View Full Version : след смяна на маслена помпа не пали!!!
alfonco147GTA
13-01-2010, 23:06
Здравейте колеги не знам кои ме би да си сменям маслената помпа..... и сега пущината не иска да пали по мое логично мислене стигнах до заключението че маслената помпа и делкото се въртят взаимно......или нещо от сорта,та сега дайте акъл как да я центровам че да запали кочината, става въпрос за 33 1.7 16в
Поздрави
Като начало,може да размениш кабелите на 180 грауса.Тоест 1 с 4 и 2 с 3.Ако не-сваляне на делкото и презацепване по класическия начин!
alfonco147GTA
14-01-2010, 07:35
Като начало,може да размениш кабелите на 180 грауса.Тоест 1 с 4 и 2 с 3.Ако не-сваляне на делкото и презацепване по класическия начин!
и как е този класически начин? :bangin:
alfonco147GTA
14-01-2010, 09:15
колеги по прочетох малко в темите за не-паленето!!!
и от прочетеното разбрах че делкото се развива и се върти, докато същевременно се върти и стартера и така докато не запали. ако бъркам моля поправете ме! :rosso_spider:
Значи колега, начина е такъв: превърташ коляновия вал докато не застане на белези долу на шайбата и горе на разпределителните валове на дясната глава(като гледаш двг от шофьорското място) - ще ти е по- удобно, защото няма да ти се наложи да сваляш шайбата за ремъците та да свалиш капака. Превърташ коляновия вал докато шайбите на изпускателния и всмукателния вал застанат на белези , но на тези които изглеждат като "I" и "II" - една чертичка( I ) е на изпускателния , а две( II ) на всмукателния. Изваждаш внимателно делкото, като внимаваш да не нараниш червячното му колелце по някакъв начин и слагайки го пак на мястото му, гледаш палеца да сочи натам на където на капачката ти пише първи цилиндър(или на там на където ти е по- удобно да сложиш кабела на първи цилиндър и си го запомняш). След което го стягаш леко и подреждаш кабелите 1-3-2-4. Върти някой на стартер, а ти в това време ако не запали веднага врътваш леко делкото докато запали , след това изчакваш да закрепи леко оборотите, ако ли не продължаваш докато намериш НАЙ-СТАБИЛНИТЕ обороти, а не най-високите на празен ход. След което разбирасе е добре да ти я центроват със струбоскоп ама това после, първо да бръмне... ;)
Успех, дано съм бил полезен! :)
alfonco147GTA
14-01-2010, 10:30
Значи колега, начина е такъв: превърташ коляновия вал докато не застане на белези долу на шайбата и горе на разпределителните валове на дясната глава(като гледаш двг от шофьорското място) - ще ти е по- удобно, защото няма да ти се наложи да сваляш шайбата за ремъците та да свалиш капака. Превърташ коляновия вал докато шайбите на изпускателния и всмукателния вал застанат на белези , но на тези които изглеждат като "I" и "II" - една чертичка( I ) е на изпускателния , а две( II ) на всмукателния. Изваждаш внимателно делкото, като внимаваш да не нараниш червячното му колелце по някакъв начин и слагайки го пак на мястото му, гледаш палеца да сочи натам на където на капачката ти пише първи цилиндър(или на там на където ти е по- удобно да сложиш кабела на първи цилиндър и си го запомняш). След което го стягаш леко и подреждаш кабелите 1-3-2-4. Върти някой на стартер, а ти в това време ако не запали веднага врътваш леко делкото докато запали , след това изчакваш да закрепи леко оборотите, ако ли не продължаваш докато намериш НАЙ-СТАБИЛНИТЕ обороти, а не най-високите на празен ход. След което разбирасе е добре да ти я центроват със струбоскоп ама това после, първо да бръмне... ;)
Успех, дано съм бил полезен! :)
ще го пробвам :) мерси на отзовалите се май не тряяаше да я махам маслената помпа ама кфо да се прави то човек се учи от грешките си :Suicide:
alfonco147GTA
14-01-2010, 13:21
Колеги белега на маховика не е ли горна мъртва точна на първи цилиндър? :prescription: може да се види точно до дистрибуторната капачка
Да.На маховика има едно Т
ей тука от 147-ма страница пише как се гласи.
http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_workshop_manual_33_nuova.pdf
DJ_STIVAN
14-01-2010, 22:46
ДА, но това Т може да е и при зацепване на 180 градуса, затова ако нестава може да пробваш да ги наредиш наобратно. При мен за най-сигорно го права по книга... какво имам в предвид: Докарвам белезите на маховика и валовете (Т), махам помпата и делкото. Вкарвам помпата така,че цепнатината за делкото да сочи към първи цилиндър, респективно и палеца ще сочи натам.След което си затягам помпата,затягам дистрибутора, нарежам си кабелите 1-3-2-4 и колата пали винаги от 2-рия оборот. Ако незапали подреждаш кабелите на 180 градуса ако по някоя случайност колата е зацепена така!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.