View Full Version : GTV vs IBIZA(cupra)
alfonco147GTA
29-12-2009, 20:49
Колеги днес пак ме нарешиха :help:
моита колица е 2.0 16в напълно сток! Пича със сеата ко засякох на бул. Цар Борис точно на левия завой с бул Гешов посока към кв.Красна Поляна, минах първа кола от пред даже тръгнах преди него до 130км/ч бях пред него, но на 140 вече не изпревари...:Topic-is-closed-bg:
Тая ибиза е турбо тфа е ясно но все пак колко ли коня според вас е била.....
drajko145
29-12-2009, 20:58
Незнам :) 2.0FSI 237 коня мисля... ама на равно да вървиш с него :new_Eyecrazy:
tokata_pz_flex
29-12-2009, 21:08
1.9 Дизел около 160 коня е по спомен , и върви яко .
alfonco147GTA
29-12-2009, 21:12
Ибизата не беше от най новите
или 2 или 3 не ги познавам....... :unsure: п оскоро ибиза 3-ка така като гледам картинки в нета..
---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:12 ----------
1.9 Дизел около 160 коня е по спомен , и върви яко .
определено не беше дизел
1.8T сиг е била щом си я държал до 140.По спомен около 150 коня е.
Чичко гугъл знае всичко! Цък! (http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza#Specifications_for_all_variants)
tokata_pz_flex
29-12-2009, 21:16
Или 2.0 атмосферни 150 коня , която е по-бавна от дизеловата ... 8.3 до 100 .
alfonco147GTA
29-12-2009, 21:58
1999-2002 (6K GP01)
1.8 20vT Sport, Cupra [156 PS/115 kW]
1.8 20vT Cupra R [180 PS/132 kW]
май ще да е някоя от тея двете, емблемката на cupra беше малка имаше нещо червено варху надписа cupra
не виждам колко Nm имат......тея мотори
---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:40 ----------
Ibiza mkII "6K GP01" (1999-2002)
99 - Ibiza 1.8 20VT Sport 156pk/210Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=19546&cache=no)
'99 - Ibiza 1.8 20VT Cupra 156pk/210Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=19547&cache=no)
'01 - Ibiza 1.8 20VT Cupra R 180 180pk/235Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=23824&cache=no)
'99 - Ibiza 1.9 TDi Sport 110pk/235Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=19555&cache=no)
Ibiza mkIII "6L" (2002-2008)
'03 - Ibiza 2.0 Sport 115pk/170Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=29189&cache=no)
'04 - Ibiza 1.8 20VT FR 150 150pk/220Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=31007&cache=no)
'04 - Ibiza 1.8 20VT Cupra 180 180pk/245Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=34364&cache=no)
'02 - Ibiza 1.9 TDi Sport 130 130pk/310Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=25930&cache=no)
'04 - Ibiza 1.9 TDi FR 130 130pk/310Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=32899&cache=no)
'04 - Ibiza 1.9 TDi Cupra D 160 160pk/330Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=32901&cache=no)
версиите на тея мотори нямат под 200 Nm :( моита е едвам 181 Nm според мен е нормално това което се случи..... Алфовия 2.0 16V нещо започва да не ме кефи грам.......
ххеехе пак щом чак ся почва да не те кефи ,,,,
сещам се преди така зарибявах с типото по слабитте даже и един пич с една 155 ца 8 клапанова .....
ама като опре спора до парата и растрел:cheers:
Чакай малко, тази Ибиза е с Турбо!!! Затова има повече НМ. Най-вероятно те е била старата с АБФ-овия мотор 2.0 16в 150кс.
А дизела Купра е 160коня и хич не е за подценяване. И с чип бие 320 М Power e30 пак с чип и други екстри, което е 200 коня заводски. Ибизата след 2ра му казва чао и съответно бавареца включва на задна скорост ... :whip::new_Eyecrazy:
Не знам дали една 147мица версия 170кс Дукати Корс с чип ще върви така като този Вагов трактор. То зависи и колко е била назобена онази де...:whistle:
thecleaner
29-12-2009, 22:17
Колеги днес пак ме нарешиха :help:
моита колица е 2.0 16в напълно сток! Пича със сеата ко засякох на бул. Цар Борис точно на левия завой с бул Гешов посока към кв.Красна Поляна, минах първа кола от пред даже тръгнах преди него до 130км/ч бях пред него, но на 140 вече не изпревари...:Topic-is-closed-bg:
Тая ибиза е турбо тфа е ясно но все пак колко ли коня според вас е била.....
Утре ще ти кажа дали е тая за която се сещам. На един приятел е. Сток е 156 коня. Понавървява доста. Той работи на Борис и 90% е той ако е било след работния ден.
alfonco147GTA
29-12-2009, 22:22
Пичове не мe съдете, аз просто до сега имам само една победа и то над e36 BMW 1.6i :spell:
V_A_N_K_A_T_A
29-12-2009, 22:24
Тая с АБФ мотора не е никаква купра,тя е GTI.А тая дето те е била,не знам колко е била купра,но сигурно не е натискал иначе ще ти даде бинокъла още на 2-ра,даже и сток,просто това нещо е адски леко...ето така изглежда истинска купра http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11240769321872669&f1=details
П.П
Миро,какъв е тоя М повер 320 дето е 200 коня бе :tooth:
alfonco147GTA
29-12-2009, 22:25
Чакай малко, тази Ибиза е с Турбо!!! Затова има повече НМ. Най-вероятно те е била старата с АБФ-овия мотор 2.0 16в 150кс.
А дизела Купра е 160коня и хич не е за подценяване. И с чип бие 320 М Power e30 пак с чип и други екстри, което е 200 коня заводски. Ибизата след 2ра му казва чао и съответно бавареца включва на задна скорост ... :whip::new_Eyecrazy:
Не знам дали една 147мица версия 170кс Дукати Корс с чип ще върви така като този Вагов трактор. То зависи и колко е била назобена онази де...:whistle:
Колега пича беше на около 10 метра зад мен....... и ме изпревари на 130......
CrazyElement
29-12-2009, 22:26
1999-2002 (6K GP01)
1.8 20vT Sport, Cupra [156 PS/115 kW]
1.8 20vT Cupra R [180 PS/132 kW]
май ще да е някоя от тея двете, емблемката на cupra беше малка имаше нещо червено варху надписа cupra
не виждам колко Nm имат......тея мотори
---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:40 ----------
Ibiza mkII "6K GP01" (1999-2002)
99 - Ibiza 1.8 20VT Sport 156pk/210Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=19546&cache=no)
'99 - Ibiza 1.8 20VT Cupra 156pk/210Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=19547&cache=no)
'01 - Ibiza 1.8 20VT Cupra R 180 180pk/235Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=23824&cache=no)
'99 - Ibiza 1.9 TDi Sport 110pk/235Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=19555&cache=no)
Ibiza mkIII "6L" (2002-2008)
'03 - Ibiza 2.0 Sport 115pk/170Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=29189&cache=no)
'04 - Ibiza 1.8 20VT FR 150 150pk/220Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=31007&cache=no)
'04 - Ibiza 1.8 20VT Cupra 180 180pk/245Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=34364&cache=no)
'02 - Ibiza 1.9 TDi Sport 130 130pk/310Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=25930&cache=no)
'04 - Ibiza 1.9 TDi FR 130 130pk/310Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=32899&cache=no)
'04 - Ibiza 1.9 TDi Cupra D 160 160pk/330Nm>INFO< (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=32901&cache=no)
версиите на тея мотори нямат под 200 Nm :( моита е едвам 181 Nm според мен е нормално това което се случи..... Алфовия 2.0 16V нещо започва да не ме кефи грам.......
Хахаха нормално е колега... какво очакваш? Нямаш шанс срещу турбиниран двигател... на всичкото отгоре и е по лек от теб , просто по всички критерии те бие, нормално е, неможеш винаги да си най-бързия. Определено 1.8 Т е добро попълнение, защото подлежи на чип тунинг и взема доста кончета ако е въпросната 156 коня версия прави 0-100 за 7,9 сек след чип за 7.1 просто няма база за сравнение с ТС двг.
thecleaner
29-12-2009, 22:30
Колега пича беше на около 10 метра зад мен....... и ме изпревари на 130......
Сива ли беше с един слаб мургав келеш вътре. Късно е да му звъня по телефона ама съм 90% сигурен че е той.
Не знам какви са тези заблуждения, но тоя мотор в сток вариант на Голф 4 и А3 е пълен мъртвец. И с чип не е кой знае какво, със сигурност не върви за конете си!!! На Ибиза качен може и да върви.
Offtopic
Ванка, специално за теб http://www.bmwe21.net/320is/specs.htm (http://www.bmwe21.net/320is/)
Ти си по принцип доста тежък, нормално да те отупа по-лек автомобил, който е с близки коне до твоите и по-голям въртящ момент. Хвърляй задните седалки в кофата :))))
tokata_pz_flex
29-12-2009, 23:08
Колега , това БМВ е 320 ИС , не е М-ка ! Не ги бъркай , макар на това да му викат " малката М-ка " . По темата , Ибизата е лека , а и има доста въртящ момент , съвсем нормално е да бие 2.0 ТС в ГТВ ( до колкото разбрах ) .
V_A_N_K_A_T_A
29-12-2009, 23:17
Не знам какви са тези заблуждения, но тоя мотор в сток вариант на Голф 4 и А3 е пълен мъртвец. И с чип не е кой знае какво, със сигурност не върви за конете си!!! На Ибиза качен може и да върви.
Offtopic
Ванка, специално за теб http://www.bmwe21.net/320is/specs.htm (http://www.bmwe21.net/320is/)
Off: Мдаа,знаех,че 320is се е произвеждало за някои страни,но не знаех,че е М...
П.П по темата:
Само за сведение Ибиза Купра е около 1100кг. ;) , а GTV-то е около 1400
digitalundgrd
29-12-2009, 23:26
Наскоро четох една тема : http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta/38464-hats-off-to-the-cupra-r.html
Та става въпрос за някакъв пич с 147 ГТА, който бая се изпотил с един Сеат Леон Купра R .....
В този ред на мисли куприте явно са си вървежни по дифолт и не са за подценяване :)
alfonco147GTA
30-12-2009, 03:52
Обещавам че вече няма да се закачам с (cupra) освен ако не съм и аз напомпан колкото сеат-а :firstprize:
Ти по-добре обещай да прочетеш закона и да си опресниш данните относно ограничението на скоростта в градски условия.
Ти по-добре обещай да прочетеш закона и да си опресниш данните относно ограничението на скоростта в градски условия.
Мотоспорт & "Рацинг"Тук е и мястото за всички дискусии: относно "улични" състезания, за изясняване коя/чия кола е по-бърза/по-хубава/по-здрава/по-всякаква...
Странно противоречие се получи тук :no: :) :) :)
Въйййй как го забеляза само , направо ме вкара в джаза.
Ама улични е в кавички, ама то сложно да го... ( четенето де)
Добре че рядко го гледам този раздел.
Това,че улични е в кавички може да значи много неща.99% от темите в раздела са в разрез с правилата за движение по пътищата и дори самото заглавие на раздела предразполага участниците във форума към подобни прояви.Както и да е не ми се спори.Само леко те бъзнах,защо се палиш :).Peace
Обещавам че вече няма да се закачам с (cupra) освен ако не съм и аз напомпан колкото сеат-а :firstprize:
Чиста работа....:big_heat:
не знам как си решил, че ще го минеш тоя сеат
sa6o_roman
31-12-2009, 09:44
Леле, тука като някой падне при гонка чак след 130 км/ч или след 3та предавка и т.н., го обявяват за луд, че е решил да се дръпне с въпросния победител. А пък ако в същия случай колегата е победител, другата кола я обявяват за "мъртвец" :D
Само на мен ли ми се струва че гонката е била успорвана, макар сеата да е имал предимство?
alfonco147GTA
01-01-2010, 03:07
Днес пък в влизане в костинброд чувам зверски прекъсвач и ме изпревари едно е30 2.5 спряхме и вика да ги пуснем...но аз за жалост нямах достатачно гориво бях на резервата с лампа :( Споерд вас тука къф е развоя на събитията...Бмв-то е 87-91г
драма за алфата, голяма драма :)
hondoman
01-01-2010, 12:13
Днес пък в влизане в костинброд чувам зверски прекъсвач и ме изпревари едно е30 2.5 спряхме и вика да ги пуснем...но аз за жалост нямах достатачно гориво бях на резервата с лампа :( Споерд вас тука къф е развоя на събитията...Бмв-то е 87-91г
Зависи каква ти е алфата возил съм се в 2.8 Е30 моднато леко варви доста доволно :)
Наскоро четох една тема : http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta/38464-hats-off-to-the-cupra-r.html
Та става въпрос за някакъв пич с 147 ГТА, който бая се изпотил с един Сеат Леон Купра R .....
В този ред на мисли куприте явно са си вървежни по дифолт и не са за подценяване :)
E то като цяло Купрата на Сеата маи не нещо като ГТА , защото тази Купра (Leon Copa Edition) http://www.worldcarfans.com/10804141564/seat-launches-leon-copa-edition е нещо извънземно ...така че нищо чудно че се е позипотил :)
Днес пък в влизане в костинброд чувам зверски прекъсвач и ме изпревари едно е30 2.5 спряхме и вика да ги пуснем...но аз за жалост нямах достатачно гориво бях на резервата с лампа :( Споерд вас тука къф е развоя на събитията...Бмв-то е 87-91г
Mи ще останеш доволен!!!!!!!!!!Доста по-лек 170коня дълги скорости :dance:2.5 6-цилиндров(редови)!!!!!!!!!!!!!!!!!1:mrgreen:
Днес пък в влизане в костинброд чувам зверски прекъсвач и ме изпревари едно е30 2.5 спряхме и вика да ги пуснем...но аз за жалост нямах достатачно гориво бях на резервата с лампа :( Споерд вас тука къф е развоя на събитията...Бмв-то е 87-91г
Ако е30-ката не е страшната бангия каквито карат повечето "улични състезатели" - падаш, кофти ама това е истината, возил съм се в такава.
alfonco147GTA
02-01-2010, 09:01
Ако е30-ката не е страшната бангия каквито карат повечето "улични състезатели" - падаш, кофти ама това е истината, возил съм се в такава.
Междудругото изглеждаше лачена пича каза че е била пипната леко :) не знам какво означаваше това...., но определено си въртеше гъз-а :hi_temerature:
Колеги почвам да се дразня, понеже алфата се оказа не от най вървежните, някакви идей как бих могъл да я понапомпам лекинко :go:
валове, чип, генерация........и евентуално турбина, ми се въртят в главата, но това е доста голяма инвестиция 3-4К поне по мойте сметки.... и сигурно после пак ще се намерия някой-а CUPRA да се изгаври с мен.......:disgust: или ще земе да роди :priest:
digitalundgrd
02-01-2010, 09:07
валове, чип, генерация........и евентуално турбина, ми се въртят в главата, но това е доста голяма инвестиция 3-4К поне по мойте сметки....
колега според мен сложи още 2К към твойте сметки :devil:
alfonco147GTA
02-01-2010, 09:10
колега според мен сложи още 2К към твойте сметки :devil:
то за 5-6к е по добре направо 2.0 20В Т тогава ще ги видим cuprite i 2.5ците :hump:
pacho_kardana
02-01-2010, 09:16
то за 5-6к е по добре направо 2.0 20В Т тогава ще ги видим cuprite i 2.5ците :hump:
Най-добре некоя 3.7 аутоделта ;)
И компромисния вариянт 2.4 20V на 156 ;)
digitalundgrd
02-01-2010, 10:20
то за 5-6к е по добре направо 2.0 20В Т тогава ще ги видим cuprite i 2.5ците :hump:
Виж какво изрових от една тема малко по-надолу за валове при ТС матора, та смятай щом валове + чип + генерация е 3700лв.... :) За Турбо, кулер, по-яки спирачки и прочие поне още толкова трябва да дадеш...
валове
монтаж
ремап
изпускателна система - пълна, изцяло от неръждавейка
-------------------------------
3700 лева.
като правилния вариант е да се свали главата и да се провери и ревизира + 400 лева иначе скрития/тите проблеми и последствията произлизащи от тях остават за клиента
при желание за портване и други подобрения по главата и т.н. се договарят допълнително
alfonco147GTA
02-01-2010, 10:59
Виж какво изрових от една тема малко по-надолу за валове при ТС матора, та смятай щом валове + чип + генерация е 3700лв.... :) За Турбо, кулер, по-яки спирачки и прочие поне още толкова трябва да дадеш...
да бе знам го тоя дет ги говори тея :smackbum:
мое да го засилиш тоя мъртвец ама само към моргата ...... с ориг двг де....
иначе ... нещо 3.2 24волта или 3.0
ако искаш да е атмосферка
ако ли не боцваш едно турбо ,,,,
най добре смени колата.... и не се занимавай с глупости...:gayfight:
alfonco147GTA
02-01-2010, 13:18
Кои са нах подходящи според вас???
Междудругото изглеждаше лачена пича каза че е била пипната леко :) не знам какво означаваше това...., но определено си въртеше гъз-а :hi_temerature:
Колеги почвам да се дразня, понеже алфата се оказа не от най вървежните, някакви идей как бих могъл да я понапомпам лекинко :go:
валове, чип, генерация........и евентуално турбина, ми се въртят в главата, но това е доста голяма инвестиция 3-4К поне по мойте сметки.... и сигурно после пак ще се намерия някой-а CUPRA да се изгаври с мен.......:disgust: или ще земе да роди :priest:
Ти си луд, тоя мотор и без турбина ражда какво остава като се пипне, според мен по-добре да го продадеш и да си вземеш един 2.0 в6 тб :hump:
Днес пък в влизане в костинброд чувам зверски прекъсвач и ме изпревари едно е30 2.5 спряхме и вика да ги пуснем...но аз за жалост нямах достатачно гориво бях на резервата с лампа :( Споерд вас тука къф е развоя на събитията...Бмв-то е 87-91г
Събития няма, купуваш си бинокъл да прочетеш номера на БМВ-то . Е-30-ката тежи много по-малко от теб и е с 30-40 коня над теб и е минимум 230 нютона. Изводите са си за теб.
drajko145
02-01-2010, 20:18
Виж какво изрових от една тема малко по-надолу за валове при ТС матора, та смятай щом валове + чип + генерация е 3700лв.... :) За Турбо, кулер, по-яки спирачки и прочие поне още толкова трябва да дадеш...
:shocked: Абе тая генерация от злато ли ще я плетат !??!:roll2:
alfonco147GTA
02-01-2010, 20:20
Събития няма, купуваш си бинокъл да прочетеш номера на БМВ-то . Е-30-ката тежи много по-малко от теб и е с 30-40 коня над теб и е минимум 230 нютона. Изводите са си за теб.
Кво значи пак съм си купил умрел кон :angry:
Кво значи пак съм си купил умрел кон :angry:
За да се бориш с такова БМВ ти трябва ГТВ 3.0
---------- Post added at 20:17 ---------- Previous post was at 20:13 ----------
:shocked: Абе тая генерация от злато ли ще я плетат !??!:roll2:
1. Колко мислиш, че струват едни валове за ТС? После трябва и някой да ги монтира и зацепи.
2. Чип мисля можеш да провериш колко струва.
3. Качествена неръждаема генерация от главата на мотора да задната броня, според теб колко струва?
Не си си купил умрел кон, а си си купил градска кола.
1. Колко мислиш, че струват едни валове за ТС? После трябва и някой да ги монтира и зацепи.
2. Чип мисля можеш да провериш колко струва.
3. Качествена неръждаема генерация от главата на мотора да задната броня, според теб колко струва?
1)около 1450 лева без пружините
2)около 400 кинта
3)колектори 500 лева и назад 2 гърнета по 150 лева плюс 2 меки връзки по 50 лева плюс работа и матрял
700 лева
или 1плюс2плюс3равно на над 3 бона за около да видим.......35 коня ,,,,,,
ааа отделно ти трябва и портване и олекотяване по мотора аа и бутала и още куп работи за атмосферния тунинг тама още 5 бона или около 10 - 12 бона мое ти легне сичко с едни дроселчета и една електр.(мега) и ще имаш около 200 коня гтв атмосферка на 1 тон и половина хехехе
drajko145
02-01-2010, 23:45
За да се бориш с такова БМВ ти трябва ГТВ 3.0
---------- Post added at 20:17 ---------- Previous post was at 20:13 ----------
1. Колко мислиш, че струват едни валове за ТС? После трябва и някой да ги монтира и зацепи.
2. Чип мисля можеш да провериш колко струва.
3. Качествена неръждаема генерация от главата на мотора да задната броня, според теб колко струва?
хаха :) частите ок наистина са скъпи ама и вие в "Екстриим" малко се изхвърляте :) (нищо лично)
1. Колко мислиш, че струват едни валове за ТС? После трябва и някой да ги монтира и зацепи.
2. Чип мисля можеш да провериш колко струва.
3. Качествена неръждаема генерация от главата на мотора да задната броня, според теб колко струва?
1)около 1450 лева без пружините
2)около 400 кинта
3)колектори 500 лева и назад 2 гърнета по 150 лева плюс 2 меки връзки по 50 лева плюс работа и матрял
700 лева
или 1плюс2плюс3равно на над 3 бона за около да видим.......35 коня ,,,,,,
ааа отделно ти трябва и портване и олекотяване по мотора аа и бутала и още куп работи за атмосферния тунинг тама още 5 бона или около 10 - 12 бона мое ти легне сичко с едни дроселчета и една електр.(мега) и ще имаш около 200 коня гтв атмосферка на 1 тон и половина хехехе
Ами затова по-разуно е 2.0 5 цил. турбо от купе или 2.0 в6 тб, всъщност най-разумно е да я продаде и да си купи гоУф 2 гти :pimp:
хаха :) частите ок наистина са скъпи ама и вие в "Екстриим" малко се изхвърляте :) (нищо лично)
Ха такааа. Хубаво, храни ни тия от "Екстрийм", ма поне се обоснови с какво точно се изхвърляме.
Зад клавиатурата е лесно, да си нацапаш ръцете е друго.
Кое точно според теб не е така ? Къде някой е сбъркал и с какво? Какво лошо ти направихме в "Екстрийм" точно на теб, та си недоволен? Дай разумни отговори и тогава ни съди.
drajko145
03-01-2010, 00:35
Спокоино бе приятел :) не искам да се заяждам, моито мнение е такова. Идвал съм при вас и няма да се повтори :) Никои не искам да съдя !
Спокоино бе приятел :) не искам да се заяждам, моито мнение е такова. Идвал съм при вас и няма да се повтори :) Никои не искам да съдя !
Ами тогава не съди ! И пак нищо конкретно не си казал и явно въобще не си наясно кое как и защо се прави ;)
drajko145
03-01-2010, 01:49
Ами тогава не съди ! И пак нищо конкретно не си казал и явно въобще не си наясно кое как и защо се прави ;)
Иначе сте пичове :) :yes:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.