View Full Version : 145 1,6тс - забива нос студена
svetlin91
07-01-2010, 20:33
Здравейте ако може някой да ми помогне . значи имам 145-ца при подаване на газ колата забива когато загрее почти се оправя но има още какво да се желае . Благодаря предварително :big_flowers:
alfaromeofen
07-01-2010, 20:44
Здравейте ако може някой да ми помогне . значи имам 145-ца при подаване на газ колата забива когато загрее почти се оправя но има още какво да се желае . Благодаря предварително :big_flowers:
Провери си дебитомера. И използвай търсачката,има много изписано по въпроса ,също така с какъв двигател си е едно от най-важните неща..може да е ламбдата,при JTD такава няма ;-)
svetlin91
07-01-2010, 23:25
ами benzin 1.6 twin spark казаха ми че може да е от кабели и свещи. но няма логика като загрее да се пооправя.
Колега, не търси логика в тая кола, сравнено с други марки.
Правилно са ти казали, че може да е от свещи.
Потърси с търсачката, има доста писано по въпроса.
b_angelov
08-01-2010, 12:32
И си провери бубините за пукнатини. В зимните студени и влажни дни влиза влага в цепнатините на бубините, която кондензира и пречи на самата бубина да работи добре. След като загрее мотора конденза се поизпарява и бубинките започват да си бачкат по-добре. Аз моите цепнатини ги запуших миналата зима и проблема се оправи, въпреки скептичните ми очаквания. ;)
ами benzin 1.6 twin spark казаха ми че може да е от кабели и свещи. но няма логика като загрее да се пооправя.
Точно там ти е проблема, много сме с този проблем. За да го отстраниш сипвай по-хубав бензин или си вземи иридиеви свещи (от 220 до .... много повече лв):razz:
svetlin91
09-01-2010, 22:00
Точно там ти е проблема, много сме с този проблем. За да го отстраниш сипвай по-хубав бензин или си вземи иридиеви свещи (от 220 до .... много повече лв):razz:
Днес като равичках по свещи и кабели установих че единя кабел е сцепен и от доллу гумата която уплатнява лулата е мега по мека спрямо останалите :smile:
Днес като равичках по свещи и кабели установих че единя кабел е сцепен и от доллу гумата която уплатнява лулата е мега по мека спрямо останалите :smile:
Неприятно... Като взимаш новите кабели внимавай какви са, че доколкото знам алфичките ни са претенциозни и към тази част. ;-)
vlado_iv
10-01-2010, 20:55
Днес като равичках по свещи и кабели установих че единя кабел е сцепен и от доллу гумата която уплатнява лулата е мега по мека спрямо останалите :smile:
По добре кажи от къде си,да ти помогнем със свестен майстор или колега! Че е голям ФИЛМ....
joro8488
11-01-2010, 18:42
мисля дебитомер или ламбда сонда ако не е от кабела де.защото и аз бях така
И да добавим още един източник на такива симптоми - задръстени инжектори. Ососбено ако проблема се оправя след като позагрее колата. Лекарството е чистене с ултразвук и наливане на по-свестен бензин (ако въобще има такъв в БГ)...
мисля дебитомер или ламбда сонда ако не е от кабела де.защото и аз бях така
Колата докато е студена ламбдата не играе, колега ;)
Колата докато е студена ламбдата не играе, колега ;)
Тва при кой инжекцион колега?
Колата докато е студена ламбдата не играе, колега ;)
Не играе първите няколко минути.
Не го подвеждай.
Мисля, че данните от ламбда сензора се взимат предвид при температура на двигателя по-голяма от 30 градуса за M1.5.5 инжекционната система. Ако има някой по-запознат кога точно се включва в играта - нека сподели, че да не подвеждам колегата ако давам грешно инфо.
Мисля, че данните от ламбда сензора се взимат предвид при температура на двигателя по-голяма от 30 градуса за M1.5.5 инжекционната система. Ако има някой по-запознат кога точно се включва в играта - нека сподели, че да не подвеждам колегата ако давам грешно инфо.
Чудно значи лятото си работи веднага :twisted:
Чудно значи лятото си работи веднага :twisted:
Вместо да се правиш на остроумен можешe да разясниш как стоят нещата!
самата сонда за да почне да подава сигнал трябва да стигне температура около 300 градуса. в нея има вграден нагревател който трябва да я стопли максимално бързо така че компа да почне да я чете /колко бързо става е друг въпрос/. еку-то също взима в предвид температурата на двигателя и коригира в някакви граници аванса на запалването и инжекторните времена което също указва ефект върху вървенето при студен двигател.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.