PDA

View Full Version : Чип за ГТВ 2.0 (98-00) 155к.с.



Fear
07-01-2010, 13:56
Има много писано по темата - един опит с търсачката в ключова дум "чип" върши чудеса. ;)
Иначе, разгледай техническия раздел, там фирмите/сервизите са дали също повече от достатъчно информация за цени, както и за това, какво точно се случва с конете, въртящия момент, износването, разхода и т.н. :)
Успех.

П.П.
Аз лично се надявам, че още в събота ще мога да дам информация от първа ръка. ;)

------------------------
Получи се "леко объркване" и за да не се губи информация възстановявам само част от оригиналната тема без спама.
pr_00f

Jivko7777
07-01-2010, 19:01
Обмислям разни варианти за чип,има ли хубави чипове за този мотор и на какви пари вървят,инсталирането лесно ли е и какъв е ефекта,дали е възможно да износи или наруши работата на двигателя,просто не искам да направя нещо вредно за този двигател,защото е като нов,работи без да трепне дори и е перфектен от всякъде,всичките 155 кончета ритат здраво,обаче оферта за един хубав чип би ме замислила,в случай,че вдига конете чувствително.Също така как влияе на разхода чипа(конкретния който бихте предложили)?
Давайте колеги,вие сте :) Аз от чипове не разбирам :)

Здравей приятелю! Значи относно чипа си го сложи при Бобо или Black Angels и няма да имаш никакви ядове ;)
Реално каква ще е промяната ще качиш към 13-15 коня и към 25 Nm въртящ момент...Другата промяна е че прекъсвача ще ти бъде преместен до към 7300-7500...
Другия ти въпрос е разхода...принципно ако караш спокойно и кротко ще падне с около 1-1.5 на 100 км, ако я газиш ще се качи с малко няма как, абе общо взето ще си остане същия ;)
И последния ти въпрос беше цената...ми най добре питай лично и на двете места, но е някъде около 300-350 лв...
Това е от мен!
Поздрави!

rusiq86
09-01-2010, 19:52
Ми то като ти слагат чипа, ще я пробваш преди да го оставиш, ти най-добре си познаваш колата и ще усетиш разликата колега. Пробвай и ако ти хареса остави го.

Fear
09-01-2010, 20:44
Току-що се връщам от Extreme, с пресен remap, още е топъл... :tooth:
С две думи - много съм доволен. :th_up:
Макар че покарах само колкото да се прибера до вкъщи, разликата с преди се усеща съвсем ясно, най-вече в ниските обороти. :bowdown:
Преди, където ми се налагаше да давам газ до ламарината за да тръгна, сега ми трябва само половината газ, за да тръгна дори по-добре! :go:

Понеже първоначално забравих да попитам, когато паркирах, реших да я изфорсирам, да видя къде е прекъсвача... и ми свърши оборотомера, прекъсвача удари току преди 8000 оборота. :crazy:
След телефонна консултация с Бобо, разбрах че прекъсвача е на 7800 оборота - много яко. :spiteful:

Накратко, ако някой още има съмнения относно това, дали да си remap-не колата, съветвам го да забрави бързо всякакви колебания. :)

П.П.
Като изгоря един резервоар с бензин, ще споделя и как чипа се отразява на разхода. :)

Доко
09-01-2010, 21:25
П.П.
Като изгоря един резервоар с бензин, ще споделя и как чипа се отразява на разхода. :)

По голям ще е, но не заради чипа :crazy:

Bobo
10-01-2010, 03:43
По голям ще е, но не заради чипа :crazy:

Ти кво се пениш сподели за разхода на Ескалейда че все забравям да питам :cheers:

CrazyElement
10-01-2010, 13:43
Току-що се връщам от Extreme, с пресен remap, още е топъл... :tooth:
С две думи - много съм доволен. :th_up:
Макар че покарах само колкото да се прибера до вкъщи, разликата с преди се усеща съвсем ясно, най-вече в ниските обороти. :bowdown:
Преди, където ми се налагаше да давам газ до ламарината за да тръгна, сега ми трябва само половината газ, за да тръгна дори по-добре! :go:

Понеже първоначално забравих да попитам, когато паркирах, реших да я изфорсирам, да видя къде е прекъсвача... и ми свърши оборотомера, прекъсвача удари току преди 8000 оборота. :crazy:
След телефонна консултация с Бобо, разбрах че прекъсвача е на 7800 оборота - много яко. :spiteful:

Накратко, ако някой още има съмнения относно това, дали да си remap-не колата, съветвам го да забрави бързо всякакви колебания. :)

П.П.
Като изгоря един резервоар с бензин, ще споделя и как чипа се отразява на разхода. :)

Честито колега, аз имам 1 въпрос към Бобо мисля да го насоча, този прекъсвач на 7800 оборота опасен ли е по някакав начин за двг. , примерно на моя двг. съм сменил семеринги , сегметни, лагери бе доста неща , и примерно 1 юнашко каране от рода 1ва 7700 2ра 7700 и другите малко по-надоло били застрашило двг. ( то е ясно че риск има) но като цяло голям ли е?
Поздрави.

Доко
10-01-2010, 15:37
Ти кво се пениш сподели за разхода на Ескалейда че все забравям да питам :cheers:

Ами да ти кажа честно преди чипа до Стара Загора го докарвах малко след средата на резервоара и там си пълнех, след чипа ходи до София с едно зареждане и лошо каране .:strong::thumbup: Много доволна работа, по борд комп. на круиз контрол по магистралата забит на 130 км/ч даде 13.9 л/100 , като се има в предвид ,че преди това в най-икономичен режим по борд комп. даваше малко под 18 л/100. А бе при смесено каране сега при пълно/пълно минава около 100км повече .А и да спомена литража на резервоара е 120 л. :thumbup: Но по-важното е как върви камиона след манипулацията :go::wow::smoke:

п.с. За кандидат чипърите мога да спомена само, че Бобо бе човека който се справи с преинсталирането на софтуера, вероятно и единствен в БГ, а аз преди това съм обиколил къде що има Чипъри, включително и оторизирани сервизи и популярни тунерски фирми. Преди Бобо имаше една проба от конкурентна фирма която удари на камък .Става въпрос за Cadillac Escalade EXT 2007 6.2 VVT V-8 403 коня преди чипа.

drigata
10-01-2010, 16:59
Честито колега, аз имам 1 въпрос към Бобо мисля да го насоча, този прекъсвач на 7800 оборота опасен ли е по някакав начин за двг. , примерно на моя двг. съм сменил семеринги , сегметни, лагери бе доста неща , и примерно 1 юнашко каране от рода 1ва 7700 2ра 7700 и другите малко по-надоло били застрашило двг. ( то е ясно че риск има) но като цяло голям ли е?
Поздрави.

Колега,риск винаги има,но ако всичко по мотора е в норми и се кара с хубаво масло (за по голямо от норамлното натоварване) би трябвало да е наред.Но не всичко зависи от по горе споменатите неща,а и от задкормилното устойство.:devil:

CrazyElement
10-01-2010, 17:30
Колега,риск винаги има,но ако всичко по мотора е в норми и се кара с хубаво масло (за по голямо от норамлното натоварване) би трябвало да е наред.Но не всичко зависи от по горе споменатите неща,а и от задкормилното устойство.:devil:

Мх, аз моята я карам с Тутела 10W60.

KaTsArA
11-01-2010, 15:22
Сорри за офф-а но само тутела 10/60 не съм карал ! в момента съм с селения рейсинг 10/60 и съм мн доволен !

Fear
11-01-2010, 21:05
Според мен, от такива неща не трябва да се икономисва.
Разликата за смяна на масло между Racing и 20K на Selenia е около 50лв. за 2.0ТS двигател.
И ако човек кара сравнително малко като мен - 10000-15000км. на година, просто е безсмислено да се "пестят" тези 50лв.
Ако сменяте масло всеки месец, може и да се замислите, но не ми се вярва да е такъв случая. ;)

CrazyElement
11-01-2010, 21:42
Според мен, от такива неща не трябва да се икономисва.
Разликата за смяна на масло между Racing и 20K на Selenia е около 50лв. за 2.0ТS двигател.
И ако човек кара сравнително малко като мен - 10000-15000км. на година, просто е безсмислено да се "пестят" тези 50лв.
Ако сменяте масло всеки месец, може и да се замислите, но не ми се вярва да е такъв случая. ;)

Колега, то Тутела Имола (10W60) ми излезна 100 лева със смяната и филтъра, и доколкото се разрових не виждам да има някаква огромна разлика със Selenia Recing.

ne0
11-01-2010, 23:15
нещо се бъркаш с тази цена на Тутела... Най-високата стойност е 18 лева за литър (лятото го продавахме за 15 лева)... изводите си ги прави сам...

От как имам алфи карам с Рейсинг около 27 лева за литър.

CrazyElement
12-01-2010, 00:04
нещо се бъркаш с тази цена на Тутела... Най-високата стойност е 18 лева за литър (лятото го продавахме за 15 лева)... изводите си ги прави сам...

От как имам алфи карам с Рейсинг около 27 лева за литър.

Тук нещо немога да те разбера, за цената каде се бъркам ? 18 лева * 5 = 90 лева + филтър = 100 ? Малко се отклонихме от темата за което се извинявам.

pr_00f
15-01-2010, 14:10
Получи се "леко объркване" и за да не се губи информация възстановявам само част от оригиналната тема без спама.

Fear
15-01-2010, 14:45
Aма pr_00f-e, липсва първия пост по темата! :tooth:

Bobo
15-01-2010, 19:52
Aма pr_00f-e, липсва първия пост по темата! :tooth:

пука ти нали има темата и постовете ;)

Zhivkov
18-01-2010, 18:58
сори за спама ма на мен сега прекасва4а ми е на 7500 без 4ип (които не вярва да доиде и да види) съм с 4ип незнам ма според мен до 9000 няма проблем нагоре може и да превърти....

Доко
18-01-2010, 20:56
сори за спама ма на мен сега прекасва4а ми е на 7500 без 4ип (които не вярва да доиде и да види) съм с 4ип незнам ма според мен до 9000 няма проблем нагоре може и да превърти....

Пич, стегни се малко, кви 9000 кви 5 лева. Щом минава 7200 значи някой е бъзикал преди теб, освен ако не си я купил от магазина прекъсвач някъде на 7500 .;-)

ngbauns
19-01-2010, 00:01
Нека някои компетентен да каже на колко оборота е прекасвача на един обикновен 2.0 тс без никакви доработки по него,защото гледам едни пишат че е 7200 оборота а други на 7500 оборота?

zdravio
19-01-2010, 09:07
Нека някои компетентен да каже на колко оборота е прекасвача на един обикновен 2.0 тс без никакви доработки по него,защото гледам едни пишат че е 7200 оборота а други на 7500 оборота?
Там е 7200... ако не са "съветвали" компютъра е там. Просто много бързо го удряш и ти изглежда по-високо! :guns:

Alfredo
19-01-2010, 12:36
незнам ма според мен до 9000 няма проблем нагоре може и да превърти....

Най-вероятно ти е сменен оборотомера щото на нормалните ГТВ-та оборотомера е до 8000 - ти къде отиваш т'ва да не е пистов мотор

ngbauns
19-01-2010, 12:50
Там е 7200... ако не са "съветвали" компютъра е там. Просто много бързо го удряш и ти изглежда по-високо! :guns:

На твоито QV на колко оборота му идва ограничителя?После ще кажа на моита.

zdravio
19-01-2010, 13:01
На твоито QV на колко оборота му идва ограничителя?После ще кажа на моита.

Твойта я знаем 7500. Аз по принцип не дерзая така върху колата, НО на око прекъсвача е една идея преди 7500. Не мога да кажа с точност, защото в такъв момент не ми е да следя с микрон оборотомера, а гледам пътя. Заводски ограничителя на нашите коли го дават 7200.

ngbauns
19-01-2010, 14:08
Твойта я знаем 7500. Аз по принцип не дерзая така върху колата, НО на око прекъсвача е една идея преди 7500. Не мога да кажа с точност, защото в такъв момент не ми е да следя с микрон оборотомера, а гледам пътя. Заводски ограничителя на нашите коли го дават 7200.

Значи искаш да ми кажеш че някои е базикал по компа примерно,и е изместил ограничетеля на 7500 оборота.Откакто е в моите раце никои не е базикал компа.А не виждам смисал да баде местен там ограничителя защото по километраж ми удря на едни и сашти километри като на други колеги.А може и да има чип без аз да знам(само теория).

Bobo
19-01-2010, 21:46
Значи искаш да ми кажеш че някои е базикал по компа примерно,и е изместил ограничетеля на 7500 оборота.Откакто е в моите раце никои не е базикал компа.А не виждам смисал да баде местен там ограничителя защото по километраж ми удря на едни и сашти километри като на други колеги.А може и да има чип без аз да знам(само теория).

Фабрично 2.0 ТС е на 7200 оборота и ви съветвам да не се предоверявате на оборотомера ;)

CrazyElement
19-01-2010, 23:53
Фабрично 2.0 ТС е на 7200 оборота и ви съветвам да не се предоверявате на оборотомера ;)

Мда на моята го бие точно малко преди 7250 което се пада 7200 , а това с доверяването имаш предвид , че им показва 7500, но всъщност е 7200 ли ?

dilian alfa gtv
20-01-2010, 01:21
прекъсвавача е на 7200 при сток автомобил при 1.8 2.0 :Topic-is-closed-bg: