PDA

View Full Version : Проблем след смяна на двигател



Exclusive
18-01-2010, 17:15
Здр.Колеги,искам да попитам тъй като на моята алфа от подписа и смених двигателя с 1.4(на далавера беше) и сега пали оа4е като тръгна и дам малко повече газ запо4ва да забива муцуната, да се дави и да гърми от аспуха!!!Върнах се при майстора и той стигна до извода че е Възможно проблема да е от бензиновата помпа. да е с по-голям дебит и този мотор да неможе да го поеме!Вие как смятате???

Abar7h
18-01-2010, 17:23
Като загрее оправя ли се?

Exclusive
18-01-2010, 17:25
Не,тя гасне веднага след това и даже не иска да запали след това

Abar7h
18-01-2010, 17:35
Предполагам е датчик на коляновия вал, но най-добре дай 30лв за диагностика в някой добър сервиз! :grandpa:

Exclusive
18-01-2010, 17:43
е какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!

didko_boy
18-01-2010, 17:49
според мен не е от помпата защото регулатора на налягането казва "колко" бензин "кога" да влезе ,дюзите просто пускат бензина ,помпата си прави по голямо налягане и по голям дебит от необходимото за това си има маркуч които се връща в резервоара

П.П. аааааааа коя година е , че ако е след 99 май няма

kolev
18-01-2010, 17:51
нещо не ти е вързал тоците както трябва колега. а това с помпата е голяма смешка.

Exclusive
18-01-2010, 18:05
ами на стария мотор си имам 2 маркуча оба4е като сменихме мотора,майстора е запушил единия(този който връща)след това сложихме едно тройниче и другия маркуч оба4е стана по зле(въобще не палеше)!Единствения на4ин да я запалим беше да запушим отвора на въздушния филтър и да махнем марку4а за връщането на горивото!Обаче пак продължава да се дави като дам малко повече газ

---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

а мотора е след 96г с пластмасовия капак обаче незнам коя точно година е

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

Ами те тоците какво има да им объркаш при положение че са букси и повечето са направени за определеното им място(поне така мисля незнам)

DerMeister
18-01-2010, 18:08
Ама нали сте присадили всичко от новия мотор, EKU и т.н.?

Exclusive
18-01-2010, 18:16
да!двигател,скорости,еку,полуоски вси4ко

didko_boy
18-01-2010, 18:19
значи стария мотор си имаше за излишно гориво а новия няма (щом е с пластмасов капак) новия е с пластмасов колектор за дюзите и има само 1 вход а стария е с алуминиев и си има и вход и изход, с троиник не става щото тогава няма налягане за дюзите (всичко се връща обратно в резервоара) обаче идея си нямам кое регулира дебит и налягане на новите мотори . ЗНАЕЩИТЕ ДА КАЖАТ

Exclusive
18-01-2010, 18:26
:D точно това се полу4и!Да видим какво ще кажат другите?!

Exclusive
18-01-2010, 19:36
зна4и като говорих с майстора той ми каза че моят двг е имал маркуч за връщане на горивото а новия няма и затова помпата ми прави много налягане защото е за 2.0 куб и затова дави а тази за 1.4 е по-слаба и нямало да има проблем!Има ли някой който да даде мнение по този въпрос

v1play3r
18-01-2010, 19:56
Аз искам да питам само .. защо мина от 2.0 на 1.4 като съм сигурен ,че повечето колеги биха направят точно обратното или поне аз ! :big_love:

kocta
18-01-2010, 20:09
Сложил ли си оригиналната кутия с въздушния филтър?
И това с горивото няма как да стане без другата помпа според мен :) Неможе ли да си върнеш рейката от 2.0-ката с регулатора и да си псунеш обратното гориво като хората...

RUSEV-BGR
18-01-2010, 20:17
На стария ти мотор регулатора ти на налягането е на самата рейка на този които си сложил се намира в резервоара тоест в момента нямяш регулатор и помпата вдига 7...8 атмосвери и дави мотора но съм сигурен че маистора ти е объркал още нещо!

Exclusive
18-01-2010, 20:36
Ами мисля че нестава не пасват!пречи ми казанчето за хидравличното масло,но утре 6те се опитам да гопреместя колкото да влезе рейката?!А относно кубатурата и аз неисках да слагам 1.4 обаче първо не намерих друга 2ка и второ този ми излезе почти без пари!

---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

а между другото от дясно на тази рейка има едно като капа4ка,да не би от там да се прави обратния бензин?

RUSEV-BGR
18-01-2010, 20:40
Там се мери налягането на бензина

Exclusive
18-01-2010, 20:45
ясно! А защо на стария ми се намира вакуума (поне така ми казаха) една малка тръбичка излиза от там

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

утре ще пробвам да преместя казанчето на хидравликата и ще пробвам да сложа старата рейка!Дано стане и ще пиша какво е станало

Abar7h
18-01-2010, 20:49
е какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!
Моя е грешката, не съм прочел правилно симптомите на колата ти! :cheers: Разбрах само че като загрее гасне...

mordohy
18-01-2010, 22:54
Колега,няма как да се регулира налягането,след като маркуча са излишния бензин сте го набутали пак във входящия.Това се прави само на старите пълни дизели,ама там е съвсем друга бира!


И започни да пишеш с Ч:Ш и останалите ни хубави букви,а не с 4;6 и прочие!

Exclusive
18-01-2010, 22:56
благодаря за забележката :) ! а това с маркуча го разбрах само че незнам дали ще стане старата рейка на новия двг!

mordohy
18-01-2010, 23:04
Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!:naughty:
Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС:gruebel:.Нека изчакаме да кажат знаещите!

kocta
18-01-2010, 23:25
Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!:naughty:
Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС:gruebel:.Нека изчакаме да кажат знаещите!
Как с други габарити бе? :mrgreen:
Нека пробва и ще разбере ;)

Exclusive
19-01-2010, 08:12
да,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!

kocta
19-01-2010, 10:54
да,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!
Джзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...

Xtrime7
19-01-2010, 20:19
Джзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...

И евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.

Exclusive
19-01-2010, 22:36
И евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.
мога да се похваля че днес преправих реиката и колата започна да работи по-нормално!Обаче сега се получи друг проблем!Работи на много високи обороти от 1500 до 3000 стига и незнам защо!И между другото постоянно ми свети датчика на инжекциона още от преди преправката!

mordohy
19-01-2010, 22:54
Щото отнякъде може да смуче допълнителен въздух.

kocta
19-01-2010, 23:45
Мазало :stretcher:

kolev
20-01-2010, 10:11
ми щото има една поговорка че с пръдня боя не става. сменихте ли еку-то заедно с мотора. трябва сега на диагностика и да се види къде ви е грешката.