View Full Version : Проблем с разпределителния вал на испускателните клапани!!!!
pepo_ludia
03-04-2006, 19:25
Алфичката ми е 155/1,8 8клапана!Напоследък ми загуби компресия,и си мислех,че са заминали сегментите,ама се оказа,че е заминал вала,на изпускателните клапани,лошото е че днес обиколих София по моргите и нищто!Където и да отида ми предлагат,по оръфан и от моя вал,а и нов си потърсих,но ме изненадаха с цена кам 500лв?Да има идея някой от каде да го намеря?
Благодаря предварително!
ALFA CORSE
03-04-2006, 19:33
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=5441 - колата е 1.8TS 8V
ТУК (http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=aa720144121cee069a24149eab2fad55&city=sofia&str=%CE%C1%C8%CA%CE%CB%CD%C0&num=8&grid=m8k&maxnearest=5&nType=23&oName=&oType=9&Map15_26.x=97&Map15_26.y=47) има 155 1.8 на части. След жълтата автомивка.
Ма тя беше без ДВГ доколкото видях миналата седмица...? Или поне не беше в коша.
продаден и е целия! има само скоростна кутия все още
Алфичката ми е 155/1,8 8клапана!Напоследък ми загуби компресия,и си мислех,че са заминали сегментите,ама се оказа,че е заминал вала,на изпускателните клапани,лошото е че днес обиколих София по моргите и нищто!Където и да отида ми предлагат,по оръфан и от моя вал,а и нов си потърсих,но ме изненадаха с цена кам 500лв?Да има идея някой от каде да го намеря?
Благодаря предварително!
Братле ако се прецака вала компресията само може да се вдигне :!:
Смени си майстора :idea:
Алфичката ми е 155/1,8 8клапана!Напоследък ми загуби компресия,и си мислех,че са заминали сегментите,ама се оказа,че е заминал вала,на изпускателните клапани,лошото е че днес обиколих София по моргите и нищто!Където и да отида ми предлагат,по оръфан и от моя вал,а и нов си потърсих,но ме изненадаха с цена кам 500лв?Да има идея някой от каде да го намеря?
Благодаря предварително!
Братле ако се прецака вала компресията само може да се вдигне :!:
Смени си майстора :idea:
Да виж да загуби мощност е вероятно от износен вал ама компресия дори не е логично като помислиш. Я я закарай на друг "мастер"
нямаш проблем кажи как да ти го пратя
virusalfa
04-04-2006, 20:10
много странно е с тия валове.Ако не беше тоя форум никога нямаше да разбера,4е 8 клапановите туинспаркове ядат валове....В Благоевград има 164 спаркова някъде на около 800 хиляди км,дааа,не се 4удете,кара се над 10г тук и не е изяла вал,познавам майстора,дето я поддържа.Странно,бе,дееба,как така се ядат тия валове,Да не им никнат зъби?! :roll:
pepo_ludia
05-04-2006, 09:02
Благодаря,на всички за съдеийствието!Но си разреших проблема!
"За валче отскочи,и двигател си намери"!Мисля,че сега ште има две в едно!
Тази кола си има и пред историа!Взех с предварение,на вала?Но ще пиша довечера!Лелееееее закасниях за работа! :P
голямата риба
05-04-2006, 23:35
Алфичката ми е 155/1,8 8клапана!Напоследък ми загуби компресия,и си мислех,че са заминали сегментите,ама се оказа,че е заминал вала,на изпускателните клапани,лошото е че днес обиколих София по моргите и нищто!Където и да отида ми предлагат,по оръфан и от моя вал,а и нов си потърсих,но ме изненадаха с цена кам 500лв?Да има идея някой от каде да го намеря?
Благодаря предварително!
Братле ако се прецака вала компресията само може да се вдигне :!:
Смени си майстора :idea:
би ли го обяснил технически
това означава ли, че ако махнем разпределителните валове, следователно клапаните не се отварят, то компресията ще клони към безкрайност
голямата риба
05-04-2006, 23:35
много странно е с тия валове.Ако не беше тоя форум никога нямаше да разбера,4е 8 клапановите туинспаркове ядат валове....В Благоевград има 164 спаркова някъде на около 800 хиляди км,дааа,не се 4удете,кара се над 10г тук и не е изяла вал,познавам майстора,дето я поддържа.Странно,бе,дееба,как така се ядат тия валове,Да не им никнат зъби?! :roll:
проблема се явява само при 155-ците
които имат нов дизайн на главата
[quote="pepo_ludia":3klzzfuh]Алфичката ми е 155/1,8 8клапана!Напоследък ми загуби компресия,и си мислех,че са заминали сегментите,ама се оказа,че е заминал вала,на изпускателните клапани,лошото е че днес обиколих София по моргите и нищто!Където и да отида ми предлагат,по оръфан и от моя вал,а и нов си потърсих,но ме изненадаха с цена кам 500лв?Да има идея някой от каде да го намеря?
Благодаря предварително!
Братле ако се прецака вала компресията само може да се вдигне :!:
Смени си майстора :idea:
би ли го обяснил технически
това означава ли, че ако махнем разпределителните валове, следователно клапаните не се отварят, то компресията ще клони към безкрайност[/quote:3klzzfuh]
Естественно че не ма понеже си роден да се заяждаш с мен ти обесни защо с прецакан вал компресията е по-ниска :?:
pepo_ludia
06-04-2006, 19:52
Не казвам че сам много компентентен,но колата сам я карал с предварение една година,без да знам!А и не сам подозирал,защото тя вървеше като откачена!Но с времето,мошността и намаля!От там допуснах,че са заминали сегментите,защото започна да харчи масло,но интересното е, че когато я израчкам не изпушваше????Маслото просто си изчезваше вапроса беше каде?И открих!Изхварлия го през одушника? :roll:а нямам течове? Сцепихме двигатела,и следва:
Вал на изпускателни,4мм от кобилиците ги нямаше!
Клапани на изпускателни,с много нагар и не затваряха!
И наи интересното е ,че ризите с буталата и сегментите са в перфектно състояние!
После разбрах,как става всичката тази аномалия>
След износване на вала клапаните нямат достатъчен ход за да излезнат изгорелите газове,от което следва ненормален цикъл и спъване на мотора!А и се чудия,как е възможно изгорелите,една част от тях да преодолеят сегментите и да духа в картера,заштото ново масло го правеше черно за 3-4хил.км.
...Напоследък ми загуби компресия,и си мислех,че са заминали сегментите,ама се оказа,че е заминал вала,на изпускателните клапани...
Това писание нема нищо общо с това :
Не казвам че сам много компентентен,но колата сам я карал с предварение една година,без да знам!А и не сам подозирал,защото тя вървеше като откачена!Но с времето,мошността и намаля!От там допуснах,че са заминали сегментите,защото започна да харчи масло,но интересното е, че когато я израчкам не изпушваше????Маслото просто си изчезваше вапроса беше каде?И открих!Изхварлия го през одушника? :roll:а нямам течове? Сцепихме двигатела,и следва:
Вал на изпускателни,4мм от кобилиците ги нямаше!
Клапани на изпускателни,с много нагар и не затваряха!
И наи интересното е ,че ризите с буталата и сегментите са в перфектно състояние!
После разбрах,как става всичката тази аномалия>
След износване на вала клапаните нямат достатъчен ход за да излезнат изгорелите газове,от което следва ненормален цикъл и спъване на мотора!А и се чудия,как е възможно изгорелите,една част от тях да преодолеят сегментите и да духа в картера,заштото ново масло го правеше черно за 3-4хил.км.
Тука вече става ясно за кво иде реч ма компресията не се губи от скапан вал ... губела се е от нагара по клапаните :wink:
За изгорелите газове - казва се картерна вентилация и да нормално е даже на 1000км маслото да почернее :wink:
pepo_ludia
06-04-2006, 21:50
Тука вече става ясно за кво иде реч ма компресията не се губи от скапан вал ... губела се е от нагара по клапаните :wink:
За изгорелите газове - казва се картерна вентилация и да нормално е даже на 1000км маслото да почернее :wink:[/quote]
Пак казвам не сам експерт,имах 2коли алфа33!Но основна причина за да не варви е износения,вал!Понеже когато се износат кобилиците,с около 4мм а и никаои повече,вартящия момент е различен!Тоест,времето на клапана е по кратко за работа!
А сега вече имам вазможност,от два двигатела да сабера един както трябва![/img][/quote][/code]
голямата риба
06-04-2006, 23:36
...
Естественно че не ма понеже си роден да се заяждаш с мен ти обесни защо с прецакан вал компресията е по-ниска :?:
аз такава тъпня не мога дори да си помисля, камо ли да обяснявам и защитавам
та за това те помолих да светнеш нас незнаещите :wink:
...
Естественно че не ма понеже си роден да се заяждаш с мен ти обесни защо с прецакан вал компресията е по-ниска :?:
аз такава тъпня не мога дори да си помосля камо ли да обяснявам и защитавам
та за това те помолих да светнеш нас незнаещите :wink:
Ха ше се сетиш кво требе да кажеш :lol:
Ма само незнам що се тураш в незнаещите освен че така е по-лесно, а най добре е само да се заяждаш и да не помагаш на никой, което в последно време ти е станало принцип на работа и държание :!: Не беше такъв преди :?:
...
Естественно че не ма понеже си роден да се заяждаш с мен ти обесни защо с прецакан вал компресията е по-ниска :?:
аз такава тъпня не мога дори да си помосля камо ли да обяснявам и защитавам
та за това те помолих да светнеш нас незнаещите :wink:
Ха ше се сетиш кво требе да кажеш :lol:
Ма само незнам що се тураш в незнаещите освен че така е по-лесно, а най добре е само да се заяждаш и да не помагаш на никой, което в последно време ти е станало принцип на работа и държание :!: Не беше такъв преди :?:Мдааа това си е голата истина за съжаление :cry: :?:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.