View Full Version : Прекъсва когато си поиска.
lachezar
20-12-2009, 18:28
Побърка ме това чудо. Мотора е 1.5i 2минути работи без грешка и после започва да прекъсва, ту се оправя ту пак прекъсва. Смених свещите същата работа, кабелите видимо никаде нямат пробив смисъл не хвърлят искра да омасяват. Докато прекъсва ги вадя подред, всеки цилиндър работи а като и подам газ припатква горе в смукателя. Когато загрее тресе тресе и изгасва веднага не ще да запали изчаквам 5минути пали и пак ту работи добре ту прекъсва. Да поясня нямам агу на бензин е.
С делко ли си?Ако си го погледни,виж си филтрите,лоша маса или бобина ако си с две.Виж кои цилиндри прекъсват.Най добре си е диагностика.
Я като начало си провери дали не ти смуче от някъде въздух след дебитомера - скъсан маркуч за въздух, "черъвца" за празен ход, тапата на маслото дали ти уплътнява добре и т.н.
Колега,с делком или без,с Бош или магнет-марели,няма значение.Всичко говори за богата смес.Това включва датчик за температурата на антифриза,датчик за температурата на въздуха,ако имаш: ТПС или дебитомер,каквото имаш от двете.Може да го прави и от сцепена сонда.
Процедираш по следния начин:
Палиш я и като загрее и почне да прави простотиите,започваш да откачаш един по един датчиците,включително и сондата.Ако не се оправи,отиваме на ТПС или дебитомер.
Всичко това има смисъл,ако вакуумите ти са наред и мотора също.
И дайпоне една снимка на мотора,за да не гадаеме с какъв инжекцион си и да плещиме простотии!
lachezar
25-12-2009, 11:48
Благодаря за мненията но да ви кажа какво се оказа. Вчера се прибирам по тъмно и реших да е запаля да да поработи малко да видя как ще се държи. Пали от раз и до 45-50 работи супер от там нататък започна да ги бърка пак. Вдигам капака и какво да видя кабелите ми били наред-глупости. Централния хвърля към бобината и на още две места, трети и четвърти цилиндър също искрят. Как да работи както трябва с тея кабели. Дайте предложение какви кабели да си взема. Нещо по-евтинко но да върши работа-или няма такъв вариант.
Отиваш и си взимаш кабели на метър.Добри са на тесла,но и друга марка ще ти свърши работа!Сменяваш ги и си готов!
lachezar
27-12-2009, 18:15
Смених централния кабел и пак искри. Реших да огледам бобината и излезе че е пукната на две места. Въпроса ми е от друг модел ще стане ли има ли някакви параметри или нещо което трябва да се спази. На моята пише БОШ.
Времено можеш да я заместиш с всякаква подобна,но е хубаво да си сложиш с оргиналните параметри,mordohy мисля че ги знае по добре,имам останала от стария двигател мога га ти я подаря,сега съм с 2 двойни.Лятото едната сдаде багажа и аз ги замених с мотоциклетни докато си намеря оргинални,ама нали извиха лагери та го отлагаме като си оправя двигателя.
lachezar
27-12-2009, 19:50
Благодаря колега. Преди малко си поръчах но от 1.7 а моята е 1.5 не знам еднакви ли са или имат някаква разлика.
мисля че няма разлика
:th_up: Ха така!В автомобилите има три и само три вида бобини!
1:Нормалната,която си знаем.Дели се на два подвида:за многоцилиндров мотор и мотоциклетни.Мотоциклетните са по-малки и пригодени да работят на по-малка честота.Използват се само за старите типове мотоциклети!
2:Тиристорни-това са бобините,които работят с тиристорни комутатори.Лада Самара,Зил,Газ и други.Отличават се с много високо напрежение и много ниско съпротивление на първичната намотка.От такива бобини горят и чукчета и електронни комутатори.
3:С двата свободни края,тоест с две лули ,като моята.
За нас са интересни първите два вида.
Независимо от какво е и какъв вид има,щом не е от Самара или новите зилове и газки,значи СТАВА!!!
Строго погледнато стават и от третия вид,но единия изход се дава на маса!
lachezar
28-12-2009, 09:44
Значи в моя случай ще пасне идеално. Като я монтирам ще пиша какво е станало. Ако пак прави мизерий не знам-първото дере и айде проблема е решен.
Ако не е дерето,можеш съвсем спокойно да си изчака в гаража и като се стопли времето да направиме един десант и да я оправиме.Нея и една каса с бира!Мезето е от нас!:devil:
lachezar
28-12-2009, 22:13
Надявам се след смяната на свещи,кабели,бобина ще се оправи.Чакам бобината утре да пристигне,слагам я и ще пиша какъв е резултата.Ако не се оправи-две каси бира- качвам я в ремъркето и в Перник при тебе.
lachezar
31-12-2009, 19:19
Ето тове е моето чудо. Весело посрещане на новата година и много безаварийни километри с красивите италианки на всички. Абе то ядове ще има но дано да са по-малко. Днес едно оправих друг проблем излезе но ще пиша другата година че сега няма време. НАЗДРАВЕ.
Браво!!
Добре си я лъснал!
Весело на всички!
firedragon
01-01-2010, 11:55
Как грее,като коледна елха това табло,много е яко :clap: .Ако мога да ти помогна с нещо казвай.Имам една бобина от 16в в гаража и някой друг чарколяк.
Надявам се след смяната на свещи,кабели,бобина ще се оправи.Чакам бобината утре да пристигне,слагам я и ще пиша какъв е резултата.Ако не се оправи-две каси бира- качвам я в ремъркето и в Перник при тебе.
Надявам се да се оправи!Иначе идеята да я докараш чак до тука си е щурава,но не и неизпълнима!
lachezar
02-01-2010, 14:11
Прави сте че лъска ама само с блясък колата не върви. Значи смених бобината паля работи супер и на втората минута изведнъж угасна. Въртя припалва но неще все едно че няма бензин. Свалям дюзите почти нямя налягане-излезе че маркуча между бензиновата помпа и резервоара е пукнат и смуче възух. Смених го и всичко се оправи-но друг проблем. Когато се включи перката на 80 градуса малко след това ми светна лампата над стрелката за температурата-и така си остана а мотора не прегрява. Перката изключва на75 а лампата пак
свети барам антифриза идеален перката пак си включва изключва. Почистих буксата на датчика и проблема изчезна но в диапазон от75-80 градуса пак започна да прекъсва като подам газ и пропуква кеф ти горе кеф ти доло в гърнето.Едвам тръгнах но падне ли под 75 никви ядове върви като бясна-стана ми ясно че е за смяна на термостат защото падна на 60градуса а навън топло. Два три светофара загря нормално о срам голям пак пука патка едвам тръгвам. Откакво ще е това само при 75-80 градуса тез мизерий?
Вземи и лъсни капачката и палеца!Най-добре ги смени последователно с работещи такива.Сега във влагата,тия кочини,много често го правят тоя номер.Май Джорди си патеше от това и даже бяхме намислили да му подарим едно покривало.Една пробита капачка,може да подава искра на който си иска цилиндър и ще пука и във филтъра и в ауспуха!Огледай добре и кабелите на датчика .
А над 80 прави ли ги.Щом припуква значи е нещо по запалването.Понякога тези мизерии ги прави и еда хуйна дето седи на делкото и сигнала от датчика минава през него и отива в бобината(немога да се сетя как се казваше че мозъка ми отказва да работи още:wallbash:),а може да е някаква шибана маса или връзка.
lachezar
02-01-2010, 17:05
Капачката ми е чисто нова ще почистя палеца но защо само на тия градуси ги прави мизерийте 75-80. Къде е масата на самия двигател чел съм че и от нея прави номера. Не се сещам какво може да седи на делкото но утре ще има оглед така че давайте идеи от къде да започвам.
А над 80 прави ли ги.Щом припуква значи е нещо по запалването.Понякога тези мизерии ги прави и еда хуйна дето седи на делкото и сигнала от датчика минава през него и отива в бобината(немога да се сетя как се казваше че мозъка ми отказва да работи още:wallbash:),а може да е някаква шибана маса или връзка.
тоя датчик ако спече, изобщо няма да стигне до паткане и гърмене :)
Е на мен ми се случвало,но това в момента няма значение,беше само предположение.Затова го попитах дали го прави тоя номер и над 80 ,но се сетих че едва ли е пробвал защото колата прекъсва още преди това.Та идеята ми следната,предполагам щом прекъсва от 75-80 градуса значи нещо се случва като се включи датчика за перката или датчика за температурата,вероятно 2-ия щом лампата остава да свети.Датчика за лампата като загре някаде около 100-те (незнам на 16 валовата колко е)прави късо и подава маса на лампата и тя светва,а твоята светва по рано,нещо има.Другия датчик или подава маса на перката за да го включи или контакт(пак не знам плюсов или маса),ако е плюсов и датчика се прецакал и ти подаде маса като се включи може да бърка исталацията и да ти прекъсва.Ако пък е маса тогава може някаде из кабелите да се е получил пробив и пак да се бъркат работите.Идеята ми е като загрее колата и почне да прекъсва изключи датчика за лампата и виж дали ще продължи да прекъсва,ако да значи проблема е друг,ако не тогава тръгваш по кабелчето и ще го намериш.Посъщия начин и с другия датчик.Ебахти толкова не съм писъл и в училище:grin:
Ако искаш по подробно ми се обади по скайпа sciivi перник но ми звънни предварително на 0898517215 че от жена ми не мога да се доредя.С думи ми е по лесно много бавно пиша на компа.
Това там до бобината ,предполагам,че е комутатора!През нео минава тока за бобината и е също възможно,да пука и от него,но така както го описваш е повече по командната верига на комутатора.Масата от акумулатора минава през гредата и се захваща за мотора,близо до стартера
А дали не пука от бедна смес :calc: ;)
lachezar
04-01-2010, 11:17
Вчера пак е пробвах и като е запалих студена не си вдигна оборотите. Друг път си вдигаше към 1500 и ги сваляше плавно като загрее а този път 1000 на студен мотор но не гасне. Както и да е като загря и включи перката малко след това айде пак светна ми червената лампа над стрелката за температурата и айде пак прекъсване. Смятам да пробвам да откачам датчиците под ред да видя дали ще има ефект но в тоя студ не знам кога ще е.
колега, за всеки случай почисти масите на ЕКУ-то първо.
lachezar
19-01-2010, 18:17
Здравейте. Не съм писал по темата но не бях в Бургас и нямах възможност. Последно откачах датчиците под ред но нямяше никаква разлика прекъсва и лампата си свети. Днес слагам акомулатора и се загледах в двете букси които са до парното. По-малката стопена от киселина направо е изрязах и вързах дирекно кабелите а по-голямата само я почистих. Запали на четвърт като да не повярваш в тоя студ и сняг обаче пак държи 1000 оборота без да гасне. Поне една радост перката си включва лампата не свети и колата не прекъсва. Сега си мисля направо да изрежа и другата букса че да нямам ядове след време. Само не знам с тея обороти от къде да я почна.
абе закарай я на една диагностика ще си спестиш доста нерви докато се опитваш сам да си я оправиш,от доста работи може да е
абе закарай я на една диагностика ще си спестиш доста нерви докато се опитваш сам да си я оправиш,от доста работи може да е
Те на нашите ,колега,вече май и Сатаната не може да направи диагностика,щото са така забатачени,че....
Ама тамън се замислих по "дългия " ти пос за вентилатора и тока и прочетох,как колегата си е решил въпроса.По принцип си прав,защото вентилатора дърпа доста ток и пада,който създава може да прави точно описаните простотии.
Извода е - не четеме!:bangin:
Писано е толкова много за окислени и нагорели кабели , че просто сме си за бой!:paddle:
lachezar
19-02-2010, 20:57
Здравейте отново. Нямах време а пък и в тоя студ не ми се занимаваше с колата. Преди два дни си смених радиатора на парното и сега голям кеф-става баня за нула бройки.Покарах е два дена и пак започна с простотийте. Изчетох всички стари теми за 33 но все пак искам да чуя и вашето мнение. Когато загрее 80 гр. започва да ми премигва лампата на маслото. Филтъра и маслото са на 1000к и явно работата отива на лагери. Та въпроса ми е от кои магазин да търся да не купя някакви боклуци. Колата е на 175 000км и върви идеално не се чуват шумове от двигателя и се надявам вала да е запазен но вие кажете дали ще иска шлайф.
JORDANGT
20-02-2010, 00:02
Здравейте отново. Нямах време а пък и в тоя студ не ми се занимаваше с колата. Преди два дни си смених радиатора на парното и сега голям кеф-става баня за нула бройки.Покарах е два дена и пак започна с простотийте. Изчетох всички стари теми за 33 но все пак искам да чуя и вашето мнение. Когато загрее 80 гр. започва да ми премигва лампата на маслото. Филтъра и маслото са на 1000к и явно работата отива на лагери. Та въпроса ми е от кои магазин да търся да не купя някакви боклуци. Колата е на 175 000км и върви идеално не се чуват шумове от двигателя и се надявам вала да е запазен но вие кажете дали ще иска шлайф.
Пробвай първо с датчика за маслото,после виж картера да не е подбит някъде.Може и цедката да се е позадръстила.Дано да съм ти помогнал и да не е твоята прогноза.
Джорди е прав!
Провери първо тия неща!
Колкото за шлайфа!
Казвал съм го много пъти!
Ще го кажа пак!
Нашите са с валове от хром-молибденова стомана!!!!
Преведено-не се търкат лесно!
Аз съм виждал валове,дето износват четвърти комплект лагери.
Моята е за пример.421 000 км и само биелни лагери и охерни пръстрени.
Преди да предприемеш някоя радикална простотия се допитай до знаеш и коректен човек!:prescription:
lachezar
20-02-2010, 09:49
Днес ще погледна картера а за датчика този по средата до делкото ли е?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.