Log in

View Full Version : СПЕШНО! Проблем с паленето.



Blade
13-01-2010, 13:04
Колеги, сега оставих колата на едно много убито място, не иска да пали :cussing: Проблемът е следния: пъхам ключа, давам на контакт, чувам бензиновата помпа, изключвам имобилайзера, въртя ключа...и дотам, нито стартер, нито нищо, все едно не съм завъртял ключа. Веднага отидох до алармаджията, той ми каза, че единствената функция на имобилайзера е да спира бензиновата помпа и колата си пали и когато е пуснат, само че гасне след това. А сега нищо. Помагайте!:Suicide:

kompir
13-01-2010, 14:35
Щом не завърта стартера явно не ходи ток до там :prescription:

kolev
13-01-2010, 14:43
ако ти гаснат лампите -акумулатор. иначе разръчкай релетата до акумулатора, ако не стане-удари с нещо дървено стартера. може и клемореда на ключа да е. абе вземи 2-3ма юнака да те избутат.

Blade
13-01-2010, 17:14
Не е от акумулатора. Сега ще пробвам с кабел директно да дам ток на стартера от акумулатора да видим дали ще тръгне.

ЕДИТ: Дърпахме я малко и запали на трета (с много зор). Като я докарах до нас, пробвах да паля 2-3 пъти, пали. И загадката остава какъв може да е проблема, утре ако запали сутринта ще я закарам в един сервиз да погледнат стартера друго не се сещам.

mordohy
13-01-2010, 22:00
Четки на стартера!Това с боя с дървото е номер точно заради тях!

Blade
14-01-2010, 17:09
Не запали :cussing: Днес нямаше и кой да ме дръпне малко...

Blade
15-01-2010, 11:43
Оставих я днес в сервиза. Казаха ми заминали четки и бендикс 75лв части и 25лв труд. Освен това днес взимам денсо иридиума и ги слагам и тях и се надявам довечера колата да е доста живнала...

Nyte
15-01-2010, 13:06
Оставих я днес в сервиза. Казаха ми заминали четки и бендикс 75лв части и 25лв труд. Освен това днес взимам денсо иридиума и ги слагам и тях и се надявам довечера колата да е доста живнала...
Айде дано, колега! Аман от даване на пари по майстори и за части :x

Blade
15-01-2010, 17:52
Четки и бендикс сменени, сложих денсото и колата определено живна. Не е напълно изчезнал проблема с пукането и забиването на нос, но сега вече е почти минимално (оказа се, че и бубините и кабелите са заминали, но нямам пари сега да ги сменям и тях). :-|

didko_boy
19-01-2010, 13:06
Оставих я днес в сервиза. Казаха ми заминали четки и бендикс 75лв части и 25лв труд.

сичкото хубаво ама ти имал ли си проблем със паленето преди. Четките ясно, АМА бендикса ЗАЩО са го сменили ??? ти видя ли стария бендикс ? НЕ обвинявам майстора че те е прецакал НО съм се нагледал на "гладни майстори" дето УЖ сменят някви части

П.П. НЕ обвинявам никой ,дори не ги познавам, просто питам

mordohy
19-01-2010, 16:14
сичкото хубаво ама ти имал ли си проблем със паленето преди. Четките ясно, АМА бендикса ЗАЩО са го сменили ??? ти видя ли стария бендикс ? НЕ обвинявам майстора че те е прецакал НО съм се нагледал на "гладни майстори" дето УЖ сменят някви части

П.П. НЕ обвинявам никой ,дори не ги познавам, просто питам
Ей сега ще ти обясня защо!:pokey:
Щото 25+75=100!
Бендикса и четките едва ли са 75 лева,както и 25 за тоя ремонт са на долна граница!
Иначе може и електрически бендикси да са започнали да слагат на Алфите ни,ама аз още не съм виждал.:no:

Blade
19-01-2010, 17:49
Ей сега ще ти обясня защо!:pokey:
Щото 25+75=100!
Бендикса и четките едва ли са 75 лева,както и 25 за тоя ремонт са на долна граница!
Иначе може и електрически бендикси да са започнали да слагат на Алфите ни,ама аз още не съм виждал.:no:

Напълно прав си колега! Бендикса не го погледнах, реших да им се доверя, уж бяха мои хора...

ivan dimitrov
19-01-2010, 18:18
---

mordohy
19-01-2010, 23:20
Ванка,тия стартери,особено при неговия случай,си е класика в жанра.
Четки и нищо друго.Гледам,че си объркал бендикса с шалтера.Шалтера е трудно да го хванеш,преди да се зговни,а бендикса или работи или започва да вие,малко преди да се зговни и той!Тука,обаче нямаме нито един от тия признаци,а само четки.При такъв ремонт,така или иначе стартера е долу и е добре да се сменят и втулките.Струват стотинки и се сменяват много лесно.Сегашните са много точни и нямат нужда от райбероване.
Значи 6-8 лева за четки и грубо 2 лева за втулки.Сега става интересно.Аз за ремонт на стартер не взимам по-малко от 30 лева.Стигам и до 70-80,зависи на какво е.Щом ти кажат под 30 лева,значи нещо те ебават.Или в материали или нищо съществено не са наравили.Проблема е бил друг и по правило елементарен.
Сега си сметни,като те" одера" аз с 35 лева,плюс посочените материали,колко ще ти се върже и как ще бъде свършена работата!:calc:

ivan dimitrov
20-01-2010, 02:14
---

bass123
21-01-2010, 22:41
здр колеги :) днеска имах и аз подобен проблем и за да не създавам нова тема реших да я напиша тука ( колегата да ме извини, че му използвам темата :( ) та, тази сутрин като карам колата изведнаж угасна, това си е редовния и номер от доста време, светва ключа на таблото и угасва, слизам махам клемата на акумулатора чакам 10-20 секунди, слагам клемата и нищо й няма пали си без проблем, но като дойде време да се прибирам качих се аз, но неще да пали, махнах клемата, изчаках, пробвах да запаля и пак не става. Индикатора с формата на ключ свети и не угасва. Питах познати и ми казаха, че е от имобилаизера и ми казаха, че можело да го махнат и щяло да са оправи ? дали ще пречи нещо на колата ако я махнат ? други проблеми са забиване на нос след 4-5 минути каране докато загрее малко си е добре и после почва да прави тези чалъми. Колата е Alfa 145 1.4 boxer благодаря предварително :)

marian2784
21-01-2010, 23:13
за забиването сигурно е датчика за температурата на водата.а за паленето да н е би да имаш някаква аларма на колата,и на мен ми е гаснела веднъж така но се оправи сама без нищо да правя

ivan dimitrov
22-01-2010, 01:23
---

bass123
22-01-2010, 07:34
имам газова уредба, но пак не пали на газ, също и аларма, но мисляче не е от нея пробвах няколко пъти за заключа и да отключа на ново но не палеше

tonov
22-01-2010, 13:46
Докато свети ключето на таблото, няма да запали.
Опитай да откачиш акумулатора за около половин час. Ако пак не стане, тогава вече проблема е по-сериозен.

bass123
22-01-2010, 17:58
пробвал съм и то много пъти, но пак не пали казаха ми, че най-лесния начин е да му махнат имобилайзара

marian2784
22-01-2010, 20:39
не е гаранция че ще запали,веднъж на моята аларма и се беше скапало релето което ми спира помпата(външното) и имобилайзера ми светна,колата не запали и се появи ключето.та провери си релетата на алармата и на газовата ако някое не включва може да светне ключето.не си махай имобилайзера,може да е напразно