежение на регулатора от малките диоди.Там към маса трябва да е почти същото съпротивление,както и на плюсовата клема.Тя е свързана с клемата за лампата на таблото,но мисля,че там при тебе няма проблем.
След свалянето на динамото,врътни лагерите и ги провери как са.Сега е времето за това.
Ако стойностите на плюсовата клема са под 1000 ома,има или изгорял диод или намотка на статора.
При описаните от тебе симптоми,най-вероятно проблема е в релерегулатора.За скъсан ремък и разхлабена шайба не говорим!
Успех!
По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток
---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------
Здравейте колеги,
попари ме следното нещо.... дневс ходих да регистрирам 33-ката и на влизане в Ловеч ми светна лампата за генератора и познайте..........е прибрах се без проблеми но колата мие отвън сега и няма грам ток в акумулатора.....
Съвети и идеи дали е реле или цял генератор :boxed:
Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет
DJ_STIVAN
21-12-2009, 17:42
Провери ли си масата на двигателя? Много пъти дава проблеми!
Колеги, отвън е е..си клинча направо ми спира дъха, чакам някой по топъл ден за да поровя по колата.......обаче квото бачкам все до късно.........Притеснява ме само че не знам дали колата е с вода.......искренос е надявам да е с антифриз...
По описания от теб начин се мерят диодите, а не намотката (статорна), чието съпротивление по постоянен ток е 0. И това не е съпротивление, а пад на напрежение в права посока в/у диодите, който за различните уреди почти винаги е различен, защото мерят при различен ток
---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:09 ----------
Тази малка зелена жичка излизаща от алтернатора има един куплунг при стартера коре долу (единичен). Проследи я и виж този куплунга дали е наред. Ако не е - алтернатора няма да работи. При контакт на тази жица трябва да имаш 12V с цифров мултицет
Колега,няма да си мериме пишките,а ти първо чети,а после пиши!
Плюсовите,както и минусовите диоди са свързани паралелно,а двата пакета последователно.Намотката,независимо,дали е звезда или триъгълник е свързана между диодите и когата е наред е онова нещо,което свързва диодите паралелно.Образува се сложна връзка от три съпротивления свързани паралелно ,както от още три също паралелно и двата пакета последователно.Това е един балансиран мост,който има съпротивление примерно от 1150 до 1450 ома,в зависимост от специфичното съпротивление на диодите.
За намотката си прав.Омичното и съпротивление е пренебрежимо малко ,при такова измерване и за това го приемаме за нула.Намотката играе ролята на шунт.
Ясно е,че който и елемент от тоя мост да се повреди и съпротивлението ще се промени.Както и ако намотката окъси към маса.
Ако има проблем в "малката зелена жичка" и куплунга и по-горе,няма да свети лампата за динамото,защото тя свързва трите малки диода с лампата!:grandpa::pokey:
В предвид часа-Наздраве!:drinking::drinking::drinking:
It's alive :)
Здравейте колеги, вчера свалих генератора и видях че едната му четка е износена и не е оставяля белег къде се е търкала. Смених ги с други четките, благодарение на Тони (pitbull), който ми беше дал с колата четки. Благодаря на всички да точните отговори :)
Сега новата тема е че си търся здрава долна чашка за преден десен макферсон.
И ме интересува знае ли някой цени на спирачните цилиндърчета всичките :). Мерси за сега тва е от мен :bg:
ПП: Честита коледа и весело посрещане на новата година :)
It's alive :) Сега новата тема е че си търся здрава долна чашка за преден десен макферсон.
И ме интересува знае ли някой цени на спирачните цилиндърчета всичките :). Мерси за сега тва е от мен :bg:
Я дай снимка на сегашната, да видим колко е зле всъщност.
Я дай снимка на сегашната, да видим колко е зле всъщност.
Снимка ще направя утре стига да мога, иначе Боби я кажи знаеш ли приблизително цената на цилиндърчетата:ritter:
Ефтини са някаде около 15-на лв. броиката.
Снимка ще направя утре стига да мога, иначе Боби я кажи знаеш ли приблизително цената на цилиндърчетата:ritter:
Че тя не е ли с дискове отзад?
Че тя не е ли с дискове отзад?
Не е с барабани е и няма АБС:biker:
Христо_Сираков
27-12-2009, 11:39
еии Драго айде и от мен да ти е честита колицата и много безавариини
Ами ако се чудите кой е каръка на раздела........да това съм аз.
Преди около 2 часа излзиам с 33-ката да се повозя и спирам да налея малко бензин наливам сядам подавам на контакт вс. ок опитвам да запаля .... нъцки :pain: колата си седи на контакт лампите светят просто ключа механично не иска да се премести в положение да завърти стартера, много се изложих :) викнах баща ми той ме дръпна с Пасат-та и запалих и се прибрах много опозорен......и от яд още докато беше студена я изфорсирах до прекъсвач........в следствие на което подмириса на нещо странно.........идеи, мнения,препоръки?!?
ПП: Ще помоля колегата който си търси кой да си погребе 33-ката да не ме занимава с глупости ами да си лудува сам на воля :)
Сега ни караш да хвърляме боб!:horror:
Аз се сещам за хлавав ремък!:grandpa:
Да казват и останалите!
Христо_Сираков
29-12-2009, 13:47
Сега ни караш да хвърляме боб!:horror:
Аз се сещам за хлавав ремък!:grandpa:
Да казват и останалите!
тои казва че клщча не иска да се завърти поне до колкото аз разбрах
аз имах такъв случай с една вектра сменихпатрона на клщча и всичко е ок
Според мен няма какво друго да бъде освен ключ или патронник,проверка при ключар и си готов.Доколкото до миризмата наистина не сме Ванга,поне оприличи я с нещо:gruebel:
Сега ни караш да хвърляме боб!:horror:
Аз се сещам за хлавав ремък!:grandpa:
Да казват и останалите!
Не колега на самия ключ за запалването не стига механично до положението да завърти стартера :Silent:
---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:50 ----------
тои казва че клщча не иска да се завърти поне до колкото аз разбрах
аз имах такъв случай с една вектра сменихпатрона на клщча и всичко е ок
точно така самия ключ, е..си филма :devil:
Абе за ключа е ясно!Аз говорех за миризмата!:cheers:
Христо_Сираков
29-12-2009, 19:15
Не колега на самия ключ за запалването не стига механично до положението да завърти стартера :Silent:
---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:50 ----------
точно така самия ключ, е..си филма :devil:
като цяло не е много дълъг филма тази вектра за която писах по горе се караше 1 седмица без ключа на скайпа ще ти обясня че тук е много дълго
Абе за ключа е ясно!Аз говорех за миризмата!:cheers:
Аха предполагам визираш ремъка на алтернатора който съвсем скоро свалях....ам незнам може и да е малко хлабав ама не намирам упора за да го натегна още....
Иначе за ключа трябва ключар, а трудно ли се разглабя, дали ще успея сам в смисал много съм далеко технически от нещата:new_Eyecrazy:
то моя го разглобих пред полицията на Серрес и бях задръстил движението,ама на мене ми хващат ръцете,щото с това се занимавам!:devil:
то моя го разглобих пред полицията на Серрес и бях задръстил движението,ама на мене ми хващат ръцете,щото с това се занимавам!:devil:
Добре да на какво се опираш за да го стегнеш? имай впредвид че съм 16В? :cheers:
Отхлаби двата болта на алтернатора,натисни го силно(може и на ръка) и стегни болта за обтягане след това и долния.Провери колко е натегнат ремъка,трябва да се усуква по оста си до 90 грдуса.Ако е много натегнат ще ти преебава лагерите .При това натегнато положение ако присвирва значи е за смяна.
по-скоро с една щанга, на ръка трудно ще го изпънеш
по-скоро с една щанга, на ръка трудно ще го изпънеш
за щангата се съгласих, но къде я опираш? от дясно ти е водната помпа от там май не е добра оферта :paddle:
Най-добре става с дърво или дръжка на голям чук.Може и с едни гарги да захванеш главата на болта и края на обтегача,стискаш и е натегнато и законтерен болта,та да не ти се върти !Стягаш и си готов.Останалото по-горе го каза колегата много точно!
отгоре на блока си хващаш опората, хубаво е да сте двама докато единия опъва другия да стяга болтовете
DJ_STIVAN
30-12-2009, 23:05
отгоре на блока си хващаш опората, хубаво е да сте двама докато единия опъва другия да стяга болтовете
И трети да прави кафето :pokey:
Уж така го направихме с баща ми
И трети да прави кафето :pokey:
Аз кафе не пия ама може друго :big_heat:
Иначе весело посрещане на новата година момчета :)
DJ_STIVAN
31-12-2009, 18:17
Весело посрещане на новата година и от мен.... Много да ви радват 33-ките през новата година... и да не ви минават мисли като моите да я изоставяте. Приятно изкарване и леко напиване :drinking::drinking::cheers::crazy:
Весело посрещане на новата година и от мен.... Много да ви радват 33-ките през новата година... и да не ви минават мисли като моите да я изоставяте. Приятно изкарване и леко напиване :drinking::drinking::cheers::crazy:
Стига бе няма си изоставяш колицата :angry:
Вчера ходих при един измикяр, който ми оправи колицата срещу 40лв. сега пак сме си в движение :)
И така колеги стигнах и до лошата част за която бях писал в началото на темата, загнилата чашка на предния ляв макферсон :shocking: , за човек който не разбира нищо направо се изплаших. сега ще постна снимки :drinking:
Моля споделете мнения и идеи, и ми е интересно става ли чашка от 1 и 2-ра серия например :sickness:
И за да има и хубави не само лоши неща няколко снимки от вчера :) :boxing:
ле лее тя направо се е стопила
Това си е чисто за смяна!Който има,да су признава!
Това си е чисто за смяна!Който има,да су признава!
Интересното е че лявата си е като нова......:plane:
честито колега да си я караш със здраве и мноооо емоции:thumbup::thumbup::thumbup:
П.С.Ама добре си въртиме колите във форума/така трябва/,Питбула купи мойта бивша белисима,пък ти неговата:thumbup::thumbup::thumbup:
честито колега да си я караш със здраве и мноооо емоции:thumbup::thumbup::thumbup:
П.С.Ама добре си въртиме колите във форума/така трябва/,Питбула купи мойта бивша белисима,пък ти неговата:thumbup::thumbup::thumbup:
Мерси ама и тебе те нямаше в Екстриима като я карах за оглед, беше нещо болен. Иначе да въртим си ги но тя твоята отиде при бащата на Тони, той си кара кораб (164) ;)
тая чашка дали ще стане от 164, че в момента пазара една за части ако става като я взема направо ти я пращам:thumbup:
тая чашка дали ще стане от 164, че в момента пазара една за части ако става като я взема направо ти я пращам:thumbup:
Лагери, чашки и маншони на 33 и на 164 са абсолютно идентични, което си е предимство, защото 164 се произвежда до 97 г.
тая чашка дали ще стане от 164, че в момента пазара една за части ако става като я взема направо ти я пращам:thumbup:
Ами ще съм ти много благодарен ;)
Лагери, чашки и маншони на 33 и на 164 са абсолютно идентични, което си е предимство, защото 164 се произвежда до 97 г.
Ето и ти се включи това очаквах :)
Колеги ще помоля някой ако има снимка на колата си отдолу и по точно пърта на скоростния лост където влиза в купето :please:
Колеги,
давайте мнения по въпроса ми моля ви!!!
Значи в големите студове баща ми една сутрин забелязал че под 33-ката има някаква локва. Излезнах ор работа специално заради това отидох отключих я отворих капака и веднага отвих капачката на антифриза и вътре нищо само капки.........обадих се на Боби 33 и тои ме успокои че или е някой маркуч или най-много тапа на двигателя да е избила. Ядосех се на мръсницата хлопнах капака и и реших да изчакам заплата..... Преди малко слизам при нея с идеята да разкача казанчето поне да го измия така и така колата няма антифриз в нея.......започнах да развивам рапидките но ми се опря едната скоба и раздрусан казанчето и чудо то пълно.......е.аси филма. Запених се от яд сядам вътре( не е палена от поне 3 седмици) бръм запали( чесно казано се учудих ) оставих я да работи отвих отново капачката на антифриза и се надявах да видя че от маркуча който връща антифриза обратно горе в казанчето ще тече но не течеше ( нз дали трябва да е отворил термостата за да тече) светих с фенерчето под нея за да видя да не тече от някъде.......нищо не видях. колата поработи няколко минути и я изгасих и нз какво ме накара да натисна съединителя и тои падна на земята все еднос е откачил буквално без никакво съпротивление.........като си вдигна крака от него се вдига педала.....е сега вее се туширах..... кажете нещо което да ми даде надежда........баси ужаса..............
Предишната ми 33-ка почти нищо не ми е правила а аз я считах за проблемна кола е.аси........ тази направо не ме оставя да ис е порадвам..........все в бокса лежи мен ми ми е ясно че хубаво никой не продава ама тва е ............ почвам да си мисля какво ли ще е следващото. Само не мога да разбера всички 16V ли са така?
Баси сбъднатата мечта, по скоро е кошмар.......... :no_no_no:
RUSEV-BGR
04-02-2010, 21:27
Споко ще свикнеш колкото по-рано толкова по- добре-после даже и впечатление няма да ти прави!Даже понякога си мисля че 33 ката изгражда един вид характер на притежателя си естествено към по-добро!Не се подавай на паника и смесени чуства!В даден момент ще се радваш!
Споко ще свикнеш колкото по-рано толкова по- добре-после даже и впечатление няма да ти прави!Даже понякога си мисля че 33 ката изгражда един вид характер на притежателя си естествено към по-добро!Не се подавай на паника и смесени чуства!В даден момент ще се радваш!
Ти предната ми 33-ка предполагам я помниш.... баси цветето беше :-( и нищо сериозно не се е случвало с тази подозирам че сериозното предстои :drinking:
По проблема, я виж спирачна течност в казанчето има ли? Ако няма, налей и припомпи сайдинителя многократно да видиш дали ще се вдигне. Той педала се връща понеже има една пружина която му помага(моята ми падна в караката преди време и сега карам без нея).
Като цяло съмненията ми са 2.
1. Помпа на съединителя(горна или долна) тук е ясно предполагам как се процедира.
2. Понеже каза, че е имало локва отдолу. Дали тази локва не е била спирачна течност. Ако се е сцепила някоя тръба и ти е изтекла течността, най-вероятно от това ти и потъва съединителя без усилие. Ако наистина нямаш течност(както писах по-горе) налей, намери някой да натиска спирачката, а ти гледай отдолу от коя тръба ще избие. После сменяш тръбата, обезвъздушаваш спирачките и помпиш съединителя да се вдигне(не си спомням нашите имаха ли пробка за обезвъздушаване на едната помпа) и си готов.
П.С. Търпя критики относно поста си, може и да бъркам някъде.
По проблема, я виж спирачна течност в казанчето има ли? Ако няма, налей и припомпи сайдинителя многократно да видиш дали ще се вдигне. Той педала се връща понеже има една пружина която му помага(моята ми падна в караката преди време и сега карам без нея).
Като цяло съмненията ми са 2.
1. Помпа на съединителя(горна или долна) тук е ясно предполагам как се процедира.
2. Понеже каза, че е имало локва отдолу. Дали тази локва не е била спирачна течност. Ако се е сцепила някоя тръба и ти е изтекла течността, най-вероятно от това ти и потъва съединителя без усилие. Ако наистина нямаш течност(както писах по-горе) налей, намери някой да натиска спирачката, а ти гледай отдолу от коя тръба ще избие. После сменяш тръбата, обезвъздушаваш спирачките и помпиш съединителя да се вдигне(не си спомням нашите имаха ли пробка за обезвъздушаване на едната помпа) и си готов.
П.С. Търпя критики относно поста си, може и да бъркам някъде.
Пропуснах да напиша че си има течност спирачна......иначе и аз за написаното търпя критики защото нищо не разбирам :)
Странна работа, най-вероятно някоя от помпите се е предала... Ако можеш да ги огледаш дали са протекли...
Малко да събудя темата,
Намерих чашки за макферсоните отпред ама са от 1-ва серия дали ще имам проблеми с това? чашките са идентични просто са лява и дясна. и един малко тъп въпрос кажете това 100% ли да долни чашки защото ги взех разглобени и човека вече не помнеше.......изглеждат същите, а моета едва ли ще изтърпи едно разглабяне за проба.
Другото което е Тони от който купих колата по подари с нея нови предни тампони за макферсоните които също били от първа серия дали ще имам проблеми с тях?
чашките изглеждат еднакви
чашките изглеждат еднакви
Не аз тук съм снимал едната само мисълта ми беше дали 100% е долна?
Уредил си се:hehehm:!
Слагай, без да му мислиш!
Уредил си се:hehehm:!
Слагай, без да му мислиш!
е това е приказка мерси :)
Ами и на мен ми изглеждат еднакви само малко трябва чукът да играе по тях :sex:
Ами и на мен ми изглеждат еднакви само малко трябва чукът да играе по тях :sex:
защо да играе и двете са абсолютно еднакви, просто са лява и дясна явно (огледални са) ?
Колеги нов проблем :)
Освен чашката е загнила и самата пружина, сега търся много спешно пружини от 33-ка предни, обаче бях чел че от 16в са малко по ниски. Крис има от 1.7 8в много ли ще се повдигне с тях? мен така си ме кефеше нисичка........:not-fair:
DJ_STIVAN
15-03-2010, 21:47
Аз мисля, че няма разлика в пружините. А твоята е била ниска, защото пружините с веремето умекват и стоят по-свити и аналогично изглежда по-ниска. Така беше моята когато е купих, така беше и на Крис....
Утре трябва да дойдат две предни пружини от КРИС, до тук добре обаче тампоните на макферсоните на 33-ката са с някакъв лагер по средата, а тези от 1-ва серия които имам съм ги снимал по напред в темата са гумени в средата, дали ще може да се набие една плътна втулка и да си ги ползвам?или да търся такива с лагер?
Утре трябва да дойдат две предни пружини от КРИС, до тук добре обаче тампоните на макферсоните на 33-ката са с някакъв лагер по средата, а тези от 1-ва серия които имам съм ги снимал по напред в темата са гумени в средата, дали ще може да се набие една плътна втулка и да си ги ползвам?или да търся такива с лагер?
Става, но се прави втулка от размера на новия амортисьор към размера на стария (старите са с плътни тампони, без лагер) като се слага широка и дебела, обла ограничителна шайба между стеблото и бъдещата втулка :excl:
Здравейте отново колеги,
най-после имам малък напредък по 33-ката :)
Преди време показах снимки на изгнилата долна чашка на макферсона, оказа се че и пружината е загнила и доста изтъняла, оказа се че от ляво само пружината е изтъняла а чашката е здрава....абе филм :chair: . Тук е мястото да благодаря на Крис за хубавите пружини които ми изпрати и с които е колата.
Втори епизод картера беше ударен отдолу и не се знае колко време колата е карана така :) е вече и картера е оправен, като искам да отбележа че в картера всичко е префектно всички лагери :)
показвам снимки преди и след:)
:new_Eyecrazy: лелеееее те направо чашки не са останали:hump:
Втори епизод картера беше ударен отдолу и не се знае колко време колата е карана така :) е вече и картера е оправен, като искам да отбележа че в картера всичко е префектно всички лагери :)
показвам снимки преди и след:)[/QUOTE]
С ударен картер я купих и за 6 години и навъртях около 60-70 хил. км , а коло е карана преди мен с ударен картер несе знае.
Драго какво стана оправи ли помпата на съединителя?
Втори епизод картера беше ударен отдолу и не се знае колко време колата е карана така :) е вече и картера е оправен, като искам да отбележа че в картера всичко е префектно всички лагери :)
показвам снимки преди и след:)
С ударен картер я купих и за 6 години и навъртях около 60-70 хил. км , а коло е карана преди мен с ударен картер несе знае.
Драго какво стана оправи ли помпата на съединителя?[/QUOTE]
Знам Тони ти ми каза, че е карана така много време....идеята беше да се похваля че освен освен че картера е "нов" ;) и лагерите са бомба :) иначе помпата и налях спирачна течност и майсторчето я обезвъздуши и сега си е ок.......... някакви идеи? Сега събирам пари за гражданска и гуми че направо ме сърбят ръцете :plane:
ПП: ааа трябва и да се презацепи
Драго я пусни някоя нова снимка ,че ме гони носталгията.
Драго я пусни някоя нова снимка ,че ме гони носталгията.
:) нормално е мен също ме гонеше след като я продадох :)
ПП: Извинявам се че е мръсна снощи по тъмно и сложих летните гуми :)
DJ_STIVAN
24-04-2010, 19:58
Много яка!
Супер е... само прага и липсва :yes:
Мерси :) абе липсват и доста неща ама с малки хапки го давам че нема кинти :) :super:
Здравейте колеги,
Имам няколко въпроса
1. Когато "понапека" колата, е се поразтресе премигва, а понякога и светва за известно време(няколко секунди) лампата на таблото (!) какво ли означава това :dunno:
2. не ми свети преден ляв и заден десен мигач, крушките са ок някакви идеи?
3. как се сваля пластмасата около скоростния лост?:dunno:
Моля ви помагайте :big_heat:
firedragon
27-04-2010, 22:25
По точки 1 и 2 не съм компетентен и не мога да помогна. (!) май беше за ABS нещо ама не съм сигурен.По точка 3:там където свършва тази пластмаса между двете седалки има едно капаче.Махаш го и има една видия,развиваш я и издърпваш пластмасата.
По точки 1 и 2 не съм компетентен и не мога да помогна. (!) май беше за ABS нещо ама не съм сигурен.По точка 3:там където свършва тази пластмаса между двете седалки има едно капаче.Махаш го и има една видия,развиваш я и издърпваш пластмасата.
Мерси колега ще потърся капачето, колата е без АБС :)
tokata_pz_flex
27-04-2010, 22:41
Драго виж си и клемите на акумулатора . При мен правеше така .. като давам яко газ и при неравности , присветква по таблото . Зачиствах клемите на акумулатора .
Колата е страшна !
датчика на накладките или недостатъчно спирачна течност
датчика на накладките или недостатъчно спирачна течност
А дали е възможно този датчик да съм го закачил някак си при смяна на джантите :dunno: иначе спирачна течност гледах и си има:wierdo:
да, често протъркана изолация на кабела прави мизерия
marmalad
27-04-2010, 23:37
да, често протъркана изолация на кабела прави мизерия
и аз така си мисля
:sniper:
JORDANGT
28-04-2010, 00:49
По точки 1 и 2 не съм компетентен и не мога да помогна. (!) май беше за ABS нещо ама не съм сигурен.По точка 3:там където свършва тази пластмаса между двете седалки има едно капаче.Махаш го и има една видия,развиваш я и издърпваш пластмасата.
С малката разлика ,че това за което си обяснил е за свалянето на пластмасата за ръчната спирачка.За пластмасата около скоростния лост се сваля доста по-трудно.С права отверка се изважда панелчето с трите духалки.Там има два или три болта.След това при краката и от двете страни се развива по една гайка 6мм.Разкача се и лявата страна на жабката.Това е само за разкачането,а ако искаш и да го вадиш трябва да откачиш и панела за парното който се сваля като се развият две болчета от задната страна и две планки се изваждат.Има и кабели за пепелника и запалката.Сигурно пропускам някой неща,но горе-долу това е начина.:dunno:
firedragon
28-04-2010, 14:40
С малката разлика ,че това за което си обяснил е за свалянето на пластмасата за ръчната спирачка.За пластмасата около скоростния лост се сваля доста по-трудно.С права отверка се изважда панелчето с трите духалки.Там има два или три болта.След това при краката и от двете страни се развива по една гайка 6мм.Разкача се и лявата страна на жабката.Това е само за разкачането,а ако искаш и да го вадиш трябва да откачиш и панела за парното който се сваля като се развият две болчета от задната страна и две планки се изваждат.Има и кабели за пепелника и запалката.Сигурно пропускам някой неща,но горе-долу това е начина.:dunno:
Абсолютно вярно :big_whoops: не съм догледал и съм сгрешил.Моля колегата да ме извини за това.
С малката разлика ,че това за което си обяснил е за свалянето на пластмасата за ръчната спирачка.За пластмасата около скоростния лост се сваля доста по-трудно.С права отверка се изважда панелчето с трите духалки.Там има два или три болта.След това при краката и от двете страни се развива по една гайка 6мм.Разкача се и лявата страна на жабката.Това е само за разкачането,а ако искаш и да го вадиш трябва да откачиш и панела за парното който се сваля като се развият две болчета от задната страна и две планки се изваждат.Има и кабели за пепелника и запалката.Сигурно пропускам някой неща,но горе-долу това е начина.:dunno:
Благодаря за оточнението колега, искам да сменя гумения маншон около скоростния лост че сега виждам пътя :)А има едно много гарно ръбче на което се изпъва самата гума, сигурен съм че ако бях гинеколог щях да се справя :baby_bringin:
ПП: Колега а ти продаваше една 33 16в на части нали? имаш ли раздути прагове ? :evil:
DJ_STIVAN
28-04-2010, 22:18
Няма смисъл цялата гимнастика с свалянето на капака... маншона се сменя и отгоре,без да се маха...с малко повече нерви става :shoot: А иначе за мигачите... отзад сваляш буксите на 2-та стопа и натискаш крачетата едно към друго да са по-стегнати... най - често там е проблема ако имаш " цветна музика" . Мигача... провери буксата към крушката на фара от която страна не ти свети мигача. От нея мигача взима ( - ) провери добре дали не е нагоряла или кабела не е скъсан. Ако ти се занимава замери тоците с един уред съответно като взимаш сигнал от акомулатора и + или - .
Христо_Сираков
24-05-2010, 11:45
супер е Драго ще искам едно кругче като си дойда
И аз искам такава:depressed:
И аз искам такава:depressed:Не се притеснявай колега, това са избрани снимки:) а колата е виден позьор и на снимки винаги изглежда така:) иначе има безброй неща за правене........колата хич не върви :thumbdown: надявам се бавно да стигна до там че да литне :)
ПП: Колеги само да се похваля че и двете ми алфи изглеждат точно както някога съм си мечтал :)
-33-ката червена съм спойлер с този салон и с 15-ки от Ланча(само цвета на джантите съм го сънувал да е по-тъмен)пропуснах и да е 1.7 16в
-155-цата сива с раздувки и оригинални джанти 15 :)
Честито! Безаварийно каране! Ако е на газ, карай по-често на бензин, защото се скапва електрониката при дебитомера при каране само на газ.
Честито! Безаварийно каране! Ако е на газ, карай по-често на бензин, защото се скапва електрониката при дебитомера при каране само на газ.
кой е казал че имам газ? никога няма да имам такава гад в колата :)
marmalad
28-05-2010, 19:14
кой е казал че имам газ? никога няма да имам такава гад в колата :)
:bowdown: и аз така мисля колега!!!
поздрави
Колеги помагайте, моля извадете боба.......
колата не иска да запали.....имам чувството че бензиновата помпа не издава звук....как да проверя? има ли бушон или реле? :crazy: какво още да проверя?
Напоследък често се случва това с непаленето
Релето не ли е отдясно при акумулатора .поне на моита е там .както и за дюзите
Напоследък често се случва това с непаленето
Релето не ли е отдясно при акумулатора .поне на моита е там .както и за дюзите
Незнам къде е релето затова питам:) може би ми отмъщава пущината, че малко я карам ;) а как да проверя дали е от релето?. някъде около дебелия сноп кабели ли е релето?
DJ Много е красива 33ката. Само безаварийно каране от мен.
firedragon
04-08-2010, 22:36
Релето за бензиновата помпа е отбелязано с S12a със стрелка съм ти показал къде е.Имаше начин да се свърже помпата да работи постоянно,ама не е много хубаво за нея,а и не помня кои крака се свързваха.Нека Мордохай каже,че той има наблюдение върху електрониката.
при теб са 2 релетата с 5 крачета - веригата е 30-87-87, а не 30-87 и 30-87а . ето тук на страница 11 реле s12a е за бензиновата и отоплението на ламбдата, а s12b е за инжекторите и още няколко простотии. за пробата, махаш релето и с един кабел връзваш крачета 30 , 87 и 87. релето на бензиновата ще го познаеш по това че от крачета 87 и 87 имаш по един кабел, а на другото за инжекторите имаш по 2 кабела.
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/16v_motronic.pdf
за да изгасиш колата, трябва да издърпаш кабела който ще сложиш на релето.
при теб са 2 релетата с 5 крачета - веригата е 30-87-87, а не 30-87 и 30-87а . ето тук на страница 11 реле s12a е за бензиновата и отоплението на ламбдата, а s12b е за инжекторите и още няколко простотии. за пробата, махаш релето и с един кабел връзваш крачета 30 , 87 и 87. релето на бензиновата ще го познаеш по това че от крачета 87 и 87 имаш по един кабел, а на другото за инжекторите имаш по 2 кабела.
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/16v_motronic.pdf
за да изгасиш колата, трябва да издърпаш кабела който ще сложиш на релето.
Баш така е!
На практика се прави, като вземеш два кабела 1.5 мм, около 15-20 см и ги захващаш с мъжка кабелна обувка.Слагаш още по една на свободните им краища.
Идеята е двата края да влязат в клема 30, а другите два в 87 и 87.
Нужни са два комплекта, за двете релета.
После тия две недоразумени си ги слагате в багажника, защото могат да ви свършат чудесна работа на пътя.
Само не забравяйте, че като ги сложите, всичко е под напрежение и след приключване на упражнението, трябва да ги изключите. И ДВАТА!!!
Едит:При Бошовите не знам как е, но при тия с Магнет Марели, при това упражнение не работи оборотомера. Просто компа не вижда релетата. Оправя се с още два кабела с мъжки и женски обувки, с които се свързват бобините на релетата, ама съвсем окабелихме системата!!
Приканвам някой от колегите Колев, мордохой или Боби 33, да ми дойдат на гости нищо не отбирам от написаните тук неща, а защо не и всички заедно да дойдете :) пък ще ви заведа на басейн и така :)
Сега слизам да ровя около акумулатора :)
Приканвам някой от колегите Колев, мордохой или Боби 33, да ми дойдат на гости нищо не отбирам от написаните тук неща, а защо не и всички заедно да дойдете :) пък ще ви заведа на басейн и така :)
Сега слизам да ровя около акумулатора :)
Ми не ми работи на газ хладилника, иначе можеже да се възползвам от поканата :-)
Ми не ми работи на газ хладилника, иначе можеже да се възползвам от поканата :-)
Да дойда да ти го оправя:hehe:!!
Сега ще се опитам да ти обясня, кои крачета, кои са на релетата.
Нас ни интересуват гнездата.
Като извадиш релетата, ще види, че има три крачета, които са успоредни и още две усоредни на 90 градуса.
Двете успоредни, които са едно до друго са клеми 87 и 87.Тоест , вътре в релето са една и съща клема с два извода.Това е изхода на силовия ток и те са за нас интересни.
Другите три клеми са пак успоредни, но две от тях са в една равнина и са най-разкрачени-отдалечени. те са 85 и 86.Това са краищата на бобинката на релето.
Под тях , перпендикулярно на двете успоредни 87 и 87 се намира клема 30. От там влиза силовия ток.
Точно от там идва напрежение от акумулатора а ние директно го подаваме на клеми 87 и 87.
Моя съвет е да намериш двама пубери от електрото и да им покажеш, какво си пишеме.Ще се оправят за нула време!
Да дойда да ти го оправя:hehe:!!
Сега ще се опитам да ти обясня, кои крачета, кои са на релетата.
Нас ни интересуват гнездата.
Като извадиш релетата, ще види, че има три крачета, които са успоредни и още две усоредни на 90 градуса.
Двете успоредни, които са едно до друго са клеми 87 и 87.Тоест , вътре в релето са една и съща клема с два извода.Това е изхода на силовия ток и те са за нас интересни.
Другите три клеми са пак успоредни, но две от тях са в една равнина и са най-разкрачени-отдалечени. те са 85 и 86.Това са краищата на бобинката на релето.
Под тях , перпендикулярно на двете успоредни 87 и 87 се намира клема 30. От там влиза силовия ток.
Точно от там идва напрежение от акумулатора а ние директно го подаваме на клеми 87 и 87.
Моя съвет е да намериш двама пубери от електрото и да им покажеш, какво си пишеме.Ще се оправят за нула време!
Не бе, тва не ми създава ядове. Там всичко е ОК. Просто си правих едни експерименти с плочката за газ, но ефекта не този, който търсех. Просто трябва да си купя нова плочка и всичко ще си дойде на място. Ма на обущаря децата му ходят боси. Няма време за хладилника, усилията са пренасочени към бензинояда.
Аз да ти туря фитила , де!:chair:
Щото ако бензинояда е скъпата, луксозна любовница, то хладилника те глези, готви и ти гледа децата!
Освен това пред нея си пърдиш, а пред любовницата не!:devil:
Аз да ти туря фитила , де!:chair:
Щото ако бензинояда е скъпата, луксозна любовница, то хладилника те глези, готви и ти гледа децата!
Освен това пред нея си пърдиш, а пред любовницата не!:devil:
Eee па язе и хладилника си го глезя, вчера получи ново дъно и стойки за седалката от лявата страна. Беше я нападнала Опелската болест.
Колата си пали и върви а собственика и е тиквеник и половина :)
ПП: колеги ще се видим ли на трак дей-а?
[QUOTE=DJ;755244]Колата си пали и върви а собственика и е тиквеник и половина :)
Съгласен, ама сподели защо!
[QUOTE=DJ;755244]Колата си пали и върви а собственика и е тиквеник и половина :)
Съгласен, ама сподели защо!
Срамувам се направо.... колата нямаше бензин.... километража ми не отчита и покрай него и другите прибори....и от там аз си мислех че имам гориво, а тя нямала......баси киквеника съм......
Дали може да съм навредил на горката ми колица с опитите да я запаля? на бензиновата помпа по скоро?
Друг въпрос, голям филм ли е свалянето на километража?
Още един въпрос имам пробито някое гърне трябва ми канал за да видя кое е точно ли се намират гърнета здрави(не нови) за 33 16в?
ПП: поканата към някой от тримата или и 3-мата разбирачи в раздела важи с пълна сила, айде докато бачка басейна:) според мен колата върви като кола не повече от 75коня трябва и презацепване а тука са само тиквениеци като мен....нищо не отбират....моля ви помогнете ми колицата ми да литне :)
Е сега е времето да доида да те очеша по завоите докато не ти варви колицата хе хе,а за километража аз го свалях няколко пъти моето няма нищо сложно,капака с 2 видии,таблото с 2 видии и 2 болта от долната страна и си готов,буксите отзад неможеш да ги сбъркаш после.
Язък че сме на 30км а не се познаваме
Е сега е времето да доида да те очеша по завоите докато не ти варви колицата хе хе,а за километража аз го свалях няколко пъти моето няма нищо сложно,капака с 2 видии,таблото с 2 видии и 2 болта от долната страна и си готов,буксите отзад неможеш да ги сбъркаш после.
Язък че сме на 30км а не се познаваме
Навит съм за очесването :) ама се хващаме на по резервоар бензин :blush:
Аз моита не я глезя с бензинец карам само на газчица,а това с очесването е само в приказките не съм и душманин на колиците,но все пак не подценяваи 1.7 8в с развита газ и прави кюнци.Колега ти по Феста смяташ ли да ходиш.
Аз моита не я глезя с бензинец карам само на газчица,а това с очесването е само в приказките не съм и душманин на колиците,но все пак не подценяваи 1.7 8в с развита газ и прави кюнци.Колега ти по Феста смяташ ли да ходиш.
Ами от 2006 не съм пропускал фест и смятам и на този да отида макар че ще хвръкнат доста пари....иначе с още 2 момчета от Троян уж ще ходим на феста ( за тях е първи фест и за много надъхани) дори още не знам с коя кола ще ходим.....акос е ходи с моета кола ще е със 155-цата :Yoda:
то и ние се гласим 1,2,3 коли за сега ама ще видим до последно,мисълта ми е да се съберем на Абланица да пътуваме заедно,по яко е.
то и ние се гласим 1,2,3 коли за сега ама ще видим до последно,мисълта ми е да се съберем на Абланица да пътуваме заедно,по яко е.
Ами имам уговорка с групите от Пловдив и Пазарджик така че ще минем през Беклемето ние :) не е проблем да се водим ако желаете :)
Ще говоря с колегите и ще ти отговоря,на мене лично не ми пречи все са 220км
Колеги според вас ако пусна колата в продажба ще има ли интерес и ако да какви пари мога да и взема?
и после какво ще караш
Въпроса беше в друга насока:) а на твоя въпрос ...JTD
пари трудно ще и вземеш, в тая криза пък и малко останаха такива като нас- тука в раздела ,аз мойта се отказах да я продавам .
JORDANGT
26-12-2010, 22:05
Като се замислиш вече 145/6 има за по1000лв. че и по-малко(няма да коментираме какви са) много трудно ще я продадеш за толкова че да си доволен.С вървенето "като 1.3" какво стана?Дай някоя снимка на дупката в прага.
Като се замислиш вече 145/6 има за по1000лв. че и по-малко(няма да коментираме какви са) много трудно ще я продадеш за толкова че да си доволен.С вървенето "като 1.3" какво стана?Дай някоя снимка на дупката в прага.
Утре ще снимам и ще покажа дупките, а по принцип продажбата не е строго наложителна:) щом има 145/146 по 1000лв...моля който желае нека купува ;)
ПП: Това не е заяждане колега а самата истина, ти си един от хората в този раздел който най-много уважавам :)
Поздрави :)
обещаните снимки
:shock: Леле майко, не сваляй декоративните прагове, че ще ти стане лошо. Там при 33, благодарение на идиотските решения на инженерите на Алфа се кърпи най-трудно (говорим за читаво кърпене след което да изкара поне 5-6 години)
ауу пък аз си мислех че мойта не е добре отдолу:new_Eyecrazy:
:shock: Леле майко, не сваляй декоративните прагове, че ще ти стане лошо. Там при 33, благодарение на идиотските решения на инженерите на Алфа се кърпи най-трудно (говорим за читаво кърпене след което да изкара поне 5-6 години)
Ти незнам дали помниш но преди точно една година, когато я докарах да я гледаш преди покупката колата нямаше нищо общо отдолу....баси ши*аната история :censored:
Боби как мислиш на части могат ли да се изкарат пари?:new_Eyecrazy:
Ти незнам дали помниш но преди точно една година, когато я докарах да я гледаш преди покупката колата нямаше нищо общо отдолу....баси ши*аната история :censored:
Боби как мислиш на части могат ли да се изкарат пари?:new_Eyecrazy:
Не разтуряй колата на части Вандал.:chair:
Те 156 гният /Боби зане за какво говоря/,та ти искаш 33 -ката да е добре.
Малии и аз си мислех че моита е изгнила
RUSEV-BGR
29-12-2010, 19:45
Добре де колега,обяви цена за цялата?!
Христо_Сираков
29-12-2010, 19:48
Добре де колега,обяви цена за цялата?!
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55699
JORDANGT
29-12-2010, 23:55
Аз пък си помислих,че с по-горното ми мнение съм те накарал да се откажеш от продажбата,защото хората които ОТГЛЕЖДАТ 33-ки останаха много малко вече.За съжаление и аз вече не съм от тях,но си имам Спринт де.
Добре де колега,обяви цена за цялата?!
Колега цената е нещо относително, в раздела "продава" не може да се пусне обява без цена....Написана там цена се коментира в широки, но все пак разумни граници. С теб вече сме опитвали да правим търговия за предишната ми 33-ка, но ти се оказа много несериозен...
И все пак за цената първия отзовал се на място с намерение да купува ще остане приятно изненадан от цената.
Драго, отказваш ли се да я правиш?
Защото няма да и вземеш пари, с които нещо да си купиш след това. Дори да вземеш някоя 146-ца ЖТД, парите от 33-ката ще влязат в 146-цата само за обслужване (ролки ремъци, масла и филтри) ще излезе нещо по окачването и няма и да има спомен от 33-ката, а даже може и да не ти стигнат парите от нея.
Защото ако вземеш евтина 146-ца в нея ще трябва да влязат пари да се освести. ЖТД-то е много хубав мотор, но дори и при него понякога излиза солено ако има нещо за правене. Я съединител, я демпферна шайба, я подгревни свещи, я термостат, някой теч на масло да отстраниш и си е_а мамата.
Драго, отказваш ли се да я правиш?
Защото няма да и вземеш пари, с които нещо да си купиш след това. Дори да вземеш някоя 146-ца ЖТД, парите от 33-ката ще влязат в 146-цата само за обслужване (ролки ремъци, масла и филтри) ще излезе нещо по окачването и няма и да има спомен от 33-ката, а даже може и да не ти стигнат парите от нея.
Защото ако вземеш евтина 146-ца в нея ще трябва да влязат пари да се освести. ЖТД-то е много хубав мотор, но дори и при него понякога излиза солено ако има нещо за правене. Я съединител, я демпферна шайба, я подгревни свещи, я термостат, някой теч на масло да отстраниш и си е_а мамата.
Разбирам те Боби идеята ми не е да си купувам 146-ца със парите от 33-ката, нали на Венци баща му взе от мен 155-цата и сега с парите от 2-те да си взема 146ЖТД. Надцених се когато я взех... просто 2 коли е ужас...а е грехота да гние пред блока... ебаси минал съмс нея за една година не повече от 500км сега като останах само с нея я карам всеки ден, но все пак...ти сам видя каква огромна ралика има колата по пода само за една година.......:( все едно не е същата кола
ПП: колеги вчера ми замръзна капачката на резервоара и сега се върти свободно без значение в какво положение е ключа...някакви идеи? не мога да и налея бензин помогнете
ПП: колеги вчера ми замръзна капачката на резервоара и сега се върти свободно без значение в какво положение е ключа...някакви идеи? не мога да и налея бензин помогнете
Ами просто е пълна с вода. Системата е тъпа: има шлица като в някой от тях трябва да влезе палец, когато отключиш ключалката. Сега те са пълни с лед и палеца няма къде да влезе, затова се върти свободно капачката.
Ако имаш калорифер или поне пистолет за горещ въздух, понагрей отдалече капачката. Друго разумно спасение няма.
А относно продажбата имам друго предвид. С парите от 155-цата няма да можеш да си всемеш читаво ЖТД. А парите от 33-ката ще отидат само за неговото обслужване. 33-ка в момента никой не иска да си взима. Всеки иска хем евтина 33-ка, хем да е здрава, хем да върви добре, хем да не прави нищо по нея.
Ами просто е пълна с вода. Системата е тъпа: има шлица като в някой от тях трябва да влезе палец, когато отключиш ключалката. Сега те са пълни с лед и палеца няма къде да влезе, затова се върти свободно капачката.
Ако имаш калорифер или поне пистолет за горещ въздух, понагрей отдалече капачката. Друго разумно спасение няма.
А относно продажбата имам друго предвид. С парите от 155-цата няма да можеш да си всемеш читаво ЖТД. А парите от 33-ката ще отидат само за неговото обслужване. 33-ка в момента никой не иска да си взима. Всеки иска хем евтина 33-ка, хем да е здрава, хем да върви добре, хем да не прави нищо по нея.
Е аз съм подготвен и с още пари ;) в смисал навил съм си ЖТД от 2 години насам и съм болен, даже съм набелязал колата вече (навия ли си нещо...) иначе ако можех да задържа и 33-ката и едно 146жтд да взема ще е супер мерси за инфото за капачката.
Колата от няколко дни е при майстор тенекиджия (един от най-добрите в Троян), след дълго чакане на ред, след приключване ще постна снимки :picnic:
А бе Драго,да не се отказа да я продаваш?:flirt:
А бе Драго,да не се отказа да я продаваш?:flirt:
Ами още не съм... Абе Наско подписа ти нещо надебелял :) да ти е честита колицата сигурно е страхотна :Bolt:
вчера бях в Търново но не се обадих че бях за много бързо.
Другия път ще се обадя да си изпрося и кръгче и да се видим :)
А мерси за честитката,и другия път задължително да се обадиш:D.Пък дано да си с 146 дотогава:D
И така колеги колата е закърпена, има снимки в обявата, по колата има още много работа, но все пак перфектна 33-ка за 1400лв няма :ranting:
има има
Не подценявам състоянието на колата ти, но думата "перфектна" е много силна :)
Здравейте колеги,
тази сутрин слизам при 33-ката да отлитам(като всяка сутрин) почиствам я от лед и скреж(много беше студено) сядам завъртам,колата пали но сякаш не на всички цилиндри 5 сек. и угасна завътях отново запали пак така 5сек. и отново угасна, после ни вопъл ни стон, дори опитах с теглене,никъв резултат:mf_Flush: моля да споделите визията си по въпроса?
И има ли някой интерес към купуване на части щот ми писна :guillotine:
Тва хубавото купе за части да отиде , не се излагай потрай малко !
я да видим сега, караш на резерва и някъде се е получил лед. тури малко спирт за горене при бенза и след някой час пробвай.
Тва хубавото купе за части да отиде , не се излагай потрай малко !
Никой нищо не оценява...наливам пари...абе както и да е едва ли ще е части нямам условия да я разглабям :)
просто съм афектиран...
я да видим сега, караш на резерва и някъде се е получил лед. тури малко спирт за горене при бенза и след някой час пробвай.
Ами долях 5 литра бензин за да проверя дали не е от това същата работа.........
илие зверски задавена или незнам и аз...голямо дърпане:guillotine:
Никой нищо не оценява...наливам пари...абе както и да е едва ли ще е части нямам условия да я разглабям :)
просто съм афектиран...
Ами долях 5 литра бензин за да проверя дали не е от това същата работа.........
илие зверски задавена или незнам и аз...голямо дърпане:guillotine:
Ако си бил на резерва е разбираемо и на мен ми се случи същото преди 2-3 седмици.Долях бензин,клатих колата ,паля работи някакви секунди и гасне. Додърпаха ме до 1 сервиз и пред сервиза колата запали.
ахаха така правят значи всичките мен тоя номер ми го прави вече 3-4 пъти . Нетрябва да се оставя да глътне въздух и установих,че колкото по-вече я мъчиш толкова по-зле става,цаката е да я оставиш на мира и след 4-5 часа да идеш да си я вземеш .
Инъче твоята 33 е мн арна обаче жестоката истина е,че малко хора вече се заглеждат по тях .
П.С. Един приятел миналата седмица си закупи опел корса 98 с газов инжекцион и доста неизправности за 3200 лв . Дерзайте :Д
Тоя номер колко пъти ми до е въртяла мръсницата...... задавил си я , зимата ми го правеше тези номера. Сваляш свещите и ги почистваш друг начин няма, веднъж я държах две седници с идеята да се изпари бензина дето съм я задавил ма ефекта беше никакъв. Дърпане също непомага откакто е с Денсо иридиума , с Голдан лоджа на дърпане палеше но я дърпах по 10-15 км и даже са ме дърпали с 130км в час, откачена ми работа сега небих го направил за нищо на света.
Две идеи!!!
Като отвъртиш капачката на резервоара, ако засмука въздух, потърси клапанчето и го почисти.
Втората е, свали си дистрибуторната капачка и отвътре я намажи с чисто масло и я избърши после с чиста кърпа!
И трето, ако не стане ми се обади да обсъдиме цената!
Две идеи!!!
Като отвъртиш капачката на резервоара, ако засмука въздух, потърси клапанчето и го почисти.
Втората е, свали си дистрибуторната капачка и отвътре я намажи с чисто масло и я избърши после с чиста кърпа!
И трето, ако не стане ми се обади да обсъдиме цената!
като отвъртях капачката да налея бензин изсъска ама незнам дали навън или навътре...на самата капачка ли е клапанчето?
Пиши ми ЛС с номера си. :cheers:
Като отвориш багажника е зад кораята в ляво. Рови там
Тел. 087892433 или 088 77 33 174 , ама ако ми се обадиш в близките 6 часа ще те разстрелям, щото лягам след нощна:sniper:
Колеги поради нулевия интерес напоследък днес или утре колата ще бъде пусната в mobile.bg и cars.bg.
Колата си върви супер преди малкос е повозих :bg:
Колеги,
имам следния въпрос според вас ще има ли интерес ако пусна колата на части? и от кое колко мога да взема? знам че е грехота ,но е по-голяма грехота да събира прах пред блока :ranting: за съжаление ме нападна много лош момент от живота и така се налага и другия вариант е ако някой все пак иска да я кара да ми се обади по телефона 0888 94 24 83 почти съм сигурен че ще се разберем за цената но искам колата да се кара :magic:
по-добре си я остави цяла. все някога ще си намери собственика. сега на части нищо няма да продадеш.
с 33-ките е така, те сами си избират собствениците, не обратно.
Колеги преди няколко седмици се разделих с колата и темата е за ключ, ако настоящия собственик реши може да продължи писането в нея :)
Благодаря на всички за вниманието и съветите които ми давахте през тези 2 години :)
доколкото разбрах колата е обратно в софия, да му е честита на новия собственик
а ти си актуализирай подписа:thumbup:
Та кой е мистичния собственик!?:comphits:
Ника на колегата е speedtool :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.