Log in

View Full Version : Проблеми с обороти,перката



nikoga
05-01-2010, 02:05
Колеги помагайте че ми писна всеки ден нещо и хрумва моята колица. Така нека започна с първият проблем, забелязах и то как няма.. колата не дига градуси седи под 40 градуса , след като я спра перката си върти и охлажда.. така ми се налагаше да я спирам от акомулатора.. 1,2 пъти така и една вечер нещо пак и хрумна да спре и я оставих на сутринта цъкам аз нема никои в къщи въртяла си е цяла нощ ток няма в акомулатора.. заредих го и мъката продължава. Друг проблем паля сутрин оставям я да загрее преди да тръгна гасне ми 1 път паля на ново всичко уж добре тръгвам на 1-ят сфетофар , почва да се клати все едно ще излитаме и оборотите падат трябва да и подавам периодична газ за да не ми изгасне. :ranting:

myato
05-01-2010, 09:34
Колега,термостата ти е починал.Ако работеше,колата ще си държи температурата и срещу самолетна перка.
Не съм запознат с нещата при "боксьорчето",но при нашите на термостата има датчик,който подава сигнал към ЕКУ за температурата.Като сдаде багажа,ЕКУ минава в авариен режим и перката е постоянно включена.Мисля си обаче,че при теб проблема е в реле,тъй като работи и при изключен контакт.

ivan dimitrov
05-01-2010, 12:11
---

nikoga
05-01-2010, 14:10
Значи при всички полужения сменям термостат.А за тресененето имате ли идея от какво може да е и дали мога да го оправя сам че нямам пари за майстори в този момент точно... :(

kolev
05-01-2010, 14:30
колега, ако перката ти не спира да се върти след като изключиш двигателя или въобще не спира, първо смени релетата на 1-ва и 2-ра степен щото най-вероятно някое е залепнало. ползвай търсачката, има теми по въпроса. също ще намериш и как се проверява термостата без да се сваля.

Nyte
05-01-2010, 14:42
колега, ако перката ти не спира да се върти след като изключиш двигателя или въобще не спира, първо смени релетата на 1-ва и 2-ра степен щото най-вероятно някое е залепнало. ползвай търсачката, има теми по въпроса. също ще намериш и как се проверява термостата без да се сваля.
Не, че съм много компетентен по въпроса но и на мен ми се струва, че проблемът е свързан с реле :online2long: Големи мизерии могат да предизвикат тия релета, мойта кола преди време не палеше и сума пари набутах за ремонти и нищо не помагаше и накрая проблема се оказа изгоряло реле за 3 лв. (за което в Динекспрес ми искаха 50 лв. понеже видиш ли това било главното реле и с никакво друго нямало да стане)!

nikoga
05-01-2010, 14:59
Мерси колеги ще потърсия тема за тези релета,но така или иначе сабирам пари за основни ремонти така , че има ли някъв по практичен вариянт да спра перката без да спирам тока в колта на всяко слизане, един колега от работата ми каза да спра перката от няква букса т.н ако я спра от там да не се случи някоя друга поразия.

Nyte
05-01-2010, 15:04
Мерси колеги ще потърсия тема за тези релета,но така или иначе сабирам пари за основни ремонти така , че има ли някъв по практичен вариянт да спра перката без да спирам тока в колта на всяко слизане, един колега от работата ми каза да спра перката от няква букса т.н ако я спра от там да не се случи някоя друга поразия.
Колега, автореле в магазин за ел. елементи е 3 лв. - направо си купи едно и го смени. Виж в ръководството за твоя модел къде точно се намира релето за перката. При мен са под едно капаче до акумулатора.

mordohy
05-01-2010, 17:08
Намери шибаното реле и го смени!:smackbum:
А термостата,както казаха хорово всички,си е за смяна!

Едит:Като намериш релето,ако не е от него,което е малко вероятно,ще си я изключваш от там перката.Дано Ванката не е зъл пророк и някоя пакостна ръчичка да е бъркала.:Bolt:

nikoga
06-01-2010, 16:49
колеги :scherzkeks: някои снимка да ми даде на това реле ?:beer:

valiogb
06-01-2010, 18:26
А относно оборотите и аз го имах този проблем на боксерчето , при мен когато почваше да друса и да падат оборотите светваше и лампата на инжекцията на таблото.Проблема го реших с почистване на дебитомера със спреиче от аутоплуса :)

Nyte
06-01-2010, 22:58
колеги :scherzkeks: някои снимка да ми даде на това реле ?:beer:
Отляво на акумулатора има 2 релета - червено и черно реле. Червеното е главното при мен, а черното - това за бензиновата помпа. Пред акумулатора също под капачето има още едно - при мен то е за перката. Същото е като това за бензиновата помпа, само дето не съм го снимал, че тогава ме интересуваше това за бензиновата помпа.

(Щракваш изображението за по-голяма резолюция)
http://www.picvalley.net/u/2393/12936891210281044401262811292NsiUMxc9PB02HoLTJ5lD_ m.JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2393/12936891210281044401262811292NsiUMxc9PB02HoLTJ5lD. JPG)

http://www.picvalley.net/u/2098/82143263920363771201262811725e2Js6EMdjHZw0La8ee4a_ m.JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2098/82143263920363771201262811725e2Js6EMdjHZw0La8ee4a. JPG)

kolev
07-01-2010, 10:35
само че неговата е боксер, то едното реле пак си е под акумулатора ама по-различно. колата има ли климатик.

Nyte
07-01-2010, 13:02
само че неговата е боксер, то едното реле пак си е под акумулатора ама по-различно. колата има ли климатик.
Да, ясно. Ама малко от малко да се ориентира колегата какво и къде да търси. Затова и в предния post му бях казал да търси в документацията за неговия двигател къде точно му се намира неговото реле ;)

nikoga
07-01-2010, 20:48
мерси колега че се опита да ме орентираш. :biker:




само че неговата е боксер, то едното реле пак си е под акумулатора ама по-различно. колата има ли климатик.

има клматик колега :)

kolev
08-01-2010, 10:42
ей тука на 33-та страница гледаш
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Manual%20Air%20Conditioner.PDF
и проверяваш релета л99 и л100. първото е за първа степен на перката и се намира на таблото с бушоните в купето. л100 е за 2-ра степен и е в една кутия със страничен черен капак с 4 винта под акумулатора. на капака има картинки за какво са релетата.

monie
08-01-2010, 14:37
Здравейте,миналата година имах същия проблем с перките.Доста се писа из форума,проблема се оказа в една свръзка,дето се намира за предната броня,пред гумата от шофьорската страна.там има резистор(или не знам как се казва точно) и букса с 3 кабела.Почистих я и когато с едно кабелче бърках там,перката взе,че се оправи.явно този "резистор" е бил залепнал. Пробвай,дано и при теб е същото.Другото което може да провериш е:посредата над радиатора има пак "резистор" знам,че и той е точно за перките 1 и 2 степен,виж там как са ти връзките.

nikoga
09-01-2010, 19:41
колеги майстора каза датчик ;) и с това приключва темата благодаря на всички :cheers: