View Full Version : Лампичка за инжекцион свети непрекъснато
След 90 км извънградско каране, на влизане в града забелязах че ми е светнала на таблото лампичката на ижекциона /червена прилича на капкомер/. В една инструкция Owner's manual пише че тя светела together с тази на CODE system и да съм потърсел ауторизиран сервиз на Alfa.
Някой да има някакви идеи ???
това е лампата на инжекциона и показва проблем в него. има много писано по темата. или отиваш на диагностика или следиш кое не е наред на колата.
Отбой /за сега/ :doctor:
Като запалих двигателя продължи да свети, но след няколко метра... изгасна, така мистериозно както беше и светнала :anarchy:
Като излезеш пак на дълго и времето е студено и усетиш,че ти е студено на кракта,чакай пак включване.:devil:
Mind_Control
15-12-2009, 23:35
Ако си на газ също може да светва..
Газово нямам.
Вчера пак светна пустата червена лампичка, но този път завинаги и днес цял дееен ми свети безотказно !!! Иначе поведението на автомобила си е съвсем нормално, няма нищо съмнително.
На никой ли не му се е случвало това нещо ???
Колега,този път ще ти го кажа ясно.Погледни си показанията за температурата.Най-вероятно ти е умрял термостата и ДВГ не е в оптимален температурен режим.От разликата в показанията на датчиците ЕКУ дава грешка и светва индикатора на инжекциона.
Все пак,понеже си дал оскъдна имформация,най-добре иди на диагностика.
Колега, има някакъв резон в твоите твърдения, но пояснявам, че този път /сега последно/ температурата ми отчиташе 90 градуса на датчика на таблото, изцяло в градси условия но явно не е това критерият. Проверих всички релета и предпазители. Грешкта може ли да е в компютъра /не дай си Боже/ наистина ?!? ...или Инжекциона се е засилил да се прецаква сам по себе си
Грешка със сигурност има записана и щом температурата е наред,най-добре иди на диагностика,щото може да изкочи нещо наистина сериозно.
Така и предполагаххх. Още утре отивам на KPU диагностика.
Тъкмо ще стана наясно срещу едни 30 - 40 лв. каква точно е Причината, /надявам се/ за светването на червената лампичка !?!!!
Така и предполагаххх. Още утре отивам на KPU диагностика.
Тъкмо ще стана наясно срещу едни 30 - 40 лв. каква точно е Причината, /надявам се/ за светването на червената лампичка !?!!!
Диагностика му е майката.Иначе аз залагам на дебитомер(и аз малко да погадая):).
Оказа се че не работи първата степен на вентилатора за радиатора. Сложиха едно реле там където никога не е имало такова и лампичката изгасна.
Някой да знае при колко градуса следва да се включва перката на първа степен, защото при мен до сега само на 90 градуса се е включвала директно на втора степен ?!?
82 или 85....поправете ме ако бъркам....
82 или 85....поправете ме ако бъркам....
Бъркаш, това е за термостата.
Според менюълите при ТС на 97 се включва първа степен, на 92 изключва.
Това при положение че перката се управлява от ЕКУ-то.
Ми щом е така Втората скорост кога се вкл/изключва ?
detelazurno
28-12-2009, 12:30
Бъркаш, това е за термостата.
Според менюълите при ТС на 97 се включва първа степен, на 92 изключва.
Това при положение че перката се управлява от ЕКУ-то.
А не беше ли първа на 92, втора на 97? Аз такъв спомен имам.
А не беше ли първа на 92, втора на 97? Аз такъв спомен имам.
Хубаво е когато се говори за перки да се казват и параметрите на включване и тези на изключване, както е направил тонов ;)
detelazurno
28-12-2009, 18:04
Хубаво е когато се говори за перки да се казват и параметрите на включване и тези на изключване, както е направил тонов ;)
Все едно пък не разбра какво казвам! А и начна, по който структурирах изртечението си в съчетание с контекста на разговора става ясно, че съм останал с впечатление, че първа се включва на 92 градуса по Целзий, а втора се включва на 97 градуса по Целзий. За изключването на първа не знам при колко се изключва, но е логично втора да се изключва при 92 градиса по Целзий. Изпуснах ли нещо или ще се намери някой да каже дали е така или съм останал с погрешно впечатление?
В спора се ражда истината :bg:
/+ - няколко градуса/ ;-)
Все едно пък не разбра какво казвам! А и начна, по който структурирах изртечението си в съчетание с контекста на разговора става ясно, че съм останал с впечатление, че първа се включва на 92 градуса по Целзий, а втора се включва на 97 градуса по Целзий. За изключването на първа не знам при колко се изключва, но е логично втора да се изключва при 92 градиса по Целзий. Изпуснах ли нещо или ще се намери някой да каже дали е така или съм останал с погрешно впечатление?
Впечатленията са ти правилни,нон е и градусите,щото едно е по каталог,а допуските са съвсем друго нещо.Накратко,системата е следната:перката се включва на първа около 92 градуса.като стигне до около 100 се включва и втората.Датчиците имат толеранс 5-8 градуса.Логично е втора степен да изключва около 95-92 градуса,ама при колко точно изключва е Божа работа.Важното е да действат и още по-важно е да не допускаме да включва втора степен.Иначе всичко е правилно,само дето никоя кола не се вмества в калъпа!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.