View Full Version : Проблем след смяна на двигател
Exclusive
18-01-2010, 17:15
Здр.Колеги,искам да попитам тъй като на моята алфа от подписа и смених двигателя с 1.4(на далавера беше) и сега пали оа4е като тръгна и дам малко повече газ запо4ва да забива муцуната, да се дави и да гърми от аспуха!!!Върнах се при майстора и той стигна до извода че е Възможно проблема да е от бензиновата помпа. да е с по-голям дебит и този мотор да неможе да го поеме!Вие как смятате???
Като загрее оправя ли се?
Exclusive
18-01-2010, 17:25
Не,тя гасне веднага след това и даже не иска да запали след това
Предполагам е датчик на коляновия вал, но най-добре дай 30лв за диагностика в някой добър сервиз! :grandpa:
Exclusive
18-01-2010, 17:43
е какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!
didko_boy
18-01-2010, 17:49
според мен не е от помпата защото регулатора на налягането казва "колко" бензин "кога" да влезе ,дюзите просто пускат бензина ,помпата си прави по голямо налягане и по голям дебит от необходимото за това си има маркуч които се връща в резервоара
П.П. аааааааа коя година е , че ако е след 99 май няма
нещо не ти е вързал тоците както трябва колега. а това с помпата е голяма смешка.
Exclusive
18-01-2010, 18:05
ами на стария мотор си имам 2 маркуча оба4е като сменихме мотора,майстора е запушил единия(този който връща)след това сложихме едно тройниче и другия маркуч оба4е стана по зле(въобще не палеше)!Единствения на4ин да я запалим беше да запушим отвора на въздушния филтър и да махнем марку4а за връщането на горивото!Обаче пак продължава да се дави като дам малко повече газ
---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
а мотора е след 96г с пластмасовия капак обаче незнам коя точно година е
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Ами те тоците какво има да им объркаш при положение че са букси и повечето са направени за определеното им място(поне така мисля незнам)
DerMeister
18-01-2010, 18:08
Ама нали сте присадили всичко от новия мотор, EKU и т.н.?
Exclusive
18-01-2010, 18:16
да!двигател,скорости,еку,полуоски вси4ко
didko_boy
18-01-2010, 18:19
значи стария мотор си имаше за излишно гориво а новия няма (щом е с пластмасов капак) новия е с пластмасов колектор за дюзите и има само 1 вход а стария е с алуминиев и си има и вход и изход, с троиник не става щото тогава няма налягане за дюзите (всичко се връща обратно в резервоара) обаче идея си нямам кое регулира дебит и налягане на новите мотори . ЗНАЕЩИТЕ ДА КАЖАТ
Exclusive
18-01-2010, 18:26
:D точно това се полу4и!Да видим какво ще кажат другите?!
Exclusive
18-01-2010, 19:36
зна4и като говорих с майстора той ми каза че моят двг е имал маркуч за връщане на горивото а новия няма и затова помпата ми прави много налягане защото е за 2.0 куб и затова дави а тази за 1.4 е по-слаба и нямало да има проблем!Има ли някой който да даде мнение по този въпрос
v1play3r
18-01-2010, 19:56
Аз искам да питам само .. защо мина от 2.0 на 1.4 като съм сигурен ,че повечето колеги биха направят точно обратното или поне аз ! :big_love:
Сложил ли си оригиналната кутия с въздушния филтър?
И това с горивото няма как да стане без другата помпа според мен :) Неможе ли да си върнеш рейката от 2.0-ката с регулатора и да си псунеш обратното гориво като хората...
RUSEV-BGR
18-01-2010, 20:17
На стария ти мотор регулатора ти на налягането е на самата рейка на този които си сложил се намира в резервоара тоест в момента нямяш регулатор и помпата вдига 7...8 атмосвери и дави мотора но съм сигурен че маистора ти е объркал още нещо!
Exclusive
18-01-2010, 20:36
Ами мисля че нестава не пасват!пречи ми казанчето за хидравличното масло,но утре 6те се опитам да гопреместя колкото да влезе рейката?!А относно кубатурата и аз неисках да слагам 1.4 обаче първо не намерих друга 2ка и второ този ми излезе почти без пари!
---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:19 ----------
---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:21 ----------
а между другото от дясно на тази рейка има едно като капа4ка,да не би от там да се прави обратния бензин?
RUSEV-BGR
18-01-2010, 20:40
Там се мери налягането на бензина
Exclusive
18-01-2010, 20:45
ясно! А защо на стария ми се намира вакуума (поне така ми казаха) една малка тръбичка излиза от там
---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------
утре ще пробвам да преместя казанчето на хидравликата и ще пробвам да сложа старата рейка!Дано стане и ще пиша какво е станало
е какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!
Моя е грешката, не съм прочел правилно симптомите на колата ти! :cheers: Разбрах само че като загрее гасне...
Колега,няма как да се регулира налягането,след като маркуча са излишния бензин сте го набутали пак във входящия.Това се прави само на старите пълни дизели,ама там е съвсем друга бира!
И започни да пишеш с Ч:Ш и останалите ни хубави букви,а не с 4;6 и прочие!
Exclusive
18-01-2010, 22:56
благодаря за забележката :) ! а това с маркуча го разбрах само че незнам дали ще стане старата рейка на новия двг!
Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!:naughty:
Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС:gruebel:.Нека изчакаме да кажат знаещите!
Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!:naughty:
Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС:gruebel:.Нека изчакаме да кажат знаещите!
Как с други габарити бе? :mrgreen:
Нека пробва и ще разбере ;)
Exclusive
19-01-2010, 08:12
да,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!
да,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!
Джзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...
Джзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...
И евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.
Exclusive
19-01-2010, 22:36
И евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.
мога да се похваля че днес преправих реиката и колата започна да работи по-нормално!Обаче сега се получи друг проблем!Работи на много високи обороти от 1500 до 3000 стига и незнам защо!И между другото постоянно ми свети датчика на инжекциона още от преди преправката!
Щото отнякъде може да смуче допълнителен въздух.
ми щото има една поговорка че с пръдня боя не става. сменихте ли еку-то заедно с мотора. трябва сега на диагностика и да се види къде ви е грешката.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.