View Full Version : Проблем с парното !!!
Предварително се извиняма че ви занимавам с глупости но все пак да си кажа болката!!!!
Пороблема е следния - тази седмица излизах за парви път извън градско с колата и с тревога установих че колата не може да подържа температура стетрелката седи под 50 градуса и вмето да загрява тя зъмразва.Съответно както се досещате вече духа и студено което е много дразнещо а температурите не са много приятни в момента.
В града обаче всичко си е точно и не мога да разбера от какво е проблема !!!!
Термостат,датчик,моторче на парното?
Колега, май си объркал раздела-тук е за 155ци
а иначе най-вероятно термостата е сдал багажа
Твърдо-термостат.Сменяш го и си на топло,а и двигателят ще е в оптимален режим.
Petronii
14-12-2009, 21:30
По-бързо го сменяй и няма да имаш ядове.
За да не създавам излишно нова тема, ще питам тук.
При мен пък се получи обратния проблем: парното работи като лудо. Намалявам го на 18 градуса, а то хвърля огън. Слагам го на LO започва да духа на максимум и става нетърпима жега. Та като гъзар в студа карам на отворен прозорец.
До този момент като достигне зададената температура започваше да редува топличко с по - хаден въздух.
Някакви идеи от какво може да идва този проблем?
И аз имама проблеми с парното не е ли на LO-32 градуса не духа топло ,а хладко. :?
Petronii
15-12-2009, 18:41
Може би са ви повредени електрическите кранчета на антифриза към малкия радиатор.:on_da_beach:
Може би са ви повредени електрическите кранчета на антифриза към малкия радиатор.:on_da_beach:
Какви кранчета???
Petronii
16-12-2009, 18:37
Кранчето което се управлява от електромоторчето на климатроника. Можеби в предишния отговор не се изразих правилно. Онова което е от дясно на педалите.
Furious 155
16-12-2009, 18:40
Кранчето което се управлява от електромоторчето на климатроника. Можеби в предишния отговор не се изразих правилно. Онова което е от дясно на педалите.
кран-а е един! Иначе климаторника има още няколко мотора, за управление на посоката на струята!
Не знам дали при мен е от кранчето, защото се контролира силата на струята, но не и нейната температура. Единствено, както писах в предишния си пост, на LO полудява и започва да духа на мах.
Мен нещо ме съмнява да не би самия панел да се е сбъркал и да плаче за нов. Мисля тези дни да взема друг и да видя дали ще има разлика.
Ще съм благодарен и на други мнения, че ако и лятото в жегите продължи така ще има... :priest:
Не знам дали при мен е от кранчето, защото се контролира силата на струята, но не и нейната температура. Единствено, както писах в предишния си пост, на LO полудява и започва да духа на мах.
Мен нещо ме съмнява да не би самия панел да се е сбъркал и да плаче за нов. Мисля тези дни да взема друг и да видя дали ще има разлика.
Ще съм благодарен и на други мнения, че ако и лятото в жегите продължи така ще има... :priest:
Ако ти трябва панел за климатроника- пиши ЛС на dani_ku4eto.
Petronii
17-12-2009, 13:27
Не знам дали при мен е от кранчето, защото се контролира силата на струята, но не и нейната температура. Единствено, както писах в предишния си пост, на LO полудява и започва да духа на мах.
Мен нещо ме съмнява да не би самия панел да се е сбъркал и да плаче за нов. Мисля тези дни да взема друг и да видя дали ще има разлика.
Ще съм благодарен и на други мнения, че ако и лятото в жегите продължи така ще има... :priest:[/Май, май е точно от кранчето.
---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:25 ----------
[QUOTE=lan;609019]Не знам дали при мен е от кранчето, защото се контролира силата на струята, но не и нейната температура. Единствено, както писах в предишния си пост, на LO полудява и започва да духа на мах.
Мен нещо ме съмнява да не би самия панел да се е сбъркал и да плаче за нов. Мисля тези дни да взема друг и да видя дали ще има разлика.
Ще съм благодарен и на други мнения, че ако и лятото в жегите продължи така ще има... :priest:
Май, май е точно от кранчето. Просто го свали, но преди това източи антифриза си.
колеги да попитам от каде мога да купя термостат и колко пари струва
Около 65 лв. От магазина!:cry:
Май, май е точно от кранчето. Просто го свали, но преди това източи антифриза си.
Благодаря колега.
Оказа се точно гадното кранче. Скъса ни нервите, но в крайна сметка вече всичко е на 6.. :kicking:
Petronii
18-12-2009, 14:02
Браво! Радостно е, че помогнахме.
Iced earth
15-11-2010, 12:02
Здравейте!Купих си алфа 155 2.0 16v.Имам следният проблем.Както си карам колата включвам си парното то работи известно време и се изключва после пак се включва и обратното.Има ли някой някаква идея откъде идва проблема?
Здравейте!Купих си алфа 155 2.0 16v.Имам следният проблем.Както си карам колата включвам си парното то работи известно време и се изключва после пак се включва и обратното.Има ли някой някаква идея откъде идва проблема?
Може да уточниш с какво си - климатик или климатроник. Ако си с климатроник на auto, тогава си провери зададените стойности за температура примерно :)
Слагай го на HI като не искаш да спира, нормално е като е на Auto да спира на определена температура
Iced earth
15-11-2010, 12:34
С климатроник съм,но и на auto и на manual прави едно и също.На каквито и да е стойности.
С климатроник съм,но и на auto и на manual прави едно и също.На каквито и да е стойности.
Много вероятно с датчик за външна или вътрешна температура да си имаш проблем. Другото е резистора за управление на вентилатора под жабката да загрява и прекъсва.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065
Също така виж дали на място или в движение прави номера, защото може в движение да не контактува някое реле или куплунг.
Я и аз да питам, че нямам книжката на 155. Та като натисна копчето EKON светва една лампичка там и една на AUTO, като натисна AUTO там светват две лампички. Въпроса ми е при първия вариант когато свети лампичка на ЕКОН и лампичка на АУТО с изключен компресор на климатика ли съм. Щото пък на дисплея долния си пише ауто и като бутна изписва ръчно "мануал".
Та просто малко да ми разяснитте копчетата по 155. Щото на 164 не е така , там като съм на ЕКОН не ми свети ауто и обратното.
Благодаря!
Furious 155
16-11-2010, 14:36
на светещ ЕКОН не работи компресора, дори на АУТО да ти свети едното. При натискане на АУТО се включва и втория диод отгоре и на АУТО светят вече и двата. Тогава гасне и ЕКОН и реално климатика минава в режим климатроник и регулираш само температурата - той решава да има ли компресор или не и откъде да духа и колко силно да духа. Регулираш си само температурата!
Мануал ти пише на регулацията на силата на духане, когато ти си я регулираш! Ако си на на АУТО(двата диода светят) и ти пише ауто, то климатроника сам си регулира силата.
Iced earth
24-11-2010, 14:47
Разбрах от къде идва проблемът,от ел.регулатора на вентилатора в купето.Отидох в един тв-сервиз и ми казаха че не може да се оправи и да си купя нов.Някой да ме упъти откъде мога да си го купя на втора ръка и горе долу на каква цена.
За колата на ТВ сервиз? Като те заболи главата отиди на зъболекар.....
Furious 155
26-11-2010, 22:40
За колата на ТВ сервиз? Като те заболи главата отиди на зъболекар.....
а защо мислиш че зъболекаря лекува само зъби?!
По платката може да работи всеки наясно с ел. схеми! ;)
Щом казваш... Аз обаче даже няма и да се сетя да закарам колата си на ТВ сервиз!!! Не мога да й причиня това на моята Алфиета...Смятам , че има достатъчно други по - подходящи места за ремонт на ел.инсталации на автомобили... :)
Щом казваш... Аз обаче даже няма и да се сетя да закарам колата си на ТВ сервиз!!! Не мога да й причиня това на моята Алфиета...Смятам , че има достатъчно други по - подходящи места за ремонт на ел.инсталации на автомобили... :)
То реално се сменят елементи по електронна платка, къде би ме посъветвал да си ремонтирам електронната платка иначе ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.